Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-10-24 08:25 Mi lehet a baj?

szasza81 írta:
YELLOW írta:
szasza81 írta: Sziasztok!olyan problémám lett ma reggelre, hogy mentem le az autóhoz és világított a féklámpa plusz szólt a rádió. Központira nem reagált, csak kulccsal lehetett kinyitni. Ráadtam a gyújtás és minden ok. Igen ám,de ha leállítom kezdi elölről az egészet. Csak a saru levétele oldja meg a gondot.Amint vissza megy a saru ,ugyan ez a probléma. Köszi a válaszokat.


mintha olvastam volna már ilyen hibáról itt. de nem emlékszem mi volt a megoldás. de mérget nem vennék rá.
valami elektromos nem lett mostanában beépítve? esetleg nem hegesztettek valamit az autón és nem lett az akksi kikötve?
látatlanban erre bármit mondani...


Szia.semmi ilyen beavatkozás nem volt.Az aksi sarut szoktam levenni mert hetekig nem használom. ÉS volt olyan, hogy mire használni akartam lemerült. Ezért is veszem le mikor egy hétig áll az autó.


hát nekem 2 hónap alatt sem merült le, még használt több éves akksi sem.
én azt szoktam mondani, hogy akksi levétellel a motor leállítása, vagy gyújtás levétel után célszerű egy fél órát várni. kb 15-20 perc alatt megy az autóba minden sleep módba. ezt jobb kivárni.
ha neked lemerül, akkor rossz az akksi, vagy valami fogyasztja az áramot. szerintem jobb elvinni egy autóvillamosságishoz.
illetve javasolt lenne egy csepptöltő. processzorvezérelt töltők, már akár 5ezer Ft körül is képesek erre. de én inkább utána járnék miért merül le az akksi. mondjuk ha ég a féklámpa, akkor megértem, hogy lemerül...

YELLOW Elküldve: 2020-10-23 22:27 Mi lehet a baj?

szasza81 írta: Sziasztok!olyan problémám lett ma reggelre, hogy mentem le az autóhoz és világított a féklámpa plusz szólt a rádió. Központira nem reagált, csak kulccsal lehetett kinyitni. Ráadtam a gyújtás és minden ok. Igen ám,de ha leállítom kezdi elölről az egészet. Csak a saru levétele oldja meg a gondot.Amint vissza megy a saru ,ugyan ez a probléma. Köszi a válaszokat.


mintha olvastam volna már ilyen hibáról itt. de nem emlékszem mi volt a megoldás. de mérget nem vennék rá.
valami elektromos nem lett mostanában beépítve? esetleg nem hegesztettek valamit az autón és nem lett az akksi kikötve?
látatlanban erre bármit mondani...

YELLOW Elküldve: 2020-10-23 22:22 Mi lehet a baj?

Bardae46 írta: Sziasztok,

Nem tudom mi lehet a baja, (n42b20a) már szétszedtem az egész autót szinte és nem tudok rájönni a hiba forrására. Diagnózis: az autó ingadozó alapjárata van, és egy kis gázadásra is megtorpan és ledobja a fordulatot és leáll. Találtam egy hibát de nem tudom ez okozhatja-e ezt a jelenséget, vagy lehet-e még valami aminek együttes hatása ilyen problémát generálhat. A gyanú az, hogy valami IQ fundamentum a 1-es hengernél lévő trafótól eltüntette az a műanyaghengert, és a gyertya úszik az olajban. Ez megmagyarázná az alapjárat ingadozást szerintem, de a leállást szerintem nem. Hibakód olvasásra jelenleg nincs lehetőségem mert az utca végére is csak tolva tud közlekedni az autó. Olyasvalaki segítségét kérem aki találkozott már hasonló jelenséggel.

Segítségetek köszönöm



milyen műanyaghenger?
de hibakódolvasó kellene. mert jó pár dolog okozhat alapjárat ingadozást.
az 1-es henger/trafó ás az olajbetöltő között egy szenzor van, ami a valvetronic excentertengely pozíciójának szenzora. ott a tömítés meg szokta magát adni és ereszti az olajat.akár ez is okozhat kontakt hibát, ha a csatlakozóba jut. ha a gyertyánál olajos, akkor ott a gyertyának a tömítő alátétje rossz, vagy ki van lazulva a gyertya.
de okozhat ilyet kartergáz szellőztető szelep hiba is. lambdaszonda, légtömegmérő, stb.
sajnos hibakód olvasás és élőadat olvasás kellene.
szerk.: illetve a szelepfedél tömítésnél is odaengedheti az olajat.

YELLOW Elküldve: 2020-10-23 16:35 Futómû és hibái

david92 írta: Köszi a választ! Gondoltam hátha van bizonyos alkatrészeknek valami jellegzetes hangja


azt videóról úgy sem lehet megmondani... nagyon csalóka, honnan milyen hang verődik vissza, milyen a rögzítő eszköz mikrofonja, min hallgatjuk vissza, stb.
rá kell tenni padra, megrángatják, majd megemelni és úgy is megnézni. egy szerelő tudni fogja, hogy nézze meg.

YELLOW Elküldve: 2020-10-23 15:45 Futómû és hibái

david92 írta: Sziasztok! Olyan problémám van,hogy minden úthibánál valami kottyan vagy koppan(pontosan nem is tudom)az autó elejében.Hálás lennék ha valaki nagyjából le tudná szűkíteni,hogy pontosan melyik alkatrész lehet a hibás.Van róla videóm is privátban el tudom küldeni.
Előre is köszi a segítséget!


sorry de ezt leszűkíteni bármelyik szilent okozhat ilyet. a legtöbbször a lengőkar hátsó nagy szilentje és a stabilizátor rúd szilentje, vagy a kutyacsont (stab. pálca) okozhat. De ettől még lehet lengőkar talpas is, vagy kerékcsapágy, gátlószára, toronycsapágy, de akár motor felfüggesztő is, aztán verődik. de lehet hagytam ki még valamit.

YELLOW Elküldve: 2020-10-22 19:29 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

mikulasviktor írta: sziasztok,
style68 felni van az autómon, viszont utólag kiderült, hogy nem a sima e46-ra való hanem az e46 M3-ra való ET számú és egyszéles (téli)szett
( http://www.bmwstylewheels.com/bmw/68 ). Szerintetek maradhat ez rajta, vagy szükséges lenne egy rá valót nézzek?


szerintem nem okoz gondot.

YELLOW Elküldve: 2020-10-18 22:41 Társalgó

John írta: Sziasztok.Tis fizetős lett? "új TIS .info
Webhely bezárva
Ez az oldal a BMW AG igényei szerint zárva tart.
A BMW a hivatalos és naprakész BMW TIS-t ajánlja, amely a www.bmwtis.com * címen érhető el .

* Ugyanakkor úgy gondoljuk, hogy a BMW megsérti a javításhoz való jogot azáltal, hogy indokolatlanul magas hozzáférési díjak révén hatékonyan kizárja az egyes fogyasztókat az alapvető javítási információkból.

Ha bármilyen kérdése van a változtatással kapcsolatban, vegye fel velünk az alábbi visszajelzési űrlapot."


ez van akkor, amikor mindenki BMW szerelő lesz, és nekik nincs bevétel...

YELLOW Elküldve: 2020-10-16 16:51 Behajthato Tükür

nD0minik írta: Sziasztok,
sajnos eltörött a jobb oldali tükröm, szeretném javítani, a kérdésem az lenne, hogy a külső borítást, ami fényezett, azt át lehet-e valahogy tenni egy másik tükörre.
Vagy az egyetlen esélyem, hogy színben és felszereltségben találok egyet?
Bármilyen ötletet meghallgatok, akár ha tudtok újonnan az is érdekelhet.

Köszönöm hogy elolvastad


nekem úgy rémlik az áttehető.

YELLOW Elküldve: 2020-10-12 20:06 Centrálzár vezérlő, grundmodul

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.


elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.


A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.


vagy valami kontakt hiba van... esetleg érdemes levenni az akksi sarut, hátha észhez tér...


Probléma megoldva ...ami annyira bagatel volt, hogy röhögni tudok én is csak rajta
A grundmodult nem elég ideiglenesen visszarakni rádugva a 3 csatlakozót mert van egy negyedik csatlakozója is ami fix, tehát ha vissza van dugva a helyére csak akkor csatlakozik rá. Így visszajött minden, működik minden ...kivéve az ajtó nyitás.
Azt mondja a haver holnap bemegy a márkaszervízbe. Mondom neki, hogy végignézted az összes biztosítékot biztos ahogy mondtam??? ...Ja azt elfelejtette
Kiderült egy rossz volt ...ennyi volt csak a gond... minden működik a nyitás is ...


ohh...
hát bármilyen autóval van hiba, ez az első, hogy a biztiket átnézem. ne szívassam le magam. mondjuk nem gondoltam, hogy attól csinálja ezt. mondjuk azt írtad nyitó relé, én arra következtettem, csak nyitni nem nyit.

YELLOW Elküldve: 2020-10-11 19:12 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Krisz123 írta:
En ezt a ket oldalt szoktam hasznalni ilyen kerdesek eseten: https://www.bmwstylerims.com/b...ing-chart/ illetve willtheyfit.com. A ket oldal segitsegevel el tudsz majd igazodni hogy jo lesz e vagy sem.


ezek jó programok, főleg a második, ahol egyszerű ábrával mutatja mi van.

YELLOW Elküldve: 2020-10-09 19:56 Centrálzár vezérlő, grundmodul

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.


elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.


A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.


vagy valami kontakt hiba van... esetleg érdemes levenni az akksi sarut, hátha észhez tér...

YELLOW Elküldve: 2020-10-09 19:16 Társalgó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Kész a kocsi! Yellow tippet kérek Difi vagy csapágy volt a ludas! Utána leírom tanulságként ha ilyen hangot hall mi volt a megoldás


az a helyzet bármelyik lehet. ha E90 volna, akkor difit mondanám...

Kerékcsapágy volt és elhalkult,bárcsak párban cserélte volna nagyon halkan valami suhogást azért hallok de lehet már csak nagyon fülelek de lényeg hogy halk lett.Anyaggal együtt 22.000 Ft-volt egy oldali.Azt elfelejtettem megkérdezni melyik márkájú csapágyat tett bele de megnézem a munkalapot valami cikkszám van rajta.Tanulság:Ha sáv váltáskor a külsőbe sorolásig elhallgat akkor kerékcsapágy


lehet nekem is lehet az lesz... de nekem nem feltétlen halkul el, csak kicsit változik a hangja. az a fura felemelve semminek sem hallom a hangján, hogy gáz lenne... nekem elkezdte vagy 2 éve, azóta ugyanolyan. és a váltóolaj csere után kezdte el kicsivel. pedig nem ahhoz lesz köze az a helyzet....

Annyiban mondott tippet hogy én is hiába rángattam a kerekeket amíg nem veszem ki a féltengelyeket nem fog kiderülni,sajnos csak úgy lehet kideríteni mert a féltengely miatt feszesbbnek tűnik és azt le kell bontani úgy forgatni,rángatni


nekem fogatás közben sincs semmi, mint ahogy neked volt...

YELLOW Elküldve: 2020-10-09 18:46 Társalgó

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Kész a kocsi! Yellow tippet kérek Difi vagy csapágy volt a ludas! Utána leírom tanulságként ha ilyen hangot hall mi volt a megoldás


az a helyzet bármelyik lehet. ha E90 volna, akkor difit mondanám...

Kerékcsapágy volt és elhalkult,bárcsak párban cserélte volna nagyon halkan valami suhogást azért hallok de lehet már csak nagyon fülelek de lényeg hogy halk lett.Anyaggal együtt 22.000 Ft-volt egy oldali.Azt elfelejtettem megkérdezni melyik márkájú csapágyat tett bele de megnézem a munkalapot valami cikkszám van rajta.Tanulság:Ha sáv váltáskor a külsőbe sorolásig elhallgat akkor kerékcsapágy


lehet nekem is lehet az lesz... de nekem nem feltétlen halkul el, csak kicsit változik a hangja. az a fura felemelve semminek sem hallom a hangján, hogy gáz lenne... nekem elkezdte vagy 2 éve, azóta ugyanolyan. és a váltóolaj csere után kezdte el kicsivel. pedig nem ahhoz lesz köze az a helyzet....

YELLOW Elküldve: 2020-10-09 16:58 Társalgó

John írta: Kész a kocsi! Yellow tippet kérek Difi vagy csapágy volt a ludas! Utána leírom tanulságként ha ilyen hangot hall mi volt a megoldás


az a helyzet bármelyik lehet. ha E90 volna, akkor difit mondanám...

YELLOW Elküldve: 2020-10-09 14:47 Centrálzár vezérlő, grundmodul

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.


elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.