Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-02-25 14:37 Valaki segítsen

laleeboy írta:
Bero írta: Sziasztok! Egyik cimborám beborult az E46-val az árokba és most nem lehet beindítani az autót. Nem szeretne vele közlekedni,csak a gyújtást ráadni,hogy szerelőhöz el lehessen vontatni. Vagy a tréler marad? Miért nem lehet gyújtást adni rá,mi sérülhetett? Köszi a segítséget!


Ha jól tudom E46-ban már van pirotechnikai kábel az aksi + felén , ha borul vagy nyílt egy lufi akkor szétrobban és kiveszi az aksit az áramkörből, biztonsági okokból.



az a patron csupán annak a függvénye, hogy az akksi hol van. a kismotor E46-oknál elől van és nincs patron. hátul meg azért van, mert közel a tank, és nehogy cikrítson. legalábbis én így sejtem, meg ilyesmit hallottam.

YELLOW Elküldve: 2015-02-25 08:15 lámpa

Rorybreaker írta: Hi!

tegnap aktiváltam a nappali menetfényt, úgy, hogy első irányjelzők halványan világítanak és a refik 20%-on világítanak.

Rohadt jól néz ki...

A kérdés az, hogy a rendőr ezért kettéharap?

pl reggel láttam 1 chryslert, annak is világítottak halványan az indexei.
Tudom, hogy US módi, de rendőr szempontjából ilyenkor mi van?

Így akarom hagyni, mert nagyon zsír

Köszi!


felénk is járkál így valaki, godolom ha szóltak volna neki már nem lenen úgy, de szoktam látni néha-néha...

YELLOW Elküldve: 2015-02-24 20:52 Vicces :)


YELLOW Elküldve: 2015-02-24 20:06 xenon próbléma.

szosz07 írta: helo.halogénről gyári xenonra cserekor kell valamit programozni a kocsin vagy csak fogom azt belerakom a xenonos lámpát? lámpakapcsoló xenonosra cserélve.


ehhez a projekthez kell mg jónéhány dolog. lámpamosó, aut. magasság állítóhoz szenzor és programozni is kell, mert különben lesz egy pöttyöd a műszerfalon, hogy neme gyezik a km, vagy alvázszám.

YELLOW Elküldve: 2015-02-24 18:43 Gumi

laleeboy írta:
kundof1 írta: Értem Yello!
Néztem most Barum Bravuris 3-at is már, azok csak jobb gumik



Nekem is az van Continental termék (pár évvel korábbi Conti mintával és anyaggal) teljesen jó, az ilyen linglong pingpong-nál mindenképpen jobb



jobb viszont esőben nagyon csúszik az is. és ha román gyártásút veszel, annak kisebb a profil mélysége, és másabb az anyag is, mintha jobban öregedne. az a baj a Kumho és Hankook és már kezdenek bedrágulni, pedig az egy jó középút minden téren. az olcsóbb gumikkal aza abj, hogy jobban kopnak, de nem azért mert jobban tapad. a kínaiak nagyrésze málik, pl maranghoni, mondhatni életveszélyes. én személy szerint kínai gumiból az Aurora-t próbálnám ki, abban látok valami rációt.

YELLOW Elküldve: 2015-02-24 05:35 Gumi

me vedd magadra, csak tényleg annyira fura ez a gumi téma is. valamiért én mindig nézem, hogy jértamban miylen autón milyen gumik vannak. és sok régi, népmárka és hasonló autókon ott feszít a márkás a prémium gumi, vagy a gumisnál vagyok, látom miket raknak fel. erre a BMW és egyéb nagyobb márkákon, más helyeken, elég sűrűn olvasni, hogy iylen full gagyi gumik után érdeklődnek. értem én, hogy nagyobb gumi drágább mint egy korzára.... aztán meg szerepelnek a hírekben, hogy megcsúszott az autó, nem tudta kordában tartani. az ilyeneknek mind nagyon jó minőségi gumi lehetett fent. van kínai márka, ami elfogadható, de mondom árban guminként az az 2-3 ezer Ft nem olyan nagy tétel szerintem. a prémium gumik ára is túlzó azt meg kell hagyni. vagyha valaki ilyen jellegű gumit tesz fel, akkor jobb ha visszafogott és nem jampizik. úgy el lehet vele menni. viszont ez ezek is marhára kopós gumik, de ettől függetlenül nem tapad jól.

YELLOW Elküldve: 2015-02-24 05:06 Segítsetek!

Gyuszi01 írta: Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem.
E46 320D(150LE 2003/11) a motortér utas előtti felső sarkában a tűzfalnál, van egy elektromos csatlakozó, mire való? minek kéne ott lenni? Nem találtam semmi képet, leírást róla. Működik minden, nem vettem észre semmi rendellenességet, bár a kocsi nemrég került hozzám. Nagyon úgy tűnik, hogy ott kéne valami elektromos egységnek lenni, a csatlakozó, nincs letömítve, visszahajtva stb, az az érzésem ott volt valami csak kiszerelték eladás előtt. Tudtok segíteni? kép, leírás, stb.


mivel dízel, így valószíná kisegítő fűtés... vagy hasonló...

YELLOW Elküldve: 2015-02-23 21:50 Autóvásárlás

lucasdante2 írta: Üdv! A kérdésem a következő: Szerintetek ez csak elírás, vagy motorcsere vagy ez gyárilag létezhet. 318i vásárlásán gondolkozom.

Non facelift, N-es motor

Köszönöm a válaszokat!



nincs kép a motortérről. de nem N-es. mivel a köbcenti az 1.9-es tehát M43-as a motor. én annyi baromságot olvasok a hahu-n is.
egyébként akár elképzelhető is lenne, hogy próbaképpen berakják a régi kasztniba. más autóknál pláne. de BMW-nél ilyet méh nem láttam. olyat már igen, hogy FL-ben az M43-as moci volt, de az is ritka, valószínű más régióba készült. inkább a dízeleknél volt jellemző, hogy pl az FL kasztnihoz és motorhoz még 5-ös váltót kapott.

YELLOW Elküldve: 2015-02-23 21:29 Motorolaj

tbenyo írta: Sziasztok
Kaptam ingyen elf 10w40-es olajat és már olajat kéne cserélni az autóba. A kérdés hogy beletehetem 3 max 4ezer kmig? Az autóba van 213 ezer km, benzines. Utána lecserélném castrolra. Elvileg csak nem lesz nagy baj az alatt a pár km alatt. Ha nagyon öngyilkos kérdés volt akkor elöre is bocsi.


ha full szintetikus, akkor mehet, bár én tavasztól hamarabb nem tenném be azért. nyárra simán elmehet, ha nagyon muszáj.

YELLOW Elküldve: 2015-02-23 21:28 Gumi

én a ling long-ot kerülném mindenképp. azért annyival nem olcsóbb, mint egy nankang mondjuk, és azért van különbség. szerintem.

YELLOW Elküldve: 2015-02-23 05:31 fix lendkerék, kettőstömegű helyett

Robin68 írta:
csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltotta már ki a kettőstömegűt, fix kendkerékre ?


De most tényleg..... ezért nyitottál egy új topikot?????????????????????????
Áruld már el ez miért nem fér el csak a "kettőstömegű lendkerék" topikban????????
Tök szorgalmasan nyílnak meg az újabbnál újabb okosságok pusztán csak azért mert valaki lusta kicsit időt szánni a fórumra.
Komolyan mondom nem hogy törölni kellene az ilyen baromságokat de én még a fórumról is kizárnám egy hónapra minimum aki nem képes felfogni a szabályzatot. Gondolom az ilyeneknek a piros lámpa meg a behajtani tilos is azt jelenti, hogy le van sz@rva én megyek.......




és ráadásul az új forum miatt, ezzel valaki sokat fog szívni, finoman fogalamzva bár ha korábban megcsinálják a javaslatom....

YELLOW Elküldve: 2015-02-22 19:24 Differenciálmû

andree írta:
YELLOW írta:
tbenyo írta:
Nekem is csinálja föleg ha egyesbe teszem, akkor tök mind1egy hogy állo vagy járo motor, mindig koppen/huppan egyet. Kardán vagy diferencia öregedés, megnézetem, de lehet hogy nem költök rá, egy 15 éves autónak elnézek ennyi hibát.


azért ez elég tré hozzá állás, főleg ha a futóműről van szó vagy hajtásról. azért 15, vagy 30 éves egy autó, még nem az a normális működés. hagy ne hozzak párhuzamot ezzel...
mondjuk írta valaki visszább, hogy kicserélt szinte mindent és mégsem szűnt meg. ilyen szempontból lehet felesleges, mert van minimális hangja. egyébként néha túlzónak tartom, hogy minden kis rzdülésre ugranak sokszor. persze off autónál eszükbe nem jutna, de ha BMW, akkor igen


Sziasztok, én kicseréltettem. Sőt a difi és váltó olajat is. Nekem a puffanás megszűnt, viszont azóta van egy morgás 120 környékén. Tehát a lényeg az hogy nem biztos hogy egy alkatrész okozza. A hajtás egy komplex dolog és a kicserélt új alkatrészek felerősíthetik a kopottabb régebbi alkatrészek hibáit. Így most jöhetek a váltó irányába, kardánkereszt, csapágy stb....De abban Yellownak va igaza hogy egy autó bármennyi idős, attól még az ilyen dolgok jobb ha rendben vannak.


remélem azért nem érti félre. de egyébként nagyon sokan vannak így (én is húzok dolgokat, pl süni csere), aztán ugye húzzák-húzzák, végül annyira sz@r lesz, hogy el akarja adni, és akerül fel a hahu-ra 1,2-1,4-be az amúgy 1,8-2-t érő autó. aztán aki meg igényesebb, és véletlen el kéne adnia, akkor meg az ilyenek miatt nem fogja sosem, pedig mondjuk patikát árul.

YELLOW Elküldve: 2015-02-22 19:06 Differenciálmû

tbenyo írta:
Nekem is csinálja föleg ha egyesbe teszem, akkor tök mind1egy hogy állo vagy járo motor, mindig koppen/huppan egyet. Kardán vagy diferencia öregedés, megnézetem, de lehet hogy nem költök rá, egy 15 éves autónak elnézek ennyi hibát.


azért ez elég tré hozzá állás, főleg ha a futóműről van szó vagy hajtásról. azért 15, vagy 30 éves egy autó, még nem az a normális működés. hagy ne hozzak párhuzamot ezzel...
mondjuk írta valaki visszább, hogy kicserélt szinte mindent és mégsem szűnt meg. ilyen szempontból lehet felesleges, mert van minimális hangja. egyébként néha túlzónak tartom, hogy minden kis rzdülésre ugranak sokszor. persze off autónál eszükbe nem jutna, de ha BMW, akkor igen

YELLOW Elküldve: 2015-02-21 19:51 bmw diagnosztika

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
a légzsákos volt a gépen, és a TRC file az ~50kB, a MAN file jóval kevesebb


Nekem az a TRC szokott 7 kb-t lenni mind ARB mind GM5-nél
Neked nincs véletlenül olyan videód ahogy te szoktad csinálni?!
Szoktam nézegetni youtub-on videókat de van rengeteg féle ahogyan csinálják és nem tudom melyik a jó vagy rossz...


hát passz... most így nem tudok videót fejből

YELLOW Elküldve: 2015-02-21 19:35 bmw diagnosztika

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az miért lehet, hogy mikor expertel programozom és ugye rak a Work-be egy FSW_PSW filet és csak 7kb-! abba kevés dolog van.
De van hogy 55-60kb-! a mérete és abba benne van minden!?
A leszedésnél van a hiba vagy a kábel miatt lehet?!
Előre is köszönöm a segítséget!


ha ugyanabból a modulból szeded le, akkor gáz. de ha másikból akkor normális. hisz minden modulban más-más mennyiségű adat (funkció) van.


ugyan abból sajna....
csak nem tudom, hogy a leszedési módszerem a rossz vagy akkor mi?!


arra azért vigyázzál, hogy bármelyik modulból mentesz le, azt ugyanolyan néven menti le. és ha nem figyelsz oda, akkor lehet egy másik modul adatait töltöd fel egy másik modulba. aztán nem fog működni. NCS Dummy-t használod? vagy csak simán nyomod?


most kezdtem vele ismerkedni. Ha valamiből letöltök és módosítás után vissza akkor a Work ben levő FSW_PSW-t lementem külön mappába aztán a mappa tartalmát törlöm, hogy ne keveredjen egy másikkal! A dummy-t még nem mert még azt nem értem sajna, hogy hogy műkszik!
Egyébként általában mekkora méretű file-nak kellene lennie?!


a légzsákos volt a gépen, és a TRC file az ~50kB, a MAN file jóval kevesebb