Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-02-21 19:18 bmw diagnosztika

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az miért lehet, hogy mikor expertel programozom és ugye rak a Work-be egy FSW_PSW filet és csak 7kb-! abba kevés dolog van.
De van hogy 55-60kb-! a mérete és abba benne van minden!?
A leszedésnél van a hiba vagy a kábel miatt lehet?!
Előre is köszönöm a segítséget!


ha ugyanabból a modulból szeded le, akkor gáz. de ha másikból akkor normális. hisz minden modulban más-más mennyiségű adat (funkció) van.


ugyan abból sajna....
csak nem tudom, hogy a leszedési módszerem a rossz vagy akkor mi?!


arra azért vigyázzál, hogy bármelyik modulból mentesz le, azt ugyanolyan néven menti le. és ha nem figyelsz oda, akkor lehet egy másik modul adatait töltöd fel egy másik modulba. aztán nem fog működni. NCS Dummy-t használod? vagy csak simán nyomod?

YELLOW Elküldve: 2015-02-21 19:08 bmw diagnosztika

Pitykoo írta: Hali!
Az miért lehet, hogy mikor expertel programozom és ugye rak a Work-be egy FSW_PSW filet és csak 7kb-! abba kevés dolog van.
De van hogy 55-60kb-! a mérete és abba benne van minden!?
A leszedésnél van a hiba vagy a kábel miatt lehet?!
Előre is köszönöm a segítséget!


ha ugyanabból a modulból szeded le, akkor gáz. de ha másikból akkor normális. hisz minden modulban más-más mennyiségű adat (funkció) van.

YELLOW Elküldve: 2015-02-21 16:08 Műszerfal kijelzés

jakuzaa írta: Sziasztok.

A hozzáértő segítségeteket szeretném kérni. Már jó ideje bajlódom ezzel a hibával,itt a fórumon is kérdeztem,és kaptam is választ,de nem tudom megoldani
E46-ról van szó. Hátsó lámpa hibát jelez a műszerfal. Cseréltem égőket,csatlakozókat,hátul átforrasztottam mindent. Jelenleg ott tart az ügy, hogy egyszerre bedobja mind a két oldali hibát. Soha sem külön külön,hanem mindig egyszerre. Ha valaki esetleg még tudna segíteni,ötletet adni,mit nézzek még át,azt megköszönném.
Üdv: Jakuzaa


de van olyan izzód ami nem világít? pl a csomagtérfedélben lévők közül. mert ha igen, akkor az átvezetőben van megtörve a vezeték...

YELLOW Elküldve: 2015-02-21 16:01 Társalgó

dauid írta: sziasztok !van egy bmw 318 as tdi m és menet közbe 3 sipolást hallok a kormány alol es nem tudom miaz valakinek valami ötlete mi lehet ez ? elöre is köszönöm...


tdi-je a fosvágennek van... még, jó hogy az adataid között 318iS van. na mindegy.azt a 3 sípolást +3 fok alatt hallod. ennyi a történet.

YELLOW Elküldve: 2015-02-21 15:32 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

Rafchee írta:
YELLOW írta:
Rafchee írta: Sziasztok! Próbáltam az olajcsere után lenullázni a szervíz kijelzőt, ahogy a videókban meg a leírásokban van, de semmire nem reagál. Sőt, a napi km számlálót sem tudom lenullázni. Hiába nyomkodom, nem csinál semmit. Gyújtás ráadásakor a check engine se világít, a többi visszajelző működik. Van valami ötletetek? Esetleg valami biztosíték, vagy ilyen apróbb hiba állhat e mögött, vagy bontsam ki a műszeregységet?


ha nem tudod nullázni sem a napi számlálót, akkor a pöcök vége letört.


Ez a pöcök a műszeregység hátulján van, vagy benne?


benne. vagy a fekete nyomkó pöcke tört le, vagy a műszerkerek fehér része. szét kell szedni mindenképp.

YELLOW Elküldve: 2015-02-21 15:25 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

Rafchee írta: Sziasztok! Próbáltam az olajcsere után lenullázni a szervíz kijelzőt, ahogy a videókban meg a leírásokban van, de semmire nem reagál. Sőt, a napi km számlálót sem tudom lenullázni. Hiába nyomkodom, nem csinál semmit. Gyújtás ráadásakor a check engine se világít, a többi visszajelző működik. Van valami ötletetek? Esetleg valami biztosíték, vagy ilyen apróbb hiba állhat e mögött, vagy bontsam ki a műszeregységet?


ha nem tudod nullázni sem a napi számlálót, akkor a pöcök vége letört.

YELLOW Elküldve: 2015-02-20 19:48 Motorolaj

Hectorr írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta: Sziasztok, 2000-es 318i-m van, nem rég vettem az autót. Első olajacseréhez segítséget kértem egy ismerőstől. Erdeti SAE5W-30 Quality-Longlife-04 (ACEA C3) olajból vett 5litert. Illetve cserélte a olajszűrőt-pollen-levegő szűrőt (márkát nem tudok mondani). 30.000 forintot kért a cuccokra. (munka díj nélkül) eléggé sokallom át lettem verve ?


ha durván számolom, egy Mobil 1 olaj 5 liter, megvan 11ezerből ahonnan én venném. a márkás mahle szűrők, 2500 az olaj, 3500 a lég, és 7ezer az aktívszenes pollen a forrásomtól. ez 24ezer. szóval elfogadhatónak mondható, mert lehet nem tudta jó helyről beszerezni a cuccokat.


Köszönöm így már értem, nem gondoltam volna hogy a pollen szűrő 7ezer körül mozog. Akkor így okés


van 12ezerért is. én olyan árakar írtam, amennyiért nekem adja egy kereskedő mondjuk úgy baráti alapon. a valós ár duplája kb, bár nem minden esetben. nézd megaz unix-on. sokan onnan vesnek, ha van 40% kedvezménye, megveszi rárak egy 10%-ot, hogy legyen hazsna, akkor simán ott van a 30ezer.


Igen onnan vettük ( csak nem mentem be vele) , tehát akkor mind2 en jól jártunk. Az így teljesen korrekt akkor.


viszont ha mindenből a legolcsóbbakat vette, akkor nem jártál jól és akkor jóval kevesebb...ha csak sima pollenszűrő, akkor lehetett 3ezer is kb. vagy az egyéb szűrők is olcsóbbak egy ezressel. így, hogy nem tudjuk miből milyen márkát vett...

YELLOW Elküldve: 2015-02-20 18:24 Motorolaj

Hectorr írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta: Sziasztok, 2000-es 318i-m van, nem rég vettem az autót. Első olajacseréhez segítséget kértem egy ismerőstől. Erdeti SAE5W-30 Quality-Longlife-04 (ACEA C3) olajból vett 5litert. Illetve cserélte a olajszűrőt-pollen-levegő szűrőt (márkát nem tudok mondani). 30.000 forintot kért a cuccokra. (munka díj nélkül) eléggé sokallom át lettem verve ?


ha durván számolom, egy Mobil 1 olaj 5 liter, megvan 11ezerből ahonnan én venném. a márkás mahle szűrők, 2500 az olaj, 3500 a lég, és 7ezer az aktívszenes pollen a forrásomtól. ez 24ezer. szóval elfogadhatónak mondható, mert lehet nem tudta jó helyről beszerezni a cuccokat.


Köszönöm így már értem, nem gondoltam volna hogy a pollen szűrő 7ezer körül mozog. Akkor így okés


van 12ezerért is. én olyan árakar írtam, amennyiért nekem adja egy kereskedő mondjuk úgy baráti alapon. a valós ár duplája kb, bár nem minden esetben. nézd megaz unix-on. sokan onnan vesnek, ha van 40% kedvezménye, megveszi rárak egy 10%-ot, hogy legyen hazsna, akkor simán ott van a 30ezer.

YELLOW Elküldve: 2015-02-20 18:16 Motorolaj

Hectorr írta: Sziasztok, 2000-es 318i-m van, nem rég vettem az autót. Első olajacseréhez segítséget kértem egy ismerőstől. Erdeti SAE5W-30 Quality-Longlife-04 (ACEA C3) olajból vett 5litert. Illetve cserélte a olajszűrőt-pollen-levegő szűrőt (márkát nem tudok mondani). 30.000 forintot kért a cuccokra. (munka díj nélkül) eléggé sokallom át lettem verve ?


ha durván számolom, egy Mobil 1 olaj 5 liter, megvan 11ezerből ahonnan én venném. a márkás mahle szűrők, 2500 az olaj, 3500 a lég, és 7ezer az aktívszenes pollen a forrásomtól. ez 24ezer. szóval elfogadhatónak mondható, mert lehet nem tudta jó helyről beszerezni a cuccokat.

YELLOW Elküldve: 2015-02-20 12:41 Biztonsági öv visszajelzõ lámpa

kempelen írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

Azt szeretném kérdezni, hogy mi a helyes működése akkor a biztonsági öv visszajelzőnek?
Én azt tartanám normálisnak, hogy:
- beülök, az ülésfoglaltság érzékelő érzi hogy beültem, ha beindítom az autót és esetleg mozog is, akkor világítson a műszerfalon a lámpa és pittyegjen ha nem kötöm be magam.

Ennek ellentmondóan működik viszont a valóságban: gyújtás ráadáskor 5mp. világít és elalszik a figyelmeztető lámpa. se nem világít tovább se nem pittyeg.

Ez pedig egyrészt a saját biztonságomnak sem tesz jót, se az utasénak, de ami ettől is bosszantóbb lehet:
http://www.origo.hu/itthon/201...eroje.html

És ha tudja ezt a funkciót, büntetnek is majd vele rendesen.

Egyébként nem vagyok hanyag, de sokszor csak néhány Km után veszem észre hogy nem csatoltam be magam.

Szeretném ha rendesen figyelmeztetne!
Hol keressem a megoldást?
Köszi előre is....


Szia,

Ez csak a műszeregység alap funkciója. Nem tesz mást csak felvillan pár másodpercig és elalszik.

Ha valódi figyelmeztetést szeretnél, akkor kell venned egy új övcsatit a vezető oldalra. Azon lesz két szál vezeték és ezt kell bevezetni a műszeregységbe, majd felkódolni.

Utána (akár) addig fog neked visítani amíg be nem kapcsolod az övet.

Létezett E46-ba övbecsatolásra figyelmeztető extra, csak kevesen kérték.






anno mikor ezt szóvá tettem, még senki nem írta, hogy volt iylen, meg hogy ezt külön kellett kérni. azért ez gáz... mondjuk már meg sem lepődök, ha volt klíma nélküli E46-is hogy iylen dolgokat alapból nem tesznek bele egy ilyen árkategóriába az azért gáz. bár ahogy szoktam mondani, a merciba anno a hátsóablak fűtés is extra pénzért járt

YELLOW Elküldve: 2015-02-20 11:09 Biztonsági öv visszajelzõ lámpa

laleeboy írta:
YELLOW írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

Azt szeretném kérdezni, hogy mi a helyes működése akkor a biztonsági öv visszajelzőnek?
Én azt tartanám normálisnak, hogy:
- beülök, az ülésfoglaltság érzékelő érzi hogy beültem, ha beindítom az autót és esetleg mozog is, akkor világítson a műszerfalon a lámpa és pittyegjen ha nem kötöm be magam.

Ennek ellentmondóan működik viszont a valóságban: gyújtás ráadáskor 5mp. világít és elalszik a figyelmeztető lámpa. se nem világít tovább se nem pittyeg.

Ez pedig egyrészt a saját biztonságomnak sem tesz jót, se az utasénak, de ami ettől is bosszantóbb lehet:
http://www.origo.hu/itthon/201...eroje.html

És ha tudja ezt a funkciót, büntetnek is majd vele rendesen.

Egyébként nem vagyok hanyag, de sokszor csak néhány Km után veszem észre hogy nem csatoltam be magam.

Szeretném ha rendesen figyelmeztetne!
Hol keressem a megoldást?
Köszi előre is....


az E46 így figyelmeztet. teljesen jól működik. ne giling-galang miatt jusson eszedbe az öv. ismerek biztosítóst, anno Volvójában csipogott. úgy mentek 50km-eket hogy folyamatosan szólt, mégsem kötötte be magát. napi tutinná kell válljon. nekem volt olyan, hogy garázsból kiállva, mikor szálltam volna ki, hogy bezárjam az ajtót, akkor vettem észre, hogy be vagyok kötve. vagy vidóztam, és a visszanézéskor tűnt fel, hogy egy elkerített útszakaszon is bekötöttem magam. én azt tudom mondani legyen az az első, hogy bekötöd magad. aztán rutin lesz.



ÍGY VAN ! ! !

Én addig nem is indítózok amíg be nem kapcsoltam az övet
Többször jártam már úgy hogy a garázsból kiállás után nem tudtam kiszállni hogy becsukjam a garázsajtót, mert becsatoltam magam szinte "ösztönösen" pedig csak 10 métert tolattam



én is vagy 5 métert tolatok... mondom nagyba fordulok ki, hogy kiszállok, erre visszaránt az öv. mondom dikk! pedig ugye tolatásnál, meg udvaron aztán mindegy be vagyok-e kötve. pl ha beszáll valaki és nem kapcsol övet, nagyon idegesít, és persze szólok. de ez is olyan fura. ha idegen autóba szállok, és ráadásul utasként, akkor pláne bekötöm magam. hisz nem tudhatod a másikról, hogy épp, hogy vezet, vagy mikor elsz rosszul vagy bármi... anno mikor vezetni tanultam 2003-ban, még egyszer a hátsó ülésen is bekötöttem magam Miskolon belül, mert valami Osama nevü egyén vezetett, ugye közel volt még az ikertonyok támadása, na meg először életemben halálfélelmem volt.

YELLOW Elküldve: 2015-02-20 10:15 Motorolaj

batigol09 írta: Sziasztok!

Olajcserét szeretnék, kérdezném, h milyen olajat ajánlotok, 2.0d 150 paciba. 12 éves az autó. köszönöm!


ha 12 évs, akkor még nem ihat alkoholt. szóval mindenképp legyen kellően síkos, csúszos az az olaj....
kicsit kéne visszaolvasni
sok olajgyártónak van olajkeresője, beírod az autót adatait és kidobja milyen viszkoztású olaj kell bele.
0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 közül válogass, visszább olvasva láthatod, hogy érdemes varriálni, hogy mégis mi a legjobb választás. márka vitába kár belemenni, mert mindenkinek más.

YELLOW Elküldve: 2015-02-20 09:55 Olajzabálás

Hektor írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

Olajfogyasztással kapcsolatban van 1 kérdésem.

Van valamiféle gyári adat arra vonatkozóan, hogy egy N46B18-as motornak mennyi a még elfogadható olajfogyasztása?

1000 km-t mentem vele olajcsere óta, de már kissé lejjebb van a maximumtól. nem gondolnám vészesnek, csak tudni szeretném, meddig nem kell aggódni...

A kartergázszűrőcsere meglesz lassacskán, gyanítom a kicsit több fehér füst a kelleténél (inkább nem üzemmeleg motornál) arra utal. De annyira nem értek hozzá, kijavít, aki jobban vágja a dolgokat.

Köszönöm szépen!


ha minden igaz MIN-MAX között 1 liter a diffi. állítólag a legtöbb márkánál, az 1000km/1liter elfogadható még. szerintem ez mondjuk vicces. én azt tudom mondani, hogy 10ezerkm/ 1 liter lenne a normális még elfogadható. szerintem ha 5ezer alatt lecsökken minimumra az már gáz.


Köszönöm a választ!

Igen elég vicces, mert ez előtt egy H astrám volt és ott tényleg írták az 1000km/1L-t, mondván, az teljesen mindennapi és normális
Ha így lett volna, meg is gyújtottam volna...

Akkor jól sejtettem, hogy ez valahogy így lenne még elfogadható, ahogy írtad.

Köszi!



jaja nekünk is a H astrába ezt írja, de vw konszernnél is hasonlóak vannak írva. ez mindez azért van, hogy ezzel az autógyártó kivonja magát a felelősség alól. hiába szar a motor, ha még benne van az irreális limitben, akkor leszarják. eleve műszakin nem menne át az olyan autó.


Hát úgy látom motorja válogatja. Én most állok BMW vásárlás előtt, megnéztem sokat és vannak kiszemelt példányok is, de nekem még nagyon furcsák ezek a dolgok. Jelenleg 18-19 éves öreg autómat akarom beszámíttatni, de ebbe biz olajcsere periódus közt egy deci sem kell. Ezért vagyok kicsit megijedve, mikor olvasgatom a fórumot, de lassan megnyugszom hogy itt ez normális is lehet.



oké, hogy egy decit sem töltesz rá, végülis, amíg nem éri el a minimumot nem is fontos...(bár jó ha avn benne olaj)
igen mi a régi kopott autónál sem tapasztaltunk olajfogyást, főleg ilyen mértékűt. mondom kicsit a gyártók túl biztosították magukat... persze itt most olyan olajfogyasztásról van szó, ami az égéstérbe kerül. mert ugye sziváoghat szimmeringeknél is, vagy épp olajlecsapatónál. szerintem a régi ikarus buszok nem esznek meg 1000km alatt 1 liter olajat.

YELLOW Elküldve: 2015-02-20 09:42 Olajzabálás

Rorybreaker írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

Olajfogyasztással kapcsolatban van 1 kérdésem.

Van valamiféle gyári adat arra vonatkozóan, hogy egy N46B18-as motornak mennyi a még elfogadható olajfogyasztása?

1000 km-t mentem vele olajcsere óta, de már kissé lejjebb van a maximumtól. nem gondolnám vészesnek, csak tudni szeretném, meddig nem kell aggódni...

A kartergázszűrőcsere meglesz lassacskán, gyanítom a kicsit több fehér füst a kelleténél (inkább nem üzemmeleg motornál) arra utal. De annyira nem értek hozzá, kijavít, aki jobban vágja a dolgokat.

Köszönöm szépen!


ha minden igaz MIN-MAX között 1 liter a diffi. állítólag a legtöbb márkánál, az 1000km/1liter elfogadható még. szerintem ez mondjuk vicces. én azt tudom mondani, hogy 10ezerkm/ 1 liter lenne a normális még elfogadható. szerintem ha 5ezer alatt lecsökken minimumra az már gáz.


Köszönöm a választ!

Igen elég vicces, mert ez előtt egy H astrám volt és ott tényleg írták az 1000km/1L-t, mondván, az teljesen mindennapi és normális
Ha így lett volna, meg is gyújtottam volna...

Akkor jól sejtettem, hogy ez valahogy így lenne még elfogadható, ahogy írtad.

Köszi!



jaja nekünk is a H astrába ezt írja, de vw konszernnél is hasonlóak vannak írva. ez mindez azért van, hogy ezzel az autógyártó kivonja magát a felelősség alól. hiába szar a motor, ha még benne van az irreális limitben, akkor leszarják. eleve műszakin nem menne át az olyan autó.

YELLOW Elküldve: 2015-02-20 09:28 Olajzabálás

Rorybreaker írta: Sziasztok!

Olajfogyasztással kapcsolatban van 1 kérdésem.

Van valamiféle gyári adat arra vonatkozóan, hogy egy N46B18-as motornak mennyi a még elfogadható olajfogyasztása?

1000 km-t mentem vele olajcsere óta, de már kissé lejjebb van a maximumtól. nem gondolnám vészesnek, csak tudni szeretném, meddig nem kell aggódni...

A kartergázszűrőcsere meglesz lassacskán, gyanítom a kicsit több fehér füst a kelleténél (inkább nem üzemmeleg motornál) arra utal. De annyira nem értek hozzá, kijavít, aki jobban vágja a dolgokat.

Köszönöm szépen!


ha minden igaz MIN-MAX között 1 liter a diffi. állítólag a legtöbb márkánál, az 1000km/1liter elfogadható még. szerintem ez mondjuk vicces. én azt tudom mondani, hogy 10ezerkm/ 1 liter lenne a normális még elfogadható. szerintem ha 5ezer alatt lecsökken minimumra az már gáz.