Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-01-28 13:05 Üzemanyag fogyasztás

bocyzx10r írta:
batigol09 írta:
leroyclub írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Városban 9-10 literes fogyasztás normális 2.0d aut esetében? Tavasszal-nyáron beéri 6-7 literrel is. Vagy nézessem meg, mert "történt" valami... (Tudom hogy tél van, de nincs minusz 20) Nálatok hogy esznek a gépek?
köszi a segítséget


Szerintem sok. Nekem automata varosban is nagyon max 8. Computer szerint 6-6,5 de mindig szamolom es csal


Szia!

Szerintem is sok, kompom 6.8 - at mutat persze full tankkal eddig 580 km mentem kizárólag városban, és most negyed alatt van a mutató kicsit, a hátralévő km 130 óra szerint. Azaz jobb esetben 680-690 et fogok menni 60 literrel...



Hali!

Sztem nézesd meg...nekem 7litykó ha csak városan használom...


nem akartam eddig mondani, de nekem a benyás is elmegy 8 liter körül télen városba. azért vicces amikor a dízelesek így aggódnak a fogyasztás miatt, ami éárthető, hisz nem véletlen vettek dízelt. az automata meg 1-1,5 litert simán rádob. a máésik a vezetési stílus. manuális váltósoktól is hallom dízelesektől, hogy városban 3dikban mennek. míííí? én is elmegyek 5-ben. mostanában szoktam rá a 4-dikre. ugye automatánál nagyon válogatni sem tudsz, ha automatába használod. a kényelemért fizetni kell, és mondjuk egy pesti forgalomban, nem tűnik magasnak. lehet ott az enyém is megenne 9 litert.

YELLOW Elküldve: 2015-01-28 12:31 Alufelni méretek

InsaneWombat írta:
YELLOW írta:
InsaneWombat írta: Sziasztok!

Megerősítést szeretnék kérni, mert már kicsit belekeveredtem a sokféle variációba. 2006-os E90-re tervezem a felnivásárlást 17-es méretben.

Elvileg ezek a hivatalosan ajánlott méretek (!?):




A következő paraméterekkel rendelkező felnit néztem:
8x17 5x120 ET 30 furat 72,6
Ez akkor megfelelő lehet?

Erre gondolom gond nélkül felmegy a 225/45-ös 17es gumi?

Másik kérdés. Több helyen is láttam, hogy hátulra szélesebb gumit ajánlanak. Méghozzá 255/40-est, de itt a fenti táblázatban pedig 245/40 szerepel. Melyik az ajánlott akkor? Esztétikai szemponton kívül van jelentősége, hogy hátulra szélesebb gumit ajánlanak? Az általam említett felnire rámennének a szélesebb gumik? Vagy jobb nem variálni és előre+hátra is 225/45?

Köszi, ha segít valaki.



amit kinéztél az jó lesz méretben. fura, mert a 225/45 R17-nek a váltója a 255/40 R17. igaz nekem is 245/40 van fent hátul, még értéken belül van, de a 255/40 áll közelebb a 225/45-höz.
nekem szerencsére a 8 coll széles felnin nem áll olyan szarul a 245. de ez gumitól függ, mert van ami szélesebb és van ami keskenyebb, hiába ugyanúgy 245 van ráírva. igazából ehhez a mérethez 8,5 coll széles felni kellene.
mivel hátsókerekes az autó így jobban mutat a szélesebb hátsó alatta. sportkocsiknál divat ez. én feltettem a 316i-re is ízlés dolga.


Először is köszi a gyors választ. Akkor felmerült egy újabb kérdés... Ha 8,5-ös felni kellene hátulra akkor 2x2 különböző paraméterű felni kellene, amit szeretnék elkerülni. Még mindig a táblázatot böngészve én azt látom, hogy 8-asnál szélesebbet nem ajánlanak előre, így nem kivitelezhető. Szerencsésebb lenne akkor rendelés előtt megkérdezni a gumist, hogy a 255-ös rámegy-e arra a felnire amit néztem.

Azt jól értelmezem, hogy minél nagyobb az ET annál kijjebb áll a felni? Jelen esetben pedig 30-as ET-nél nagyobb nem ajánlott e90-re?


de előlre nem kell szélesebb felni. a táblázatban meg írja hátra a 9" ET30-at. Ez azt jelenti, hogy hátra pl a 8,5"-ból felmenne az ET25 is így durva számítás alapján.
én azt tudom javasolni, ha 8" széles felnit akarsz, akkor hátra mehet a 245/40-es gumi, de javaslok ilyen Nankang márkát, mert az valójábban nincs olyan széles. így normálisabban fog állni. ha pl dunlop-ot veszel az tutti idétlen elsz rajta, mert szélesebb ugyanazon mérettel. engem sem zavar, hogy nem terepszt a 245 a 8"-on még éppen elviselhető a látvány, egyenes az oldalfal. de ha enniyre dilemmás vagy, inkább maradgy körben a 225/45-nél és a 8"-nál.

YELLOW Elküldve: 2015-01-28 11:21 Alufelni méretek

InsaneWombat írta: Sziasztok!

Megerősítést szeretnék kérni, mert már kicsit belekeveredtem a sokféle variációba. 2006-os E90-re tervezem a felnivásárlást 17-es méretben.

Elvileg ezek a hivatalosan ajánlott méretek (!?):




A következő paraméterekkel rendelkező felnit néztem:
8x17 5x120 ET 30 furat 72,6
Ez akkor megfelelő lehet?

Erre gondolom gond nélkül felmegy a 225/45-ös 17es gumi?

Másik kérdés. Több helyen is láttam, hogy hátulra szélesebb gumit ajánlanak. Méghozzá 255/40-est, de itt a fenti táblázatban pedig 245/40 szerepel. Melyik az ajánlott akkor? Esztétikai szemponton kívül van jelentősége, hogy hátulra szélesebb gumit ajánlanak? Az általam említett felnire rámennének a szélesebb gumik? Vagy jobb nem variálni és előre+hátra is 225/45?

Köszi, ha segít valaki.



amit kinéztél az jó lesz méretben. fura, mert a 225/45 R17-nek a váltója a 255/40 R17. igaz nekem is 245/40 van fent hátul, még értéken belül van, de a 255/40 áll közelebb a 225/45-höz.
nekem szerencsére a 8 coll széles felnin nem áll olyan szarul a 245. de ez gumitól függ, mert van ami szélesebb és van ami keskenyebb, hiába ugyanúgy 245 van ráírva. igazából ehhez a mérethez 8,5 coll széles felni kellene.
mivel hátsókerekes az autó így jobban mutat a szélesebb hátsó alatta. sportkocsiknál divat ez. én feltettem a 316i-re is ízlés dolga.

YELLOW Elküldve: 2015-01-27 14:03 Lökhárító

spencer írta: Sziasztok! Valaki tudja hogy e46 2004-es faceliftesnek az első lökösban alúl a műanyagot kicseréljem le kell szedni a lököst?
Köszi Üdv


nem. ha a két oldalsó rész akarod, azt simán ki lehet pettintani. a többi részét pedig úgy, ha alúl leveszed a motorvédő műanyagot, akkor onnan elérhető.

YELLOW Elküldve: 2015-01-27 12:37 Differenciálmû

Szebii írta: 6-os igen, az szep akkor a tied 130-140nel mar boven 3000felett van es hangos is nem?
Erzesre jobban gyorsul csak meg nem szoktam meg mert idaig 100folott huztam a 3.-at most meg 80 korul kell Videonak egyelore nem sok ertelme lenne mert 245-os nyari gumim van es 100felett is kapar


hangosnak anynira nem hangos, de igen 3000 felett van, talán olyan 3400 rémlik, 110 körül van 3000-nél, mint általában a legtöbb autó. (benyás, 5-ös váltós)
nekem teljesen kipörgetve, 1-esben ~50, 2-ben ~85 3-ban ~135 4-ben ~190 a vége, 5-ben 210-el mentem még max. egy kicsi még volt a fordulatból. de ezt csak egyszer néztem meg próbaképpen. én általában 2000 környékén elváltok, vagy ha úgy van 2500, ha kicsit jobban kell gyorsítani valami miatt. ha meg elszabadul a gépszíj, akkor is általában max 5ezerig, de ritka az ilyen.

YELLOW Elküldve: 2015-01-27 11:25 Differenciálmû

Szebii írta: Tegnap sikerult beszerelni a sperrt eleg allat lett ajanlom mindenkinek, talan az attetel lett egy kicsit rovid mert most 100nal 2000helyett 2400-at forog a gep, bar ez csak palyan szamit


6-os a váltó gondolom. nekem 90-nél 2500-at fordul 5-ösben.
na és, hogy gyorsul?

szerk.: valami videót megnéznék róla, belső felvételest.

YELLOW Elküldve: 2015-01-27 07:45 Megvegyem? Vegyek ilyet?

toki24 írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Nem kéne tudom, mondták mások is, tartózkodnom kéne az N46b20 motortól. De találtam egy hirdetést:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8627181
Mi a véleményetek róla, szerintem a Km nem valós, a képek szarok, nem gondolnám, hogy valaki azért ültette az autóját, hogy 12 év alatt csak ennyit menjen vele. Eladó szerint csupán rövidebb rugók vannak alatta, én úgy gondolom, nemes egyszerűséggel csak vágtak belőle.

hil



ha ezek igazak, akkor drágán adja. ráadásul "ideiglenesen" ki van vonva a forgalomból. ki tudja miért nem kapott műszakit mondjuk. azért ha valaki E46-ban rugót vág, az nagyon gáááz. ezen a hirdetésen iylen képekkel nem akadt volna meg a szemem.


e46nél hogy vágsz rugót? hátsót nem tudod mert "hordó" alakú,elsőket sem, mert akkor kiugrik a tányérből terheléskor. Szerintem csak szimpla ültetőrugó van benne.


engem oszt hidegen hagy a vágás. nekem alapból eszembe sem jutna ilyen. csak mondom ha így lenne, akkor... de ezekszerint nem is lehet így.

YELLOW Elküldve: 2015-01-26 21:19 Megvegyem? Vegyek ilyet?

hil írta: Sziasztok!
Nem kéne tudom, mondták mások is, tartózkodnom kéne az N46b20 motortól. De találtam egy hirdetést:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8627181
Mi a véleményetek róla, szerintem a Km nem valós, a képek szarok, nem gondolnám, hogy valaki azért ültette az autóját, hogy 12 év alatt csak ennyit menjen vele. Eladó szerint csupán rövidebb rugók vannak alatta, én úgy gondolom, nemes egyszerűséggel csak vágtak belőle.

hil



ha ezek igazak, akkor drágán adja. ráadásul "ideiglenesen" ki van vonva a forgalomból. ki tudja miért nem kapott műszakit mondjuk. azért ha valaki E46-ban rugót vág, az nagyon gáááz. ezen a hirdetésen iylen képekkel nem akadt volna meg a szemem.

YELLOW Elküldve: 2015-01-26 15:06 Differenciálmû

TomB írta: Sziasztok!

A hátsó differenciálműből szivárgott az olaj, BMW márkakereskedés/szervizben megcsináltattam, azonban kb. másfél hónapra rá búgó hangot kezdett adni, amikor gurul az autó, menetsebességnek megfelelő hangmagassággal.
Visszavittem, egyetértettek abban, hogy a diffi adja a hangot, javasolták cseréjét, amit természetesen nem szívesen lépnék meg, ha nem muszáj, főleg nem újat (600e mondtak).

Ötlet, tapasztalat, esetleg javasolt javítóműhelyet tud valaki, ahova érdemes elvinni?

Köszi!


és kitudja mit öntöttek bele, vagy lehet nem is öntöttek csak, hogy visszavid majd, és próbáljanak legombolni 600ezret, ami erősen vicces és túlzás szerintem.

YELLOW Elküldve: 2015-01-26 11:53 légzsak_

Pocses írta: A hosztesz picsák semmire nem valók!


valószínű őket sem az eszük miatt tartják...

YELLOW Elküldve: 2015-01-26 11:52 Mi lehet a baj?

tomi66 írta: sziasztok. az autóm nem indul,csak tekeri az akkumulátort,valószinű benzinszivattyú adta meg magát,mivel az akksi is új,generátor is új.arra lennék kiváncsi,hogy valakinek volt már tapasztalata a wrc autósbolttal kapcsolatban? ugyanis ott a legolcsóbb a szivattyú.az autóm e46 320d.
köszi a választ. tomi


"csak tekeri az akkumulátort" - ez most nekem új
azt hiszem olasz cuccokat árulnak főleg,ismerősöknek off autóknál, ilyen dévú, meg hasonlóknál szoktam ajánlani, még senki nem panaszkodott, én nem hiszem, hogy BMW-be vennék. értem én, hogy a legolcsóbban szeretnél hozzájutni, bár BMW-nél akkor szívni fogsz, amiket majd cserélni kell majd még, és mindenhol ezt az elvet követed. Azért az ilyan úgymond fődarabokból nem érdemes nagyon az olcsóság irányába elmenni. vannak sokan akik nagy kedvezménnyel tudnak gyári beszállítós alkatrészeket is adni, azzal jobban jársz. de ha még olcsóbban akarod megúszni, akkor lehet egy diag sem ártana, vagy elvinni valami szakértőhöz, mert lehet nem is az a baja. mert bár a generátornak az indításhoz éppen nem sok köze van, és mivel az önindító is teker,így az akksinak sem, sem az önindítónak, tehát a kizásárs jó. de a szivattyú mellett sok más is van még, ami miatt nem indul. a legegyszerűbb, ha szivattyú után megbontod, és egy kanába lógatod, majd indítasz, hogy nyom-e, vagy márhetsz nyomást is rajta. már ha adottak a feltételek. lehet akár izzító gyertya is. vagy porlasztó, bár ezeket lehet dobná hibának.

YELLOW Elküldve: 2015-01-25 17:16 Kuplung__

atus083 írta: Sziasztok!
Nekem olyan jellegű problémám van, hogy álló helyzetben nehezen vagy egyáltalán nem tudom a kocsi t sebességbe tenni, pontosabban az 1-es fokozatot nehezen veszi. Ilyenkor szoktam vagy 2-esbe és úgy az 1-est vagy még egy kuplungozás…. Én úgy gondolom, hogy kuplungtárcsa…esetleg valakinek valami ötlete van? Ha kuplungtárcsa akkor milyen márkát illetve hol érdemes jó áron érdemes vásárolni? Motor: 2.0 dízel 150le 2005. évjárat
Előre is köszönöm!


ez nem kuplung.
ha volt váltóban olaj cserélve és akérmiylen márka manuális váltóolaját kapta, akkor akad. hogy miért, azt nem tudom, de ez a tapasztalat. esetleg szinkron gyűrű, bár nem tudom az 1-es szinkronizálva van-e, de szerintem igen, csak kéne.

YELLOW Elküldve: 2015-01-25 17:14 Fûtés - Klíma

spetya306 írta: sziasztok
ma azzal lepett meg a drágaságom hogy eggyáltalan nem megy a fütés digitklimás e36ban
a ventillátor meg se mozdul ahogy a panelon nyomkodom a gombot szerintetek mi lehet a hibája?


bizti?

YELLOW Elküldve: 2015-01-25 14:10 légzsak_

Tano írta: Ha kikapcsoltatod a figyelését, akkor nem az egész csatlakozót kell széthúzni, hanem a sárga csatlakozón belül csak a foglaltságjelző csatlakozóját, így az övfeszítő továbbra is máködik.
Szerintem jobb inkább szoftveresen kiiktatni mint kis áramkörrel becsapatni.


ha az egész csatit lehúzom, akkor az övfeszítőre dobna hibát nem? mert nekem nem dob. lehet akkor nem is az egészet húztam le. az a baj már nem emlékszem rá. de kezd derengeni, hogy tényleg csak a kék-fehér részt vettem ki belőle.

YELLOW Elküldve: 2015-01-25 14:03 légzsak_

Pitykoo írta:
Aham... köszi!
De akkor mi a jó megoldás ezek közül?!


én kikapcsoltam az ülésfoglaltság figyelését és lehúztam a csatit, majd töröltetem a hibát. de most az övfeszítő miatt elgondolkoztam, hogy mi van. végülis én csak azért, hogy ne világítson a jel, de akár elég lenne ha csak műszakin kapcsoltatnám ki, és akkor nem érdekelne ha világít, de legalább lenne övfeszítő. mondjuk annyira sokat nem jelent egy balesetben, szerintem. inkább a légzsák nyíljon. úgyis bereteszel az öv, max azt a kis kimozgást húzza vissza az övfeszítő, amit kilendül addig a test.