Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-01-20 18:38 lámpa

Rorybreaker írta: Sziasztok!

az autómon lehet, hogy cserélnék első lámpabúrát.
Azt honnan tudom, hogy faceliftes kell e, vagy nem?

miből lehet azt megállapítani? 2005-ös az autó.

Köszi!


ajjajj
a tiéd facelift-es, legyen elég ennyi.

YELLOW Elküldve: 2015-01-20 18:18 M3 vásárlás

minimal írta:
mgerihun írta: Megint picit okosabb lettem Na szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....


nekem zavaros amit beszélsz...ha sokat városozol minek számit a gyorsulása? ha hazajössz 0,5mpvel elöbb leszel itthon? tulajdonképpen elkéne döntened hogy coupe v. cabrio tetszik/szeretnél, automata v. manuális tetszik/szeretnél illetve dizel v. benzines tetszik/szeretnél. Fogalmad sincs mit akarsz csak az adatok alapján próbálsz autót venni.


igen ezt nem pontosan értem én sem, hogy mit számít ennyire fél sec, ha valaki nem versenyezni akar. az ilyen adatokkal régen illegális tuning találkozókon villogtak emberek. nekem ha ennyi pénzem lenne, nem gondolkoznék, benzin, és SMG, vagy ahogy hívják az új változatát. de sima automata nem kellene.

YELLOW Elküldve: 2015-01-20 18:09 Ajtónyítási Gondok!

toki24 írta:
siposattila írta: Sziasztok.a távirányitóm nemnyitja az autó ajtajait,és nemis zárja be!!Eggy napról a másikra!Az elemek jók!!!a led világi!!!Aki tud segitsen!!!!!


Hali

e46od van? mert akkor milyen led világit ha nyomkodod a kulcsot?!


az első száriásokban régi kulcsos van, nem a rombusz. azon van LED.

YELLOW Elküldve: 2015-01-20 13:01 xenon próbléma.

toki24 írta: Hát alvázszámalapján a bmw-s oldal nem irta hogy xenon


akkor még kacifántosabb.
valaki korábban átalakíttata xenon-osra. aztán történt egy kocc. (kitudja miylen)
megvette a legolcsóbban kapható bontott halogén lámpát, vagy meg volt az eredetije és betetta, majd gyorsan elpasszolta az autót.

YELLOW Elküldve: 2015-01-20 09:27 Órabeállítás?

DonJoker írta:
lantika írta:
DonJoker írta: Sziasztok!
Fellelhető esetleg a neten egy leírás az óra javításról?
De engem már a szakszerű szétszedéstől érdekelne a dolog.
Sajnos én sem tudom beállítani az órát és nem a tekerő vége van eltörve.
Köszönöm!


A link neve

Köszönöm a linket!
Esetleg valami leírás az óra javításáról? Sajnos láttam képeket a neten, ahol le vannak törve a kis műanyag fülek.
Nem tudom nálam mi a helyzet, de a letört fülekkel mit lehet kezdeni házilag?
Köszönöm!


nekem is letört, a napi számlálóról is. de szerencsére benne voltak a letört kis 2mm-es darabok. fekete (elvileg fémhez) Loctite-tal megragasztottam, azóta is jó, ez kb 4-5 éve volt. ha mást nem, bontóban esetleg szerezni kell pöcköt, de lehet van ebay-en is.

YELLOW Elküldve: 2015-01-20 08:18 Üzemanyag minõsítés és átverések!

talán legyen itt, bár fogyasztáshoz is mehetne

Fogyasztásmérés: prémium vs. normál gázolaj vs. étolaj

YELLOW Elküldve: 2015-01-20 07:48 Plasti Dip - a folyékony gumi

blueman írta:
Sokáig gondolkodtam én is a plasti dipes alufelni színezésen, de egy szakavatott lebeszélt róla, ugyanis több ismerőse búcsús hatásúnak jellemezte a plasti dipes alufelni színezést, ezután inkább festette.

Nyáron a tapasztalatok alapján én a porfestéssel fogom elérni a kívánt hatást, valami ilyesmit:
http://img19.olx.hu/images_apr...ltatas.jpg


miért lenne búcsús hatású? az a szakavatott ember, gondolom festékes fényező, és maga mellett akart beszélni, hogy esetleg az ő munkáját válaszd.
a plasti arra jó, ha veszel egy új garnit, mert mondjuk tetszik a kialakítása. de a színe nem passzol, vagy más az elképzelés, akkor nem kell átfesteni. hanem ezzel lefújod. megvédi a felnit. ha később el kell adni, akkor árulhatod eredeti sértetlen fényezéssel. a sok küllős felniről leszedni macerás a plasti-t ez tény. de ha sérül a réteg sokkal könnyebben javítható. és a hazsnálata nem igényel szaktudást, ha megfolyik sem gáz, száradás közben kisimul. el is hiszem ha a fényező szakember parázik, és próbál lebeszélni. egyébként a plasti mellett van számos más termék is, ami hasonló elvű.
de most egy off példát írok. pl divat a matt fényezés, főleg a fosvágenesek körében dívik. ők gyakran hazsnálnak porsche felniket, ami nagyon feldobja. most ezekben van tükörpolír, de mondjuk nem illik a stílushoz amit megálmodtak, a csilli-villi dolgok. akkor átfényezni butaság lenne. ilyenkor a matt plasti nagyn jó dolog. csak az embernek a projekt elején tudnia kell mit akar.

YELLOW Elküldve: 2015-01-20 07:38 Futómû és hibái

banditosz001 írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy nemrég vettem egy e46 320i kombit ami elég szokatlan nekem eddig, mármint a futóműve. A futómű tökéletes át lett nézve, minden jó benne tesztpadon is volt és minden ok.(nemrég jött ausztriából)A vezetési élmény fantasztikus autópályán és tökéletes minőségű úton, meg se moccan bármilyen kanyarba be lehet tenni. A kormány nem kotyog feszes az egész autó.Ez így mind tökéletes is lenne...viszont sajna az út egyenetlenségein nem is annyira csak kicsit rosszabb úton hihetetlenül pattog a kocsi, másodpercekre úgy érzem hogy hiába fogom a kormányt úgysincs az úton a kocsi :S Lehet ezt csak meg kell szokni de ez nekem még nagyon rémisztő néha(nem járok valami jó utakon sajna). Normális ez így? jah és téli 205-ös gumik vannak csak rajta..


az elpattogáshoz anniyt, hogy szerintem a gyári guminyomás értékek kicsit túlzóak.
pl ha jól emlékszem, hátra a terhelt érték 2,7-2,9 Bar. na de ezt is akkor kell mérni, amikor az autó már meg van pakolva. ha üresen enniyre fújod fel, akkor pattogni is fog, és ha még belemegy a terhelés, akkor ez az érték nőni fog, ugye nagyobb súly, nagyobb nyomás.
én a 225 és a 245 ös gumiba is 2,25, 2,4-et szoktam tenni. de télen a 195-be is előre 2,2 hátra 2,35-öt kb. és egyik gumi sem kopik rendellenesen. sokan azt is rosszul gondolják, hogy a nagyobb gumiba nagyobb nyomás kell. nem igaz! csak több levegő. mert nagyobb belső térhez, több levegő kell, ugyanakkora nyomás előállításához. országúti kerékpárok, fatland BMX-ek-ben 8-10 Bar nyomás van a gumikba, miközben egy régi ikarus buszban 6,5.
no az egész mesének az a lényege, hogy lehet túl keményre van fújva a kerék. vagy épp még defekttűrő gumi is lehet rajta, emiatt sokkal pattógosabb. vagy a lengéscsillapító mégsem, olyan jól csillapít már. egyébként én is ha rosszabb úton, pl kereszt pici huplik vannak, és gyorsan megyek, nem ütnek, de amikor átmegyek felettük a DSC be-be villan. ergó pillanatra a levegőben van a kerék, mert kipörög. mondjuk ehhez elég nagy tempó kell. ha nem jelez be, akkor hidd el az úton van a kerék.

YELLOW Elküldve: 2015-01-19 19:06 Kuplung__

Rorybreaker írta: Az én autómban is van kettőstömegű lendkerék?
Ha ezt tudom, nem veszem meg
Úgy tudtam, csak dízelben van

Mennyit bírnak ezek és mi a hibajelenség, ha már haldolkik?

Köszi!


van, de benzinesnél nem jellemző, hogy tönkre megy. a legtöbb új autóba van.

szerk.: új alatt azt értem, hogy 8 éve, mondjuk. az igényesebb gyárak beteszik. nekünk annyira nem jó, de na.

YELLOW Elküldve: 2015-01-19 18:57 Motor-váltó

sziszo30 írta: Sziasztok most regisztráltam,és üdvözletem minden márkatársnak vagy érdeklödönek stb stb.A kérdésem a következö.320d e90 2005 évj Ojat csinál hogy enyhén kéken füstö,hidegen melegen egyaránt.Ha megyek vele pár kört és megálok ,hagyva alapon menni 1-2 percig semmi majd ismét a halvány de kék füst.Nem szürke nem fehér hanem kék halvány.És kegyetlenül csipös szagu és a szememetis kimarja.A motor 1-enletesen jár,szépen indul,minden uj turbo mindenféle szürö,oil.Én elötöltésre gyanakszom mert ha csipös,álittolag az üzemanyag ha émejitö büdös de nem csipös az motor oil.Jah és motorfék és huzatásnál nem füstöl legalábbis nem láthato,csak alapon.Szoval várom a véleményeteket,és elöreis köszi az infokat.


ha valaki dekódolta szóljon

YELLOW Elküldve: 2015-01-18 20:50 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2015-01-18 20:42 BMW318i E46

Rorybreaker írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta: Üdv!

Érdeklődöm, hogy N42B18 motornál pontosan milyen olajat ír elő a gyártó és mennyi megy bele?

A láncot és a többi dolgát mennyi km-ként kell cserélni?

Váltó olaj (manuális), difi olaj csere kell? Ha igen, pontosan milyen, és milyen időközönként?

Köszi a segítséget!



könyve nincs neki?
de ha ez a tiéd, akkor az nem N42, hanem N46 az évjárat alapján.
4,25 liter olaj kell, 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 BMW LL-04 minősítés jó ha van.
a diffin nekem nincs leeresztő csavar, váltóban érdemes cserélni, de csak ha gyárit tudsz vele, vagy ATF olajat. a manuális váltóolajtós akadós lesz, hidegben az 1-es 2-es.


Ez így van.


OK
Köszi.
Az enyém lesz, de csak 4 nap múlva, most helyezik forgalomba itthon. Azt hittem ebben is még az N42 van. ezeket az olajakat írta a könyv, de ezek közül nem tudom milyen sürűségű kell, de majd megnézem a szervizkönyvét, hátha benne van, milyet használtak eddig...


attól függ. nem tudom km valójában mennyi van benne, és hogyan viszonyul az oylanhoz, hogy olajfogyasztás, mennyit mész majd vele.
én azt mondom, hogy 10-12ezrenként érdemes cserélni a motorolajat. ha évente ez 2x esik meg, mert mondjuk évi 20-25ezret mész, akkor érdemes beidőzíteni az egyiket tavaszra, és akkor 5w-30-at tenni bele, a második cserét meg ősszel 0w-30-cal megejteni. télen jobb a hígabb hidegoldali, nyárra meg felesleges és minimálisan olcsóbb az 5w-s, vagy esetleg az 5w-40.
ha évi 10ezret mész, akkor meg rád bízom


Oké. 180e van benne és valóban annyi. difiben kell olajcsere? Mi az amit még cserélnétek egy autón, ha frissen vásároltátok volna? Szeretném, ha minden OK lenne. Mondjuk gyertya, ilyenek nem tudom kell e. Hűtővíz, olajak esetleg?


diffiben is ki lehet csak macerás, ha nincs rajta leengedő csavar.
gyertyát érdemes, mert ha volt is, akkor kb féltávval ezelőtt. igazából a foyladékokat érdemes. korményszervoból is.

YELLOW Elküldve: 2015-01-18 20:40 Vicces :)

Pocses írta: ork dance band



szerintem pont ez hiányzott innen (nem találtam megfelelő szmájlit)

YELLOW Elküldve: 2015-01-18 20:35 BMW318i E46

Rorybreaker írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta: Üdv!

Érdeklődöm, hogy N42B18 motornál pontosan milyen olajat ír elő a gyártó és mennyi megy bele?

A láncot és a többi dolgát mennyi km-ként kell cserélni?

Váltó olaj (manuális), difi olaj csere kell? Ha igen, pontosan milyen, és milyen időközönként?

Köszi a segítséget!



könyve nincs neki?
de ha ez a tiéd, akkor az nem N42, hanem N46 az évjárat alapján.
4,25 liter olaj kell, 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 BMW LL-04 minősítés jó ha van.
a diffin nekem nincs leeresztő csavar, váltóban érdemes cserélni, de csak ha gyárit tudsz vele, vagy ATF olajat. a manuális váltóolajtós akadós lesz, hidegben az 1-es 2-es.


Ez így van.


OK
Köszi.
Az enyém lesz, de csak 4 nap múlva, most helyezik forgalomba itthon. Azt hittem ebben is még az N42 van. ezeket az olajakat írta a könyv, de ezek közül nem tudom milyen sürűségű kell, de majd megnézem a szervizkönyvét, hátha benne van, milyet használtak eddig...


attól függ. nem tudom km valójában mennyi van benne, és hogyan viszonyul az oylanhoz, hogy olajfogyasztás, mennyit mész majd vele.
én azt mondom, hogy 10-12ezrenként érdemes cserélni a motorolajat. ha évente ez 2x esik meg, mert mondjuk évi 20-25ezret mész, akkor érdemes beidőzíteni az egyiket tavaszra, és akkor 5w-30-at tenni bele, a második cserét meg ősszel 0w-30-cal megejteni. télen jobb a hígabb hidegoldali, nyárra meg felesleges és minimálisan olcsóbb az 5w-s, vagy esetleg az 5w-40.
ha évi 10ezret mész, akkor meg rád bízom

YELLOW Elküldve: 2015-01-18 19:48 BMW318i E46

Rorybreaker írta: Üdv!

Érdeklődöm, hogy N42B18 motornál pontosan milyen olajat ír elő a gyártó és mennyi megy bele?

A láncot és a többi dolgát mennyi km-ként kell cserélni?

Váltó olaj (manuális), difi olaj csere kell? Ha igen, pontosan milyen, és milyen időközönként?

Köszi a segítséget!



könyve nincs neki?
de ha ez a tiéd, akkor az nem N42, hanem N46 az évjárat alapján.
4,25 liter olaj kell, 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 BMW LL-04 minősítés jó ha van.
a diffin nekem nincs leeresztő csavar, váltóban érdemes cserélni, de csak ha gyárit tudsz vele, vagy ATF olajat. a manuális váltóolajtós akadós lesz, hidegben az 1-es 2-es.