
YELLOW Elküldve: 2015-01-20 18:18 M3 vásárlás
minimal írta:mgerihun írta: Megint picit okosabb lettemNa szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....
nekem zavaros amit beszélsz...ha sokat városozol minek számit a gyorsulása? ha hazajössz 0,5mpvel elöbb leszel itthon? tulajdonképpen elkéne döntened hogy coupe v. cabrio tetszik/szeretnél, automata v. manuális tetszik/szeretnél illetve dizel v. benzines tetszik/szeretnél. Fogalmad sincs mit akarsz csak az adatok alapján próbálsz autót venni.
YELLOW Elküldve: 2015-01-20 18:09 Ajtónyítási Gondok!
toki24 írta:siposattila írta: Sziasztok.a távirányitóm nemnyitja az autó ajtajait,és nemis zárja be!!Eggy napról a másikra!Az elemek jók!!!a led világi!!!Aki tud segitsen!!!!!
Hali
e46od van? mert akkor milyen led világit ha nyomkodod a kulcsot?!
YELLOW Elküldve: 2015-01-20 13:01 xenon próbléma.
toki24 írta: Hát alvázszámalapján a bmw-s oldal nem irta hogy xenon![]()
YELLOW Elküldve: 2015-01-20 09:27 Órabeállítás?
DonJoker írta:lantika írta:DonJoker írta: Sziasztok!
Fellelhető esetleg a neten egy leírás az óra javításról?
De engem már a szakszerű szétszedéstől érdekelne a dolog.
Sajnos én sem tudom beállítani az órát és nem a tekerő vége van eltörve.
Köszönöm!
A link neve
Köszönöm a linket!
Esetleg valami leírás az óra javításáról? Sajnos láttam képeket a neten, ahol le vannak törve a kis műanyag fülek.![]()
Nem tudom nálam mi a helyzet, de a letört fülekkel mit lehet kezdeni házilag?
Köszönöm!
YELLOW Elküldve: 2015-01-20 08:18 Üzemanyag minõsítés és átverések!
YELLOW Elküldve: 2015-01-20 07:48 Plasti Dip - a folyékony gumi
blueman írta:
Sokáig gondolkodtam én is a plasti dipes alufelni színezésen, de egy szakavatott lebeszélt róla, ugyanis több ismerőse búcsús hatásúnak jellemezte a plasti dipes alufelni színezést, ezután inkább festette.
Nyáron a tapasztalatok alapján én a porfestéssel fogom elérni a kívánt hatást, valami ilyesmit:
http://img19.olx.hu/images_apr...ltatas.jpg
YELLOW Elküldve: 2015-01-20 07:38 Futómû és hibái
banditosz001 írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy nemrég vettem egy e46 320i kombit ami elég szokatlan nekem eddig, mármint a futóműve. A futómű tökéletes át lett nézve, minden jó benne tesztpadon is volt és minden ok.(nemrég jött ausztriából)A vezetési élmény fantasztikus autópályán és tökéletes minőségű úton, meg se moccan bármilyen kanyarba be lehet tenni. A kormány nem kotyog feszes az egész autó.Ez így mind tökéletes is lenne...viszont sajna az út egyenetlenségein nem is annyira csak kicsit rosszabb úton hihetetlenül pattog a kocsi, másodpercekre úgy érzem hogy hiába fogom a kormányt úgysincs az úton a kocsi :S Lehet ezt csak meg kell szokni de ez nekem még nagyon rémisztő néha(nem járok valami jó utakon sajna). Normális ez így? jah és téli 205-ös gumik vannak csak rajta..
YELLOW Elküldve: 2015-01-19 19:06 Kuplung__
Rorybreaker írta: Az én autómban is van kettőstömegű lendkerék?
Ha ezt tudom, nem veszem meg
Úgy tudtam, csak dízelben van
Mennyit bírnak ezek és mi a hibajelenség, ha már haldolkik?
Köszi!
YELLOW Elküldve: 2015-01-19 18:57 Motor-váltó
sziszo30 írta: Sziasztok most regisztráltam,és üdvözletem minden márkatársnak vagy érdeklödönek stb stb.A kérdésem a következö.320d e90 2005 évj Ojat csinál hogy enyhén kéken füstö,hidegen melegen egyaránt.Ha megyek vele pár kört és megálok ,hagyva alapon menni 1-2 percig semmi majd ismét a halvány de kék füst.Nem szürke nem fehér hanem kék halvány.És kegyetlenül csipös szagu és a szememetis kimarja.A motor 1-enletesen jár,szépen indul,minden uj turbo mindenféle szürö,oil.Én elötöltésre gyanakszom mert ha csipös,álittolag az üzemanyag ha émejitö büdös de nem csipös az motor oil.Jah és motorfék és huzatásnál nem füstöl legalábbis nem láthato,csak alapon.Szoval várom a véleményeteket,és elöreis köszi az infokat.
YELLOW Elküldve: 2015-01-18 20:42 BMW318i E46
Rorybreaker írta:YELLOW írta:Rorybreaker írta:bmw320d4 írta:YELLOW írta:Rorybreaker írta: Üdv!
Érdeklődöm, hogy N42B18 motornál pontosan milyen olajat ír elő a gyártó és mennyi megy bele?
A láncot és a többi dolgát mennyi km-ként kell cserélni?
Váltó olaj (manuális), difi olaj csere kell? Ha igen, pontosan milyen, és milyen időközönként?
Köszi a segítséget!
könyve nincs neki?
de ha ez a tiéd, akkor az nem N42, hanem N46 az évjárat alapján.
4,25 liter olaj kell, 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 BMW LL-04 minősítés jó ha van.
a diffin nekem nincs leeresztő csavar, váltóban érdemes cserélni, de csak ha gyárit tudsz vele, vagy ATF olajat. a manuális váltóolajtós akadós lesz, hidegben az 1-es 2-es.
Ez így van.
OK
Köszi.
Az enyém lesz, de csak 4 nap múlva, most helyezik forgalomba itthon. Azt hittem ebben is még az N42 van. ezeket az olajakat írta a könyv, de ezek közül nem tudom milyen sürűségű kell, de majd megnézem a szervizkönyvét, hátha benne van, milyet használtak eddig...
attól függ. nem tudom km valójában mennyi van benne, és hogyan viszonyul az oylanhoz, hogy olajfogyasztás, mennyit mész majd vele.
én azt mondom, hogy 10-12ezrenként érdemes cserélni a motorolajat. ha évente ez 2x esik meg, mert mondjuk évi 20-25ezret mész, akkor érdemes beidőzíteni az egyiket tavaszra, és akkor 5w-30-at tenni bele, a második cserét meg ősszel 0w-30-cal megejteni. télen jobb a hígabb hidegoldali, nyárra meg felesleges és minimálisan olcsóbb az 5w-s, vagy esetleg az 5w-40.
ha évi 10ezret mész, akkor meg rád bízom
Oké. 180e van benne és valóban annyi. difiben kell olajcsere? Mi az amit még cserélnétek egy autón, ha frissen vásároltátok volna? Szeretném, ha minden OK lenne. Mondjuk gyertya, ilyenek nem tudom kell e. Hűtővíz, olajak esetleg?
YELLOW Elküldve: 2015-01-18 20:35 BMW318i E46
Rorybreaker írta:bmw320d4 írta:YELLOW írta:Rorybreaker írta: Üdv!
Érdeklődöm, hogy N42B18 motornál pontosan milyen olajat ír elő a gyártó és mennyi megy bele?
A láncot és a többi dolgát mennyi km-ként kell cserélni?
Váltó olaj (manuális), difi olaj csere kell? Ha igen, pontosan milyen, és milyen időközönként?
Köszi a segítséget!
könyve nincs neki?
de ha ez a tiéd, akkor az nem N42, hanem N46 az évjárat alapján.
4,25 liter olaj kell, 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 BMW LL-04 minősítés jó ha van.
a diffin nekem nincs leeresztő csavar, váltóban érdemes cserélni, de csak ha gyárit tudsz vele, vagy ATF olajat. a manuális váltóolajtós akadós lesz, hidegben az 1-es 2-es.
Ez így van.
OK
Köszi.
Az enyém lesz, de csak 4 nap múlva, most helyezik forgalomba itthon. Azt hittem ebben is még az N42 van. ezeket az olajakat írta a könyv, de ezek közül nem tudom milyen sürűségű kell, de majd megnézem a szervizkönyvét, hátha benne van, milyet használtak eddig...
YELLOW Elküldve: 2015-01-18 19:48 BMW318i E46
Rorybreaker írta: Üdv!
Érdeklődöm, hogy N42B18 motornál pontosan milyen olajat ír elő a gyártó és mennyi megy bele?
A láncot és a többi dolgát mennyi km-ként kell cserélni?
Váltó olaj (manuális), difi olaj csere kell? Ha igen, pontosan milyen, és milyen időközönként?
Köszi a segítséget!