Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-01-18 19:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

captainsun írta:
YELLOW írta:
captainsun írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-8340216

Sziasztok! Erről az autóról kérném a véleményeteket, hogy lehet, hogy csak 1596ccm?
A teljesítmény elég lenne, mert rövid távokat megyek és nem vagyok egy hajtós típus.
Köszi


mert volt belőle 1.6-os. csak az 102 lovas, még az E36-ból lehet ismerős. viszont a képek alapján, ez az 1.9-es motor. szóval vagy a hirdetést elírták, vagy mókolva van a forgalmi. ha valós az alvázszám, az alapján meg lehet mondani, hogy valóban gyárilah miylen motorral jött ki. de külföldről behozott autóknál, amikor honosítanak, elég sok hibát vétenek a "szent" cél érdekében.

szerk.: viszont ebben az évjáratban már nem kellett volna annak a motornak lenni, szóval biztos 1.9-es. viszont ebben az időben 4db volt még a gyári kulcs. amikor 3db lett, akkor pont a szürke, szervíz kulcs került ki a listából. szóval egy kis fekete tárcakulcs hibádzik. az első lökös elég furán áll.


Köszi!
Megnéztem a használtautó.hu-n, mintha hirdetést adtam volna fel, nem ad más lehetőséget, mint ezt a köbcentit. Lehet, hogy ez a gáz, vagy félreértésre okot adó momentum.
Elvileg Győrben a Leier-nél vették, tehát magyar.
A kulcsokat nem értem, az én (ma eladott 2002/4 320D touringomnak négy kulcsa volt/van), hogy ennél miért ez a három, rejtély.
A motor is le van fényképezve, abból nem lehet semmit következtetni?
Köszi, hogy felhívtad a figyelmem a lökhárítóra, az én szemem átsiklott rajta...
Azért szerintem megnézem az autót.
Szerinted, illetve szerintetek? Nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre, véleményetekre!
Köszönöm!


hülyeség, mert láttam, már aminél 1.9-es volt megadva. esetleg az évjárat miatt kavar be, mert ekkor volt N40-es motor is már, ami valóban 1.6-os. de ez nem az motor.
egy kulcs mindenképp hiányzik. nem mondom, hogy probléma, könnyen el tud kallódni is. mindenképp nézd meg, mert úgy az igazi.

YELLOW Elküldve: 2015-01-17 22:06 M3 vásárlás

csatis1 írta:
YELLOW írta: ne rígassatok már meg


Na, mi a baj?


az, hogy kb 10x kellene újraszületnem, hogy vezethessek egyet. csak ennyi. jó, már lehet egy E46-ot megengedhetnék magamnak, de akkor mehetnék a híd alá lakni bár szerintem megérné
a V8 E92-ről meg inkább nem is mondok semmit, mert a mentő visz el.

YELLOW Elküldve: 2015-01-17 21:46 M3 vásárlás

ne rígassatok már meg

YELLOW Elküldve: 2015-01-17 20:28 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Rorybreaker írta: Sziasztok!

Első BMW-m lenne, szerintetek?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-8579255

Az olajfogyástól félek, azt olvasom, hogy ezek az 1.8-as motorok is eszik az olajat.
Mire kell figyelnem, holnap nézem meg az autót.

Fontos lenne!

Köszönöm!


én is ezt hallom sokszor, már csak nevetek. az enyém nem eszi. biztos mákom van. vagy amelyik eszi van benne vagy 400ezer km...

YELLOW Elküldve: 2015-01-17 14:48 320d Motor

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Olajcsere óta 11.000km-t mentem az autóval.BMW Longlife 5W-30 van benne.
Megrendeltem az új olajat és úgy gondoltam hogy 15.000km-nél cserélném.
Több helyen is olvastam a fórumon hogy 10.000km-ként jobb ha cserélve van a dízelnél.Akkor mi ebben a "hosszú periódus"? Lehet hogy ez már valahol ki lett tárgyalva,de nem találtam.A kérdés hogy 15.000-nél nem késő e még cserélni,vagy fő a biztonság és 10.000-nél cserélve legyen?A másik kérdésem a levegőszűrő és üzemanyag szűrő csereperiódusa.Milyen intervallumonként kell ezeket ennél a motornál cserélni?


az a bibi, hogy sok olaj, hiába longlife, már 10ezer alatt megrottyan. vannak amik elmennek 20ezret. dízelnél ez rizikósabb ezért célszerű cseréni.
levegőszűrőre 2 év / 40ezer km van írva, vagyis azt hiszem 2 inspekcióként. üzemanyagszűrőt is így szoktak, van, aki 20ezrenként.


A levegőszűrő csere szerintem nincs kötve km-hez, de lehet, hogy tévedek.


lehet, nekem régről ez maradt meg.
munkatársam off autójában, 1.9 dízel, 200ezernél cserélt üzemanyagszűrőt. új kora óta nála van. furcsa, hogy a szervízben sem cserélték. szétvágta fűrésszel, és azt mondta, hogy patyolat tiszta volt. a tankban lécő szűrő jól működik neki. mondom biztos amit meg kellett volna fogni bekerült a motorba de azt mondja, teljesen jó állípotban volt. érdekes ez is.

YELLOW Elküldve: 2015-01-17 13:20 320d Motor

Fort írta: Olajcsere óta 11.000km-t mentem az autóval.BMW Longlife 5W-30 van benne.
Megrendeltem az új olajat és úgy gondoltam hogy 15.000km-nél cserélném.
Több helyen is olvastam a fórumon hogy 10.000km-ként jobb ha cserélve van a dízelnél.Akkor mi ebben a "hosszú periódus"? Lehet hogy ez már valahol ki lett tárgyalva,de nem találtam.A kérdés hogy 15.000-nél nem késő e még cserélni,vagy fő a biztonság és 10.000-nél cserélve legyen?A másik kérdésem a levegőszűrő és üzemanyag szűrő csereperiódusa.Milyen intervallumonként kell ezeket ennél a motornál cserélni?


az a bibi, hogy sok olaj, hiába longlife, már 10ezer alatt megrottyan. vannak amik elmennek 20ezret. dízelnél ez rizikósabb ezért célszerű cseréni.
levegőszűrőre 2 év / 40ezer km van írva, vagyis azt hiszem 2 inspekcióként. üzemanyagszűrőt is így szoktak, van, aki 20ezrenként.

YELLOW Elküldve: 2015-01-17 12:02 Megvegyem? Vegyek ilyet?

captainsun írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-8340216

Sziasztok! Erről az autóról kérném a véleményeteket, hogy lehet, hogy csak 1596ccm?
A teljesítmény elég lenne, mert rövid távokat megyek és nem vagyok egy hajtós típus.
Köszi


mert volt belőle 1.6-os. csak az 102 lovas, még az E36-ból lehet ismerős. viszont a képek alapján, ez az 1.9-es motor. szóval vagy a hirdetést elírták, vagy mókolva van a forgalmi. ha valós az alvázszám, az alapján meg lehet mondani, hogy valóban gyárilah miylen motorral jött ki. de külföldről behozott autóknál, amikor honosítanak, elég sok hibát vétenek a "szent" cél érdekében.

szerk.: viszont ebben az évjáratban már nem kellett volna annak a motornak lenni, szóval biztos 1.9-es. viszont ebben az időben 4db volt még a gyári kulcs. amikor 3db lett, akkor pont a szürke, szervíz kulcs került ki a listából. szóval egy kis fekete tárcakulcs hibádzik. az első lökös elég furán áll.

YELLOW Elküldve: 2015-01-17 10:12 Egyenetlen alapjárat

memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Elindultam a kocsival, 1-2 olajcsepp volt a kocsi alatt , de nem vészes, elég kevés olaj volt benne (még nem égett a lámpa) ,de biztonság kedvéért hazafelé egyből megálltam egy benzinkúton vettem bele olajat (5w30) ilyen volt benne és rátöltöttem ,pont a megfelelő szintig.
Majd pár km után kivillant a narancssárga visszajelző lámpa és egyre több olaj folyt belőle, ahogy melegedett a motor.
Bár a kivillanás lehet az utántöltés miatt is (Mivel eddig kevesebb olaj volt benne, kisebb volt a nyomás, normál olajnyomással meg már nem bírtak a tömítések megbirkózni, talán ez logikus, ha nem kérem javítsatok!)
Utána kék füstöt okádott az autó. Még ennek is talán megvan az oka, ami visszavezethető az előbbi problémára.
Viszont ami aggaszt , hogy miután bemelegedett a motor és elértem a következő városig, vissza akarok váltani kanyarban nehezen kormányozható az autó és megrándul a motor, alapjáraton döcög, kissé ugrál mindig mikor visszakapcsolok,ha 5. ből 4. be is akár 80 km/h nál is csak akkor nem áll le viszont szintén nehezen kormányozható, eléggé megijedtem. Elindulásnál semmi problémám nem volt a városban. Folyamatosan megyek vele országúton szintén semmi gond, de amint másik városba értem vagy egy jelzőlámpához és visszakapcsolok 2. ba vagy 1 esbe simán lefulladt a kocsi. Kérdésem ,hogy ez között a 2 dolog között lehet összefüggés?Vagy ,ha nincs mi lehet a probléma?
A tömítés meg a kisebb olajfolyás még hagyján, de így ez a lefulladásos dolog eléggé balesetveszélyes és idegesítő.
Mitől lehet ez??Volt, hogy körforgalomból kijövet egyből félre kellett állnom, mert lefulladt az autó. Valamikor 2-3 indítás ,nagygáz és úgy megy csak tovább. Trailerrel hazahoztam a kocsit, nem akartam nagyobb bajt. Remélem nem nagy probléma, nemrég vásároltam az autót ez volt minden álmom Elég kellemetlen volt ez a mai nap…És így elindulni sem tudok vele sehova, csak pihen a ház előtt. Segítsetek!KÖSZÖNÖM! üdv Gábor


el kell vinni diagra. valószínű vez. tengely jeladó hibát fog dobni, esetleg főtengely jeladót. viszont ahogy nézem, neked valszeg N40-es motorod van (lehet N42). lehet a lánc megugrott és elment eggyel a vezérlés. kevés volt az olaj, és nem működött normálisan a láncfeszítő. ezért mondogattam én, hogy a nem megfelelő olaj és csere idő, miatt fordulhat elő ilyen.


Nagyon köszi.N42 es igen 16 000 km el ezelőtt volt olajcsere az lett volna az első mielőtt hazaérek vele,tudom ,hogy ez már sok. most vásároltam ,de sajnos hazáig sem mertem meg tudtam volna vele eljönni, ezért inkább traileren hozattam.Minden ezzel lehet összefüggésben???És kb mennyi lehet ennek a javítása?Csak ugye addig olajcserét sem érdemes amíg ugyanúgy kifolyik.Ezért szeretnéma folyás helyét megkeresni elöször


ha jó az olaj, akkor kibírhat ennyit. de attól is függ menniyre kopott a motor. esetleg az olajba átjut-e üzemanyag, ami hígítja, rontja a kenést.
azt írtad nehezen kormányozható. nem tartom kizártnak, hogy mondjuk az olajszivattyú szorul és ez fogja a kormányszervót, meg minden egyebet. de lehet valamelyik görgő és mondjuk az hosszbordás szíj elcsúszik. de ez így csak találgatás, és lehet nem is jó helyen kapisgálok. el kell vinni BMW-hez értő szervízbe, ahol azért komolyabban értenek a dolgokhoz.

szerk.: az a abj nincs kiírva merre laksz, így ajénlani sem tudunk senkit.

YELLOW Elküldve: 2015-01-17 09:14 Fékolaj

maestro006 írta: Sziasztok!
fékfolyadékot szeretnék cserélni az autón, kérdésem az lenne, hogyan tudom resetelni a fékfolyadék cserére figyelmeztető jelzést ?
erről lenne szó:


persze. csak oda kell léptetni. az oilservice helyett az inspection legyen írva. asszem utána kell nyomvatartani, ha odaléptetted.

YELLOW Elküldve: 2015-01-17 09:12 Egyenetlen alapjárat

memento írta: Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Elindultam a kocsival, 1-2 olajcsepp volt a kocsi alatt , de nem vészes, elég kevés olaj volt benne (még nem égett a lámpa) ,de biztonság kedvéért hazafelé egyből megálltam egy benzinkúton vettem bele olajat (5w30) ilyen volt benne és rátöltöttem ,pont a megfelelő szintig.
Majd pár km után kivillant a narancssárga visszajelző lámpa és egyre több olaj folyt belőle, ahogy melegedett a motor.
Bár a kivillanás lehet az utántöltés miatt is (Mivel eddig kevesebb olaj volt benne, kisebb volt a nyomás, normál olajnyomással meg már nem bírtak a tömítések megbirkózni, talán ez logikus, ha nem kérem javítsatok!)
Utána kék füstöt okádott az autó. Még ennek is talán megvan az oka, ami visszavezethető az előbbi problémára.
Viszont ami aggaszt , hogy miután bemelegedett a motor és elértem a következő városig, vissza akarok váltani kanyarban nehezen kormányozható az autó és megrándul a motor, alapjáraton döcög, kissé ugrál mindig mikor visszakapcsolok,ha 5. ből 4. be is akár 80 km/h nál is csak akkor nem áll le viszont szintén nehezen kormányozható, eléggé megijedtem. Elindulásnál semmi problémám nem volt a városban. Folyamatosan megyek vele országúton szintén semmi gond, de amint másik városba értem vagy egy jelzőlámpához és visszakapcsolok 2. ba vagy 1 esbe simán lefulladt a kocsi. Kérdésem ,hogy ez között a 2 dolog között lehet összefüggés?Vagy ,ha nincs mi lehet a probléma?
A tömítés meg a kisebb olajfolyás még hagyján, de így ez a lefulladásos dolog eléggé balesetveszélyes és idegesítő.
Mitől lehet ez??Volt, hogy körforgalomból kijövet egyből félre kellett állnom, mert lefulladt az autó. Valamikor 2-3 indítás ,nagygáz és úgy megy csak tovább. Trailerrel hazahoztam a kocsit, nem akartam nagyobb bajt. Remélem nem nagy probléma, nemrég vásároltam az autót ez volt minden álmom Elég kellemetlen volt ez a mai nap…És így elindulni sem tudok vele sehova, csak pihen a ház előtt. Segítsetek!KÖSZÖNÖM! üdv Gábor


el kell vinni diagra. valószínű vez. tengely jeladó hibát fog dobni, esetleg főtengely jeladót. viszont ahogy nézem, neked valszeg N40-es motorod van (lehet N42). lehet a lánc megugrott és elment eggyel a vezérlés. kevés volt az olaj, és nem működött normálisan a láncfeszítő. ezért mondogattam én, hogy a nem megfelelő olaj és csere idő, miatt fordulhat elő ilyen.

YELLOW Elküldve: 2015-01-17 09:06 320d Motor

toki24 írta: Hali.

problemam h elment az erő a kocsiból es turbo futty sem volt.. sokaig padlozgattam minden de semmi.a fogyi mero felment 20ig meg ahogy kell de a fordulatot is lassan vette a kocsi mint egy rossz szivo D.
Nos felidegeltem magam szivtam egy cigit...utanna raprobaltam megint beindit majd megjavult na mondom most adok neki ) egy jo kor utan garazsba bealltam jarattam kicsit a turbo végett. . Majd leallitottam mozor se jart mar semmj de a motor térből erdekes fura hang jott mint mikor a godzillaba megjott godzilla kajak xd foggalmam sincs h.mi lehetetz mint valami szivattyu vagyvpassz de nem fémes hang.

ötlet?


csak a felforrósodott fémek hangja, ahogy hűl vissza.

YELLOW Elküldve: 2015-01-16 17:13 M3 vásárlás

mgerihun írta: Na igen, csak ugye 335D tuning sem jár semmi fizikai gányolással, szakszervizek is állítanak itt ECU-t, ha csak azt csináltatod meg akkor kapsz 80-100lóerőt a D-hez így 360-370et kihozod alaphangon. Kérdés az, hogy az M3 +70 lóereje több e mint a 335D +300-350nm-e. Azért majdnem 2x annyi nyomatékkal bír mint az M3. Rengeteg usa-uk fórumbejegyzést olvastam már, videókat is néztem ahol remaped 335D veri gyári M3-at vagy RS5-öt 1/4 mile-on, és ami a poén, hogy nem ugrik fel 14liter fölé a fogyasztása, legalábbis tulajok fórumbejegyzései szerint. Jó, persze 335D fenntartása sem olcsó, sok a biztosítás, szervízköltség stb. Gyárilag 1mp a difi a 2 kocsi között, de ott ugye 280 ló vs 420 áll szemben. Néztem remaped 335D és M3 grafikonokat is, de ott sem lettem okosabb, ugyan azt mutatja m3 kevesebb nyomaték de több lóerő. A 4 literes V8-as biztos veri a 3.0-ás V6-os Dieselet magasabb tartományban, de az már csak 180-200km/h óra környékén jön elő. Szóval ez a fő gondom Már szemezgeteg velük 2-3 hónapja, előző autóm rx8 volt 235 lovas, most 1.4 Turbo Alfa Mito-m van. Nehéz a döntés és nem kis összeg, ezért szeretném alaposan körbejárni a témát, hátha valaki tud valami okosat mondani. M3 presztizs, persze, top sport kupé de nem biztos,hogy annyival jobb egy remapped 335D-nél. Szóba jött volna még S5 vagy RS5, Toyota Gt, Evo X, itt ezek kb egy árban mozognak, de hogy őszinte legyek piszkálja a fantáziámat a Diesel sport coupe, ami felveszi ezekkel a versenyt, meg azért a 700+ Nm is kellemesen hat a startnál.


mivel már be is állítottad az autód típusát az adatlapodon, így van értelme miről beszélni?
csak irigyellek, hogy ilyen gondjaid vannak. én ha megtehetném, akkor csakis M3. nehogy már dízel. nem érdekel mennyi a nyomaték meg ilyenek. nem versenyezni akarok, hanem élvezni a V8 hangját, nem dízelt hallgatni. bár biztos annak sincs annyira rossz hangja, de na. Karotta azt kifogásolta a manuális M3-nál, hogy nem elég sportos a váltó, és a kapcsolása a kulisszában. nem elég sportos ahhoz a motorhoz. de ennyi. egy M3 mégis csak M3. én nem tökölnék a dízellel. de ez én vagyok.

YELLOW Elküldve: 2015-01-16 17:04 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

infidel írta:
Lecseréltem az olajat az első difibe, de az egyik szerelő haverom azt mondta hogy rosszul csináltam mivel abba olyan olaj van amit nem kell cserélni és mostantol várható hogy fog búgni mert már olyan minőségü gyári olaj nem lesz benne! Rosszul tettem? Most akartam az osztóműbe is cseréln, inkább ne tegyem?


valószínű, ha hagyod benne a gyárit, akkor hamarabb tönkre megy. örökélet olaj, de az addig örök, amíg tönkre nem megy a váltó. hidd el ha cseréled tovább kitart a váltó, vagy a diffi. csak a megfelelő olajat kell beletenni.
nekem pl a difin nincs leeresztő csavar. gyárilag, csak ott a helye. ebből következtethetném, hogy nem kell cserélni. viszont más típusoknál van leeresztő csavar. nem véletlenül. talán azért mert cserélni kell benne. fogyasztói társadalom vagyunk. az autógyártóknak már az a lényeg, hog 300ezer után cseréld le az autót. mert ha laikus vásárló vagy, akkor nm értesz hozzá, és ha mondjuk beáll a váltó, mert az olaj elfáradt benne, akkor bemész a hivatalos szervízbe, és miikor közlik veled, hogy sok 100ezer Ft az új váltó, akkor inkább hagyod a fenébe. ekkor veszel új autót, a régid meg beszámolják fillérekért, de így is jónak érzed a dolgot. most ha 100ezrenként lecserélted volna, akkor lehet 700ezer km után sem lenne gond a váltóval.

YELLOW Elküldve: 2015-01-15 17:52 Futómû és hibái

nekem is gyanús, hogy nekem is elől határon van, 40-45%-ot mér, és hátul is ennyi. (bár hátul 20% asszem az alsó határ)
az autó nem libeg, ha tornáztatom kézzel. bár nem defekttűrő van fent, de elég kemény az oldalfala, peres is, bár nem annyira, és keményített ültető rugó is van. nincs kagylós gumikopás. szóval ez tényleg félrevezető, már amit mérnek. nyáron műszakim lesz, akartam csillapítókat cserélni, de gyanítom, hogy az eredmény egy újjal, sem sokat változna. vagy menjek téli ballonos gumival műszakira?

Gond lehet a merev oldalfalú abronccsal szerelt autók futóművével

YELLOW Elküldve: 2015-01-15 11:44 Egyenetlen alapjárat

Ropika írta: Sziasztok,

Öcsémnek lenne egy elég érdekes problémája az autójával kapcsolatban.
Az autó e39 525i(m54b25) 2001-es manual váltós. Kb fél éve alapjárati problémákkal küzd, nagyjából mióta megvan az autó A hiba csak hideg motornál jelentkezik, és csak menet közben. Egy helyben állva melegítve tökéletes egyenletes az alapjárat. Elindulás után az első piros lámpához érve, és lassítva, fék vagy motorfék mindegy az alapjárat 800-ról elkezd le fel ingadozni, és van hogy le is áll az autó.
Elsőre ránéztünk dis-el be volt írva a kipufogó oldali vezérműtengely jeladó, azt kicseréltük, a hibát töröltük, nem is lett visszaírva elméletileg az most jó.
Olvasgattam a fórumokat, hogy légtömegmérő, alapjárati motor, vákumcsövek stb... de nem jutottam előrébb. Jelenleg DIS és INPA szerint az autó hibamentes a hibatároló üres. Megfújkáltuk a légtömegmérőt féktisztítóval, reménykedve hátha az megoldja a hibát, de sajnos utána sem lett jobb.
Aztán olvastam egy olyat, hogy húzzuk le a légtömegmérőt és nézzük meg, hogy úgy csinálja-e, láss csodát egy hétig jártunk vele így, megjavult.
Ezután nagy bátran vettem egy bontott gyári légtömegmérőt megbízható helyről, mondván hogy 100% ez lesz a probléma, beszereltük és megint forgalomba hideg motornál ingadozik az alapjárat. Jellemzően addig csinálja míg el nem éri a 60-70 fokot, utána a hiba megszűnik az alapjárat tökéletes. Mi lehet ez? Köszi a segítséget.


lehet valami vezeték kontakt probléma lesz. a légtömegmérőbe van egy levegő hőmérséklet figyelő is. ugye a keverékképzésnél figyeli a vízhőfokot is. mivel tudja, hogy a hűtővíz még nem üzemi, ezért kicsit túldúsít, több anyagot kever a levegőhöz. de mondjuk a beszívott levegő hőfokából false értéket kap, amiből az ECU rosszul dolgozik. azért gyanakodnék erre, mert a másik légtömegmérővel is ugyanezt csinálja. persze lehet hogy a bontott is rossz volt. de esetleg a csatlakozó környékén a vezetéket kéne szemügyre venni, és élő adatokat nézni, persze hozzáértővel, aki tudja mi mit jelent és az értékekből olvasni tud.