Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-01-03 11:59 320d Motor

toki24 írta:
Autocom akkor nem jó ezt értem,de egyébként mire jo a frissítés? konkrétan jobb lesz tőle az auto karakterisztikája vagy gyorsabban "pörög" majd az "agya" ?

Kicsit "erősödök " igy ünnepek után aztán elgurulok hozzá, mert kiváncsi vagyok rá,hogy mivel lenne másabb esetleg.


ez kb olyan, mint egy firmware frissítés, akármin, mondjuk elektronikai cuccon.
amíg gyártásban van egy cucc, de még utána is (ez gyártó support függő) folyamatosan mennek a fejlesztések. ez mehet vásárlói/szervíz viszajelzés alapján, vagy a saját fejlesztő részleg által finomított program, amire menet közben jönnek rá. általában mindig a legfrisebb a legjobb. tulajdonképpen azt is lehet chiptuningnak nevezni, mert általában a fogyasztás jobb lesz, de nem csökken az erő. más szorzók, osztók vannak a programban, jobban keveri a keveréket, jobb hatásfokra, stb. de ezek gyári programok, nem kis pista csinálta a kóterban. azt nem tudom autóknál mennyire jellemző, de az adott program is változik és akár ugyanazon revíziójú program újra feltöltése is hozhat javulást. pl mobiloknál, szakaszik a kamera, ujrarakod a FW-t és jó. pedig ugyanaz minden. hiba a mátrixban szóval frissítés mindenképp jó. dízelekre szerencsére szokott is lenni. ha széria eleji, akkor biztos van rá újabb, ha már széria végi, akkor valószínű a legújabb lesz rajta. megnézni nem árt.

YELLOW Elküldve: 2015-01-03 10:10 manuális váltó

gfeco írta:
YELLOW írta:
Rob320D írta: Sziasztok! 2004 es 110 kw-os E46 320D-m van, 5 sebességes kézi váltós, egy barátom bontós és nagyon olcsón tudna nekem szerezni teljesen ugyan ehhez a típushoz 6 sebességes kézi váltót. Az lenne a kérdésem, hogy azt be tudom-e szerelni az én kocsimba, és ha igen ez milyen további átalakításokkal járna, esetleg mit kell még a váltó mellé szereznem, hogy biztosan minden gond nélkül és rendeltetés szerűen tudjam használni az autómat a 6 sebességes kézi váltóval? Előre is köszönöm a segítséget!


az évszám nem stimmel így. 2002 éveleji környéki max az utolsó, amiben 5-ös váltó volt és facelift-es 150 lovas. szóval vagy az évjárat nem jó, vagy már nem az eredeti váltó van fent.
diffi, kardán biztos más kell hozzá.


Szia
Vin decoderben nézd meg a valodi gyártás dátumát.
Láttam már olyat hogy 2év eltérés volt a forgalmi és a vin között.


2 dolog lehet. vagy elírta és 2001-es, ami úgy oké, főleg ha szeptember utáni. végülis a 1 és a 4 közel van egymáshoz. vagy ahogy írod a forgalmi, mert van amikor az országba kerülés, mondjuk úgy honosítási dátumot írják bele. de a bal oldali tornyon ott a cimke, azon is rajta van.

YELLOW Elküldve: 2015-01-03 09:03 manuális váltó

Rob320D írta: Sziasztok! 2004 es 110 kw-os E46 320D-m van, 5 sebességes kézi váltós, egy barátom bontós és nagyon olcsón tudna nekem szerezni teljesen ugyan ehhez a típushoz 6 sebességes kézi váltót. Az lenne a kérdésem, hogy azt be tudom-e szerelni az én kocsimba, és ha igen ez milyen további átalakításokkal járna, esetleg mit kell még a váltó mellé szereznem, hogy biztosan minden gond nélkül és rendeltetés szerűen tudjam használni az autómat a 6 sebességes kézi váltóval? Előre is köszönöm a segítséget!


az évszám nem stimmel így. 2002 éveleji környéki max az utolsó, amiben 5-ös váltó volt és facelift-es 150 lovas. szóval vagy az évjárat nem jó, vagy már nem az eredeti váltó van fent.
diffi, kardán biztos más kell hozzá.

YELLOW Elküldve: 2015-01-02 16:05 Autóvásárlás

nickname írta:
Szerinted laptoppal meg tudja állapítani, a futómű vagy egyéb mechanikai problémák jeleit ??


ezt még néha műszakin sem tudják kiben lehet már manapság bízni?
annyiból jó, hogy esetleg kiderülhet olyan, hogy mellébeszélt-e az eladó. aztán a többi nem is kérdés. persze ami kiolvasható az könnyen módosítható is. inkább egy sokat látó/látott szem, orákulum többet ér. anno munkatársammal néztünk egy off autót. 50ezer km. ami hihehtő lett volna a kor alapján. ám beltér és motortér... kereskedős autó. hirdetésben agyon fényezve. közelről látszódott újra fújt, borult autó volt. üvegek, tükrök felemásak. kédergumin fényezésnyomok. motortért kinyitva az autó komplett eleje cserélve volt. gány munka. 2 kérdésem volt. végighúztam az ujjam. törve volt? persze kacsintottam. hát azt mondták nem, de szerinte igen. mondom jó. 50ezer km? gondolom a gépet felesleges rádugnom. kínos mosoly a kereskedőtől. hát igen. jött a válasz.
viszont sokan megijednek, ha valaki laptop-pal megy. és mintha őszintébbek lennének. ismét példa. (mert én szeretek szerepelni és feleslegesen írogatni) telefonon, km ennyi? igen annyi. beszélgetés telefon. kérdés. ha elmegyünk megnézni gépre dughatjuk? kis csend majd igen. kérdés újra. km, akkor stimmel. hát szerintem több van benne, de az óra ezt mutatja. na kb ennyit jelent, mégha valaki csak blöfföl is a diaggal. és még mindig a km az, amivel dobálóznak sokan. pedig mióta én is látok több 100ezres futású patyolat gépeket, másképp gondolom. volt linkelve visszább 2 autó nyomott áron. én továbbra is azt mondom, ilyen áron csodát nem kell várni. ha valaki válallja ezt, vegye meg. keresztfaternek is ezt mondom. csak utána nem az adot márkára kell köködni.

YELLOW Elküldve: 2015-01-02 15:01 Termosztát

lela írta:
YELLOW írta:
lela írta:
Na ez a sok faszság amiket leírsz na ezek nem kellenek sztem. Csak megzavarsz vele másokat.A lényeg hogy ha a mutató nem áll be függőbe akkor ott tuti baj van ---->termosztát csere. Majd ha ki van cserélve mind2 és akkor sem melegszik be 10km után sem akkor lehet okoskodni hogy miért nem.
Átolvastam már kb 6 topikot 0-500 hozzászólásig és már ne is haragudj de nagyon hígítod a fórumot a hozzászólásaiddal!Soknak se füle se farka.Többnél oda van írva: "ha jól tudom" márpedig sokszor elég hiányosan vagy pontatlanul tudod.
Sokkal hamarabb meg lehetne találni a választ egy adott kérdésre ha nem írkálnál ilyen szuperlatívosz zagyvaságokat, hanem tényszerűen válaszolnál ha tudod valamire biztosan a választ. Ha meg nem akkor sztem felesleges csak azért, mert késztetést érzel a szereplésre.Elnézést ha kioktattalak, de kicsit sok voltál!


látom rosszul érint, amiért nem reagáltam a privát leveledre. tudhatnád miért nem.
attól, hogy függőlegesen áll a mutató még nincs üzemi hőfokon. örülök, hogy elolvastad. és ha nem jól működik a termosztát, akkor mondjuk tegyük fel állandóan 75 fokos a vized, és a mutató középen áll. ez pedig nem üzemi hőfok. hiába áll a mutató középen.
tudod ez nem egy szakmai blog, hanem egy rajongói oldal. bárki leírhatja az elgondolását, véleményét (nem csak szerelők), aztán majd ki lesz javítva, vagy nem.

szerk.: miért te állíthatod, hogy 80-90 fok között kell lennie a hűtővíznek, típustól függően? típustól pl a benyások 104 fokosak cirka. az 5-10 km bemelegedési idő, meg marhára sok mindentől függ.


Tudom miért nem reagáltál!Nem ezért írtam amit írtam!Egyébként bocs hogy téged kerestelek meg elnézést érte!Többet nem fog előfordulni ezt megígérhetem!

Egyébként persze hogy az hogy függőben áll még nem jelenti azt hogy üzemin van ezt csak a BC ben láthatod. De ha nem áll függőben, adott esetben is, és általában is ez tűnik fel először, akkor mégis mit kéne csinálni?
Rendben lehet hogy benzinesnél 105 c a nyitás. A 80-90 et írhattam volna 80-105 re is.
Nyilván a termosztát házon lévő érték a mérvadó. Általában ennyi szokott lenni.
Ha nem éri el a mutató a középállást, és a termosztátházból a hűtőbe menő csövet megfogja, és az nem hideg akkor tuti termosztát.

Egyébként nem én vagyok az egyetlen aki megemlítette neked amiket bátorkodtam megjegyezni.
Én lezártnak tekintem ezt a kérdést.


de én hol írtam olyat, hogy ne cserélje ki a termosztátot? pont azt írtam, hogy célszerű mind a kettőt cserélni. mert tutti, az is rossz elsz, ami nem lett kicserélve. persze lehet fazékba kísérletezni. amit meg írtam nagy körítést, abban is látszik, és le is írtam, amit mondtál, hogy relatíve stabilen káll álnia a hőfoknak, ha nem, akkor ott átereszt és nem szabályoz. csak kiegészítettem amit írtál.
a végéhez meg gratulálok, beállhatsz te is a sorba. engem nem érdekel.

YELLOW Elküldve: 2015-01-02 14:57 Kuplung_

tulajka írta:
gfeco írta:
tulajka írta:
YELLOW írta:
tulajka írta:
tulajka írta: Sziasztok!
Ujonnan volt kicserélve egy BMW 318i-ben egy kuplungszett (kuplungtárcs,nyomórész,stb)
Eddig tökéletesen müködött, de ma reggelre teljesen ellágyult (könnyen be megy) és nem lehet váltani.-25 fokos hidegben volt kinn hagyva egy éjszakát.
Szerintetek mi baja lehet?


Üzenetben is irhattok fontos lenne mivel szilveszterezni vagyok és a hegyekben ragadtam valahogy haza kellene majd mennyek. És ithaggyam vagy megtudom oldani helyben azért kértem tanácsot.Köszi


mintha levegős lenne. fékfoyladék nem lett baxurálva? vagy épp túl nedvesedett a folyadék, és így fagyban megfagyott benne a vizes rész...


Hát nemtom mitudjak tenni vele jarassam a motrot hátha fölmelegiti is felolvad vagy nemtom valami tanácsod?


Szia
Jutottál valamire?
Hogy áll a fékfolyadékszint a tartályban?
Nem fosta el magát valami?Kuplung munkahenger lett a cserénél piszkálva?


Mindene kivolt cserélve egyszerre. nemtom mi lehet vele probalgattam jaratni hogy hátha felmelegedik helyre jön de semmi változás nincs vele.. ideiglenesen nemtom hogytudjam megoldani ittvagyok egy hétvégi házban és nemtok haza menni.


ahogy írtam levegős lett. tehát a fékfolyadék is volt cserélve. én éppen hasonló miatt sosem merem a kuplung munkahengeren átereszteni az új anyagot, mert még anno írta valaki, vagy 6 éve, hogy nehéz, hogy tutti ne maradjon levegős. diagban van egy rész, ami elvileg légteleníti a fékrendszert, nem a tudom a kuplungggal szerintem nem csinál semmit. szerintem célszerű elvontatni egy szervízbe, ahol próbálják meg le légtelenítneni a kuplung részt.

YELLOW Elküldve: 2015-01-02 14:26 Termosztát

lela írta:
Na ez a sok faszság amiket leírsz na ezek nem kellenek sztem. Csak megzavarsz vele másokat.A lényeg hogy ha a mutató nem áll be függőbe akkor ott tuti baj van ---->termosztát csere. Majd ha ki van cserélve mind2 és akkor sem melegszik be 10km után sem akkor lehet okoskodni hogy miért nem.
Átolvastam már kb 6 topikot 0-500 hozzászólásig és már ne is haragudj de nagyon hígítod a fórumot a hozzászólásaiddal!Soknak se füle se farka.Többnél oda van írva: "ha jól tudom" márpedig sokszor elég hiányosan vagy pontatlanul tudod.
Sokkal hamarabb meg lehetne találni a választ egy adott kérdésre ha nem írkálnál ilyen szuperlatívosz zagyvaságokat, hanem tényszerűen válaszolnál ha tudod valamire biztosan a választ. Ha meg nem akkor sztem felesleges csak azért, mert késztetést érzel a szereplésre.Elnézést ha kioktattalak, de kicsit sok voltál!


látom rosszul érint, amiért nem reagáltam a privát leveledre. tudhatnád miért nem.
attól, hogy függőlegesen áll a mutató még nincs üzemi hőfokon. örülök, hogy elolvastad. és ha nem jól működik a termosztát, akkor mondjuk tegyük fel állandóan 75 fokos a vized, és a mutató középen áll. ez pedig nem üzemi hőfok. hiába áll a mutató középen.
tudod ez nem egy szakmai blog, hanem egy rajongói oldal. bárki leírhatja az elgondolását, véleményét (nem csak szerelők), aztán majd ki lesz javítva, vagy nem.

szerk.: miért te állíthatod, hogy 80-90 fok között kell lennie a hűtővíznek, típustól függően? típustól pl a benyások 104 fokosak cirka. az 5-10 km bemelegedési idő, meg marhára sok mindentől függ.

YELLOW Elküldve: 2015-01-02 13:59 Termosztát

lela írta:
jamo írta: Üdv!

X3 2.d nél van valakinek azzal tapasztalata, hogy a vízhőfok nem áll be középre hanem egy osztásnyit játszik középen. Ez normális? Amúgy fűtés van az autóban csak a régi e36ben beállt középre és mintha odaszögelték volna ez meg kicsit mocorog ide-oda.


Szia!

Szinte 100% hogy termosztát én 3hete cseréltem.Előtte vw-em volt 1.4 benzines, annál is volt hasonló gondom.Teljesen mind1 milyen autó 80c-90c között kell lennie a hűtővíznek típustól függően.És ezt viszonylag gyorsan kb 5-10km el is kell érnie, és beton stabilan ott kell maradnia.Persze -20 foknál max fűtésen nem valószínű hogy tudja, de akkor már szauna lenne bent.Nekem a napokban -10 foknál is beállt hamar és ott is maradt.


a hőfok azért nem mindegy, hogy dízel vagy benzin. ha elejétől fogva megy a venti az utastérben, akkor bizony többlett literrel kell számolni, amit a motor nehezebben melegít fel, plussz közben ugye hőt is ad le, hogy ellássa a feladatát. és itt jön még bele az, hogy ki miylen stílusban vezet, hol vezet, város, vagy rögtön főút. ezek mind befolyásolják a melegedést, a kinti környezeti tényezőkről nem is beszélve. ha felmelegedett hűtővíz esetén nyitjuk r a fűtést az le fog csökkenni. ami egy benzines motornál, mondjuk 104 foknál nem biztos, hogy jó. szóval negyednél érdemes fűtést rányitni, amikor a víz, olyan 50-60 fok körül van, persze vissza fog hülni, 5-10 fokot legalább., elvileg fűtés intenzitástól függetlenül a termosztát azért van, hogy adott szinten tartsa a vízhőfokot. a mutató mozoghat 1-2mm-t, de ez már pár fok eltérés, ingadozás is lehet. ugye 75 foknál is szinte függőben áll a mutató, és üzemi hőfokon is.
ha nehezen melegszik, akkor vagy ereszt a szelep, vagy folyamatosan nyitva van. vagy épp nem eléggé lineáris a szabályozása. pl elgyengült termosztát esetén.
dízelek esetén főleg, ha scerélni kell, akkor célszerű mind a kettőt, összegben nem olyan nagy dolog, és egy füst alatt megoldható a csere. általában, az itteni tapasztalatok alapján, a legtöbb esetben, mindig marad egy termosztát, ami nem működik jól. lehet amit cseréltek se volt 100-as, de a másik sem. vagy pont a rosszat cserélik.

YELLOW Elküldve: 2015-01-01 16:25 320d Motor

flenfer írta: Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek! Látom mennek a viták az üzemanyagról. Lehet az üzemanyag hibája az egyenetlen alapjárat? 320d. Írtam az egyenetlen alapjárat rovatba is, de semmi válasz nem jött.


akár lehet. bármi iylen van az a legegyszerűbb, hogy tankolni máshol, esetleg prémium anyagot, mondjuk OMV-nél. persze mikor tankolsz ne félig legyen a tank, hanem alehető legkevesebb. persze számtalan más gond is lehet, de ez az egyik mód, amit magad is megcsinálhatsz tulajdonképpen plussz költség nincs. és ha megszűnik, akkor konklúzió is megvan. bár a rossz üzemanyag menetközben sem olyan, nem úgy gyorsul, nem dinamikus, dadog, stb.

YELLOW Elküldve: 2015-01-01 11:49 Üzemanyag fogyasztás

gfeco írta:
gfeco írta:
YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:
jons írta:
gfeco írta: Csak igy a bc nek nem sok értelme van.


Talán érdemes lenne egy korrekciót állítani a titkos menüben.


ez benyásnál működik? sokan még dízelnél sem tudják állítani.


Ha nem működik, akkor úgy rémlik, hogy NCS-vel is lehet állítani. Meg kéne nézni a KOMBI modulban. Aztán legfeljebb nem lesz benne



és ott milyen néven van? már ha tudod így fejből? mondjuk nekem szerencsére 1-2 deci eltérés szokott lenni. csupán érdekel. mondjuk vagy fél éve nem dugtam diagot a gépre szóval nem is emlékszem mik vannak ott.



Hello
Valaki leforditaná magyarra a fent leirtakat?
Vagy mi a teendő?Lehet házilag titkosmenüben vagy gép kell?


Találtam közben leirást a titkos menüröl,csak azt nem tudom mit jelentenek hogy 10-es 100-as,1000-es számok beállitásai,illetve hogy kell számot beirni vagy csak kiválasztani lehet?Elviekben azt irja belehet a korrekcio tényezőt állitani,csinált már valaki ilyet?


Sajnos a titkos menüben a 20-as munüpontban nincs semmi,és almenük sincsenek.Lehet azért mert utolag lett Bc a kocsiban?
A többi titkosmenüpont nagyjábol oké,de pl a hatotávolság számitásául 5.7 litert vesz alapul.Talán az 5-ös menüpontban.Viszont ott meg nem lehet állítani semmit.


a titkos menüben szinte biztosra veszem, hogy a benyásat nem lehet állítani. én sokszor csak azt olvasom, hogy dízelnél lehetséges ez a korrekció. persze lehet NCS-ben van róla szó. csak olyan hideg van, hogy most biztos nem nézem meg

YELLOW Elküldve: 2014-12-31 18:25 Üzemanyag fogyasztás

jons írta:
YELLOW írta:
jons írta:
gfeco írta: Csak igy a bc nek nem sok értelme van.


Talán érdemes lenne egy korrekciót állítani a titkos menüben.


ez benyásnál működik? sokan még dízelnél sem tudják állítani.


Ha nem működik, akkor úgy rémlik, hogy NCS-vel is lehet állítani. Meg kéne nézni a KOMBI modulban. Aztán legfeljebb nem lesz benne



és ott milyen néven van? már ha tudod így fejből? mondjuk nekem szerencsére 1-2 deci eltérés szokott lenni. csupán érdekel. mondjuk vagy fél éve nem dugtam diagot a gépre szóval nem is emlékszem mik vannak ott.

YELLOW Elküldve: 2014-12-31 18:06 Üzemanyag fogyasztás

jons írta:
gfeco írta: Csak igy a bc nek nem sok értelme van.


Talán érdemes lenne egy korrekciót állítani a titkos menüben.


ez benyásnál működik? sokan még dízelnél sem tudják állítani.

YELLOW Elküldve: 2014-12-31 18:04 320d Motor

azteck123 írta:
YELLOW írta:
azteck írta:
"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace


szarok rá kinek honnan van üzemanyag. de gratulálok, hogy emiatt beregiztél, egy másik néven. mert ha ennyire tisztában avgy velem, akkor nem új vagy
és igen azért nekem autó, hogy a garázsban álljon, mert megtehetem

szerk.: ja és ha ennyire okos vagy, legalább adnád hozzá a rendes "arcodat" /no comment/


az a helyzet hogy szarok rá hogy mit csinalsz a kocsiddal, mert felőlem aztán állhat a garázsba, nincs ezzel baj. a baj ott kezdodik hogy másokat ba*zogatsz és bírálsz ha nem ugy csinálnak valamit ahogy te. régota olvasgatom a forumot igen es most regisztráltam és olvastam jó pár hozzászolásodat, némelyikbe van értelmes info is de a legtöbb csak okoskodás és baszogatás, ráadásul néha köze nincs a megoldásnak ahhoz amit te írtál sajnállak egy kicsit hogy ülsz a bmwfanatics.hu elott es nyomogatod a frissitést hátha ir valaki valamit amibe bele tudsz kötni. sajnos elég nyomorúságos lehetsz na mindegy minek vitatkozom veled ugy sincs értelme


te engem sajnálsz, miközben azt lesed én mit írok? akkor amit írtál az előbb már megint egy újabb regről, azt húzd rá magadra is. na szervusz!

YELLOW Elküldve: 2014-12-31 17:39 320d Motor

azteck írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
GRM írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


én olyanra gondolok, mint a volt szomszéd, aki 2ezeré tankolt mindig amikor már miuszba fordult a mutató. vagy egy másik ismerős, hogy 5000-től többért sosem tankolt, szinte mindig világított a szegénységjelző. cserélhetett is AC pumpát.


A jó minőségű üzemanyagszűrő nem engedi át a vizet! - de az alacsony üzemanyagszint valóban nincs jó hatással az üzemanyag pumpára - ahogy Yellow is írta...


Én mondok ellenpéldát: ismerősöm 7éve vett egy 530d e60-t, gyakorlatilag a range folyton 0 és annyira kijárja hogy ha tankol bele 5000t akkor is csak 100at mutat és alig mozdul a mutató. Ez 7éve megy így és nem kellett ac-t cserélni.


ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak. hétvégén beállok a kútra a szomszédos városba mentem át, ment előttem egy opel. ha tudom odajön, akkor megelőzöm, mert arra a kútfejhez állt be ahova én szoktam. (többi fel, vagyis pisztoly szar) komolyan mondom 5 percig tankolt. elhúz a rákba, odamegyek és komolyna mondom ~2000 Ft-ért tankolt!!! 5, valamenniy litert. holott 343 volt az ára + a 15Ft/L kedvezmény mínusz. én komolyan nem értem. egyik haverom is ilyen. neki már alig indul, csak ha megtankolja. mondom egyszer tankold meg, (nem is nagy a tank, kb 40-45 liter) aztán a felét vegyed a nullának. hádehogy az mennyi pénz, mondom 15ezer ft ki ne bírd már. persze új AC-t nem akar venni. mondom akkor mit csináljak vele? szerintem az ismerősöd tegye össze a két kezét. csak neghogy egyszer pályán adja meg magát vagy kitudja.


Pedig rengeteg nagy BMW-t látok a kúton párezerért tankolni. Múltkor egy tag odaszaladt hozzám hogy az e60ba(elég leszakadt példány volt) hogyan tudja a guminyomás ellenörzőt resetelni...kérdeztem tőle hogy milyen amúgy az autó...mondja nagyon jó ez a 30d mert városba 6litert fogyaszt... mondtam akkor a tied nagyon jól fogyaszt és ránéztem az oszlopra hogy mennyiért tankolt: 1995 ft.


"ennek minek autó? vagy csak így tudnak anyagot lopni neki? nehogy már egy 30d-be ennyit tankoljanak." haha vicces yellow hogy te mindenkit bírálsz, közbe ezt én is kérdezhetném hogy neked minek auto ? évi pár ezer km ért meg hogy a garázsba álljon.. igen néha én is csak 3e ért tankolok, de attol nem lopok semmit sőt csóró se vagyok sőőt igenis fél és negyed tankkal szoktam járni mégsincs baja az automnak szerintem ne turkálj más pénztárcájába. (ja és nem én vagyok minimal ismerőse ) peace


szarok rá kinek honnan van üzemanyag. de gratulálok, hogy emiatt beregiztél, egy másik néven. mert ha ennyire tisztában avgy velem, akkor nem új vagy
és igen azért nekem autó, hogy a garázsban álljon, mert megtehetem

szerk.: ja és ha ennyire okos vagy, legalább adnád hozzá a rendes "arcodat" /no comment/

YELLOW Elküldve: 2014-12-31 14:31 Kuplung_

tulajka írta:
tulajka írta: Sziasztok!
Ujonnan volt kicserélve egy BMW 318i-ben egy kuplungszett (kuplungtárcs,nyomórész,stb)
Eddig tökéletesen müködött, de ma reggelre teljesen ellágyult (könnyen be megy) és nem lehet váltani.-25 fokos hidegben volt kinn hagyva egy éjszakát.
Szerintetek mi baja lehet?


Üzenetben is irhattok fontos lenne mivel szilveszterezni vagyok és a hegyekben ragadtam valahogy haza kellene majd mennyek. És ithaggyam vagy megtudom oldani helyben azért kértem tanácsot.Köszi


mintha levegős lenne. fékfoyladék nem lett baxurálva? vagy épp túl nedvesedett a folyadék, és így fagyban megfagyott benne a vizes rész...