Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-12-27 17:36 Fûtés - Klíma

Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

A fűtéssel van problémám!2002 E46 a fűtéssel szenvedek egy ideje.Indítás után hamar felmelegszik,nyomja is a meleg levegőt,a hőfokot lehet állítani,de ez sajnos nem marad így,kb 20.perc,és elmegy a meleg levegő.néha vissza jön rövid időre,és újra hideget fúj.Sün+fűtéscsap cseréltem.de sajna a jelenség nem múlt el.Légtelenítve a rendszer.
Van ötlet???
Nagyon örülnék ha javasolnátok valamit.

Zsolt


nincs automatára állítva a vezérlőpanel?
pedig ez levegős rendszer jelenség... légteleníteni úgy kellene, hogy üzemmeleg motornál, a fűtés legyen fullra felvéve, totál kinyitva. hidd el, én nagyon sokáig légtelenítettem, mire full sikerült.


Már,minden funkcióban kipróbáltam,és sajnos marad a jelenség
A légtelenítéssel nem sokat próbálkoztam,max 5.perc.
Honnét tudhatom,hogy mi az optimális idő?


5 perc? az semmi. az nem légtelenítés....
arra is figyelni kell, hogy oké légtelenítesz, de a szintet után kell töteni, másképp levegőt szív be megint. én kb 1 hónapig légtelenítettem, mert hiába nem jött, egy 20-50km után megint tudtam kiengedni belőle. majd 3 hónap után is. most már nincs semmi. de ezért gáz hűtővizet cserélni, hogy a légtelenítés nem egyszerű otthoni körülmények között.

YELLOW Elküldve: 2014-12-27 13:39 Fûtés - Klíma

Jenci írta: Sziasztok!

A fűtéssel van problémám!2002 E46 a fűtéssel szenvedek egy ideje.Indítás után hamar felmelegszik,nyomja is a meleg levegőt,a hőfokot lehet állítani,de ez sajnos nem marad így,kb 20.perc,és elmegy a meleg levegő.néha vissza jön rövid időre,és újra hideget fúj.Sün+fűtéscsap cseréltem.de sajna a jelenség nem múlt el.Légtelenítve a rendszer.
Van ötlet???
Nagyon örülnék ha javasolnátok valamit.

Zsolt


nincs automatára állítva a vezérlőpanel?
pedig ez levegős rendszer jelenség... légteleníteni úgy kellene, hogy üzemmeleg motornál, a fűtés legyen fullra felvéve, totál kinyitva. hidd el, én nagyon sokáig légtelenítettem, mire full sikerült.

YELLOW Elküldve: 2014-12-27 08:52 Mi lehet a baj?

zuziq írta:
Medvedisznoman írta:
zuziq írta:

Üdv! Ez csak hengerfej lehet ugye?




Szia! Nem csak az lehet. Hideg időben gyakori jelenség, hogy pára keveredik az olajgőzzel és ez ilyen világos hab formájában lecsapódik a szelepfedélen, de nyilván csak az olajbetöltőn látod. Ha nem fogy a vized, illetve más rendellenességet nem tapasztalsz, akkor nyugi, nincs semmi baja, az enyém is ilyen.


Víz nem fogy... füstölni sztem egy kicsit jobban füstöl de ez most necces mert hideg van, van hogy semennyire nem füstöl.
De hogy kerül oda pára? Effektív akkor csak bejut víz vagy nem?


kondenzáció? mond valamit? ott a válasz.

YELLOW Elküldve: 2014-12-26 20:28 Fûtés - Klíma

solyom76 írta:
spetya306 írta: sziasztok
dupla digit klimás e36 osom van és van egy olyan probléma vele hogy az utastérbe nem jut be a beömlökön semmilyen levegö sehova a pollen szűrő mögőtt viszont fúj a levegő és a középkonzol alsó része durván melegedeik a ventillátor viszont hallatszik hogy müködik
mi lehet a gond?


A középkonzol mögött kinyilnak a lapátok?


valószínű nem, azért nem emgy be a levegő ez lehet akár vezérlőpanel hiba is.

YELLOW Elküldve: 2014-12-26 16:08 Mi lehet a baj?

pj10 írta: Sziasztok, a múlt héten vettem egy E46-os 316i BMW-t Németországban, hazajövet(1100km) alatt majdnem 1 liter olaj eltűnt... Nem tudnátok segíteni, mi lehet a baj?hová tűnik az olaj? Nem füstöl, és a fogyasztás is 6,5 l volt, vagyis elvileg nem a kocsi eszi az olajat. Vélemény valakinek?5w30 olaj van most benne.


ha nem a kocsi eszi az olajat, akkor egy kismanó? vagy el varázsolódik belőle. esetleg meg van átkozva?

YELLOW Elküldve: 2014-12-24 13:28 Boldog Karácsonyt





YELLOW Elküldve: 2014-12-22 22:11 Ajtónyítási Gondok!

Tomesz00 írta: Sziasztok
Újra gondjaim vannak az ajtó nyitással már csak manuálisan tudom a bal első ajtót nyitni de a távirányitó nyitja a csomagtartót. Az összes többi ajtót belülről sem tudom nyitni! Ha GM ki cserélem orvosolhatja a problémát vagy most már más gond is lehet? A GM csere után van valami programozási teendő vagy müködni fog egyből? A Gm-t le lehet tesztelni valahogy hogy tényleg halott vagy más a gond?


GM tesztelhető diaggal.
mielőtt cserélsz, taníts kulcsot.
ha mégis GM csere, akkor utána tanítani kell a kulcsot, és a GM-en is kell beállítani dolgokat. amúgy valószínű relé cserés a GM.

YELLOW Elküldve: 2014-12-22 18:23 Fûtés - Klíma

Turbo73 írta:
YELLOW írta:
Turbo73 írta:
Tano írta:
Turbo73 írta: Hali,

Pár napja tapasztalom, hogy leállítás után (bezárás, beriasztás) random bekapcsolgat a fűtő ventilátor. Eddig pár perc után abbahagyta, de ma már nem akarta. Keresgéltem, hogy mi lehet a bibi, bent fülelek a kocsiban, és hallom hogy a klímavezérlőben is megy egy ventilátor, legalábbis a hangja olyan. Kiszedtem a klímavezérlőt, nagy fehér csatos kábel lehúz, ventik elhallgatnak. Na most akkor a klímavezérlőm szart be, vagy az a sündisznó, amiről itt korábban olvastam? A sündisznó hol található az autóban?

Köszi.


Igen, a klimapanelben is van egy venti, ez leállítás után még megy néhány percig, ez normális. Kikapcsol amikor az autó elaltatja magát. A nagy ventinek nem szabad mennie. A süni a középkonzol mögötti részen található, a kesztyűtartó felőli oldalról tudsz hozzáférni többé-kevésbé...inkább ez utóbbi. A neten van fent kép és leírás a kiszedéséről.


Köszi, akkor várok hogy lekapcsol-e a klímavezérlő. Megtaláltam a videót a süni kiszedéséről a youtube-on, hű basszus, ez nagyon hiányzott. Na megyek sünit vadászni...



de vigyázz, mert a vadon élő süni értéke 25ezer Ft, szóval állatvédők büntiznek érte


Na megvan a süni, de ez egy dobozban lakik buborék fólia között...
Kicserélni már nem volt lelki erőm. Ma is ment a venti leállítás után, mindezt úgy, hogy a kezemben volt kábelek nélkül a klímavezérlő panel. Így tényleg nincs sok köze hozzá... Viszont a csere sürgető, mivel az akksi nem örök életű.


ki kell venni a biztijét.

YELLOW Elküldve: 2014-12-22 16:10 Mi lehet a baj?

raul227 írta: sziasztok az mitől lehet,és mennyire veszélyes pl h ott maradok valahol,nem indul el stb,szóval mikor indítanék,teker a fordulatot jelzi 300ig de semmi röffenés,van olyan amikor röffen de max fél másodpercig,aztán a kulcsot 0 állásba fordítom,és kb 3napja már 2szer is ezt eljátsza,egymás után,aztán viszont indul szépen.van amikor másodjára,van amikor nem csinálja 5x egymás után.amikor nem indul hallok egy kis kattanást,a végén mikor ugye a kocsi teljesen leáll,üt egyet(de gondolom ez természetes,akkor engedhet vissza a szivattyú)nem nagyot,csak hallani hogy kattan mélyen.ayt mondják önindító,bendix valami.valószínű?azért ide írok és nem megyek el szerelőhöz,mert idén senki nem vállalt semmit,és én meg nem akarok sehol ottmaradni Köszöntem!


ha 300-as fordulaton pörgeti az önindító, akkor annak semmi baja. vagy az izzítás nem jó, vagy az üzemanyag ellátás.

YELLOW Elküldve: 2014-12-22 14:48 Társalgó

solyom76 írta:
YELLOW írta:
solyom76 írta:
jons írta: Bmw szerviz által karbantartott, csak gyári alkatrészekkel szervizelt, vezetett szervizkönyves. Soroljam még?
A papírok tanúsága szerint 2000km-t futott ez a légszűrő:

Persze meg a többi 40 ezret nem irták mellé...




én mikor megvettem az autót, akkor ugye légszűrő csere, igaz pár hónapot vártam. mikor kivettem, és néztem a gyártási dátumot rajta, bizony még a gyári volt benne. olyan ~64ezer km. annyira nem volt vészes. viszont megértem, hogy miért nem cserélték. elég macerás az esetemben. én azért cserélem 4 évente úgy lemegy kb 20ezret.
bal a gyári, eleve a papír is sötétebb alapból, a jobbos a kb 4 éves 20-22ezret futott, alul pedig az új



azért a 20d-nél sokkal egyszerűbb a csere. de akkor sem értem meg, hogy egy 20ezertől hogy hagyhatnak többet futni egy szűrőt. jó mondjuk 30ezret is elmegy, ha olyan helyen van használva, ahol relatívet keveset kell szűrnie.

Igénytelenség,vagy csak egyszerűen nem érdekelte ,mert el lesz adva..
Láttam én már olajcserés autót amivel túlhajtották a számitógép szerinti 22 ezres intervalumot .. egy kicsit.. 25000-el ment csak túl..


mondjuk ha jól emlékszem a szervízkönyben nem is volt beixelve a levegőszűrő csere. szóval abból legalább őszinte volt szóval ezért érdemes vásárlás után a lehető legrövidebb idő alatt cserélni a dolgokat.

YELLOW Elküldve: 2014-12-22 14:32 Társalgó

solyom76 írta:
jons írta: Bmw szerviz által karbantartott, csak gyári alkatrészekkel szervizelt, vezetett szervizkönyves. Soroljam még?
A papírok tanúsága szerint 2000km-t futott ez a légszűrő:

Persze meg a többi 40 ezret nem irták mellé...




én mikor megvettem az autót, akkor ugye légszűrő csere, igaz pár hónapot vártam. mikor kivettem, és néztem a gyártási dátumot rajta, bizony még a gyári volt benne. olyan ~64ezer km. annyira nem volt vészes. viszont megértem, hogy miért nem cserélték. elég macerás az esetemben. én azért cserélem 4 évente úgy lemegy kb 20ezret.
bal a gyári, eleve a papír is sötétebb alapból, a jobbos a kb 4 éves 20-22ezret futott, alul pedig az új



azért a 20d-nél sokkal egyszerűbb a csere. de akkor sem értem meg, hogy egy 20ezertől hogy hagyhatnak többet futni egy szűrőt. jó mondjuk 30ezret is elmegy, ha olyan helyen van használva, ahol relatívet keveset kell szűrnie.

YELLOW Elküldve: 2014-12-22 09:40 Fûtés - Klíma

Turbo73 írta:
Tano írta:
Turbo73 írta: Hali,

Pár napja tapasztalom, hogy leállítás után (bezárás, beriasztás) random bekapcsolgat a fűtő ventilátor. Eddig pár perc után abbahagyta, de ma már nem akarta. Keresgéltem, hogy mi lehet a bibi, bent fülelek a kocsiban, és hallom hogy a klímavezérlőben is megy egy ventilátor, legalábbis a hangja olyan. Kiszedtem a klímavezérlőt, nagy fehér csatos kábel lehúz, ventik elhallgatnak. Na most akkor a klímavezérlőm szart be, vagy az a sündisznó, amiről itt korábban olvastam? A sündisznó hol található az autóban?

Köszi.


Igen, a klimapanelben is van egy venti, ez leállítás után még megy néhány percig, ez normális. Kikapcsol amikor az autó elaltatja magát. A nagy ventinek nem szabad mennie. A süni a középkonzol mögötti részen található, a kesztyűtartó felőli oldalról tudsz hozzáférni többé-kevésbé...inkább ez utóbbi. A neten van fent kép és leírás a kiszedéséről.


Köszi, akkor várok hogy lekapcsol-e a klímavezérlő. Megtaláltam a videót a süni kiszedéséről a youtube-on, hű basszus, ez nagyon hiányzott. Na megyek sünit vadászni...



de vigyázz, mert a vadon élő süni értéke 25ezer Ft, szóval állatvédők büntiznek érte

YELLOW Elküldve: 2014-12-21 10:23 hûtõ

nyau01 írta: szia ezzel kapcsolatban egy érdekes dolgot vettem észre miért világit a hűtöfolyadék jelzöje alap állapotban azt jelzi van benne de ha 3-4x odalépek neki 4000 res fordulatig a kiegyenlitő tartályból eltünik az összes viz ha várok kicsit visszajön és a jelző ismét azt mutatja hogy normál szinten van


ha odalépsz, akkor a vízpumpa is gyorsabban pörög több folyadékot szállít. a visszatérő ágon lassabban jön vissza. miért? mondjuk levegő miatt. vagy korábban öntöttek bele szivárgás tömítő folyadékot, ami esetleg megállt ott is ahol nem kellett volna és szűkítette az átfolyás keresztmetszetét. vagy valóban kevés a folyadék, hogy nagyobb fordulaton a kiegyenlítő nem tudja pótolni.

YELLOW Elküldve: 2014-12-18 13:36 au. váltó olaj

elgeri írta:
anubisz írta:
csortos írta: Érdeklődni szeretnék hogy van egy bmw 320d e46-os automasta valtos autom es valtoolajat szetretnék benne cserélni.ezt meglehet csinalni sajat magamnak is vagy nagynyomassal kell kicserelni


A szűrőt is illik cserélni, sőt kötelező!
Ez meg milyen? Hátha tanulok valamit. nagynyomassal kell kicserelni



Gondolom valami olyan cuccra gondolt, amivel rövidebb idő alatt, alaposabban eltávolítják a volt olajat a helyéről. Hogy az új olaj tiszta helyre menjen, ne keveredjen az ottmaradt régi olajjal.
Nem tudom létezik-e ilyen, de mintha már hallottam volna valami hozászolásnál, hogy talán a márkaszerviz ilyesmivel dolgozik. Vagy hülyeséget gondoltam?


akár a motormosó úgy váltóba is "jók" a tisztítók. (idézőjel azért van mert a vélemények változnak) akár egy szórófejjel is át lehet mosni leengedés után, kis permetező fejet bedugni. a lényeg, hogy hagyni kell elpárologni. ja ez inkább manuálisra mondanám igaznak. elvileg a váltóban túl nagy trutyinak nem szabadna lennie. az automata váltóba amúgy is kell annyi olyaj, hogy ami benne marad a régiből, az elenyésző lesz, az újhoz képest.

YELLOW Elküldve: 2014-12-18 13:31 au. váltó olaj

Padre323i írta:
maestro006 írta: Sziasztok!

Nagy szervízen esett/esik át az autó és az automataváltó olajat is cserélem. Olvasgattam, a neten illetve a szerelő is mondta hogy nagyon nem mindegy milyen olajat teszek bele, ugyhogy nagyon járjak utána. Van egy ismerősöm aki autóalkatrészekkel foglalkozik ő ezt az olajat javasolta: Liqui moly 1200 (nem tudok képet linkelni a gugli kidobja). Azt mondta beszélt az unix fejesével ill 2 bmw szervizzel, ők adtak egy cikkszámot és az alapján ezt hozta ki neki. Mindenesetre az autó alá néztem, mert tudtam hogy a válto olaj teknőn kell lennie egy matricának amin rajta van az olaj cikkszáma. Így is volt, viszont a cikkszám ami alapján kihozta a liqui moly t nem egyezik azzal ami az olajteknőn volt. a következő volt a matricán : 83229407807 ez alapján a gugli egy Pentosin ATF olajat hoz fel. Nem tudom mi tévő legyek, beletegyem e a liqui t? Valakinek van ezzel kapcsolatba tapasztalata?


Mobil ATF LT71141 vagy Febi 14738 kell neked.



a Febit inkább hagyjuk, mert kitudja mit csomagol...