Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-09-29 19:37 Társalgó

Bero írta: Sziasztok!

Azon kívül,hogy eladó az autó, http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-8297876 a fotókat nővérem csinálta és ha valakit érdekel ilyen szintű profi fotó az autójáról akkor ezen a számon lehet érdeklődni nála: 06703697266 BMW tulajoknak kedvezmény jár az árból!


jó, hogy megvetted
mondjuk amennyi kérdésed problémád volt... vagy E60-ra váltasz Te is?

YELLOW Elküldve: 2014-09-29 15:25 Akkumulátor

botthedoctor írta:
YELLOW írta:
botthedoctor írta: Sziasztok ,

320 D 2003 -as evjaratu bomosom van , a problemam az lenne hogy egyik pillanatrol a masikra aram nelkul marad az auto. A tunetek , legeloszor egy hosszu ut utan megalltam par orara , az ajtot meg kinyitota de utanna aramnelkul maradt ,csomagtarto akkumlator vedofedel levettem es ahogy hozza ertem a saru pozitiz felihez vissza jot az aram. Utanna huzzogatam a csavarokat , ez aprilisban tortent . Ket hete megint jelentkezett a problema es volt hogy mar menet kozben is aram nelkul maradt . Elege tanacstalan vagyok erdeklodtem de nem igazan meggyozo megoldasokkal szolgaltak .Lehet hogy a biztonsagi elektronikaval lenne a baj ami a pozitiv szalhoz csatlakozik , ami megszakitja az aramot baleset eseten?

Megkoszonom elore is mindenkinek a hozza szolasat ,segitseget .


igen nagy valószínűséggel azzal van gond.


Es mit javasolnal , az a biztonsagi cuc cserelheto vajon , vagy az egesz pozitiv kabelt kell cserelni , ha lehet , mert szerintem nem kicsi munka kicserelni. Vagy esetleg ha tudsz olyan helyet ahol esetleg utanna lehet nezzni olvasgatni.


volt ez téma az oldalon. bontósok szokták árulni, poz. kábellel együtt. vannak bmw spec- alkatrészt áruló odlalak, de nem akarom reklámozni (privátban sem), majd megteszi ha akarja. igazából van, aki kiszedte belőle, de talán diagolni is kell. várjunk hátha hozzászól más is.

YELLOW Elküldve: 2014-09-29 13:28 Akkumulátor

botthedoctor írta: Sziasztok ,

320 D 2003 -as evjaratu bomosom van , a problemam az lenne hogy egyik pillanatrol a masikra aram nelkul marad az auto. A tunetek , legeloszor egy hosszu ut utan megalltam par orara , az ajtot meg kinyitota de utanna aramnelkul maradt ,csomagtarto akkumlator vedofedel levettem es ahogy hozza ertem a saru pozitiz felihez vissza jot az aram. Utanna huzzogatam a csavarokat , ez aprilisban tortent . Ket hete megint jelentkezett a problema es volt hogy mar menet kozben is aram nelkul maradt . Elege tanacstalan vagyok erdeklodtem de nem igazan meggyozo megoldasokkal szolgaltak .Lehet hogy a biztonsagi elektronikaval lenne a baj ami a pozitiv szalhoz csatlakozik , ami megszakitja az aramot baleset eseten?

Megkoszonom elore is mindenkinek a hozza szolasat ,segitseget .


igen nagy valószínűséggel azzal van gond.

YELLOW Elküldve: 2014-09-29 10:57 gumis tapasztalatok

kzste írta:
Robin68 írta:
Levimester írta:
kzste írta: Sziasztok!

Van egy pár 5 mm-es használt téli gumim és egy pár zsír új. Kérdésem pedig az hogy melyiket melyik tengelyre ajánlott tenni? Hajtottra vagy kormányzottra menjen az új?


Hátulra ajánlott az újabb gumma.


Az én személyes véleményem:
Igen, az okosok hátra javasolják a jobb gumit. Minden cikk erről szól. Na de... . Egy első kerék meghajtású autónál el is kell indulni valahogy. Kormányozni az autót úgy, hogy nincs megfelelő tapadás eléggé necces. Mégis mi kell ahhoz, hogy az autó hátulja kitörjön olyan szinten, hogy keresztbe álljon. Volt első kerék meghajtású autóm és nem mindig volt nekem se 4 gumira pénzem, így azoknál mindig az első kerekekre raktam fel a téli gumit. Mindig el tudtam indulni, mindig tudtam irányítani, mindig meg tudtam állni és titokzatos módon soha nem akart leelőzni a hátulja.
Hátsó meghajtásnál el kell indulni valahogy. Tehát hátra ajánlott rakni jó gumikat. Csak akkor hogy állok meg hiszen fékezéskor a tömeg előre összpontosul és ha nincs megfelelő tapadás nem is tudok megállni. Tehát előre is érdemes jó gumit tenni. Akkor hova tegyek jó gumikat egy hátsó kerekesnél???? Ezért én inkább vettem négyet és olcsóbbat, az olcsó kategórián belül azt amelyiket ismertem és már volt tapasztalatom vele. Ugyanis én szeretnék megállni, irányítani és elindulni is.
Akarok nagyon egy majmot de nem tudok neki banánt venni. Akkor miért akarok majmot????


Ez most nem anyagi kérdés, hogy legyen e rá új előre is vagy sem. Csak volt még egy pár amit úgy gondoltam használható lesz még ezen a télen, főleg amennyit használni fogjuk. Pusztán az érdekelt volna hogy melyik lenne most - ebben a helyzetben - előnyösebb, hajtott kerékre vagy kormányzottra.


én ebben a témában, mentem már szemben az árral. úgyanúgy gondolom mint Robin is, de én nagyon hülyének voltam nézve. nekünk évekig ment úgy egy kadett, hogy télen hátul nyári volt, elől volt csak téli. sosem tört ki a fara, mint ahogy magyarázni szokták, pedig voltak necces dolgok, ahol pont jelentkeznie kellett volna az esetnek. lehet a hivatalos magyarázata az, hogy hátra, én csak a gyakorlati részében tudom mondani, meg az általam tapaszt dolgokat. tehát én, az én technikámmal jobban meg tudom fogni az autó hátulját. viszont ha fékezek az eleje fogja jobban az utat, azzal irányítom az autót. szóval nálam nem sok, különbség van a gumik kopásában, de nekem a kopottabb van hátul mindig. nyilván az ideális az, ha egyforma, d egondolj bele, mindig a hajtott kerekeken kopik jobbra a gumi. ha első és hátsó tengelyen más méretű gumi van, nyílván nem fogsz évente két évente gumit cserélni, csak mert a hajtott keréken jobban kopik, de ott kell a jobb mintának lenni. egyébként pont a kitörés miatt van az, hogy a hátsó fék nem úgy fog, mint az első.

YELLOW Elküldve: 2014-09-29 10:49 Autóvásárlás

Danibattya írta: Sziasztok,
E46 320d után szeretnék egy E60-at abból is facelift, automata,bézs, 30xd érdekelne ha tud valaki hasonlót jóbőrbe az írjon

Köszi
Dani


szerintem mindenki ilyet szeretne, de autómata, dízel, E60.... lehetetlent kérsz. eleve mint E60 sokan panaszkodnak elktromos hibákra, mellé az automata, meg a dízel. nem azt mondom, hogy tutti mind szar, de nyilván ami eladó, ott lehet valami oka, hogy miért... kívánom találj egy makulátlant

YELLOW Elküldve: 2014-09-29 10:45 Egyenetlen alapjárat

Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.

YELLOW Elküldve: 2014-09-28 13:03 gumis tapasztalatok

hil írta: Szia!
Biztosan....
Y: egyszerűen nem volt rá pénzem...
zola25: az a style46 felni nem a legszebb, de legkönnyebb (súlyra) Ezektől függetlenül én is olyat szeretnék 15 és 16-os méretben!
hil



jaja egy jó kis natúr styling46 nekem is jó lenne, valami jó árusított példány.

YELLOW Elküldve: 2014-09-28 07:03 gumis tapasztalatok

hil írta:
zola25 írta:

Úgy lett volna 60 hogy eredeti bmw style 46 felnin lenne az új firestone gumi?
Bár postával együtt volt ennyi amúgy 62 volt a garnitúra...


Szia!
Nem a kedvedet akartam elrontani, de a piramisban nem vettem észre, hogy felnivel együtt vetted.
A négy 15-ös felnit kitűnő állapotban 30K-ért vettem 5 éve. A Firestone az Automaxnál 14500 pénz és adnak hozzá vagy ingyenes házhoz szállítást, vagy 2600 pénz szerelési hozzájárulást. Én azért egy 10 éves gumitól sokat nem várnék, szememben ez már talán felelőtlenség, főleg ha havas lesz a tél. Nekem sajna naponta mennem kell, hóban is, ezért a fenti a véleményem.
Saját tapasztalat: már a 3 éves téli gumi is jelentősen rosszabbul viselkedik a hóban, profilmélységtől függetlenül, talán ezért is mondják, hogy 3, max 4 szezon és kuka. Lehet igazság a dologban......
hil


most nem azé, hogy kötekedjek de én emlékszem nagyjából, hogy legutóbb, amikor téligumisan találkoztunk, akkor mit mondtál. írod a 3-4 évet, de 10 éves gumival jársz Te is.
amúgy szerintem pont hóban mindegy, hogy most a gumi menniyre van kikeményedve. hóban a minta és a profilmélység a lényeg. viszont hideg vagyos száraz, vagy jeges aszfalton már számít a gumi keménysége. nem mellesleg, tényleg bocs, hogy a saját példámmal érvelek, de tényleg így van, ugye tavaly, avgyis idén januárban volt egyszer hó. a többi hideg aszfalt. én ugyanúgy tempósan kanyarodok vele és semmi grízt nem éreztem a 10 éves gumikkal. a minta már csak 5mm kb rajta, de amikor leesett a hó, elég nagy volt és simán ment benne, egyszer akadtam el, amikor csúszkáltam, mert előtte lefulladtam, aztán nem vettem észre, hogy a DSC újra aktív. amin kikapcsoltam simán kijött a küszöbig érő hóból.
én is olvasom a 3-4 éves ciklust, de ugye fogyasztói társadalomban élünk. egyébként idénre én is terveztem gumit venni, bár 16-ost szeretnék 205 széleset. de ha megint olyan tél lesz, mint a legutóbbi, akkor felesleges. amíg nem érzek semmi abnormálisat, addig marad, mert nincs szarrá repedezve. ez csak az én véleményem.

YELLOW Elküldve: 2014-09-27 16:34 Kopog az eleje!!

Pitykoo írta: Hali!
Amm..... ma alánéztem egy kicsit és a kormányműtől jövő rúd a kerékhez, ugye annak van egy gömbfej a végén és ezt a rudat mozgatva forgatva tudtam a gömbfejet mozgatni, elég könnyedén! Ez így jó vagy azt nem kéne hogy kézzel tudjam mozgatni?!
Ez lehet a hibaforrás!?


az ilyen lógások, kézzel könnyen mozgatható dolgok, sosem jó előjel. általában az ilyen szilent és hasonló dolgokkal küzdeni kell.

YELLOW Elküldve: 2014-09-27 16:31 Sportlégszûrõ

hil írta:
Sziasztok!
Minden autómban ilyen szűrő volt (nem a direkt, hanem a papírszűrő helyére berakható), 15K után mostam, olajoztam. Soha egyik autómban sem okozott semilyen problémát, még a légtömegmérőnél sem. Ezt nem hallottam, hanem a saját tapasztalatomat írtam le. Jelenleg is ilyen szűrőt használok! Azért ha összeveted a márkás papírszűrő árával.... de ez már részletkérdés.... szerintem olcsóbb. És nem a hangja miatt vettem meg. Azt valóban tapasztalom, ha kimosom, utána jobban megy az autó és kevesebb a fogyasztás is. De ugyanezt lehet tapasztalni akkor is, ha a papír szűrőt újra cseréled.Érezhető!
hil


nekem még mindig hihetetlen, ahogy megismertelek, hogy a sport szűrő mellett állsz ki. nekem ez olyan fura valahogy nekem olyan, mintha ez nem férne össze a Te mentalitásoddal
amúgy papírszűrő csere után valóban érezni. de most én akárhogy gondolkozom ezen, hiába mosható, nekem inkább tutti biztosan szűrjön, és cserélem, eldobom, mint mosogassam, főleg, hogy esetemben nem olyan egyszerű a csere sem. nagyon szét kell szedni. nem mellesleg amit esetleg ad a sportlégszűrő, én meg vagyok anélkül is. szerintem valahogy ilyen szinten nem éri meg, az a sok fajta "okosítás", amik vannak.

YELLOW Elküldve: 2014-09-27 15:10 Kipufogó

ans777 írta:
YELLOW írta:
krissz írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Sziasztok!

Gyári kipufogó végemet szeretném lecserélni, egy olyanra, ami egy kicsit jobban illik a kétezres benzines motorhoz. Nem akarok semmi tuning hangot, csak valami szebbet, kicsit mélyebbet. Lehet, h hülyeség, amit akarok, egyáltalán elegendő a végét cserélni?
Ha igen tudnátok nekem mutatni egyet, h milyet érdemes?
Köszi!


hát a végtől nem lesz jobb hangja
a gyári dob nagyon le van fojtva. olyan dob kell, ami nem annyira. célszerű kész dobokat venni, magnum, magnaflow típusoknál, árban jók, és lehet választani, hogy hangra mennyire legyen mély.


Köszönöm Yellow!

Egy picit bíztam a végében, van egy ismerősöm, akinek elvileg csak az van cserélve és tetszik a hangja.

Köszi a típusokat, utánanézek!


változhat a hangja az tény, de az nem olyan. ez ugyanaz, mint amikor, egy celofános, vagy egy törlőpapír gurigába adsz ki hangokat
egy próbát megér, hogy levágod a gyári véget és felhegesztetek egy nagyobb átmérőset, de ha már amúgyis kivan a hátsó dob, akkor egyszerűbb kompletbe cserélni. illetve ha így próbálod, max a vég árát bukod. hisz mindnekinek van haver hegesztő ismerőse, aki max egy sörért megcsinálja


Valóban van.
Egyébként jó állapotban van, szóval ez a módszer nem hangzik rossznak.
Lehet, h nekem már elég a törlőpapíros hang is egyébként!



Egyébként egy gyári M-es teljes kipufogó csere, kb. mennyi teljesítmény javulást hozna és mennyiből lehetne kihozni?


a Te autódra nem létezik olyan, csak 4 hengeres.


Ha bírod még velem, kifejtenéd ezt légyszíves? Köszönöm!


Nekem 6 hengeres van, mégse megy be alá az M-es kipuff. Vagy E36-oséra gondolsz?



e36-ban is 6 hengeres az M-es. mondjuk ott nem kétoldalra megy. eszkábálni össze lehet.


Az én autómoz (e46 318i) van akkor bármi gyári kipufogó megoldás, ami jobb lenne a mostaninál (ne legyen ennyire lefojtva)?



én nem tudok róla. kipuff rendszer gyártó cégek által kínált biztos van, persze arany árban.

YELLOW Elküldve: 2014-09-27 14:56 Kipufogó

krissz írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Sziasztok!

Gyári kipufogó végemet szeretném lecserélni, egy olyanra, ami egy kicsit jobban illik a kétezres benzines motorhoz. Nem akarok semmi tuning hangot, csak valami szebbet, kicsit mélyebbet. Lehet, h hülyeség, amit akarok, egyáltalán elegendő a végét cserélni?
Ha igen tudnátok nekem mutatni egyet, h milyet érdemes?
Köszi!


hát a végtől nem lesz jobb hangja
a gyári dob nagyon le van fojtva. olyan dob kell, ami nem annyira. célszerű kész dobokat venni, magnum, magnaflow típusoknál, árban jók, és lehet választani, hogy hangra mennyire legyen mély.


Köszönöm Yellow!

Egy picit bíztam a végében, van egy ismerősöm, akinek elvileg csak az van cserélve és tetszik a hangja.

Köszi a típusokat, utánanézek!


változhat a hangja az tény, de az nem olyan. ez ugyanaz, mint amikor, egy celofános, vagy egy törlőpapír gurigába adsz ki hangokat
egy próbát megér, hogy levágod a gyári véget és felhegesztetek egy nagyobb átmérőset, de ha már amúgyis kivan a hátsó dob, akkor egyszerűbb kompletbe cserélni. illetve ha így próbálod, max a vég árát bukod. hisz mindnekinek van haver hegesztő ismerőse, aki max egy sörért megcsinálja


Valóban van.
Egyébként jó állapotban van, szóval ez a módszer nem hangzik rossznak.
Lehet, h nekem már elég a törlőpapíros hang is egyébként!



Egyébként egy gyári M-es teljes kipufogó csere, kb. mennyi teljesítmény javulást hozna és mennyiből lehetne kihozni?


a Te autódra nem létezik olyan, csak 4 hengeres.


Ha bírod még velem, kifejtenéd ezt légyszíves? Köszönöm!


Nekem 6 hengeres van, mégse megy be alá az M-es kipuff. Vagy E36-oséra gondolsz?



e36-ban is 6 hengeres az M-es. mondjuk ott nem kétoldalra megy. eszkábálni össze lehet.

YELLOW Elküldve: 2014-09-27 14:56 Kipufogó

ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Sziasztok!

Gyári kipufogó végemet szeretném lecserélni, egy olyanra, ami egy kicsit jobban illik a kétezres benzines motorhoz. Nem akarok semmi tuning hangot, csak valami szebbet, kicsit mélyebbet. Lehet, h hülyeség, amit akarok, egyáltalán elegendő a végét cserélni?
Ha igen tudnátok nekem mutatni egyet, h milyet érdemes?
Köszi!


hát a végtől nem lesz jobb hangja
a gyári dob nagyon le van fojtva. olyan dob kell, ami nem annyira. célszerű kész dobokat venni, magnum, magnaflow típusoknál, árban jók, és lehet választani, hogy hangra mennyire legyen mély.


Köszönöm Yellow!

Egy picit bíztam a végében, van egy ismerősöm, akinek elvileg csak az van cserélve és tetszik a hangja.

Köszi a típusokat, utánanézek!


változhat a hangja az tény, de az nem olyan. ez ugyanaz, mint amikor, egy celofános, vagy egy törlőpapír gurigába adsz ki hangokat
egy próbát megér, hogy levágod a gyári véget és felhegesztetek egy nagyobb átmérőset, de ha már amúgyis kivan a hátsó dob, akkor egyszerűbb kompletbe cserélni. illetve ha így próbálod, max a vég árát bukod. hisz mindnekinek van haver hegesztő ismerőse, aki max egy sörért megcsinálja


Valóban van.
Egyébként jó állapotban van, szóval ez a módszer nem hangzik rossznak.
Lehet, h nekem már elég a törlőpapíros hang is egyébként!



Egyébként egy gyári M-es teljes kipufogó csere, kb. mennyi teljesítmény javulást hozna és mennyiből lehetne kihozni?


a Te autódra nem létezik olyan, csak 4 hengeres.


Ha bírod még velem, kifejtenéd ezt légyszíves? Köszönöm!


az M-es rendszer, az azért nem jó, mert az M-es E46 6 hengeres, más a leömlő. ha szépen összedarabolod a rendszert talán éppen össze lehet hozni, de az már nem olyan. nem véletlen vannak úgy hajlítva a csövek, stb. ha ezen változtatsz nem olyan lesz. ki kell szedni akkor a középdobot, hátra egy sportdob valakitől, és 50-es saválló csövezést megcsinálni az eredeti alapján hajlítva. mármint a Te eredetid alapján. de őszintén szólva, nem bojgatnám. én is akartam mindent, de letettem róla, annyit nem ér, majdha cserés lesz a cső meg ilyenek, majd akkor.

YELLOW Elküldve: 2014-09-27 13:22 Kipufogó

ans777 írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Sziasztok!

Gyári kipufogó végemet szeretném lecserélni, egy olyanra, ami egy kicsit jobban illik a kétezres benzines motorhoz. Nem akarok semmi tuning hangot, csak valami szebbet, kicsit mélyebbet. Lehet, h hülyeség, amit akarok, egyáltalán elegendő a végét cserélni?
Ha igen tudnátok nekem mutatni egyet, h milyet érdemes?
Köszi!


hát a végtől nem lesz jobb hangja
a gyári dob nagyon le van fojtva. olyan dob kell, ami nem annyira. célszerű kész dobokat venni, magnum, magnaflow típusoknál, árban jók, és lehet választani, hogy hangra mennyire legyen mély.


Köszönöm Yellow!

Egy picit bíztam a végében, van egy ismerősöm, akinek elvileg csak az van cserélve és tetszik a hangja.

Köszi a típusokat, utánanézek!


változhat a hangja az tény, de az nem olyan. ez ugyanaz, mint amikor, egy celofános, vagy egy törlőpapír gurigába adsz ki hangokat
egy próbát megér, hogy levágod a gyári véget és felhegesztetek egy nagyobb átmérőset, de ha már amúgyis kivan a hátsó dob, akkor egyszerűbb kompletbe cserélni. illetve ha így próbálod, max a vég árát bukod. hisz mindnekinek van haver hegesztő ismerőse, aki max egy sörért megcsinálja


Valóban van.
Egyébként jó állapotban van, szóval ez a módszer nem hangzik rossznak.
Lehet, h nekem már elég a törlőpapíros hang is egyébként!



Egyébként egy gyári M-es teljes kipufogó csere, kb. mennyi teljesítmény javulást hozna és mennyiből lehetne kihozni?


a Te autódra nem létezik olyan, csak 4 hengeres.

YELLOW Elküldve: 2014-09-27 06:51 Sportlégszûrõ

negativ0001 írta:
Rulez78 írta:
YELLOW írta:
Rulez78 írta:
YELLOW írta:
Rulez78 írta: Sziasztok!
E36 316i-vel van valakinek tapasztalata e témában?
Előre is köszönöm a válaszokat!


nem lesz tőle versenygép... felesleges

Nem is az hogy versenygép legyen abból már kinőttem. Csak,hogy valami javul e tőle vagy csak rontanék rajta.



inkább több hátránya van mint előnye. ha kevés olajjal fújod be, akkor nem szűr, ha sokat, akkor a légtömegmérő sínyli meg, ráadásul 3-5ezrenként mosni kell. nem ér annyit az egész, hogy elgyen egy kicsit morgósabb szívóhang.

Èrtem.Köszi szèpen!


3-5ezrenkent mosni ??????? Honnan veszed ezt? A K&N honlapjan eppen azt irja, hogy 5-7ezer (vagy attol fugg hol jarsz vele) km utan szur jol es tisztitani csak 30-40000km utan kell, persze attol fugg hol jarsz vele, de gondolom nem sivatagban es ha ott akkor arra van legszuro zsak. Amugy latod, hogy mikor kell tisztitani. Akkor amikor a piros szine eltunik a szuron, de meg ekkor is ok. A masik lehetoseg az, hogy nagyobb szurot veszel, mint ami kellene es igy meg kesobb kell tisztitani.



5-7ezer alatt be kell járatni? vagy mi? nem hiszem, hogy márkás drága szűrőbe gondolkozna valaki. mellesleg lehet az K&N azért a 40ezer km erős túlzás. (még papír szűrőnél is) én akiket ismerek és dircsiszürcsijük van/volt, mindenki 5-7ezrenként mosta. nekem is ez rémlik régről, mikor olvasgattam a témában.
mondjuk a téma címe a sportlégszűrő, de itt sokan fogalomzavarban vannak, és sokan a dircsiszürcsire gondolnak. a sportlégszűrő az más. de a 40ezer km ott is sok.
a versenytechnikában alkalmazzák, lehet vele érvelni, de ott a motoroknak nem hosszútávot kell kibírni. nekem 8, aki beleteszi, hát tegye.