Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-09-19 22:29 Mi lehet a baj?

krissz írta: Most vettem észre, hogy a jobb oldali ajtó bezár ugyan, de nem nyílik se kulccsal, se belső gombbal. Ha meghúzom a belső kilincset kinyílik probléma nélkül. Amikor kinyitom-bezárom kulccsal, olyan mintha nyitna-zárna, de mégsem. Mit csináljak vele, találkozott már valaki ilyennel? Köszi!

szerk.: az automata (15km/h) ajtózáró se csukja be..


először a kontaktokat nézném át. ajtózsanér körül, a GM modulon, leszedni megmozgatni befújni tuner tisztítóval. kiszedni a GM-et és megkocogtatni a relét. ha az után nyílik, akkor relé csere, mert a pogi összeégett.
belső kilinccsel azért tudod nyitni, mert az manuálisan direktbe nyit bowdennel. nem hazsnálja a motort. a többi esetben a kp. zár motorja nyitna, de valahol elvész a delej.

YELLOW Elküldve: 2014-09-18 11:25 Heeelp...!

huner írta: Sziasztok!

Vettem egy sherpa combi tetőcsomagtartót használtan, nagyon megörültem, minden kulcsa meg van, csak akkor lohadt le a mosolyom amikor fel akartam szerelni... Nem voltak hozzá rögzítő csavarok... A kocsi tetéjén felhajtom a takarólapot, a sin támasz szépen passzol de mivel rögzítsem? Amilyen csavarokat tudok venni annak a feje átesik a tartó lyukján... Valakinek van ötlete a rögzítésre vagy használ hasonót?

Előre is kösz!

Üdv:

Atti



nos ahogy én tudom. ha elhúzod azt a műanyag ajtót, akkor alatta lesz egy bemélyedés, mintha egy pontozás lenne. ha jól emlékszem talán 5-ös fúróval kell pontosan megfúrni a lemezt, és alatta lesz egy anya. persze még ne kezd el fúrni, erősítsen meg valaki. csak azért mert valaki írta régebben, csak nem emlékszek rá, hogy neki bizony nem volt alatta anya, le kellett szedni belül a kárpitot és úgy kellett hekkelni valamit.

YELLOW Elküldve: 2014-09-17 16:35 Ülés

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Ha rajta ülök az ülésen akkor nem lehet a felfele karral "felpumpálni" a kívánt magasságra mint a Skodában?
Vagy az enyémben ez nem műxik,mert nem csinál semmit amikor "pumpálnám"..

Ha nem ülök rajta akkor feldobja az ülést ha felhúzom a kart...


pumpálni????
felhúzod a kart, és közben el kell emelkedni az ülésről és rugó ellenében felemelkedik. nem tudod pumpálni. ha nem ülst rajta és húzod fel a kart, akkor olyan elsz mint egy katapult. célszerű felemelni max, aztán bepréseled magd, és úgy leengedni a megfelelő szintre (ami szerintem a legalsó pozíció, igaz nőknek nem biztos).

A Skodán úgy kell felemelni hogy a gombot nyomogatom(fel/le) és a súlyommal együtt emeli az ülést!:mrgreenezért kérdeztem)
Elég körülményes felemelni úgy ha rajta ülsz kb 100 kg-al,fentről lefelé már könnyebb.


értem én az opelünk nekünk is punmpálós. de nekem valahogy szimpatikus a BMW megoldás, fokozatmentes. na meg nekem mindegy, mert én minden autóba full lentre állítom, pedig átlagos magasságom van. amúgy ha megtámasztod lábbal magad a taposólemezen, akkor azért lehet állítani, nem annyira vészes. menet közben nem célszerű az tény

YELLOW Elküldve: 2014-09-17 14:42 Ülés

rece65 írta: Ha rajta ülök az ülésen akkor nem lehet a felfele karral "felpumpálni" a kívánt magasságra mint a Skodában?
Vagy az enyémben ez nem műxik,mert nem csinál semmit amikor "pumpálnám"..

Ha nem ülök rajta akkor feldobja az ülést ha felhúzom a kart...


pumpálni????
felhúzod a kart, és közben el kell emelkedni az ülésről és rugó ellenében felemelkedik. nem tudod pumpálni. ha nem ülst rajta és húzod fel a kart, akkor olyan elsz mint egy katapult. célszerű felemelni max, aztán bepréseled magd, és úgy leengedni a megfelelő szintre (ami szerintem a legalsó pozíció, igaz nőknek nem biztos).

YELLOW Elküldve: 2014-09-16 16:38 Napelemes ventillátoros tetõ

Methos írta:
csbalu írta:
Methos írta:
csbalu írta:
Methos írta:
feco7939 írta:
csbalu írta:
Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.


Ha garázsban áll az autód akkor sokkal olcsóbb és egyszerűbb ha hetente egy éjszakára ráraksz egy normális aksi töltőt.


Sajnos nincs garázs, pont emiatt keresek valamilyen lehetőséget, amivel támogatni tudom az aksit. töltő
Ezt néztem ki, mivel az adatai alapján, elvileg tudna annyi minimális visszatöltést biztosítani, hogy ne jelentsen gondot. A vicc az, hogy van egy jelenség amiből biztosan tudom, hogy az aksi merült-e állásban egy kicsit is vagy sem.
- A rádiómodul meghibásodott végfokok miatt analóg végfokra lett cserélve. Bitang szépen szól, minden tuti, viszont ha merült az aksi (rövid utakat tettem, nincs elég visszatöltés), akkor indítózásnál, a mélynyomóból hallatszik egy pukkanás. Ellenben hosszabb utak megtétele esetén másnap akár, nincs pukkanás (volt elég visszatöltés).
Kb ezt szeretném kibalanszírozni.


Sajnos a végfog pukkanás nem ezért van, valószínűleg állandóan megy a végfok mert az állandó 12V-ra kötötték, szedd szét és nézd meg honnét kapja a tápot a végfok a rendszercsatlakozó mely lábairól.

Üdv
Balu


JKNAVI csinálta, mivel ő is tervezte, gondolom, csak tudja mit csinál .


Akkor nyilván jó, pixelfixesek tudnak kontár munkát végezni 25.000-ért nem tudtam kinél csináltattad


A tárgytól viszont eltértünk.... csepptöltésnek, tényleg csak kiegészítésnek elegendő lehet amit tud, vagy alapból felejtős....?


bocs, hogy bele vau, csak éppen kolléga időjárás állomása miatt, most kicsit benen vagyunk a napelem témában. ugye a panel méretétől függ. a vékony hajlékony lap drága, a másik túl vastag merev, és ugye a mérete határozza meg, hogy mennyit képes tölteni. tetőablakra a fólia lenen a jó, de ha csötétítve van, akkor sokat visszafog. eléggé érzékenyek. én megmondom neked, hogy egy akkora méretben a 12V-os nem sokat ér, mert ha már burós az idő, de nappal van, akkor is kb 35%-al tudna csak tölteni.
ahogy nézem a linken 125mA van, az molyfing. haverral a neten keresztül a mikrovezérlő küldi a folyamatos értékeket és szoktuk nézni, hogy a kb 30x50 centis panel tud napfényes időben olyan nagyon max 830mA tölteni ugye 10W-os, de ezt még nem láttuk és neki van e gy 12V-os kis akksija. ugye ha süt a nap, akkor a mikrovezérlő is a napelemről megy, aminek a legnagyobb fogyasztása, amikor GSM-en kommunikál, meg mindent mér, olyan 400mA. a lényeg, hogy jó időben képes csak ezt a kis akksit szinten tartani. amit este elfogyaszt, azt nappal képes visszatölteni, de ennyi.
szóval ez a 125mA képes lenen neked is szinten tartani, de ha sokat indítózol, és rövideket mész alacsony fordulaton, akkor nem biztos, hogy képes lesz egy iylen kör után visszatölteni, de az adott szinten tudja majd tartani. na és ugye a kérdés, hogy ami szívja le az akksit az vajon menniy áramot vesz fel...

YELLOW Elküldve: 2014-09-15 13:55 Centrálzár vezérlő, grundmodul

csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Az index villogás megállításkor, stb... dolgokat, ki-be lehet kapcsolni akár a diag. szoftverrel is vagy ahhoz valami más progi kell?


ez mi? "Az index villogás megállításkor"
vagy arra gondolsz, hogy záráskor indexvillanás?
a diag, az diagnosztika, azaz elemzés a már meglévő adatokból, mért adatok kiolvasása, esetleg részegységek működtetése.
a programozás az más, így nem ugyanaz a program kell hozzá. bár elhet a full gyári program tudja ezt is azt is. ami elterjedt a kisembernél és beállítható, azaz programozható vele az autó, az az NCS Expert, és a DIS. van nyilván más is, de ezek az ismertebbek.


Ilyen alap dolgot programozására elég egy specko androidos program is, nem kell ennyire belemenni.


én még nem láttam olyan androidos progit... de ha így mondod, ezek szerint van. én mondjuk lehet nem bíznám rá a dolgot. akkor legalább kell egy BT-s modul, ami OBD II-ben kommunikál.


Aki kutat az talál, USB OTG-n kell csatlakoztatni egy rendes kábelt. BT-ossal nem megy! Google a barátod


engem annyira nem érdekel, hogy rákeressek inkább átírkálom a txt-t amit leszed az NCS

YELLOW Elküldve: 2014-09-15 13:15 Centrálzár vezérlő, grundmodul

csbalu írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Az index villogás megállításkor, stb... dolgokat, ki-be lehet kapcsolni akár a diag. szoftverrel is vagy ahhoz valami más progi kell?


ez mi? "Az index villogás megállításkor"
vagy arra gondolsz, hogy záráskor indexvillanás?
a diag, az diagnosztika, azaz elemzés a már meglévő adatokból, mért adatok kiolvasása, esetleg részegységek működtetése.
a programozás az más, így nem ugyanaz a program kell hozzá. bár elhet a full gyári program tudja ezt is azt is. ami elterjedt a kisembernél és beállítható, azaz programozható vele az autó, az az NCS Expert, és a DIS. van nyilván más is, de ezek az ismertebbek.


Ilyen alap dolgot programozására elég egy specko androidos program is, nem kell ennyire belemenni.


én még nem láttam olyan androidos progit... de ha így mondod, ezek szerint van. én mondjuk lehet nem bíznám rá a dolgot. akkor legalább kell egy BT-s modul, ami OBD II-ben kommunikál.

YELLOW Elküldve: 2014-09-14 16:38 Lökhárító

feco7939 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
ute107 írta:
YELLOW írta:
szerk.: akkor mond már el, hogy mégis miért árulják külön sedan/touring-hoz és coupe/cabrio-hoz?


Passz....
Nálam a touringon van coupe, teljesen jó... A jobb oldal ház, mert kicsit horpadt a sárvédőm, de jövő héten összeáll, és teljes lesz a kép.



és arra nem gondoltál, hogy akitől vetted ő coupe-ként árulta az amúgy sedan lököst?

szerk.: egyébként nézd meg a cikkszámokat a realoem, vagy a bmwfans oldalon az M-es lökös cikkszáma sedan és touring esetében megegyezik, a coupe-jé más.


Neki eredeti (gyári) coupe lökös van fent. És valóban simán jó a coupe lökhárító sedanra és touringra. (fl. előttinél biztos)


én az M-pack-ost néztem, FL-re és FL előttire, sedan és coupe-ra. fl-re és előtti ugyanazt a cikkszámot hozta a sedanra és ugynaazt a coupe-ra, de a coupe nem ugynaza volt, mint a sedan. elvileg ha egyforma, akkor ugyanannak a cikkszámnak kellene lennie. vagy akkor nem értem


Valószínű a mérete/csatlakozása ugyanaz, csak az alakja/kinézete más és ezért nem ugyanaz a cikkszám...


az M-pack az ugyanúgy néz ki. sőt az FL-es Mpack-ot hozza az FL előttire is.

YELLOW Elküldve: 2014-09-14 16:07 Lökhárító

hancurozo írta:
YELLOW írta:
ute107 írta:
YELLOW írta:
szerk.: akkor mond már el, hogy mégis miért árulják külön sedan/touring-hoz és coupe/cabrio-hoz?


Passz....
Nálam a touringon van coupe, teljesen jó... A jobb oldal ház, mert kicsit horpadt a sárvédőm, de jövő héten összeáll, és teljes lesz a kép.



és arra nem gondoltál, hogy akitől vetted ő coupe-ként árulta az amúgy sedan lököst?

szerk.: egyébként nézd meg a cikkszámokat a realoem, vagy a bmwfans oldalon az M-es lökös cikkszáma sedan és touring esetében megegyezik, a coupe-jé más.


Neki eredeti (gyári) coupe lökös van fent. És valóban simán jó a coupe lökhárító sedanra és touringra. (fl. előttinél biztos)


én az M-pack-ost néztem, FL-re és FL előttire, sedan és coupe-ra. fl-re és előtti ugyanazt a cikkszámot hozta a sedanra és ugynaazt a coupe-ra, de a coupe nem ugynaza volt, mint a sedan. elvileg ha egyforma, akkor ugyanannak a cikkszámnak kellene lennie. vagy akkor nem értem

YELLOW Elküldve: 2014-09-14 12:48 Lökhárító

ute107 írta:
YELLOW írta:
szerk.: akkor mond már el, hogy mégis miért árulják külön sedan/touring-hoz és coupe/cabrio-hoz?


Passz....
Nálam a touringon van coupe, teljesen jó... A jobb oldal ház, mert kicsit horpadt a sárvédőm, de jövő héten összeáll, és teljes lesz a kép.



és arra nem gondoltál, hogy akitől vetted ő coupe-ként árulta az amúgy sedan lököst?

szerk.: egyébként nézd meg a cikkszámokat a realoem, vagy a bmwfans oldalon az M-es lökös cikkszáma sedan és touring esetében megegyezik, a coupe-jé más.

YELLOW Elküldve: 2014-09-14 12:04 Lökhárító

ute107 írta:
YELLOW írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: sziasztok!
a kérdésem a következő, vannak a coupe, vagy m-es lökhárítók.
Ezeknél a régi e46 ra felmegy a faceliftes lökös, vagy fordítva? vagy nem mindesgy?
És a coupe lökhárító jo a sedánra?vagy van valami méretbeli eltérés?


fl és előtti sedan/kombiné kompatibilis, coupe/cabrio szélesebb egy cseppet.


aham, szóval ha a coupe lököst felteszem a sima sedanra mennyire áll el? vállalható? vagy nagyon rossz??


ha jól emlékszem olyan 1-1cm-t áll el


Bazz...Yellow!!!

Hányszor írjam már le, hogy nem áll el....

Most 10x leírom...

1." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
2." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
3." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
4." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
5." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
6." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
7." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
8." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
9." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
10." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"


még mindig nem értem még 100x kérem leírni

szerk.: akkor mond már el, hogy mégis miért árulják külön sedan/touring-hoz és coupe/cabrio-hoz?

YELLOW Elküldve: 2014-09-13 21:58 Lökhárító

Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: sziasztok!
a kérdésem a következő, vannak a coupe, vagy m-es lökhárítók.
Ezeknél a régi e46 ra felmegy a faceliftes lökös, vagy fordítva? vagy nem mindesgy?
És a coupe lökhárító jo a sedánra?vagy van valami méretbeli eltérés?


fl és előtti sedan/kombiné kompatibilis, coupe/cabrio szélesebb egy cseppet.


aham, szóval ha a coupe lököst felteszem a sima sedanra mennyire áll el? vállalható? vagy nagyon rossz??


ha jól emlékszem olyan 1-1cm-t áll el

YELLOW Elküldve: 2014-09-13 20:12 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Puli írta: Az index villogás megállításkor, stb... dolgokat, ki-be lehet kapcsolni akár a diag. szoftverrel is vagy ahhoz valami más progi kell?


ez mi? "Az index villogás megállításkor"
vagy arra gondolsz, hogy záráskor indexvillanás?
a diag, az diagnosztika, azaz elemzés a már meglévő adatokból, mért adatok kiolvasása, esetleg részegységek működtetése.
a programozás az más, így nem ugyanaz a program kell hozzá. bár elhet a full gyári program tudja ezt is azt is. ami elterjedt a kisembernél és beállítható, azaz programozható vele az autó, az az NCS Expert, és a DIS. van nyilván más is, de ezek az ismertebbek.

YELLOW Elküldve: 2014-09-13 19:35 BMW kulcsok

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Hutomi írta: Sziasztok!

2001es e46 320D Touring-om van. Sajnos az egyik kulcsot sikerült elhagynom külföldön és szeretnék helyette másikat csináltatni/rendelni. Ami megmaradt kulcsom az már gombosan nem nyitja a kocsit, csak kulccsal így azt inkább továbbra is pótkulcsként használnám. Na most rendelni a BMW-től 40.000+betanítási pénzt kérnének(bár jobb lenne ha csak ideadnák és akkor egy barátom összeprogramozná őket, nem tudom ilyenre van-e lehetőség?!). Vagy esetleg tudtok-e ajánlani valakit aki készít kulcsot, ami jó lehetne a kocsimhoz.
Köszi a segítséget.


tanítsd be a kulcsot és nyitni fogja gombosan is azért enm nyitja, mert amikor tanították azt amit elhagytál, akkor ezt nem tanították fel. a hogyanjáról hazsnáld a keresőt, le van írva


Még nem tanította, még csak meg akarja rendelni. Lemerült a pótkulcs. Évente néha azt is használni kell pár napot. Nekem se ment 8,10 hónap múlva mikor nem használtam. Kel vele menni egy napot, aztán újra kell tanítani.


csak ismételni tudom magam, az elején mentem a pótkulccsal egy pár km-t, hogy kipróbáljam, azóta bő 7 év eltelt, és ugyanúgy nyit zár, pedig azért hazsnálva többet volt, mint amit a gyújtáskapcsolóban volt. mégsincs lemerülve. amúgy igaz, tölti magát, de én örülök neki, hogy az enyém nem merül.


Azt nem zárom ki, nekem is csak 1x volt, nem tudom előtte mikor volt használva utoljára. Az elem is számít, menyire van elkopva már. Ha meg használva nincs csak az adatokat kell megőriznie annyi kell neki.


hát nekem a pótkulcsok, mint az újak. én ejtettem le már 2x, bár az sem annyir látszik meg, nem használták őket az biztos.

YELLOW Elküldve: 2014-09-13 19:33 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Striker írta:
YELLOW írta:
Striker írta: Sziasztok!
Ezekkel a méretekkel felmegy e46ra ez a felni? Mondjuk 225/45 vagy 235/40 es gumival. A futóművem az állítható szval az ültetést tudom változtatni!
Előre is köszi!
18X9.5 ET45 MESH SILVER 72,6


a Gumi nem fog beleérni az ívbe. viszont a felni perem lehet kilóg majd egy picit.


de maga a felni elfog férni belül is nem tudod ?


ezezl most megfogtál... lehet necces a hátsó hosszanti lengőkar miatt, erről írjon az, akinek volt hasonló méret ilyen ET-vel.