Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-08-20 16:13 Mi lehet a baj?

Rolly írta: Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???


kedves Rolly! attól, hogy kismilliószor beteszed a kérdést, még nem fogsz hamarabb választ kapni rá

YELLOW Elküldve: 2014-08-20 15:04 Szívócsonk-pillangószelep

b_imi írta:
kundof1 írta: Ez a pillangozelep ledugozás, olyan sokba vna, megkérdeztem aki csinálja az azt mondta h 10e / dugo darabja, hát 40 meg a munkadij...kicsit sok az érte nem?


Jó, hogy 40 forintból megoldható ez a probléma


akinek elég a csavar bele, 5-ös méret, ha jól emlékszem, akkor igen.

YELLOW Elküldve: 2014-08-20 12:30 Szívócsonk-pillangószelep

kundof1 írta: Hát az durva, le hát, tudom h olyanok, ha látják h jo kocsija van ennek akkor egyből le is lehet huzni az embert...


egyik kollégám, akinek már nincs meg az autó, de ide is rakott fel képet, milyen dugókat csináltatott, mint amit venni tudsz ebay-en is kb. rendesen tömítéssel, meg minden. mondom neki 10-es volt a 4db ha jól emlékszem. de anno, pár éve leírta ide is.

YELLOW Elküldve: 2014-08-20 12:27 Heeelp...!

mrdani írta: Helo Mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne hogy nem rég tönkrement a bal hátsó fékmunkahenger.
Kicseréltem és a kérdésem az hogy légteleniteni mind a 4 kereken kell vagy elég a két hátsón?
http://bmwfans.info/parts-cata...front_abs/
A képen előröl a 3. cső meg hátra.
Ahol munkahengert cseréltem ott légtelenitettem csak a másik oldalon nem hátul.

kb hányszor kell légteleníteni? Én 4x csináltam eddig meg.



légteleníteni addig kell, amíg nem bubizik a folyadék ami kijön a csövön.

YELLOW Elküldve: 2014-08-20 09:29 Mi lehet a baj?

BarG írta:
YELLOW írta:
adamec24 írta: Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!


a rendszer elengedi az üzemanyag nyomást, ha sokáig állsz. vagy akár a pumpa része is szarakodhat.


Elárulok egy óriási nagy titkot. A motor leállítása után 10 másodperccel eltűnik az üzemanyagnyomás a rendszerből. A nagynyomású is, meg a kisnyomású is. Nem tudom, hogy ki találta ki az erre való hivatkozást, de jó nagyot tévedett vele. Vettem egy elm327 jellegű diagnosztikát és gyönyörűen láthatók az élőadatok menet közben.


nekünk anno az off autó még le is szívta a rendszerből. legalábbis leállítás után ugyanolyan zúgás volt, mint gyújtásnál. én őszintén látom ebben a rációt, anno nem is értettem, ezt a témát. de senki nem cáfolta az ellenkezőjét, így aztán ezen a vonalon maradtam.

YELLOW Elküldve: 2014-08-19 21:43 Mi lehet a baj?

adamec24 írta: Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!


a rendszer elengedi az üzemanyag nyomást, ha sokáig állsz. vagy akár a pumpa része is szarakodhat.

YELLOW Elküldve: 2014-08-19 21:36 Társalgó

Tuty írta: Sziasztok!

Mennénk nyaralni a hétvégén (~2000 km megtett út), de a szerelőm sajnos a héten szintén nyaral, így nem tudom átnézetni a kocsit. Persze a folyadék szinteket, stb én is megtudom nézni, de - haverjaim szerint hülye szokás, hogy - ilyen nagyobb utak előtt elugrok egy átnézetésre, rádugjuk gépre... Szerintetek megéri elmennem egy vadidegen szerelőhöz, vagy hagyjam és induljak el szerelő általi átnézés nélkül?

Előre is köszi, Tuty


???
nem is értem. ha nincs semmi előjel, vagy szokatlan dolog, akkor minek?

YELLOW Elküldve: 2014-08-19 20:19 Autóvásárlás

BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



mondjuk melóhelyen van belőle egy fűtésbox, amin tesztelünk vezérlőt szóval kicsit mintha nekem is lenne már mondjuk a tiéd a 20d is 17 milla körül van a coupe. hát ennyi pénzért nem vennék dízelt, de F32-t sem... mondjuk ezek után kíváncsi leszek hány év után lesz annyi mint a E46 20d-k ára


Ki mondta, hogy az enyém 2d?!



mintha azt írtad volna, hogy jó lesz neked a 20d is, meg amikor kipróbáltad akkor bejött. de lehet keverem. végülis mindegy, 17 millából vennék egy kisebb kertes házat és egy újabb BMW-t

YELLOW Elküldve: 2014-08-19 17:48 Balesetek BMW-vel...

hancurozo írta:
YELLOW írta:
nem tudom milyen fényképező lehet ez... csak azért raktam be mert nem láttam még ilyet, pedig 2003-as 316i-ben volt. igazából a mostani high-tech világban már sok értelme nincs...

oszthatnál meg néhány felvételt


Bárkinek megmutatom őket, de feltenni nem tudom (sokáig tartana kitakargatni a rendszámokat) és mivel full HD, elég sok helyet foglal még a 10 perces része is.


minek kellene kitakargatni rendszámot? tele van a net, ahol nincs kitakarva. ráadásul ha valaki balf@sz volt, meg is érdemli, hogy lássák. személyiségi jogot nem sértesz vele szerintem.

YELLOW Elküldve: 2014-08-19 17:11 Balesetek BMW-vel...

hancurozo írta:
YELLOW írta:


Nekem egy ilyen kamera van bent. Sokat tud segíteni vitás helyzetben. (van egy-kettő jó felvételem off autók idióta sofőrjeiről)


nem tudom milyen fényképező lehet ez... csak azért raktam be mert nem láttam még ilyet, pedig 2003-as 316i-ben volt. igazából a mostani high-tech világban már sok értelme nincs...

oszthatnál meg néhány felvételt

YELLOW Elküldve: 2014-08-19 17:03 Szívócsonk-pillangószelep

kundof1 írta: Ez a pillangozelep ledugozás, olyan sokba vna, megkérdeztem aki csinálja az azt mondta h 10e / dugo darabja, hát 40 meg a munkadij...kicsit sok az érte nem?


LOL... le akar húzni. 10ezerből meg van a 4db dugó

YELLOW Elküldve: 2014-08-19 15:44 Akkumulátor

kgy írta:
Medvedisznoman írta:
kgy írta: Sziasztok!

Van egy 524TD-m még 89-ből. Valami leszívja az akkumulátort.
Egy 95aH-s gigawatt akku van benne, 4 napig nem használtam és lemerült.
Rámértem a generátorra, az tölt nincs vele baj.
Szereztem egy akkut, igaz ez csak 75aH-s.
A kezdő feszültség 12,85V.
Naponta rámértem és ezeket az értékeket kaptam.
12,85 12,59 12,47 12,37 12,29 Az autót nem használtam, 12,29-nél még beindult.
Normális az ilyen szintű merülés? A régi akku feszültsége nem változott 12,17v-nál cseréltem ki és a 4 nap alatt nem változott.
Télen megérteném ha lemerülne, de most 1 hetet szerintem simán ki kellene, hogy bírjon.



Szia!
Érdemes lenne áramfelvételt is mérni leállított motornál (lakatfogóval pl). Ha valami szívja akkor az így egyből kiderül. Ha nem, akkor lehet hogy öregszik az akkud. Ezek általában 5-6 évet bírnak normál használat mellett (ha van erősítő és mélyláda akkor kevesebbet).


Mélyláda ilyesmi nincs.
Ilyenem van. Multimeter
Ezzel is tudom meg tudom mérni az áramfelvételt? Ha igen hogyan?
A választ köszönöm!


meg tudod ezzel, de sorba kell kötni. azaz leszeded a sarukat. a multiméter vezetékeit berakod berakod a körbe. valamivel oda kell csiptetni. akksi pozitív sarura a műszer felete vezetéke. a fekete vezeték a műszer COM-jába. mászer 5A-es részébe a piros vezeték, a piros vezeték másik része az autó piros vezetékére. ha ezt így össze kötötted, akkor felralkhatod az akksi negatív saruját. meg ne próbálj ráindítani, mert kb elfüstöl a műszer gyújtás se legyen az autón. aztán figyeld az értékeket. azért ne a 200mA-es részbe rakd a pirosat, mert valószínű több a fogyasztás, ami üresen az akksin van. ja a műszer tekerőjéát pedig az 5A-esre forgasd. a lakatfogó azért jobb, mert nem kell így szarakodni vele.

YELLOW Elküldve: 2014-08-19 15:03 Balesetek BMW-vel...

YELLOW Elküldve: 2014-08-19 14:42 Autóvásárlás

BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



mondjuk melóhelyen van belőle egy fűtésbox, amin tesztelünk vezérlőt szóval kicsit mintha nekem is lenne már mondjuk a tiéd a 20d is 17 milla körül van a coupe. hát ennyi pénzért nem vennék dízelt, de F32-t sem... mondjuk ezek után kíváncsi leszek hány év után lesz annyi mint a E46 20d-k ára

YELLOW Elküldve: 2014-08-19 14:32 Autóvásárlás

BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...