Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-08-03 20:41 E46 Kormánymű

Tomesz00 írta: Sziasztok
Tudna valaki abban segíteni hogy a facelift elötti e46 osomban a 4ágú multi kormányt ki tudom e cserélni a 3ágú multi kormányra? A csatlakozók egyezhetnek vagy lenne esetleg más buktató? Tudna ebben a kérdésben segíteni valaki? Köszönöm


ki tudod, stimmel.

YELLOW Elküldve: 2014-08-03 20:32 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Prof írta:
kisslacc írta: Sziasztok!
A BMW E91 központi zárja benyekkent.
Nem nyit. Zárni zár. Szerintem biztosíték csere.
Megtudjátok mondani, hol van az E91-ben a biztosíték panel? És melyik számú biztosíték lehet az?
Előre is köszi!


Kesztű tartónál van, a biztositék tábla

56, 57 biztosítékot kell ellenőrizni, ha hibás a biztositék 10 helyett 15A kell berakni.

Amennyiben kulccsal tudod nyitni zárni a Diversity modul ment tönkre.



erer a 15A-re mondták azt, hogy jó-jó, de valamiért csak több áramot vesz fel... és, hogy típushiba. tény a bizti csere nagyobbra olcsóbb megoldás, mint asszem ha jól emlékszem zárszerkezetet cserélni.

YELLOW Elküldve: 2014-08-03 19:16 légzsák lámpa világít

maestro006 írta: Sziasztok!
Véletlenül nincs valakinek ülésfoglaltság érzékelő kiiktató ellenállása vagy szerkezete eladó? kigyulladt a légzsák lámpa.


ha kigyulladt, akkor el kell oltani, nehogy tovább terjedjen a tűz

YELLOW Elküldve: 2014-08-03 19:12 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Zoli200 írta: Üdv,ez a lökős gond nélkül felmegy 1999.e46 320.d sedan-ra ? Valaki vett már ilyen típust?
Lökős


ha full M copy, akkor nem. viszont ha széria coupe-ra készült, akkor jó. az M-es szélesebb a sárvédő íveknél. lehet éppen hozzá lehet igazítani, hisz lláttam már kombin is, de azok lehet direkt arra készültek.

YELLOW Elküldve: 2014-08-02 21:18 Motor-váltó

Gedeon írta: Sziasztok! Ez az első Bömbim és még nem ismerem a típust részletesen (E36 318tds). A kérdésem a következő : menyire normális hogy kemények a vízcsöveim nem dagadnak vagy beton kemények de nekem furcsák.Az eddigi autóimhoz képest keménynek érzem.Sajnos volt is a közelmúltban egy úton maradásom mert elrobbant a felső vízcsövem ( hengerfej-hűtő) és az óta fosok nehogy megismétlődjön (hozzá kell tennem a belseje elég ramatyvolt). Szóval az autó nem hengerfejes ez biztos ,nem eszi a vizet nem nyomja el sehol fűtés van már cseréltem tartály kupakot és vízpumpát is a termosztát is rendben van. Szóval menyire normális hogy kicsit keményebbnek érzem a csövet mint pl. egy Audi 80 1.8 benzinnél. Előre is köszi a választ.


több helyre ne írd be kérlek. ha kapsz választ anélkül is fogsz, hogy mindenhova betennéd

YELLOW Elküldve: 2014-08-02 12:47 Belsõ díszcsík

leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: A belső díszcsíkokat szeretném lefóliáztatni mert csúnyán le van kopva egy két helyen. Tudtok mondani Bp-en olyan helyet ahol jó áron csinálják?
Ugyanolyanra szeretném mint amilyen gyárilag is. Vagy ez inkább festés?



ez inkább gumis bevonat... Plasti Dip lehet pont ugyanilyen színben nincs, de hasonló van.


És ilyet hol tudnék csináltatni? Milyen műhelyben? Fóliásnál vagy festőnél?


megveszed a megfelelő spray-t (plastidip.hu) és lefújod magadnak. nagyon nehéz elrontani. persze előtte a jelenlegi réteget le kell dörzsölni, pl mosogató szivaccsal és meleg vízzel, amíg a fényes fekete műanyag nem lesz csak.


Ahogy nézem ez a plasti dip elég egyedi termék. Hasonlót sem találtam, viszont nincs ilyen szín amit én szeretnék, úgyhogy marad a festés vagy fólia. Jövőhéten körbekérdezek pár helyen.


lenne, a fémszürke a neve, csak a webshop nem dobja... az szinte ugyenez a szín, alias fegyverszürke

YELLOW Elküldve: 2014-08-02 12:26 Ápolás, tisztítás

leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: A kárpitom elég csúnya állapotban van. Kb minden ülés foltos. Multkor nekiálltam a hátsónak. Befújtam vanish szőnyegtisztítóval és szivaccsal nekiálltam, de semmi változás. Ezért most elvinném egy kárpittisztításra. Tudtok ajánlani olyat aki szépen megcsinálja Budapesten?


tudnál róla képet feltenni?
pedig a vanish szőnyegtisztító az jó. és felhígítottam. asszem kupaknyi és fél liter víz... ilyen spriccolós ablaktisztítós flakonba. befújtam vele az egész kárpitot, szivaccsal azért óvatosan átdörzsöltem, de eláztatni nem szabad. utána nedves porszívóval kiszívni a cuccot belőle. az enyém nem volt koszos szemre, mégis a galáriámban láthatsz képet milyen volt a kiszívott cucc. célszerű desztilált vizet hazsnálni, esetleg tiszta vízzel utána újra befújni és kiszívni. majd napon hagyni had száradjon. kb egy hét után sima porszívóval ki kell porszívózni, mert ha rácsapsz fehér por fog felszállni belőle. az a baj a sima csapvíz foltot hagy. amennyire lehet ki kell szívni belőle.


Igen én is azért próbáltam vanishhel mert mondták hogy az majd kiszedi, de nem...
ide raktam a képeket:
https://www.dropbox.com/sh/dqk...G8tp6gqrsa



ezt ki kell, hogy hozza. az egész ülést át kell fújni dörzsölni. ha csak az adott foltot csinálod, akkor biztos, hogy foltos lesz, főleg sima vízzel.

YELLOW Elküldve: 2014-08-02 11:04 Belsõ díszcsík

leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: A belső díszcsíkokat szeretném lefóliáztatni mert csúnyán le van kopva egy két helyen. Tudtok mondani Bp-en olyan helyet ahol jó áron csinálják?
Ugyanolyanra szeretném mint amilyen gyárilag is. Vagy ez inkább festés?



ez inkább gumis bevonat... Plasti Dip lehet pont ugyanilyen színben nincs, de hasonló van.


És ilyet hol tudnék csináltatni? Milyen műhelyben? Fóliásnál vagy festőnél?


megveszed a megfelelő spray-t (plastidip.hu) és lefújod magadnak. nagyon nehéz elrontani. persze előtte a jelenlegi réteget le kell dörzsölni, pl mosogató szivaccsal és meleg vízzel, amíg a fényes fekete műanyag nem lesz csak.

YELLOW Elküldve: 2014-08-02 09:58 Ápolás, tisztítás

leroyclub írta: A kárpitom elég csúnya állapotban van. Kb minden ülés foltos. Multkor nekiálltam a hátsónak. Befújtam vanish szőnyegtisztítóval és szivaccsal nekiálltam, de semmi változás. Ezért most elvinném egy kárpittisztításra. Tudtok ajánlani olyat aki szépen megcsinálja Budapesten?


tudnál róla képet feltenni?
pedig a vanish szőnyegtisztító az jó. és felhígítottam. asszem kupaknyi és fél liter víz... ilyen spriccolós ablaktisztítós flakonba. befújtam vele az egész kárpitot, szivaccsal azért óvatosan átdörzsöltem, de eláztatni nem szabad. utána nedves porszívóval kiszívni a cuccot belőle. az enyém nem volt koszos szemre, mégis a galáriámban láthatsz képet milyen volt a kiszívott cucc. célszerű desztilált vizet hazsnálni, esetleg tiszta vízzel utána újra befújni és kiszívni. majd napon hagyni had száradjon. kb egy hét után sima porszívóval ki kell porszívózni, mert ha rácsapsz fehér por fog felszállni belőle. az a baj a sima csapvíz foltot hagy. amennyire lehet ki kell szívni belőle.

YELLOW Elküldve: 2014-08-02 09:41 Belsõ díszcsík

leroyclub írta: A belső díszcsíkokat szeretném lefóliáztatni mert csúnyán le van kopva egy két helyen. Tudtok mondani Bp-en olyan helyet ahol jó áron csinálják?
Ugyanolyanra szeretném mint amilyen gyárilag is. Vagy ez inkább festés?



ez inkább gumis bevonat... Plasti Dip lehet pont ugyanilyen színben nincs, de hasonló van.

YELLOW Elküldve: 2014-08-01 18:51 Motor-váltó

Pitykoo írta: Hali!
A héten átesett a sas egy kuplungcserén!
Eddig elég "nehézkesen" lehetett benyomni meg nyikorgott nyekergett közben!
Most, hogy ki lett cserélve semmi hangja, ez jó, tetszik
Viszont ami a kérdésem lenne, hogy az normális, hogy csere után a pedált szinte "fújva" le lehet nyomni,nagyon könnyű és nagyon fent fog szinte pár centit kell csak benyomni!!??
Én régen a bovdeneseknél azt szoktam meg, hogy csere után szinte teljesen be kellett nyomni úgy volt jó és ahogy kopott úgy jött egyre feljebb!
Szóval működésileg így jó,hogy nagyon könnyű és alig kell benyomni és már csinálja a dolgát??
Vagy lehet rajta állítani?!
Előre is köszönöm!


a BMW, legalábbis az E46 kuplungok mind magasan fognak. sokan azt hiszik rossz. ha nem rángat és nem csúszik, akkor nincs azzal gond.

YELLOW Elküldve: 2014-08-01 12:06 Motor-váltó

danika79 írta: Sziasztok van egy 1994-es 318is bmw-m.Egy olyan kérdésem lenne hogy az összes vákum csöveket lecseréltem és az alapjáratom akkor sem az igazi hidegen is 1000 és 600 között mozog melegen pedig 700.Tudna ebben valaki segíteni ? Helyben is sokat fogyaszt és nemigazán megy úgy ahogy kellene .Voltam hibakódot olvasni de állítólag nincsen hiba.


melegen szerintem jó az alapjárat. bár legalábbis nálam a 700 normális. a hideg alapjárat meg valószínű, én szerintem valami hőszenzor lesz, ami foylamatosan olyan értéket küld, hogy meleg a motor. ezért az hidegen nem jó. próba képen, húzd le a légtömegmérő csatiját, és úgy indítsd be hidegen is. nézd meg akkor ugrál -e. ha igen, akkor a légtömegmérő rossz, és szerintem hőszenzor lesz. viszont ha lehúzod, akkor dobni fog rá hibakódot lehet, szóval ne lepődj majd meg.

YELLOW Elküldve: 2014-08-01 08:16 Elsõ lámpák

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Na Hali!
Akit esetleg érdekel azoknak leírom!
Felhívtam ma a srácot és megkérdeztem, hogy mi a véleménye erről a dologról és hogyan valósítható meg!
Azt mondta, hogy venni kell egy egy olyan egységet vagy modult/kinek hogy tetszik/ ami az olyan autókba van amiben van kanyarkövető lámpa!
Ha azt beépítjük a kocsiba arról már le lehet venni a jelet a két első ködlámpához!
Azt mondta még, hogy szerinte Ebay-en van ilyen!!
Ennek majd én is utána járok csak legyen rá egy kis időm!
Hát így lényegébe ennyi, remélem hasznos azok számára akit érdekel!!

Hmmmm....ilyen lesz ha egyszer lesz!

https://www.youtube.com/watch?v=JgA-quC0Eng


az a baj ezzel, hogy ai a videón van, az nem sokat ér. kanyarkövetőnek az a lényege, hogy jobban világítson be az adott oldalra, de nem előre, hanem forduljon is arra. 2 hete láttam pláza parkolóban egy merdzsót, aminél a ködöt kapcsolta, de ahogy láttam az fordult is. bár más autónál ezt a rendes lámpába építik. pl más off autókba pont ilyen modulokat gyártunk.



Ahammm...
Ez teljesen jogos, de én arra gondoltam, hogy mivel soha életemben nem használtam a ködlámpát, valahogy az engem hidegen hagy, ezért ha az adott oldalon levőt valahogy kifele elfordítani, hogy kellően megvilágítsa nekem amit szeretnék és még esztétikailag is jól nézzen ki és úgy megcsinálni ilyenre!
Persze ez még mind csak terv meggondolkodás még, de ki tudja, egyszer lehet nekiállok!


az egyszerűbb az lenne szerintem, hogy a ködlámpákat kifelé fordítani és fixen álljon.
igazából nagy dologra nincs szükség. ha van DSC-d, akkor kormányszög elfordulás ézékelő van. onnan elágaztatni, leszedni a jeleket. venni egy kis mikrovezérlőt, kb 10-20 soros programmal meg lehet írni rá a cuccot. kormánytól megy a jel, ha olyan jel akkor ott ad kimenetet, ha amolyan, akkor máshol, és ez működteti oldalanként a ködlámpát. lehet a gyári relé hazsnálható is. vannak olyna mikrovezérlők pár ezer Ft-ért, amiknek van digitális és analóg I/O-ja is. vagy ezekhez relé blokk pl pont 2db relével.

YELLOW Elküldve: 2014-07-31 21:44 Elsõ lámpák

Pitykoo írta: Na Hali!
Akit esetleg érdekel azoknak leírom!
Felhívtam ma a srácot és megkérdeztem, hogy mi a véleménye erről a dologról és hogyan valósítható meg!
Azt mondta, hogy venni kell egy egy olyan egységet vagy modult/kinek hogy tetszik/ ami az olyan autókba van amiben van kanyarkövető lámpa!
Ha azt beépítjük a kocsiba arról már le lehet venni a jelet a két első ködlámpához!
Azt mondta még, hogy szerinte Ebay-en van ilyen!!
Ennek majd én is utána járok csak legyen rá egy kis időm!
Hát így lényegébe ennyi, remélem hasznos azok számára akit érdekel!!

Hmmmm....ilyen lesz ha egyszer lesz!

https://www.youtube.com/watch?v=JgA-quC0Eng


az a baj ezzel, hogy ai a videón van, az nem sokat ér. kanyarkövetőnek az a lényege, hogy jobban világítson be az adott oldalra, de nem előre, hanem forduljon is arra. 2 hete láttam pláza parkolóban egy merdzsót, aminél a ködöt kapcsolta, de ahogy láttam az fordult is. bár más autónál ezt a rendes lámpába építik. pl más off autókba pont ilyen modulokat gyártunk.

YELLOW Elküldve: 2014-07-31 12:24 Fék

lalada írta:
Idézet:
felemelve kerékkel együtt kell megpróbálni megforgatni. de amúgy el kellene tudni fordítani. kézifék van mindkét oldalon, lehet nem egyformán van beállítva, ezért a jobb oldali jobban fogott, azért melegedett jobban. kerékagy cserénél, elronthattak valamit.


Ok, köszönöm, legközelebb így próbálom. visszamegyek ma hozzájuk és megmondom rakják rendbe, amit sikerült elsz@rniuk.. előtte semmi baja nem volt sose a fékeimnek, kéziféknek se. vajon mire hivatkozzak? biztos azt mondja, hogy a kerékagyhoz hozzá se nyúlt



ha egyszer szerepel a tételek között, hogy kerékagy csere (mert ezt írtad), akkor hozzányúlt. ha pedig nem igaz a részükről, akkor fizesse vissza, amit azért felszámolt, sőt lehet fel is nyomnám. egy becsületes szerelő iylet nem csinál. a munkálathoz pedig kellett babrálni a féket, és lehet szétugrott a kézifék, amit utána nem állítottak be normálisan. én erre gondolok.