Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2020-07-13 19:41 Gumiméret-futómû

b_imi írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta: Sziasztok!
E46-omat tavaly vásároltam 17" felnikkel, 225/45 gumik voltak rajta, eléggé nullássak, és az volt vee a tapasztalat, hogy az autó össze-vissza ment az úton, nyomvályúból szó szerint alíg lehetett kihozni az autót, a kormányt tépte ki a kezemből, szó szerint élet veszélyes volt. Jött a tél, lekerültek róla a felnik, kapott 16-os E90 gyári felnit téli gumival + kormánymű felújítás + teljesen új első futómű. Nagyon jól ment, megszűntek a fent írt negatív tapasztalatok. Ma voltam gumisnál, a 17-es felni kapott használt gumikat (azért nem újat, mert jövőre fel akarom újíttatni azt a felnit, és most pénzem sem úgy volt sajnos..), rá is lett rakva az autóra és csodák-csodájára, majdnem ugyan olyan sz@r, mint tavaly, rossz futóművel. Helyzet az, hogy ötletem sincs, hogy most akkor ezt miért csinálja? Gumi? Felni? Túl nagy, vagy csak nagy felnivel egyszerűen ilyen? Így ne érzem biztonságosnak az autót, nem jó az úttartás, inkább visszarakatom a télit.
Kérlek segítsetek, ha tudtok, milyen irányba induljak el.


szokj hozzá.
tényleg, nekem minden tél után mikor felkerül a nyári 225 és 245 széles gumik, szinte bedurran a karom. pont rosszak a nyomvájúk, pont elég széles a gumi, hogy vigye az autót össze vissza. sajnos ilyen. sima úton 130-nál bele merek taposni a fékbe, elengedett kormánnyal és nincs kolbászolás. E46 futóműve a széles gumival ilyen. 4,5 évesen 62ezer km-nél is ilyen volt és most is olyan.


Köszönöm a választ. Akkor ilyen, és kész.


sőt, ha V mintás a gumi, vagy sok "rece" van rajta, akkor még jobban viszi. most minimális mintával rendelkező Sava Intensa UHP gumim van, kicsit javult a helyzet a korábbi V mintához képest. vagyis egész jól érzem a változást. a méret ugyanaz.


Ok, köszi. Akkor erre figyelek, és olyan gumikat fogok venni jövőre.

Be kell állítani a futóművet és jó lesz.


az enyém jó volt, mikor 13 éve megvettem és akkor felkerült a nyári, akkor is húzta, azóta se volt állítva, soha egyik gumim sem kopott semennyire félre. pedig még látszik is, hogy terpeszt, mégis egyenletesen kopik. nem reg adtam a 12 éves gumikat 5,5mm-es profillal. km-t a nyári olyan 45ezret futott legalább. ha rossz lett volna a futómű, akkor csak félre kopott volna.
azok BF Goodrich G-force Profiler-ek voltak V mintával húzta, a tavaly vett Sava Intensa UHP2 nem V minta, és sokkal másabb. ezt is viszi, de közel sem annyira.

YELLOW Elküldve: 2020-07-13 19:33 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?


így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém.
és grat a kiskrapekhez!


Koszonjuk a csere tiszta, irtam p.u.-t.




Gondoltam ket ora eleg lesz...ahha sehol semmi ket oran keresztul csak az egyikkel szoptam mire kiforrasztottam.
Valtozas nincs.
Melyik felelos a zarasert a balos also vagy felso?

https://kepkuldes.com/image/ZqHhFP

Ha pont azt csereltem ki akkor nem is szarakodok tovabb.
Nyitni mindig nyit...

Kicsit tovabbmenve lezart allapotban a zaras gombra nem mindig kapcsol a belter vilagitas.
A mikrokapcsoloja rendben van.


mondtam, hogy nem egyszerű kiszedni... furat galvánt nem szedte ki?
a linkelt képen a fém lemez bal oldalán lévő 2 relét kell cserélni. őszintén? nem tudom melyik a nyitás/zárás, mindkettőt cseréltem.

YELLOW Elküldve: 2020-07-12 23:08 Mi lehet a baj?

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.


Rendben van semmi gond!
Nincs hozzá könyv , akkor sem volt mikor megvettem 1,5 éve


az a baj, ma is elfelejtettem. holnap mosógépet szerelek... nem ígérek semmit.

YELLOW Elküldve: 2020-07-12 22:28 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Krapulax6 írta: Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?


így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém.
és grat a kiskrapekhez!

YELLOW Elküldve: 2020-07-11 16:29 Mi lehet a baj?

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.


Rendben majd ha nem felejted el akkor írd le kérlek Mások is azt mondták hogy ennek a kábelnek mást is kellett volna látnia de sajnos csak ABS és DME amivel kommunikál ,Lehetséges hogy nincs CAN kommunikáció , CAN az nem a biztisiték tábla felett van? Ez lehetséges valamilyen kábel szakadás vagy kontakt hiba miatt?
Holnap megnézzem a 2 relét
Nagyon köszönöm az eddigi segitséget


bocs, nem néztem meg, most jutott eszembe, hogy ide jöttem egy másik helyen a géphez és bejött az oldal, hogy baxus elfelejtettem. az a baj, otthon nem nagyon nyitom meg az oldalt, így kimegy a fejemből. megpróbálom holnap, hátha nem felejtem el. mondjuk most egyéb okok miatt is feledékeny vagyok. mondjuk a könyvében benne kellene lenni a kiosztásnak.

YELLOW Elküldve: 2020-07-10 23:12 Mi lehet a baj?

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.


BMW Scanner 1.4.0 kábellel néztem! Biztiket már néztem és cseréltem az összeset amikor ez a probléma megjelent, can-nel hol van külön biztije és merre van az a can? motortérben is cseréltem a azt az 5db biztit , de a relét nem vettem ki.
Elnézést a sok kérdésért de legalább valaki segít , és nem kell elvinnem szervizbe ahol már 3szor jártam semmit nem találtak de elég rendesen lehúztak a semmiért


CAN az egy kommunikációs csatorna. de rémlik mintha annak is lenen biztije, hogy ha valahol gríz lenne, akkor ne üssön ki több eszközt. de holnap megnézem, ha nem felejtem el. lehet nincs.
annak a kábelnek más is látnia kellene. a baj, hogy nincs normális CAN kommunikáció, én arra következtetek. még a 2 relét nézd meg.

YELLOW Elküldve: 2020-07-10 22:20 Mi lehet a baj?

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.


Hány helyen lehetnek testvezetékek? Ülés alatt , motortér és azon kivül?
És az mitől lehet hogy csak DME és ABS-el kommunikál? ABS-ben egyébként Can bus hibát jelzett de azt engedte törölni.
Nyomok fel egy képet DME-ben ezt jelzi


nem tudom milyen kábellel nézed. de lehet nem lát bele mindenbe. viszont úgy tűnik a CAN kommunikációval van probléma. most nem tudom a bizti kiosztást, de azt hiszem a CAN-nel is van külön biztije. de át kell nézni az összeset a kesztyűtartóban nyitható le. ha van rossz cserélni, akár szabad szemmel megvilágítva felülről is lehet látni a rosszat. de a motortérben is meg kellene nézni, a fékfolyadék tartály mellett. ott is van pár bizti azt hiszem. de azt a két relét érdemes kivenni és megütögetni, kocogtatni egy asztalhoz. a DME-set és az Ignition-osat.

YELLOW Elküldve: 2020-07-10 21:57 Mi lehet a baj?

hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?


azt csak géppel lehet. néha előfordul, hogy kinullázza magát és alaphelyzetbe áll, főleg feszültség probléma esetén.
lehet át kellene nézni a testvezetékeket, mindenhol jó-e a kontakt.

YELLOW Elküldve: 2020-07-10 19:40 Mi lehet a baj?

hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.

YELLOW Elküldve: 2020-07-09 20:03 Gumiméret-futómû

rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta: Sziasztok!
E46-omat tavaly vásároltam 17" felnikkel, 225/45 gumik voltak rajta, eléggé nullássak, és az volt vee a tapasztalat, hogy az autó össze-vissza ment az úton, nyomvályúból szó szerint alíg lehetett kihozni az autót, a kormányt tépte ki a kezemből, szó szerint élet veszélyes volt. Jött a tél, lekerültek róla a felnik, kapott 16-os E90 gyári felnit téli gumival + kormánymű felújítás + teljesen új első futómű. Nagyon jól ment, megszűntek a fent írt negatív tapasztalatok. Ma voltam gumisnál, a 17-es felni kapott használt gumikat (azért nem újat, mert jövőre fel akarom újíttatni azt a felnit, és most pénzem sem úgy volt sajnos..), rá is lett rakva az autóra és csodák-csodájára, majdnem ugyan olyan sz@r, mint tavaly, rossz futóművel. Helyzet az, hogy ötletem sincs, hogy most akkor ezt miért csinálja? Gumi? Felni? Túl nagy, vagy csak nagy felnivel egyszerűen ilyen? Így ne érzem biztonságosnak az autót, nem jó az úttartás, inkább visszarakatom a télit.
Kérlek segítsetek, ha tudtok, milyen irányba induljak el.


szokj hozzá.
tényleg, nekem minden tél után mikor felkerül a nyári 225 és 245 széles gumik, szinte bedurran a karom. pont rosszak a nyomvájúk, pont elég széles a gumi, hogy vigye az autót össze vissza. sajnos ilyen. sima úton 130-nál bele merek taposni a fékbe, elengedett kormánnyal és nincs kolbászolás. E46 futóműve a széles gumival ilyen. 4,5 évesen 62ezer km-nél is ilyen volt és most is olyan.


Köszönöm a választ. Akkor ilyen, és kész.


sőt, ha V mintás a gumi, vagy sok "rece" van rajta, akkor még jobban viszi. most minimális mintával rendelkező Sava Intensa UHP gumim van, kicsit javult a helyzet a korábbi V mintához képest. vagyis egész jól érzem a változást. a méret ugyanaz.

YELLOW Elküldve: 2020-07-09 19:57 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alábbi a problémám az autó (e46 318ci) hangrendszerével:

Előző tulajdonos átcserélte a fejegységet egy Win CE rendszerű 2 dinesre. Bár látszik a menün, hogy nem mai, én elégedett vagyok vele. Viszont a hangszóróknál valami nem okés.
Hiába van a ballansz középen, és az eq is, hátul sokkal hangosabbak a hangszórók, és sokkal teltebb is a hangzás (a hátsók gyönyörűen szólnak). Az elsők viszont sokkal halkabbak, és szinte nulla a basszus. Ami még jobban zavar, az az, hogy a magas hangsugárzók (a kilincs melletiek) egyáltalán nem szólnak.

A hangrendszer egy alap business, (6 hangszóróval) eredetileg elől kazettás fejegység volt+hátul CD tár

Mi lehet a gond? Köszi előre is!


elől ne is várj olyan nagy basszust, mint hátul. amúgy meg az elől/hátul elosztást a FADER-rel állítod, a BALLANSZ a jobb és bal oldalt állítja.


Igen igen azt rosszul írtam, köszönöm
Nem tudom másnál milyen, de nálam hatalmas a különbség a hátsókhoz képest, kb fele hangerővel szólnak az elsők, ezért is kérdeztem meg.
A magas hangsugárzókkal lehet valamit kezdeni?


ami lehet, hogy a hátsó hangszóró is cserélve lett, vagy a hangszórók impedanciája nem stimmel. hátul más, mint elől, így más lesz a kihajtásuk is.
én arra tippelnék, hogy vagy a fej kimenete mondjuk 8 Ohm-os hangfalra vannak, de csak 4-esek vannak bent. így a hátsók, amik nagyobb teljesítményűek, jobban kivezérlődnek. kisebb ellenállás, nagyobb áramot vesz ki, hamarabb lesz meg a teljesítmény. csak a fej végfokát teheti tönkre, ha félhangerő felett van hajtva. de ugyanez lehet, ha mondjuk hátul 4-es van, elől meg 8-as, akkor is hangosabban fog szólni a hátsó.
remélem nagyjából jól mondtam és érthetően. ezeknek kellene utána járni, hogy a fej kimenete mit tud, és a hangszórók milyenek.

YELLOW Elküldve: 2020-07-09 17:24 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alábbi a problémám az autó (e46 318ci) hangrendszerével:

Előző tulajdonos átcserélte a fejegységet egy Win CE rendszerű 2 dinesre. Bár látszik a menün, hogy nem mai, én elégedett vagyok vele. Viszont a hangszóróknál valami nem okés.
Hiába van a ballansz középen, és az eq is, hátul sokkal hangosabbak a hangszórók, és sokkal teltebb is a hangzás (a hátsók gyönyörűen szólnak). Az elsők viszont sokkal halkabbak, és szinte nulla a basszus. Ami még jobban zavar, az az, hogy a magas hangsugárzók (a kilincs melletiek) egyáltalán nem szólnak.

A hangrendszer egy alap business, (6 hangszóróval) eredetileg elől kazettás fejegység volt+hátul CD tár

Mi lehet a gond? Köszi előre is!


elől ne is várj olyan nagy basszust, mint hátul. amúgy meg az elől/hátul elosztást a FADER-rel állítod, a BALLANSZ a jobb és bal oldalt állítja.

YELLOW Elküldve: 2020-07-09 17:22 Gumiméret-futómû

rokko99 írta: Sziasztok!
E46-omat tavaly vásároltam 17" felnikkel, 225/45 gumik voltak rajta, eléggé nullássak, és az volt vee a tapasztalat, hogy az autó össze-vissza ment az úton, nyomvályúból szó szerint alíg lehetett kihozni az autót, a kormányt tépte ki a kezemből, szó szerint élet veszélyes volt. Jött a tél, lekerültek róla a felnik, kapott 16-os E90 gyári felnit téli gumival + kormánymű felújítás + teljesen új első futómű. Nagyon jól ment, megszűntek a fent írt negatív tapasztalatok. Ma voltam gumisnál, a 17-es felni kapott használt gumikat (azért nem újat, mert jövőre fel akarom újíttatni azt a felnit, és most pénzem sem úgy volt sajnos..), rá is lett rakva az autóra és csodák-csodájára, majdnem ugyan olyan sz@r, mint tavaly, rossz futóművel. Helyzet az, hogy ötletem sincs, hogy most akkor ezt miért csinálja? Gumi? Felni? Túl nagy, vagy csak nagy felnivel egyszerűen ilyen? Így ne érzem biztonságosnak az autót, nem jó az úttartás, inkább visszarakatom a télit.
Kérlek segítsetek, ha tudtok, milyen irányba induljak el.


szokj hozzá.
tényleg, nekem minden tél után mikor felkerül a nyári 225 és 245 széles gumik, szinte bedurran a karom. pont rosszak a nyomvájúk, pont elég széles a gumi, hogy vigye az autót össze vissza. sajnos ilyen. sima úton 130-nál bele merek taposni a fékbe, elengedett kormánnyal és nincs kolbászolás. E46 futóműve a széles gumival ilyen. 4,5 évesen 62ezer km-nél is ilyen volt és most is olyan.

YELLOW Elküldve: 2020-07-08 15:59 Lengéscsillapitó

SzaboAndras írta: Sziasztok!
E46-nál nyekereg az első futóművem. Nem élesen nyikorog, hanem ez olyan pont mint a középkori filmekben, amikor a bárkák árbóca nyekereg. Tudok róla videót küldeni ( Verpelét felé mostanában nem nagyon járok, hogy személyesen menjek), de igazából azért fölösleges a videó, mert pont olyan, mint a régi bárkák amikor nyekeregnek. Az 100%, hogy az eleje, az egyértelmű. Annyit sikerült kifülelni, hogy talán a bal eleje, de ez nem 100%, hogy bal, csak 99,9%. A balos lengőkar új, a hátsó bekötő gumibakkal együtt.
A futómű baromira le van ültetve (cipőm majdnem beszorul az eleje alá), de azért nem vagyok meggyőződve, hogy emiatt nyekereg,mert ha elkezdem emelni az autót, akkor félig felemelt állapotban is úgy tűnik nyekereg emelés közben, tehát ha nem lenne így leültetve gondolom akkor is nyekeregne. Rugóstag lehet, vagy toronycsapágynál az a gumibetét, vagy ilyesmi? Berugózás hatására nyekereg ennyit lehet tudni.
Mindemellett semmi sem lóg. Hallottam nem egy történetet, hogy valaki kicserélte a fél futóművet, de a nyekerges megmaradt.
Mit lehet tenni ésszerű keretek között?
Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.


nekem is ez van, pint a balon. ha emelem fél oldalasan az autót, akkor a bal oldala nyekereg. aza fura, hogy mintha vinné kaszni, tehát olyan elem lehet, ami fém a fémmel érintkezik, vagyis gondolnám én. az a fura, hogy nekem sem lóg semmi. jobbról is van egy koppanás, főleg mikor kifele rugózik, tehát gödörbe megyek, de minden jónak tűnik.
mondjuk nekem akkor kezdte el, amikor egy kis szilikon olajat, vagy előtte zsírzó spary-vel befújtam a szilenteket, ápolás gyanánt. őszintén szólva, ha cserélnék most mindent. az autó keveset fut, inkább már elöregedve vannak a szilentek, vagyis erre gondolok, hiába nincs xarrá repedezve. szóval ez egy jó kérdés nekem is.

YELLOW Elküldve: 2020-07-07 17:31 EWS+Kulcs...

rmarci írta: Sziasztok! valószínű motorvezérlő egységet kell cserélnem , ha veszek egy szettet bontva (ecu+ews+kulcs) és kicserélem , utána nekem le kell cserélnem a zárakat? például a csomagtartón? vagy ezt hogy szokták megoldani? oké elvben irányítóval használok mindent, de ha bármi van úgye az új kulcs a zárakba gondolom nem lesz jó , két kulccsal mászkálnak az emberek vezérlőegység csere után? valaki segítene ez hogy működik? köszi


szerintem kulcsok nem kellenek. azért szokták egybe venni, hogy ne kelljen az EWS-t tanítani. de az EWS-re bármilyen kulcs feltanítható. maga a gyújtáskapcsoló cilinder, amibe a kulcs meg meg lehet hagyni. tehát igazából neked elég ECU-t venni, ha biztos azzal van gond. csak a mostani EWS-sel kell összepároztatni.