Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-06-27 17:28 Multikormány beszerelése utólag...

Sparta írta: Szeretnék. Multikormányt a kocsimba, ezt vajon hol lehetne bekottetni? Vállal valaki ilyent és kb mennyiert


az a baj a tiéd nem egyszerű, vagyis nem annyira. neked több mindenre lenne szükséged, mert neked bowdenes a gázpedálod még.

YELLOW Elküldve: 2014-06-27 17:25 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....


ezt most nem neked írtam, hanem Medvének, mert ő azt mondja, hogy nem az, mert hidegen nem csinálja. akkor ez egy X-akták lesz...




Akkor végülis nem írtam hülyeséget ezzel: "ha a szimmering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig", ugye?


szerintem nem feltétlen függ össze. így nem tudom meleg hatására hogyan változnak a dolgok, lehet akkor tágul úgy valami, hogy mellette beszedi az olajat. hidegen ezért nem csinálja. mellesleg nagyobb fordulaton tudja jobban felkapni az olajat.

YELLOW Elküldve: 2014-06-27 13:47 Mi lehet a baj?

Sword írta:
YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....


ezt most nem neked írtam, hanem Medvének, mert ő azt mondja, hogy nem az, mert hidegen nem csinálja. akkor ez egy X-akták lesz...

YELLOW Elküldve: 2014-06-27 13:42 Mi lehet a baj?

kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.

YELLOW Elküldve: 2014-06-27 13:36 Mi lehet a baj?

Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.


de ne zsibbasszatok már
miköze a nullázásnak, meg a légtömegmérőnek az olajfogyasztáshoz? biztos azért eszik több olajat, mert tudja a motor, hogy hibakód van benne ezért több olajat kell ennie. a légtömegmérő, meg az üzemanyag képzésbe szól bele. füstölhet, de nem oaljtól, hanem mert több az anyag, mert több levegőről küld adatot. eleve ha le van húzva a légtömegmérő, nem szabadna jobban füstölnie, mert vészüzembe kell kapcsolnia, azaz középértéken dolgozik. a fogyasztás lesz max több, és nem lesz olyan rugalmas az autó. de ennek még mindig semmi köze az olajfogyasztáshoz!!!


Én a füstölésre értettem...nem az olajfogyasztásra...!!! Ez nagy Különbség!!! Nekem totál füstbe borult a kocsi mikor lehúzták... szépen visszarakták és semmi füst. Olvasd el figyelmesebben, hogy mit írtam!!!! Az olajfogyasztás más téma. Az olajfogyás már nálam nem lesz probléma valószínűleg. Mivel látszott, hogy a szelepfedél tömítés körbe volt már egyszer pasztázva és onnan jött az olaj.



az a baj, hogy te nem olvastad el figyelmesen. mert neki azért füstöl az autója, mert eszi az olajat. fél-1 liter elmegy neki 1000km alatt. biztos nem más miatt füstöl, ráadásul leírta, hogy kéken. tipikus olajégés.
már tegnap sem értettem, mi a francnak kevered bele a dolgokat, amiket írtál.

YELLOW Elküldve: 2014-06-27 13:24 Mi lehet a baj?

Sword írta:
Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.


de ne zsibbasszatok már
miköze a nullázásnak, meg a légtömegmérőnek az olajfogyasztáshoz? biztos azért eszik több olajat, mert tudja a motor, hogy hibakód van benne ezért több olajat kell ennie. a légtömegmérő, meg az üzemanyag képzésbe szól bele. füstölhet, de nem oaljtól, hanem mert több az anyag, mert több levegőről küld adatot. eleve ha le van húzva a légtömegmérő, nem szabadna jobban füstölnie, mert vészüzembe kell kapcsolnia, azaz középértéken dolgozik. a fogyasztás lesz max több, és nem lesz olyan rugalmas az autó. de ennek még mindig semmi köze az olajfogyasztáshoz!!!

YELLOW Elküldve: 2014-06-27 12:06 Megvegyem? Vegyek ilyet?

gfeco írta:
Bár egy szerelő barátom jó tanácsa:e46 ot veszel?
Legyen havi 50 rongyod a kocsira pluszba mert ugyis mindig beszarik valami.


nem tudom. én 7,5 év alatt nem költöttem rá annyit, amit muszájból (mert tönkre ment) kellett volna venni. (kivéve olajcsere és témái) 1db trafó ment tönkre, ebből vettem 4-et, mert akkor cseréljük mindet. olyan 28ezer volt, meg szilentblokk csere kb 20ezer.
na persze azóta vettem még egy szett szilentblokkot, poliuretánt, mert csak. de nem lett volna muszáj. jó mondjuk 40ezret nem mentem ez idő alatt.
nyílván aki most vesz autót, 10-14évesen az már rizikós, hisz kitudja, ez idő alatt hány tulaja volt, meg hogy hazsnálták. de ez minden autóra igaz. a legtöbb autó 10 éves koráig 3x cserél gazdát. utána megmarad a 4.-nek, de az költhet majd rá bőven.

YELLOW Elküldve: 2014-06-26 21:56 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


akkor lehet szar olaj került bele...

YELLOW Elküldve: 2014-06-26 21:53 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

xmanez88 írta: Sziasztok!

Nem tudom valaki tudna-e segíteni, nyakra-főre keresek a kocsimhoz mankó kereket, nem tud valaki segíteni???? hónapok óta keresem de sehol semmi, valaki valami ötlet esetleg???

köszönöm!


bontósoknál szinte mindig van. vagy 2 hete szórta valaki felhalmozódás miatt.

itt most is van 15-ért emelővel, kerékkulccsal, új, nem hazsnált.

YELLOW Elküldve: 2014-06-26 15:16 Megvegyem? Vegyek ilyet?

klins írta:
Amúgy kár a verdáért, képen patika


képen, amit kisz@rok sem büdös.

YELLOW Elküldve: 2014-06-26 15:15 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!

YELLOW Elküldve: 2014-06-26 13:35 Firmware frissítés MK-IV

csbalu írta:
gzu11 írta:
asd911 írta: Sziasztok!Nem tudom,hogy megoldódott-e már a magyarosítás,de ha valakinek még szüksége van a magyar szövegre az letöltheti innen!
a rar tartalma:

.............................

Telepítés nagy vonalakban:
-CD-re kiír ( Imgburn, Alcohol 120%, Nero, kinek mi a favorit) a lehető leglassabban! Ajánlott a jó minőségű lemez pl:verbatim ,de más lemezzel is meglehet próbálni!
-autóban eject gomb elől megnyom,a csomagtartóban lévő olvasóba a lemez behelyez,majd követni a képernyőn megjelenő utasításokat!
-ha kész ( max 5 perc), válasszuk az angol (GB) vagy a német nyelvet! A hang a kiválasztott nyelv lesz,de a szövegek magyarul jelennek meg!


Nekem bejött, köszönöm!!!


Sziasztok!

Tegnap este nekiugrottunk cimborám navijának hogy frissítünk viszont érdekes problémákba ütköztünk.
Az autó olasz volt ezrét a naviban I(Olasz) D(Német) és F(Francia) nyelvek vannak csak és ezeken a nyelveken jelennek meg a szövegek is. Eddig jobb híján a németet tanulta a kolléga, ám megörültünk ennek a frissítési lehetőségnek.

Először kiírtuk a V32HUN+Night-ot betettük lefrissült, az eredménye a következő lett:
I-olasz: olaszul írja ki olaszul beszél
D-német: magyar a szöveg - németül beszél
F-francia: Angol a szöveg - angolul beszél (ez már valami!)
3D-s nézetnek nyoma sincs!
Firssítésnél az update program 10.10-et írt

Kiírtuk a másik szoftvert is ami csak simán V32. néven fut és frissítettünk.
Itt 10.00-t írt a program
Nyelvekben semmi változás nem történ annyi hogy összekeveredtek.

Kérdezném hogy ezek az update-ek csak cserélgetik a fájlokat és magát a fő szoftvert nem módosítják?

Annyira még nem mélyültem bele hogy az image belsejét pöcögtessem, de ha nem tudtok tanácsot adni akkor nyilván nekiállok.

Előre is köszi
Balu



szerintem!!! ez hasonló téma mint az iGO. tehát szerintem a magyarítást akár magadnak is meg tudod csinálni. nekem sajnos a gyári témához nem volt még közöm, de valahol biztos megtalálható olyan fájl, amibe a szöveget simán át lehet írni magyarra, már ugye ha lefordítod és azt írod be. kb ez történt nálad is, hogy a német langidzs-ben átírkálták a szöveget, de a hangot nem cserélték ki. szóval ha tudod hol vannak a hangfájlok, akkor magyarul a párod hangját, vagy anyósodét is be tudod tenni, csak azt mondja, ami ahhoz tartozik, a fájl nevét meg úgy kell hagyni, vagy arar kell nevezni, mint az eredeti német. idő kell hozzá, de úgy gondolom kivitelezhető. nyílván jobb lenne egy eleve megszerkesztett cuccot szerezni.

YELLOW Elküldve: 2014-06-25 18:59 Futómû és hibái

kzste írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta:
dbtibi írta:
Carpeet írta:
kzste írta: Sziasztok! Mit szóltok ehhez a készlethez?:

http://www.ebay.de/itm/QUERLEN...35d1b9a943

Túl olcsó ahhoz hogy jó legyen? (Egyedül az ECD Germany felirat miatt nézegetem)


Sziasztok, úgy néz ki, hogy megvan a probléma.
Hiába új a szilent,semmit nem ér. Futómű és kiröhögte (szó szerint)
Ha ez a szett jó akkor vennék ilyet énis.
Vagy nem tud valaki csak szilentet, de valami jót?


JLACI74-t keresd Ő foglalkozik poliuretán szilentekkel
Én is vettem már tőle elsőket (képeim között ott is van, mit cseréltünk)



powerflex-et ne vegyél, nagyon kemény


powerfelx, mint márka nem tudom milyen kemény, mert nekem poliuretán van, d enem mondanám vészesnek. munatársamnak a full gyári E46-on egyedül ez a két szilent powerfelx, tehát konkrétan a márka, ás odáig van érte több éve. viszont tudok olyanról, akinek szétmálott, vagy porladt. most vagy valamelyik kopi, vagy valami más miatt ment szét. ha meg eleve keményített futóműved van, tehát megülteted, kemény gátlók, rugók, akkor egy maszívabb szilenttel nyílván jobban fogod érezni. de az nem feltétlen a szilent kemnyése miatt, hanem a rendszerben még kevesebb a rugózni, tompítani képes közeg.


A futóművem teljesen gyári, kivéve a szilentet. Mégis minden kis úthibát megérzek a kormányon. A gumim 225/45 R17. A Jlaci74 féle szilent megfelelő kompromisszum lehet a kettő között.


nekem az van. de mait írtam kollégát, neki 15-ös ballonos gumis kerék van fent, és a powerflex. de ő nagyon oda van érte. én azért nem azt vettem, mert hallottam ezt a szétmálási dolgot.


Valakinek esetleg véleménye, tapasztalata a fent belinkelt készletről esetleg?


ha kibír 30ezer km-t akkor szerintem megéri, nekem kitartana vagy 7 évig

YELLOW Elküldve: 2014-06-25 14:10 Futómû és hibái

AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta:
dbtibi írta:
Carpeet írta:
kzste írta: Sziasztok! Mit szóltok ehhez a készlethez?:

http://www.ebay.de/itm/QUERLEN...35d1b9a943

Túl olcsó ahhoz hogy jó legyen? (Egyedül az ECD Germany felirat miatt nézegetem)


Sziasztok, úgy néz ki, hogy megvan a probléma.
Hiába új a szilent,semmit nem ér. Futómű és kiröhögte (szó szerint)
Ha ez a szett jó akkor vennék ilyet énis.
Vagy nem tud valaki csak szilentet, de valami jót?


JLACI74-t keresd Ő foglalkozik poliuretán szilentekkel
Én is vettem már tőle elsőket (képeim között ott is van, mit cseréltünk)



powerflex-et ne vegyél, nagyon kemény


powerfelx, mint márka nem tudom milyen kemény, mert nekem poliuretán van, d enem mondanám vészesnek. munatársamnak a full gyári E46-on egyedül ez a két szilent powerfelx, tehát konkrétan a márka, ás odáig van érte több éve. viszont tudok olyanról, akinek szétmálott, vagy porladt. most vagy valamelyik kopi, vagy valami más miatt ment szét. ha meg eleve keményített futóműved van, tehát megülteted, kemény gátlók, rugók, akkor egy maszívabb szilenttel nyílván jobban fogod érezni. de az nem feltétlen a szilent kemnyése miatt, hanem a rendszerben még kevesebb a rugózni, tompítani képes közeg.


A futóművem teljesen gyári, kivéve a szilentet. Mégis minden kis úthibát megérzek a kormányon. A gumim 225/45 R17. A Jlaci74 féle szilent megfelelő kompromisszum lehet a kettő között.


nekem az van. de mait írtam kollégát, neki 15-ös ballonos gumis kerék van fent, és a powerflex. de ő nagyon oda van érte. én azért nem azt vettem, mert hallottam ezt a szétmálási dolgot.

YELLOW Elküldve: 2014-06-25 11:19 Futómû és hibái

AteszE46 írta:
dbtibi írta:
Carpeet írta:
kzste írta: Sziasztok! Mit szóltok ehhez a készlethez?:

http://www.ebay.de/itm/QUERLEN...35d1b9a943

Túl olcsó ahhoz hogy jó legyen? (Egyedül az ECD Germany felirat miatt nézegetem)


Sziasztok, úgy néz ki, hogy megvan a probléma.
Hiába új a szilent,semmit nem ér. Futómű és kiröhögte (szó szerint)
Ha ez a szett jó akkor vennék ilyet énis.
Vagy nem tud valaki csak szilentet, de valami jót?


JLACI74-t keresd Ő foglalkozik poliuretán szilentekkel
Én is vettem már tőle elsőket (képeim között ott is van, mit cseréltünk)



powerflex-et ne vegyél, nagyon kemény


powerfelx, mint márka nem tudom milyen kemény, mert nekem poliuretán van, d enem mondanám vészesnek. munatársamnak a full gyári E46-on egyedül ez a két szilent powerfelx, tehát konkrétan a márka, ás odáig van érte több éve. viszont tudok olyanról, akinek szétmálott, vagy porladt. most vagy valamelyik kopi, vagy valami más miatt ment szét. ha meg eleve keményített futóműved van, tehát megülteted, kemény gátlók, rugók, akkor egy maszívabb szilenttel nyílván jobban fogod érezni. de az nem feltétlen a szilent kemnyése miatt, hanem a rendszerben még kevesebb a rugózni, tompítani képes közeg.