Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-06-24 16:08 angel eye

Szotyesz írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet megcsinálni azt, hogy az angel eye ki/be csukásra kapcsolódjon.Tehát a Welcome Angel eyes-ra gondoltam.
Előre is köszönöm a válaszokat!


egy ici-picit vedd már a fáradtságot és olvass vissza, még ezen az oldalon.

YELLOW Elküldve: 2014-06-24 14:36 Nem indul. please help me!

Pocses írta:
anubisz írta:
bekebela87 írta: Sziasztok fanok. Tudnátok nekem segíteni mi lehet baja a e46 318i családtagunknak, forgatja a motort az indító motor de nem indul be, már bmw speces dignosztikával is lett nézve és nem ír hibát, nem tudunk rájönni hogy mi lehet a baja. Ha betoljuk akkor jár a motor szépen ha felmelegszik és utána le álitom vissza is indul de hidegen nem indul.
Előre is köszi.


Üzemanyagnyomást is illene mérni egy kocsin,ha gyanúsan nem akar indulni,mert lehet nem kap elég naftát ! meg persze egy kompresszió mérés sem árt, mert hát sosem tudni
Imádom a szerelőket, mert ezeket mindig utoljára hagyják,( ha egyáltalán ellenőrzik ) mikor már kicseréltek 200 ezerért minden jeladót,érzékelőt, gyertyát,pótkereket, és persze, megvádolnak minden kutat,hogy pont ott tankoltál rossz benzint,és szokj rá a 450ft prémium benzinre.


Én a prémium benyákban nem hiszek.
Ez olyan mint a direktszűrő sportdob kombó.
Mint már írtam anno, műszakvezetőm mesélte a sógora üzemeltetett benyakutat ótópályán 7 évig. ( MOL ) Csakis a színezék más a prémiumkat. üzemanyagoknál!


nekem a shell 100-as Power racing jó volt. de azóta az is már csak 98-as az ára meg nem lett olcsóbb... viszont a 95-ös erősített változat rosszabb mint a sima 95 azóta én sem tankoltam prémium anyagot, hogy nincs 100-as, lehet majd OMV-t kipróbálom, de hogy álladóan azt tankoljak, az sok volna. viszont sok embernek segített a 100-as anno, akiknek mondtam. de hát már minden szart kifényezve adnak el, mint a benyát is, aztán semmi extra.

YELLOW Elküldve: 2014-06-24 14:29 NAVI Language?

duend írta:
mapipapi írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy új X6M50d BMW-nek a naviját és a teljes menüjét hogy lehet magyarosítani házilag, műhely keretek között?

Előre is köszönöm!


Hät, nem egyszerü, de nem is lehetetlen!
Elöször is jol megszorod örölt pirospaprikäval, majd miközben ätkötöd nemzeti szinü szallaggal, nepdalokat enekelsz melle...
A szo amit keresel: magyaritäs


ez hülye

YELLOW Elküldve: 2014-06-24 07:41 Pepita kárpit, Balázska (+3670-254-3861)

Puli írta: Szeretnék érdeklődni, hogy időben és árban hogyan alakul egy kormány,váltógomb és szoknya bőrözés? Fehérvári vagyok szinte bármikor tudnék menni.


ők is fehérváriak nem? miért nem személyesen kérdezed? ez a topic-ot olyan ember nyitotta, aki nem nagyon jár már fel, szóval válasz nem nagyon lesz. vagy a neten keress rá elérhetőségre és hívd fel őket.

YELLOW Elküldve: 2014-06-23 16:07 Klíma

Ricsike1989 írta:
Zoli200 írta:
Ricsike1989 írta: Sziasztok. Egy egyszerű kérdésem lenne annak aki ért hozzá Bmw e46 digitklímás. Bekapcsolom hogy fújja be a levegőt és igen erős AMPER-szagot fuj be. MInden bekapcsolásnál erősebb, aztán gyengébben érzem, de folyamatossan amperszagot nyomat nekem. Miért lehet?


Szia,szerintem ne kísérletezzünk vidd villamossági szerelőhöz mielőtt baj lesz,lehet csak kontakt,de lehet nagyobb gond is :S


Egy ideje már észre vettem, de minden teljessen frankón működik!Csak ez a büdös szag nem hagy nyugodni.. Valószínű hogy megnézem, vagy megnézetem. Poroltót bedobtam az autóba ha gond lenne


lehet sok a por a ventibe, annak van szaga, amperes. lehet csak ki kell fújni.

YELLOW Elküldve: 2014-06-22 16:00 Legjobb nyári gumik...

egy másik helyen ezt az oldalt ajánlották:
www.gumik.hu

YELLOW Elküldve: 2014-06-22 08:45 Műszerfal kijelzés

papaiatis írta: Sziasztok! Nemrég lettem 320d tulajdonos, aminek azóta is nagyon örülök
A műszerfalon a BC gombbal nem történik semmi, pedig leírás szerint sok mindent kellene itt lássak. A rádió se mutatja az időt, csak azt, hogy "--:--".
Mint kiderült, a külső hőmérő szenzor hiányzik a doblemez darabkájával együtt. Ez lehet az oka annak, hogy nem működik a Board Computer?

A válaszokat előre is köszi!


annak nincs köze hozzá. az órát a műszerfalon a jobb oldali pöcökkel tudod beállítani, el kell fordítani (kicsit nehéz). de ettől függetlenül a BC gombnak mennie kéne. valószínű nem volt BC-s csak tettek bele egy kart, de nem kódolták fel.

YELLOW Elküldve: 2014-06-21 17:44 BMW kulcsok

jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.


Valójában én ilyet vettem, csak 2e Ft-ért. Kompletten csak be kell forrasztani, mert készre van szerelve rajta minden. A panasonic az elméletileg szintén akkumulátor és a telkercsnek megfelelően wireless tölti az autó. Nos ez véleményem szerint fake. Van egy univerzális töltőm, ami bármilyen akkumulátort fel tud tölteni, autót és akár elemet is. Mindig minden akkut és cellát felismer ha helyesen van használva. Ezt amikor kiszedtem akkor kiderült, hogy csak egy elem és eldobta. Akura visszatérve kontakthibás nem lehet ha mindig nyit mindig nyit csomagtartót, de 20 ból egyszer zár csak. Tehát hiába árulják egy egy fos. Azt mondod, hogy ami alaplapokba való CR2032 az jól teljesít a távirányítóba?


pedig tölti. ugyanis a kulcsban lévő tekercs egy része tölti az elemet. mert eleve az a tekercs nagyobb mint ami a kis műanyag kulcsban van. (galériámban röntgen képek) ezért van benne egy kis IC is, ami felügyeli a töltést.
készre van szerelve csak be kell forrasztani? hát ami benen van az máshogy van megoldva. és mivel zárni a középső gombbal zársz elképtelhető, hogy amikor nyomod meghajlik a panel és elnyomja az akksit is. próbáld meg esetleg, hogy csak finoman nyomod a zárás gombot.

YELLOW Elküldve: 2014-06-21 14:26 BMW kulcsok

jgbobo írta: Hali!

Megosztanék veletek egy tapasztalatot, hogy ha valaki úgy járt volna mint én.
Vettem még autó vásárláskor a pótkulcsba kína akkumulátort.
Pontosabban ezt: AKKU

Eleinte használtam, majd voltak/vannak hibák:
- A kulcs néha nyit néha nem
- Zárni nem nagyon szeret, csomagtartó nyitás mindig ok, ajtó nyitás többnyire ok(de nem mindig)
- Indítási probléma, nem ad gyújtást, csak műszerfal ok de semmi jel.

Teszteltem úgy gondoltam, hogy rossz a kulcs, de nem.
Most átműtöttem az akkut a mostani kulcsba, ott hiba még nagyobb jellegű.
Vissza raktam az eredeti elemet a kulcsokba és minden ok, csak ugye hatótávolság csökken mert kezd merülni.

Tehát szerintem kuka az akku. Csak a gyári Panasonic a nyerő.

Remélem segíthet a jövőben valakinek.


itt csak annyi a probléma, hogy ami a linken van akku az nyáklapra szerelhető változat. mi a sima lithium elemét 2032 használjuk egy termékekhez munkahelyen. tehát azt a sárga cuccot, és a két oldalon a lábakat le kell tépni róla. másképp nem elsz normális kontakt, és valószínű az a baj.
a másik kérdés, hogy valóban az ven ráíva, hogy LIR2025, mert ha CR2025, akkor csak elem.

YELLOW Elküldve: 2014-06-20 19:42 Segítsetek!

ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok! Ma délután a kulcsot elfordítva nem történt semmi, se kattanó hang, se semmi. Olyan mintha nem kapna áramot az önindító vagy ilyesmi, aztán huszadik próbálkozásra indít. Van valami tippetek mi lehet az oka? Gyújtáskapcsoló esetleg? Akksi 3hónapos, önindító felújítva pár hete. Üdv.


mi miatt lett felújítva az önindító?
lehet a behuzórelé nem jó az önindítón. meg kitudja mit újítottak fel rajta. vagy ugyanezen jelenség miatt lett felújítva?


Szia. Minden új benne, az egész kompletten, behúzó, szénkefék, villa stb.. De nem jut el áram az önindítóig az már tuti, azért gyanakszom a gyújtáskapcsolóra, csak ki szeretnék zárni minden lehetőséget. Üdv.


őőő, van legalább 1db pótkulcsod? az sme baj, ha a kis műanyag. próbáld már meg azzal indítani. ha azzal sem indít, akkor gyújtáskapcsoló vagy az EWS gabalyodott be. ha mással indít, akkor a kulcsban elszált a transzponder.


Egyik sem indítja... honnan tudom ha elszállt az ews? Tolásra mondjuk beindul akkor nem lehet az nem? ááá felgyújtom komolyan


jaja akkor nem az EWS. de a motortérben balon a fékrásegítő meleltti dobozban is van ha jól emlékszem relé, ami felelős az indításért. de ezt dízeles jobban tudná. hagyom, hátha kibontakozik valamelyik

YELLOW Elküldve: 2014-06-20 19:35 Segítsetek!

ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok! Ma délután a kulcsot elfordítva nem történt semmi, se kattanó hang, se semmi. Olyan mintha nem kapna áramot az önindító vagy ilyesmi, aztán huszadik próbálkozásra indít. Van valami tippetek mi lehet az oka? Gyújtáskapcsoló esetleg? Akksi 3hónapos, önindító felújítva pár hete. Üdv.


mi miatt lett felújítva az önindító?
lehet a behuzórelé nem jó az önindítón. meg kitudja mit újítottak fel rajta. vagy ugyanezen jelenség miatt lett felújítva?


Szia. Minden új benne, az egész kompletten, behúzó, szénkefék, villa stb.. De nem jut el áram az önindítóig az már tuti, azért gyanakszom a gyújtáskapcsolóra, csak ki szeretnék zárni minden lehetőséget. Üdv.


őőő, van legalább 1db pótkulcsod? az sme baj, ha a kis műanyag. próbáld már meg azzal indítani. ha azzal sem indít, akkor gyújtáskapcsoló vagy az EWS gabalyodott be. ha mással indít, akkor a kulcsban elszált a transzponder.

YELLOW Elküldve: 2014-06-20 19:06 Segítsetek!

ignasow írta: Sziasztok! Ma délután a kulcsot elfordítva nem történt semmi, se kattanó hang, se semmi. Olyan mintha nem kapna áramot az önindító vagy ilyesmi, aztán huszadik próbálkozásra indít. Van valami tippetek mi lehet az oka? Gyújtáskapcsoló esetleg? Akksi 3hónapos, önindító felújítva pár hete. Üdv.


mi miatt lett felújítva az önindító?
lehet a behuzórelé nem jó az önindítón. meg kitudja mit újítottak fel rajta. vagy ugyanezen jelenség miatt lett felújítva?

YELLOW Elküldve: 2014-06-20 19:02 lámpa

Pocses írta: Szevasztok!

Ma reggel beültünk asszonnyal a vasba, indít, lápák bekapcsol, majd a következő pillanatban jobb első valamelyik lámpára figyelmeztető jelzés, hogy nem világít. Mondom oké, majd délután +lesem azt cserélem. Van mindenféle izzó tartalékba a csomiban.
Csakhogy:
minden világít tompított, reflektor, ködfényszóró.
Vajon mi lehet a gebasz, kontakthiba, biztosíték, vezetékek?

Üdv.: Pocses


indexet nem írtad, villog?

YELLOW Elküldve: 2014-06-20 10:30 Bal hátsó futómû hiba

Tomesz00 írta: Sziasztok
Nekem is hasonló a problémám hogy a bal hátsó keréktől jön a nyikorgó kopogó hang de csak akkor mikor a kuplungot rá engedem meg mikor hirtelen gázt adok. A kocsit meg mozgattam kézzel én is és akkor is csinálja. Tudja valaki hogy mi lehet a gond, vagy melyik szilentet kellene cserélnem. köszönöm
e46 328i ről vanszó


valószínű a futóműtartó keret kiszakadt az alvázból. nézd meg mihamarabb. úgyis csak akkor látszik minden.

YELLOW Elküldve: 2014-06-20 10:22 hidegen rángat....

BMW_E90_316i írta:
YELLOW írta:
BMW_E90_316i írta:
YELLOW írta:
BMW_E90_316i írta: Sziasztok!
2005, e90, 316i, hidegindításnál az alapjárat leesik, pár másodpercig rángat az autó, mint egy traktor aztán beáll az alapjárat 1100-ra. 500 méter megtétele után visszaáll az alapjárat 600 köré, melegen soha nincs baja. Úton, gurulásnál, üresben az alapjárat jó. Néhány óra elteltével, ha újraindítom a kocsit, sincs probléma az alapjárattal. Ez csak a reggeli legelső indításnál jön elő. Akkor be is szokott rángatni a kocsi…Ha csúcsmeleg van(mondjuk éjszaka is 25 fok) akkor kevésbé jön elő a hiba, ha 15 fok körüli az éjszakai levegő akkor inkább, már most félek a téltől… Fogyasztás talán OK, gyári adattól fél literrel eszik többet átlagos vezetési stílusnál.
A nem hivatalos, de BMW-re szakosodott szervíz gyertya + trafócserét mondott 90%-os biztonsággal, állítolag ebben a típusban gyengébb minőségű gyertya van, talán nem Bosch vagy valami ilyesmi…?!?! Valakinek volt hasonló tapasztalata? PLS HELP.


enenk nem sok köze van a gyertyához meg a trafóhoz. valóban lehet vele gond. én bosch gyertyát nem tennék bele, csak NGK. trafóval is volt gond régebben, de szerintem a 2005-ösökbe már nem rakták azokat.
én inkább arra gyanakodnék, hogy hosszabb állás után elejti az üzemanyagnyomást a rendszer. és amikor indítasz, akkor idő kell neki mire feláll a nyomás a rendszerben. ezt meg lehet mérni. 2-3 óra alatt még képes tartani.
a másik, hogy lehet több féle szenzor, amiknek köze van a hideg alapjárathoz. hőfokjeladó, ami false értéket küld, emiatt másképp adja az anyagot, emiatt rángat. esetleg a levegő hőmérsékletét mérő szenzor küld rossz jelet. ami melegen jó, meleg motornál, e hidegen nem, amikor dús a keverék.
szóval diag előbb.
de gyertya, trafó tutti nem.


Köszönöm a gyors választ. Ha az üzemanyagnyomás a baj, azt mivel lehet orvosolni? AC pumpa csere? Üzemanyagszűrő csere? Hogyan kell ezt megméretni és mennyi idő kb? Nyilván a szervíz tudja, csak kíváncsiságból kérdezem…Légtömegmérő nem lehetséges? Pár helyen olvastam, hogy annak a tisztításával is értek el eredményt.


légtömegmérő csak akkor, ha annak a hőfokszenzorja rossz, mert az azt hiszem egyben van és kompletten cserélni kell.
ha elejti a nyomást, akkor az AC-ben van egy szelep, azt is kompletten lehet.
mivel más üzemben jól megy, gyorsításnál nem torpan, nem rángat, így szűrő meg iylenekkel nem lehet gond.
ha nyomást nézik, akkor az hosszabb idő mert rajta kell hagyni a műszert, hogy mikor ejti el a nyomást, lehet csak 4-5 óra múlva. de ezt egy hozzáértő szerelő úgyis tudni fogja.


ha reggel indítom és megyek vele kicsit, utána még késődélután is teljesen jó az alapjárat. nem torpan, bár néha talán erőtlen(önmagához képest nyilván) ha érezhetően torpan csak akkor lehet a szűrő?


akár lehet. de én nem akarom veled kicseréltetni a fél autót, így neten keresztül. majd a szerelő megmondja.