Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-06-14 18:19 Inditozásra nem inditt a kocsi !

szikkka7 írta: Sziasztok!Bmw 320d 2000-es évjárat
Olyan problémám lenne h ma egyre nehezebben indilt a kocsi! kivettük az aksit feltöltöttük aztán vissza raktuk. Ezután már elsem indult.valami gátolja. Mi lehet a baj? önindító? Vagy izzitógyertya?



a pozitív saru környékén kelelne szétnézelődni. ott van egy "patron", ami baleset esetén elpukkan. lehet azazl van valami, ahogy kivettétek az akksit elmozdult valami vagy ilyesmi. első körben ezt nézném meg, mivel kivétel előtt még úgy ahogy indított.

YELLOW Elküldve: 2014-06-14 14:10 Klíma automatika hiba

Pitykoo írta: hali!
Na szereztem egy klímavezérlőt ismerőstől ami tuti jó, mert neki azzal megy!
Nekiálltam összerakni, új fűtéscsap jól működő klímapanel és láss csodát, vagy nem nem változott semmi!!!
Középen jön a hideg lent fent meg a forró!!
Kint a fűtéscsapról lehúztam a csatit és úgy is ugyan ezt csinálta!
Gondoltam rámérek a kinti csatlakozóra, hogy kijön e rá a feszültség (gondolom annak kellene) és semmi. Akárhogy mérem semmi! Gondolom ez lehet akkor a gondom!
Az lenne a kérdésem, hogy kint a csatlakozón mit ill. hány voltot kéne mérnem ha jó??!
Valamint, hogy nincs e külön biztije a csapnak amit megnézhetnék nem e az ment ki vagy hova megy a vezetéke mert szín szerint nem találom a vezérlőnél?!
Légyszi valaki segítsem mert már nagyon kiakaszt!!


leírok pár infót. nem tudom, hogy használod a klímát.
ha a középső beömlő közti tekerő hideg állásban van, akkor a kinti levegő megy a boxba azt fogja hűteni, beengedni stb. ha ezt eltekeres a melegebb állásba, esetleg full pirosba, akkor csaka fűtéscsapon keresztüli tehát meleg-et szeretné hűteni, ami nem jó. a kettő között vegyes állapot van.
feltételezem, hogy a hideg-re van tekerve. ha beindítod a klímát és auto állásban van, tehát automata üzemmódban, akkor a beállított hőmérsékletű levegőt állítja elő. ilyenkor előfordul, hogy alul és a szélvédőnél meleget fúj középen a műszerfalban meg hideget (bár ezt nem értem miért mellkasra csapatja a hideget). pl a legjobban akkor venni észre, ha valamiért mondjuk magasabb hőfok van beállítva, pl mondjuk kint van 28 fok, majd beállítás után 24 fokra csökken, és adsz egy kis kakaót, hogy 26 fokot szeretnéd. akkor a leírt helyen meleget fog bekeverni.
viszont ha nincs auto állás (nem írja a panel és nem világít a gomb), tehát a ventillátor fordulatát elállítod, beállítod magadnak, és hogy hova fújjon (bal 3 gomb is zölden világít) akkor tök mindegy hány fok van beállítva a panelen, a leghidegebbet nyomja mindenhol. ha nagyon meleg van az autóban, akkor célszerű így, mert auto módban nehezebben fog lehűlni.
javaslom nézdmeg így, hogy ne auto állásban legyen, hogy akkor mindenhol hideget fúj-e.

YELLOW Elküldve: 2014-06-13 20:00 BMW kulcsok

Pocses írta:
Prof írta: Üdv

E91/E91/E92 tulajok

Elvittem a mosóba kárpit tisztításra az autómat, ma reggel mikor visszakaptam nem lehet a távirányítóval bezárni. Haza hoztam és a tartalék kulcs távirányítóra sem reagál.

- Hiba üzenetet nem dob a gép
- Manuálisan fém kulccsal tudom nyitni zárni.
- belülről és működik a központi zár.


Mi lehet a gond, vagy mit nyomkodtak el ?


Szia!

Igaz nekem E46 van, de csinált olyat, hogy az 1ik győri meKKinél parkolás után már csak mechanikusan nyitotta / zárta a központi zárat a kulcs. Valami rádiósfrekvencia vagy nem tom mi zavarhatta be. Itthon újratanítása után, azóta tökéletesen működik.

Üdv.: Pocses


nálunk munkahelyen programozunk vevőegységet, majd utána törlésre kerül a program, de nem frekivel, azzal csak ellenőrzésre kerül a kártya, szimulálunk egy kulcsot, hogy működik-e. bár igaz, hogy ki van rakva a teszter közelében, hogy autókolcsut és kapunyitot nem szabad a közelébe vinni az állomásnak. volt már nálam a kulcs, de nem lett még baja. ráadásul maga a teszterbe se be se ki nem jön rádiójel, le van szigetelve.
olyan lehet, hogy éppen nem nyit, vagy zár, de átprogramozni nem fogja a kulcsot.

YELLOW Elküldve: 2014-06-12 07:11 lökös

Bero írta: Sziasztok! eltört a bal első doblemezem első része. Gyárit kerestem,fel is hívtam pár bontót,de most senkinek sincs. Elmentem bárdiba,de ott csak egyfajta volt (klokkerholm),mikor megmutatták milyen vissza is adtam annyira pocsék minőségű volt. Valaki tud ajánlani valami normális minőségű utángyártott első doblemezt (márkát) ? Bár,ha mindegyik ilyen akkor inkább maradok a bontott gyárinál és várok kicsit


pedig a klokkerholm karosszéria elemekben is jókat gyárt...

YELLOW Elküldve: 2014-06-11 15:07 Vezérműlánc

hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Sziasztok!

Temakat vegigjarva es a keserot hasznalva sem talatam a temat szoval...
Tegnap erdekes zorejle lettem figyelmes. Random zorgo/csattogo hang erkezik elorol alapjaraton es fordulaton is de leginkabb amikor nyomatekot kap olyan 2000 korul.
Szervizbe nem jutok csak penteken es addig le kene nyomjak egy 5-600 km. Egyetlen aggodalmam a vezermulanc. 330ci 2004 benya a targy.

Milyen elojele kene legyen a vezermulanc hibanak? Egyatalan van?
Szep napot!


elgondolásom alapján a vezérműláncnak pont nyomaték alatt nem kellene, hogy hangja legyen. viszont amikor fordulatról beáll alapjáratba, akkor csörög, ha rossz, vagy ki van nyúlva.
én inkább a Vanos-t mondanám, hogy rossz.


Ez így hülyeség! Mi köze a nyomatéknak (ami a főtengelyen "ébred") a vezérműhöz? A vezérműtengely mindig hajtott! (nem hajt vissza a főtengelyre!)


igen a főtengelyen ébred és a főtengely hajtja meg láncon keresztül a vezérmű tengelyt, csupán azért. nyílván ad át nyomatékot a lánc. akkor értsd úgy, hogy magasabb a fordulat, nagyobb az olajnyomás, ha jó a feszítő, akkor jobban feszíti a láncot, kevésbbé tud csörögni. aztán ha visszaveszed a gázt, akkor becsörög, meg alapjáraton. nem akarok off márkát ide keverni, de volt, és ott ez volt a tünet. nem szeretnék bringás példát hozni, de azt is amikor hajtod a hajtókart, akkor a lánc ha nagyobb taposással nyomod, akkor jobban feszül, mint amikor gurulsz nagy tempóval és mellé tekered a hajtókart, de csak annyira, hogy éppen, magyarán lassulsz, mert akkor nem adsz át nyomatékot, ami meghajtsa a kereket jobban a mindig aktuális fordulathoz képest.




vége a mesedélutánnak

YELLOW Elküldve: 2014-06-11 07:22 Segítség!!!

hancurozo írta:
YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:
igen csak E46 esetében az, hogy 16i elég sok variációt jelent.


Olvass vissza figyelmesen ha jobban érdekel a téma. Egyértelmű lesz, hogy ki mire gondolt.


igen oda volt írva, hogy 2003-as. a kör leszűkült 2 motorra, N40B16 és N42B18 ami 16i néven ment, egyik idehaza legkisebb motorral, meg a balkánon, a másik meg külföldön. egyébként érdekes, mert N40-ből is láttam már olyat, ami 250ezret ment gond nélkül, ami számomra is hihetetlen. de erre igaz korábbi írásom


Mert lehet, hogy valóban annyit ment, és nem volt az óra volt tekergetve.


hát pont ezt mondom... nem a km hihetetlen, hanem, hogy gond nélkül tette azt meg.

YELLOW Elküldve: 2014-06-11 07:12 Vezérműlánc

hancurozo írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Sziasztok!

Temakat vegigjarva es a keserot hasznalva sem talatam a temat szoval...
Tegnap erdekes zorejle lettem figyelmes. Random zorgo/csattogo hang erkezik elorol alapjaraton es fordulaton is de leginkabb amikor nyomatekot kap olyan 2000 korul.
Szervizbe nem jutok csak penteken es addig le kene nyomjak egy 5-600 km. Egyetlen aggodalmam a vezermulanc. 330ci 2004 benya a targy.

Milyen elojele kene legyen a vezermulanc hibanak? Egyatalan van?
Szep napot!


elgondolásom alapján a vezérműláncnak pont nyomaték alatt nem kellene, hogy hangja legyen. viszont amikor fordulatról beáll alapjáratba, akkor csörög, ha rossz, vagy ki van nyúlva.
én inkább a Vanos-t mondanám, hogy rossz.


Ez így hülyeség! Mi köze a nyomatéknak (ami a főtengelyen "ébred") a vezérműhöz? A vezérműtengely mindig hajtott! (nem hajt vissza a főtengelyre!)


igen a főtengelyen ébred és a főtengely hajtja meg láncon keresztül a vezérmű tengelyt, csupán azért. nyílván ad át nyomatékot a lánc. akkor értsd úgy, hogy magasabb a fordulat, nagyobb az olajnyomás, ha jó a feszítő, akkor jobban feszíti a láncot, kevésbbé tud csörögni. aztán ha visszaveszed a gázt, akkor becsörög, meg alapjáraton. nem akarok off márkát ide keverni, de volt, és ott ez volt a tünet. nem szeretnék bringás példát hozni, de azt is amikor hajtod a hajtókart, akkor a lánc ha nagyobb taposással nyomod, akkor jobban feszül, mint amikor gurulsz nagy tempóval és mellé tekered a hajtókart, de csak annyira, hogy éppen, magyarán lassulsz, mert akkor nem adsz át nyomatékot, ami meghajtsa a kereket jobban a mindig aktuális fordulathoz képest.

YELLOW Elküldve: 2014-06-11 07:03 kopogó/kattogó hang

kennylow írta: Sziasztok segítség kellene ilyen hangot ad ki a kocsim e36 320i vanos mi lehet a probláma segítségeteket előre is köszönöm !
neve[/url] ::
https://www.youtube.com/watch?...HmLm-fBVEQ



szerintem a fékrásegítő vákuumpumpája., ami a motor végében van a tűzfalnál.

YELLOW Elküldve: 2014-06-11 07:02 BMW kulcsok

immumeo írta: Sziasztok!

Segítség kellene, mégpedig:
A kulcs akku cseréje és tanítás után "távirányítóval" nem zár az autó.
A másik 2 gomb működik.
A tanítás során kell használni a középső gombot, a tanítási folyamat végig lefut rendben, tehát érzékeli ezt a gombot, ergo működik, de mégsem zár.
Tapasztalt már valaki ilyet?


tehát a tanítás végén, zár és nyit rendesen, lemegy a pöcök, meg vissze.
ha manuálisan kulccsal zárod elfordítva, akkor zár?

YELLOW Elküldve: 2014-06-10 11:21 Fóliázás

csbalu írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: Mi a véleményetek a teljes karosszéria-fóliázásról?

Gondolkodom, hogy a kavicsfelverődéses, de szép Sapphire-Black helyett gyöngyházfehér is lehetne a gépem

Valaki csináltatott már ilyet?


Tiba csinált, de jól el van tűnve mostanság.
személy szerint inkább nem. úgy tudom ha le kell szedni nem egyszerű, állítólag max 6 évet bírnak. én már akkor inkább gumi bevonat, igaz az nem lesz fényes, hanem matt. de gépi mosót bírja, UV-t bírja, nyílván talán sérülékenyebb, de könynebb javítani, és persze ha le kell szedni csodálatosan lejön, hogy nem hagy maga után nyomott, csak patika fényezést. és olcsóbb mint a fólia. (PlasiDip, esetleg keress rá youtube-on)
persze biztos valakinek a fólia jön be, tudom ezt kérdezted.


Nem vagyok ennyire határozottan fólia párti, nekem konkrétan a gyöngyházfehér árnyalat jön be, aztán hogy fólia, vagy plastidip az mindegy. Azt tudom, hogy fényeztetni nem akarok.
Ez a 6 év gondolom eléggé sacc lehet még, mert nem régóta csinálják, de majd a pesti taxisok letesztelik...

Viszont gépi mosóba szoktam vinni a gépet, az azért nem mindegy, hogy bírja-e.


https://www.youtube.com/watch?v=rNY9Dx617N8

Ez eléggé meggyőző kis videó! Nem lehet bérelni ilyen gépet? Az lenne a legpraktikusabb. Láttam velencén egy fehérre fóliázott Compactot, nem nézett ki rosszul, de kiábrándító volt hogy messziről is kiszúrtam pár részletet ahol a hajlatoknál a fólia feljött (pl lámpa körül).
Ez a plasti dip ez jól néz ki tényleg, főleg ha szépen el lehet távolítani. Nekem vannak a kocsin kisebb kőfelverődések ahol ledobta a festéket is. Ott nem hozná magával a fényezést?
Látom hogy a faszinger gyönyörű szépen lehúzza a lámpáról, de ez így van egy 10-12éves fényezésnél is?
Most nagyon berobbant ez a PlasiDip a köztudatba, tényleg érdekes technológia.


nekem már nem is tudom vagy 4 éve fent van és semmi baja a vesán, pedig kap ott kavicsot is, hiába nem sokat járok vele. igen ha megfelelő a réteg, akkor a felverődést is eltünteti nyugodtan lehet fújni vastagabbra ha megfolyna sem vészes, meg száradás közben kisimul.
tudod mi a vicces? amcsiban nem elég, hogy jóval olcsóbb a cucc, de annyira, hogy az emberek a garázs előtt fújkálják az autót vele. nekem beleszállt anno száradás közben egy bogár, ezért le kellett vennem veséről, de olyan szép tiszta lett a króm, hogy majdnem meggondoltam magam, hogy nem fújom le a leszedés akkor gázos, ha túl véknyan van felvíve, akkor dörzsöléssel a legjobb leszedni. de tényleg nem árt semminek. annyi, ha szövetre fújod, onnan nem jön le full hermetikusan szigetel, áram ellen is véd
bár azt írják, bírja az üzemanyagot és olajat, azért ez nem teljesen igaz, tehát tankolásnál azért oda kell figyelni, ne csorogjon rá. mondjuk ha rögtön letörlöd nem lesz gond.

szerk.: jah gép. ez a 12ezer Ft-os fújó is jó, ha jól megtalálod a keverési arányt. mert autónál külön kell venni magát az anyagot, mint a festékes doboz, meg hozzá a hígítóját. egy autóra az anyag, cirka 50ezerből meg van, ha magadnak fújod.

YELLOW Elküldve: 2014-06-10 11:06 Fóliázás

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: Mi a véleményetek a teljes karosszéria-fóliázásról?

Gondolkodom, hogy a kavicsfelverődéses, de szép Sapphire-Black helyett gyöngyházfehér is lehetne a gépem

Valaki csináltatott már ilyet?


Tiba csinált, de jól el van tűnve mostanság.
személy szerint inkább nem. úgy tudom ha le kell szedni nem egyszerű, állítólag max 6 évet bírnak. én már akkor inkább gumi bevonat, igaz az nem lesz fényes, hanem matt. de gépi mosót bírja, UV-t bírja, nyílván talán sérülékenyebb, de könynebb javítani, és persze ha le kell szedni csodálatosan lejön, hogy nem hagy maga után nyomott, csak patika fényezést. és olcsóbb mint a fólia. (PlasiDip, esetleg keress rá youtube-on)
persze biztos valakinek a fólia jön be, tudom ezt kérdezted.


Nem vagyok ennyire határozottan fólia párti, nekem konkrétan a gyöngyházfehér árnyalat jön be, aztán hogy fólia, vagy plastidip az mindegy. Azt tudom, hogy fényeztetni nem akarok.
Ez a 6 év gondolom eléggé sacc lehet még, mert nem régóta csinálják, de majd a pesti taxisok letesztelik...

Viszont gépi mosóba szoktam vinni a gépet, az azért nem mindegy, hogy bírja-e.


nyílván vannak fóliában spéci cuccok, jobb mutatókkal, mint UV állóság, tartósság, stb. de azok ára egy autóra, már szerintem 300ezer+ nyílván a fóliásnak is "ilyen cuccai" vannak, vagy lehet csak az, amiből 180-ból meglenne a verda. ezt tényleg csak az tudja, aki frankón benne. ha rászánod magad, mindenképp több helyen érdeklődj ki melyiket mondja jónak, valószínű azt amivel éppen dolgozik, de összehasonlításnak jó lehet.

YELLOW Elküldve: 2014-06-10 10:54 Fóliázás

Coyote írta: Mi a véleményetek a teljes karosszéria-fóliázásról?

Gondolkodom, hogy a kavicsfelverődéses, de szép Sapphire-Black helyett gyöngyházfehér is lehetne a gépem

Valaki csináltatott már ilyet?


Tiba csinált, de jól el van tűnve mostanság.
személy szerint inkább nem. úgy tudom ha le kell szedni nem egyszerű, állítólag max 6 évet bírnak. én már akkor inkább gumi bevonat, igaz az nem lesz fényes, hanem matt. de gépi mosót bírja, UV-t bírja, nyílván talán sérülékenyebb, de könynebb javítani, és persze ha le kell szedni csodálatosan lejön, hogy nem hagy maga után nyomott, csak patika fényezést. és olcsóbb mint a fólia. (PlasiDip, esetleg keress rá youtube-on)
persze biztos valakinek a fólia jön be, tudom ezt kérdezted.

YELLOW Elküldve: 2014-06-10 10:47 Segítség!!!

jons írta:
YELLOW írta:
igen csak E46 esetében az, hogy 16i elég sok variációt jelent.


Olvass vissza figyelmesen ha jobban érdekel a téma. Egyértelmű lesz, hogy ki mire gondolt.


igen oda volt írva, hogy 2003-as. a kör leszűkült 2 motorra, N40B16 és N42B18 ami 16i néven ment, egyik idehaza legkisebb motorral, meg a balkánon, a másik meg külföldön. egyébként érdekes, mert N40-ből is láttam már olyat, ami 250ezret ment gond nélkül, ami számomra is hihetetlen. de erre igaz korábbi írásom

YELLOW Elküldve: 2014-06-10 10:36 Vezérműlánc

zuziq írta: Sziasztok!

Temakat vegigjarva es a keserot hasznalva sem talatam a temat szoval...
Tegnap erdekes zorejle lettem figyelmes. Random zorgo/csattogo hang erkezik elorol alapjaraton es fordulaton is de leginkabb amikor nyomatekot kap olyan 2000 korul.
Szervizbe nem jutok csak penteken es addig le kene nyomjak egy 5-600 km. Egyetlen aggodalmam a vezermulanc. 330ci 2004 benya a targy.

Milyen elojele kene legyen a vezermulanc hibanak? Egyatalan van?
Szep napot!


elgondolásom alapján a vezérműláncnak pont nyomaték alatt nem kellene, hogy hangja legyen. viszont amikor fordulatról beáll alapjáratba, akkor csörög, ha rossz, vagy ki van nyúlva.
én inkább a Vanos-t mondanám, hogy rossz.

YELLOW Elküldve: 2014-06-10 09:41 Segítség!!!

jons írta:
brutus20 írta:
Igen, olvastam én is a fikázást 1.8 benzin, nekem elég.


Nekem is.
Viszont ha a felháborodásból felébredt mindenki akkor észreveheti azt is, hogy a te motorod az olyan erős, mint az enyém, viszont a tieden olyan segédberendezések vannak amik az enyémen nincsnek. Tehát más az érzet, jobb a fogyasztás.
Amire a kollegának írtuk, hogy ne vegye meg, nemhogy a tiédnél, de még az enyémnél is gyengébb jármű. Oka és célja volt annak a tanácsnak, hogy ne vásárolja meg az ezzel a motorral szerelt autót.


igen csak E46 esetében az, hogy 16i elég sok variációt jelent. és azt nem tudjuk ki mire írta, melyik 16i-re. M43 1.6, M43 1.9, vagy N40 1.6, vagy N42 1.8, vagy N46 1.8 és még lehet volt olyan motor ami belecsúszott az E46 végén az újabbakból. már direkt nem szóltam ott hozzá, mert ha azt nézzük minden motornak van gyenge pontja, az tény az 1.6 mindegyikből kevés, én már azt akkor elvetettem, mikor még nagyon nem is voltam tisztában milyen motorok vannak a BMW-kben pontosan.