Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-05-13 19:06 Motorolaj

MattM325 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta: meg xado-mazo-t vagy akármit...


Használtál Xado-t azóta Yellow?



nem, és nem is fogok használni szerintem. de ha kopott egy motor, azon nem segít semmi csoda olaj, hogy ne zabálja. ha más a viszkója, akkor kevesebbet ehet belőle.
nyílván egy jó motornál, kijöhet az olajak közti különbség, de nyílván nem azokról a kategóriákról beszélünk, és azt sem tudjuk az illető autójában valójában mennyi a km, és mennyire kopott a motor.


Sziasztok!
Én sajnos másodszorra is Xadot tettem bele, nekem nagy csalódást jelent most is.
hil



de ha megint azt mondod nekem mikor találkozunk, hogy azt veszed, pedig csalódtál, akkor bajok lesznek
mondtam neked, hogy ha a Mobil 1 bevállt, akkor vedd azt, én is azt ajánlottam volna az egyiknek. mondtam is ha jól emlékszem, hogy ha bevált valami, akkor nem kell váltani. én is leírtam már miért váltottam a Castrol-ról. most azért vettem nagyon haspnlót Aral-ba, mert kiváncsi voltam, mennyire lesz olyan, mert kb ugyanaz, de ez még tutti német.


Én most Castolon gondolkodom (megvettem már, 0w30FST), szabad megkérdeznem miért váltottál? Az tény, hogy minden sarkon hamis Castrolt árulnak, de szereztem biztos forrásból, így teszek egy próbát.


általában apámmal együtt vettem az olajokat egy helyről. az első rendelésnél semmi gond nem volt. német olajak, semmi hiba. a másodiknál aze nyémnél érdekes volt a doboz, dobozon keresztül látszott nem egyforma a színe az oplajnak, az egyik nagyon fekete volt. az apámé, meg már nem német, hanem olasz vonalkódos volt. persze kicserélték az enyémet, németet kaptam, viszont már elég régi volt a gyártási ideje, na jó nem annyira. nem volt vele semmi baj, de én akkor megfogadtam többet nem. amúgy Professional PowerFlow BMW LL-04 olaj volt, az első rendelésnél még rajta volt, hogy BMW-re fejlesztve, a másodiknál már csak anniy, hogy C3, persze benyásokhoz is jó. aztán emgszűnt az új neve Edge professional lett, igazából az FST lett kb az. de ezekről olvastam ezt azt, hallottam ezt azt. szóval ezért. persze rendelhettem volna máshonnan is, de szeretem ha készségesek a vevővel, és ez szimpatikus volt, meg az ár is. nem a legolcsóbb, de bőven nem a legdrágább hely. lehet most is tőlük rendelünk, de Eneos lesz. Amúgy az eddigi összes olajam tőlük vettem.

YELLOW Elküldve: 2014-05-13 18:59 Szívócsonk-pillangószelep

Kuszi írta: Tehát a benzines bmw-ket is érinti a pillangószelep probléma?
318 2000 res benzines motorról van szó.


szerintem simán leszűrhető volt a beszélgetésből. nem érinti, mert nincs. a dízelbe is csak környezetvédelmi normák miatt van, meg hasonló betegségek miatt. mintha számítana valamit.
szóval benzinesekben nincs!

YELLOW Elküldve: 2014-05-13 18:57 Kuplung__

Fecc írta: hello!

330d e46 kuplung tárcsa bontott, 316i e46ba jó lehet?
köszi


nem valószínű

YELLOW Elküldve: 2014-05-13 18:50 manuális váltó

Darius írta: Üdv!Érdeklődnék hogy manuális váltónál a váltóolajat hány ezrenként erdemes lecserelni?Illetve érdemes-e?


attól függ mennyi a km benne. szerintem 200ezernél célszerű. én olyan 75 ezernél cseréltem, de nagyon kár volt..., ha cserélsz, csakis gyári olajat, vagy ATF-et bele, manuális váltóolajat semmiképp, én ezt javaslom.

YELLOW Elküldve: 2014-05-12 21:28 manuális váltó

Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy kuplungcserénél általában a kuplungtárcsán,kinyomón és kinyomó szerkezeten kívül mit érdemes még cserélni?!
Valamint maga a váltó kar alap helyzetben igen lötyögős,ahhoz mit és hol kell kicserélni?!
Am... meg nekem is van ilyen gondom, hogy sokszor nem akarja bevenni 1-be és rá kell még kuplungolnom egyet és akkor beveszi, ez lehet a kuplung kopás miatt?!
Előre is köszi!


méást nem is nagyon tudsz cserélni.
nekem az 1-es fokozat bevétel, olaj miatt volt, váltóolaj. ha volt cserélve, akkor valószínű nálad is ez van, vagy szinkrongyűrű, bár lehet az 1-es fokozat nincs is szinkronizálva.

YELLOW Elküldve: 2014-05-12 21:20 Szívócsonk-pillangószelep

hil írta:
Kuszi írta: Helló!
A pillangószelep probléma a benzines bmw-ket is érinti. (e46,318i)


Szia!
Ezt tudnád részletezni? Tervben van egy ilyen vásárlása, csak ezért kérdezem. Egyébként mik vele a tapasztalatok? Gondolom N42b20 vagy N46B20-ról van szó.
hil



szerintem kérdés lett volna

YELLOW Elküldve: 2014-05-12 21:19 Motorolaj

hil írta:
YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta: meg xado-mazo-t vagy akármit...


Használtál Xado-t azóta Yellow?



nem, és nem is fogok használni szerintem. de ha kopott egy motor, azon nem segít semmi csoda olaj, hogy ne zabálja. ha más a viszkója, akkor kevesebbet ehet belőle.
nyílván egy jó motornál, kijöhet az olajak közti különbség, de nyílván nem azokról a kategóriákról beszélünk, és azt sem tudjuk az illető autójában valójában mennyi a km, és mennyire kopott a motor.


Sziasztok!
Én sajnos másodszorra is Xadot tettem bele, nekem nagy csalódást jelent most is.
hil



de ha megint azt mondod nekem mikor találkozunk, hogy azt veszed, pedig csalódtál, akkor bajok lesznek
mondtam neked, hogy ha a Mobil 1 bevállt, akkor vedd azt, én is azt ajánlottam volna az egyiknek. mondtam is ha jól emlékszem, hogy ha bevált valami, akkor nem kell váltani. én is leírtam már miért váltottam a Castrol-ról. most azért vettem nagyon haspnlót Aral-ba, mert kiváncsi voltam, mennyire lesz olyan, mert kb ugyanaz, de ez még tutti német.

YELLOW Elküldve: 2014-05-12 21:14 Szívócsonk-pillangószelep

Kuszi írta: Helló!
A pillangószelep probléma a benzines bmw-ket is érinti. (e46,318i)


nem

YELLOW Elküldve: 2014-05-12 21:12 Gumiméret-futómû

sooszoli írta: SziasztokNekem e-39-em van.Eredetileg 17colos Et20 felnikel.Most vettem 2pár 20mm nyomtávszelesítőt ami elvileg ET 0-ába rakja.Nos a hátulja izom brutálul néz ki,de az eleje nem igen tetszik nagyon kint a felni.Az a kérdésem,hogy ha csak a hátulján hagyom a nyomtávszelesítőket és az eleje marad eredeti ET20 az gáz?Veszit valamit a stabilitásából ,vagy veszélyes e.Ha valakinek van tapasztalata kérem ossza meg velem.velem. Elöre is köszönöm.Zoli


szerintem nem gáz, max jobban terheled a csapágyat hátul.a fara jobban betapad, nehezzebben fordulós lesz, valószínű jobban fogja enni a gumit. szerintem célszerű ezt úgy csinálni, hogy növel felni szélességet, és csak kicsit csökkented az ET-t. tehát inkább 9" felni, és és mondjuk hamraad ennyi az ET, esetleg egy 10mm-es nyomtáv.

YELLOW Elküldve: 2014-05-12 20:45 Motorolaj

jons írta:
YELLOW írta: meg xado-mazo-t vagy akármit...


Használtál Xado-t azóta Yellow?



nem, és nem is fogok használni szerintem. de ha kopott egy motor, azon nem segít semmi csoda olaj, hogy ne zabálja. ha más a viszkója, akkor kevesebbet ehet belőle.
nyílván egy jó motornál, kijöhet az olajak közti különbség, de nyílván nem azokról a kategóriákról beszélünk, és azt sem tudjuk az illető autójában valójában mennyi a km, és mennyire kopott a motor.

YELLOW Elküldve: 2014-05-12 20:41 izzítógyertya

laszlo0918 írta:
Kristen76 írta:
andree írta:
Kristen76 írta:
andree írta: Sziasztok,

Ismertek valakit aki javít izzítógyertya menetet?

Üdv.


Beletörted??


Kilőtte!!


Akkor a kopmresszióval nincs gond


Szevasz nekem volt hasonló gondom már egy másik autóval létezik olyan cucc hogy belefúrsz a régi menetbe vastagabb fúró heggyel vágsz bele egy speciális menetet azzal a menetvágóval amit kapsz hozzá beletekersz egy spirál menetet ami acél és kész mi a sógorral megcsináltuk otthon azóta is megy masina semmi gond vele.ha érdekelnek a részletek írj privát



Helicoil a neve.
amúgy ha volt cserélve, akkor rossz nyomatékkal lett visszahúzva, vagy túl sűrűn volt kiszedegetve és elnyalódott a menet.

YELLOW Elküldve: 2014-05-12 20:37 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

takytomy1 írta: Sziasztok!!!
A kocsira szeretnék alufelnit csak nem tudom fel menne rá.
18 col és mind a négy et46 8j széles.215/40-es gumikat meg kapnék csak az még rámenne a felnire?
Köszi a segítséget!!!!


igen ez így teljesen jó

YELLOW Elküldve: 2014-05-12 20:33 Kipufogó

ans777 írta: Sziasztok!

Tegnap ahogy jöttem a nagy esőben, belementem egy hatalmas tócsába, kb. 50el, víz jobbra, balra csak úgy "repesztett".
Ez még nem is olyan érdekes, de utána egyből megváltozott az autó hangja. Kicsit olyan szaggatott, nehéz elmondani. Azonban egy két kilométer után teljesen megszűnt ez a fura hang. Utána mentem vele sokat, majd megint belementem egy tócsába és újra előjött ez a megváltozott hang. Na mondom akkor itt lesz összefüggés a tócsa között.

De aztán másnap reggel egy éjszakát pihenve az autó, indítás és megint furcsa a hangja.
Lyukas a kipufugó és valahol kifúj?
Köszi!


vagy épp a lambda szonda visszahül hirtelen, emiatt megváltozik a keverék képzés

YELLOW Elküldve: 2014-05-11 19:18 Motorolaj

jons írta:
Totyasrac írta: Mondjuk még csak 3e km-t mentem vele az új olajjal, de eddig nem ette


Térjünk vissza erre 12k km-nél. Ha akkor sem fogyott el több, mint 5dl akkor jó az olaj a kocsidba. Az, hogy teljesíti az előírt követelményeket az még nem biztos, hogy jó is lesz a motorba.


ehhez nem feltétlen az olajnak van köze, hogy mennyit eszik belőle... ha kopott egy motor, vagy szarok a szimeringek, akkor 5000Ft/l olajat is ethet bele, meg xado-mazo-t vagy akármit...

YELLOW Elküldve: 2014-05-10 19:44 Klíma

totyak87 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni e46-omban lévő digitklíma ügyében!
Jéghiged levegőt fúj a klíma, viszont a jobb oldal felől lényegesen melegebbet! Mindegy, hogy milyen állásban van! A két középső beömlőnél is, a jobb oldaliból melegebb levegő jön.

Remélem valakinek lesz okos, használható ötlete!
Előre is köszönöm!


valószíná azon az oldalon a "csapapntyúk" nem zárnak rendesen, és enged be meleget a motor felől. bár nem tudom, mert a fűtéscsap ha el van zárva... vagy akkor mindenhol nyomná egykicsit melegebbre. hmmm...