Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-05-09 21:36 Ajtónyítási Gondok!

vidobali írta:
YELLOW írta:
vidobali írta:
hil írta:
vidobali írta:



Igazad van, elnézést, pótlom a sztorit

E46 320D Touring 2000 évjárat, mentem dolgozni, indulok itthonról, távnyitóval nyitom az ajtót, minden stimmel. Odaérek melóhelyhez, akarom lezárni, de nem müködik. Mondom lemerült biztosan az elem. Elemet kiszedtem, kimértem, minden stimmel 3,1V leadja az elem, Akkor lehet a kulcsban lévő elektronika, fogom a pótkulcsot, semmi, nem nyit nem zár. teljesen halott. Megmérem az elemet abban 2,9V a feszültség, tehát a pótkulcsban is renben az elem. Beülök, a középkonzol gombja viszi az ajtókat, működik, de távnyitóval nem. Akku lehúz, hátha csak egy reset kell a rendszernek, se semmi. Hol keressem a hibát? Biztosítéktáblán minden rendben, mind a négy KP zár bizti jó (49, 52, 58, 60). Relét még nem néztem, de ha a belső gomb viszi, akkor nem hiszem, hogy a relével lenne gond.



Szia!
(piramis építést bezártam) Lehet, hogy csak a kulcsokat kéne betanítani. Ennek menetét Yellow már sokszor megírta, számomra bonyi, mindig elfelejtem. Amennyiben ez megtörtént, akkor mi a további jelenség? Én úgy tudom (lehet rosszul), ha az egyik kulcsot tanítod, akkor a másikat is kell azonnal, mert csak az, amit betanítottál fogja működtetni a zárakat. Kulccsal tudod zárni/nyitni az ajtókat??? A távnyitón ha a csomitetőt nyitod, akkor az működik-e?
hil



Kulcstanítás ez alapján megtörtént

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Így csináltam, de nem reagál semmi.

A jelenség, hogy a kulcs távirányítója nem nyitja az ajtókat, a tolvaj gomb viszont viszi az összes ajtót, kivéve a hátsó ajtón a kis ajtót.



de amikor tanítottad egy ajtó sem volt nyitva ugye? úgy értem kitárva. ezt ki felejtettem a leírásból, hogy becsukva kell lennie, nem zárilag, hanem fizikálisan becsukva.
ha a tanítást követően, a zárás/nyitás cuccot nem csinálja, akkor nem veszi a jelet.
de maga a vevő nem szokott ilyen hirtelen szerintem meghalni. vagy annyi lehet, hogy mivel a kis üvegajtó sem működik, lehet el van törve ott a zssanérnál kábel, és épp a vevő kábele is el van. bár sedannal szokott gond lenni az átvezetésnél, de kitudja. mással nem lehet gond, mert másnak nincs köze hozzá. vagy leejtetted a kulcsot esetéleg? lehet elengedett rajta valami.


Szia

Mindent a leirtak szerint csináltam. Viszont egy olyan jelenségre lettem figyelmes, hogy hiába zárom kulcsal az autót, a pöckök mind a négy ajtónál lemennek, de a vezető oldali bal ajtót ezek után is ki tudom nyitni a kilincsel. Sőt, ha a tolvaj gombal zárom akkor is nyilik kivülről ha a kilincset meghuzom. Ez elég géz, mert nem tudom lezárni az autót még kulcsal mechanikusan sem.

A vezető oldali centrálzár szerkezet okozhat ilyen problémát? Mert lehet az adta be a kulcsot és azért nem megy a távnyitás meg minden.

Másik kérdés, ha a vevőegység a hátsó ajtó szárny alatti részben van, és a mikro kapcsoló nem működik, és ugye a kulcs se nyitja távvezérléssel, mert az sem jó, hogy a büdösbe tudom kinyitni a kis ajtót, hogy le tudjam szerelni a szárnyat, hogy hozzáférjek a vevőegységhez???????



pontosan én sem tudom, sőt ez alapján nem is értem. nekem anno úgy mondták, hogy a vezető ajtóban lévő zárszerkezetben van egy hall szenzor, ami küldi a jelet zárásnál, nyitásnál a GM-nek, és az alapján működnek a többi ajtó zárjai, persze ez nagyon gyorsan zajlik le. tehát ez alapján neked a hall szenzor odamegy az érzékelőhöz, mert a többi ajtót lezárja. viszont valószínű nem reteszel le. de ennek nem kéne köze lenni-e a távos nyitáshoz.
a másikat nem tudom, de nekem ott gyanus valami vezeték szakdás az átvezetőnél.

YELLOW Elküldve: 2014-05-09 19:01 légzsák lámpa világít

zolibmw írta: Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma.
Viszont tudok készíteni olyan ellenállást amit írtok, viszont tudok rendelni ilyet

http://www.ebay.co.uk/itm/FITS...1171629288

Az jó lehet-e, illetve hova kell rácsatlakoztatni? Ha valaki egy pontos leírást tudna adni azt megköszönném!


szerintem kapcsoltasd ki diaggal a figyelőt
amúgy az ülés alatti csatira kell rátenni.

YELLOW Elküldve: 2014-05-09 18:06 Ajtónyítási Gondok!

vidobali írta:
hil írta:
vidobali írta:



Igazad van, elnézést, pótlom a sztorit

E46 320D Touring 2000 évjárat, mentem dolgozni, indulok itthonról, távnyitóval nyitom az ajtót, minden stimmel. Odaérek melóhelyhez, akarom lezárni, de nem müködik. Mondom lemerült biztosan az elem. Elemet kiszedtem, kimértem, minden stimmel 3,1V leadja az elem, Akkor lehet a kulcsban lévő elektronika, fogom a pótkulcsot, semmi, nem nyit nem zár. teljesen halott. Megmérem az elemet abban 2,9V a feszültség, tehát a pótkulcsban is renben az elem. Beülök, a középkonzol gombja viszi az ajtókat, működik, de távnyitóval nem. Akku lehúz, hátha csak egy reset kell a rendszernek, se semmi. Hol keressem a hibát? Biztosítéktáblán minden rendben, mind a négy KP zár bizti jó (49, 52, 58, 60). Relét még nem néztem, de ha a belső gomb viszi, akkor nem hiszem, hogy a relével lenne gond.



Szia!
(piramis építést bezártam) Lehet, hogy csak a kulcsokat kéne betanítani. Ennek menetét Yellow már sokszor megírta, számomra bonyi, mindig elfelejtem. Amennyiben ez megtörtént, akkor mi a további jelenség? Én úgy tudom (lehet rosszul), ha az egyik kulcsot tanítod, akkor a másikat is kell azonnal, mert csak az, amit betanítottál fogja működtetni a zárakat. Kulccsal tudod zárni/nyitni az ajtókat??? A távnyitón ha a csomitetőt nyitod, akkor az működik-e?
hil



Kulcstanítás ez alapján megtörtént

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Így csináltam, de nem reagál semmi.

A jelenség, hogy a kulcs távirányítója nem nyitja az ajtókat, a tolvaj gomb viszont viszi az összes ajtót, kivéve a hátsó ajtón a kis ajtót.



de amikor tanítottad egy ajtó sem volt nyitva ugye? úgy értem kitárva. ezt ki felejtettem a leírásból, hogy becsukva kell lennie, nem zárilag, hanem fizikálisan becsukva.
ha a tanítást követően, a zárás/nyitás cuccot nem csinálja, akkor nem veszi a jelet.
de maga a vevő nem szokott ilyen hirtelen szerintem meghalni. vagy annyi lehet, hogy mivel a kis üvegajtó sem működik, lehet el van törve ott a zssanérnál kábel, és épp a vevő kábele is el van. bár sedannal szokott gond lenni az átvezetésnél, de kitudja. mással nem lehet gond, mert másnak nincs köze hozzá. vagy leejtetted a kulcsot esetéleg? lehet elengedett rajta valami.

YELLOW Elküldve: 2014-05-09 14:50 Ajtónyítási Gondok!

vidobali írta:
vidobali írta:
hil írta:
vidobali írta:
hil írta:
vidobali írta: Sziasztok

Nálam is jelentkezett ez a probléma, érdeklödök, hogy tudtok-e Magyar beszerzési forrást a V23084-C2001-A303 reléhez, vagy csak az e-bay-ről lehet beszerezni?


http://www.soselectronic.hu/

http://www.soselectronic.hu/?s...C2001-A303





Szia

Köszönöm, de itt már néztem, azt írja, hogy "Már nem szállítható tétel"
Azért felhivom őket holnap

Szia!
De van alternatív termék, amiből jelenleg 520db van raktáron. Abból 1db csak elég lesz Neked.
http://www.soselectronic.hu/?s...-1393267-2

hil



Szia

Köszönöm a segítséget, már megrendeltem



Nah, ground modulon cseréltem a kér relét, semmi eredmény, vettem egy ground modult, a szemem láttára szerelték ki, működött, hazavittem beszereltem és még mindig nem nyit a kulcs, a belül lévő tolvaj gomb működik rendesen. Kulcsokba cseréltem elemet, tanítani is próbáltam a kulcsokat de semmi.

Öttlet?



akkor már csak a jel vevő maradt a C oszlopon, vagy annak környéke. a másik oldali C oszlopon viszont a rádió antenna erősítője van.

YELLOW Elküldve: 2014-05-09 11:19 Mi lehet a baj?

elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

Lenne nekem is egy kérdésem. Bár szerintem inkább költői, mint érdemi. Mert így fórumon keresztül elég nehéz lehet diagnózist adni. De jól esik kiírni magamból

Az adatlapomon található kocsiról van szó (2008-as, 116i, elvileg 84e km).
Utolsó előtti utamon (cirka 10km) úgy értem haza, hogy még járó motorral szálltam ki a kocsiból és olyat hallottam, mint amikor egy forró fémre nagy csöppekben ráesne a folyadék és sisteregne (vagy mintha valami szerep szakaszosan eresztene). De ezt csak hasonlatként mondom, mert egyenletes, de csak járó motornál hallottam, a motor felől. Motor lekapcs, akkor megszűnt, majd bekapcs és megint szólt. Állt egy éjszakát, és másnap nem jött elő a hang egy szintén 10-15km-es szakaszon. Azóta még nem mentem vele. Aggódjak? Vagy tudtok bárminemű forrást, ami legálisan csinálhat ilyet?

Hiba adódhat:
- Két hónapja vettem, lehet bármi, eddig nem ismert hibája. (pl. valahol elkezdett szivárogni a hűtőfolyadék?)
- Rájárnak a roh@dt nyestek, valamit megrághattak.
- Egy hónapja volt Wallisnál motor- és fék-olaj / szűrök / gyertyák / gyertyatrafó(k) / váltókapcsoló szimering cserén. Lehet, hogy ők pl. nem húzták meg eléggé az új gyertyákat és ott "szelel"?

Előre is köszönöm a hozászolásokat!


furcsa csak melegen csinálja. lehet a hűtővíz levegős, és ereszti el a levegőt a túlnyomás miatt. esetlege gy légtelenítést meg lehet nézni. így hírtelen ennyi, az elején másra gondoltam, mert az enyém is csinál dolgokat melegen, nem úgy mint hidegen. de az is normális.


"esetlege gy légtelenítést meg lehet nézni."
Ez annyiból áll, hogy kinyitom az utántöltőnél, majd visszazárom? Gondolom nem ilyen egyszerű


ez is egy megoldás, csak vigyázni kell a forró gőz meg ne égessen. elvileg annak a kupaknak el kéne engedni a nyomást.
képen jobb alul az a kereszt hornyú műanyag csavar a légtelenítő, olyan van még a kiegyenlítő mellett is. csak azt óvatosan tekerd mert könnyen elbaxódhat, valami széles fejű lapos csavarhúzóval érdemes tekerni. a lényeg üzemmeleg járó motornál kell légteleníteni.

YELLOW Elküldve: 2014-05-09 10:13 Mi lehet a baj?

elgeri írta: Sziasztok

Lenne nekem is egy kérdésem. Bár szerintem inkább költői, mint érdemi. Mert így fórumon keresztül elég nehéz lehet diagnózist adni. De jól esik kiírni magamból

Az adatlapomon található kocsiról van szó (2008-as, 116i, elvileg 84e km).
Utolsó előtti utamon (cirka 10km) úgy értem haza, hogy még járó motorral szálltam ki a kocsiból és olyat hallottam, mint amikor egy forró fémre nagy csöppekben ráesne a folyadék és sisteregne (vagy mintha valami szerep szakaszosan eresztene). De ezt csak hasonlatként mondom, mert egyenletes, de csak járó motornál hallottam, a motor felől. Motor lekapcs, akkor megszűnt, majd bekapcs és megint szólt. Állt egy éjszakát, és másnap nem jött elő a hang egy szintén 10-15km-es szakaszon. Azóta még nem mentem vele. Aggódjak? Vagy tudtok bárminemű forrást, ami legálisan csinálhat ilyet?

Hiba adódhat:
- Két hónapja vettem, lehet bármi, eddig nem ismert hibája. (pl. valahol elkezdett szivárogni a hűtőfolyadék?)
- Rájárnak a roh@dt nyestek, valamit megrághattak.
- Egy hónapja volt Wallisnál motor- és fék-olaj / szűrök / gyertyák / gyertyatrafó(k) / váltókapcsoló szimering cserén. Lehet, hogy ők pl. nem húzták meg eléggé az új gyertyákat és ott "szelel"?

Előre is köszönöm a hozászolásokat!


furcsa csak melegen csinálja. lehet a hűtővíz levegős, és ereszti el a levegőt a túlnyomás miatt. esetlege gy légtelenítést meg lehet nézni. így hírtelen ennyi, az elején másra gondoltam, mert az enyém is csinál dolgokat melegen, nem úgy mint hidegen. de az is normális.

YELLOW Elküldve: 2014-05-09 09:20 Mi lehet a baj?

RolandBMW323 írta:
szotakdavid írta:
RolandBMW323 írta:
YELLOW írta:
RolandBMW323 írta: Hali.A problemam a kovetkezo egyik nap eszrevettem h nem egyenletesen jar a motor (hebeg).Masnap kigyulladt az EML lapa es a kiporge gatlo,es a kocsibol elment az ero,majd rantott 1 et es eladt ero visszajott.kovetkezo nap pedig csak kigyulladt az ABS kiporgesgatlo kezifek,azota villagit es nemtom miert. Valaki eszlelt mar hasonlot????????


jó, hogy a másik helyre nem így írtad... most akkor mi történt?


Igy tortent minden,ahogy ideirtam,es azota vilagit is.Neha hebeg picit neha nem.


Hiba olvasás segítene,de nem tudunk ajánlani senkit mert nemt tudjuk hol laksz.


Ok koszonom azert am Amsterdamban elek,majd keresek itt valami BMW-st


akkor a varázs sütitől képzelődsz csak

YELLOW Elküldve: 2014-05-08 12:57 Fûtõventillátor

zolibmw írta:
YELLOW írta:
zolibmw írta: Sziasztok!

Elkezdett ciripelni a ventilátorom, de ezt eltekintve tökéletesen működik. Bementem kérni két helyen is árajánlatot a ventilátor cserére.
Mindenhol 200.000 Ft feletti alkatrész árat mondtak egy e46-os 2004-es BMW-be.

Kicsit húzósnak érzem. Van javaslatotok, hogy hogyan és hol lehetne olcsón megcsináltatni?

Köszi!


ki kell fújni, és befújni valami kenő anyaggal a tengelyt


ez jó megoldásnak tűnik, viszont kivel tudom ezt megcsináltatni itt Pesten, mivel én nem nagyon értek a szereléshez



ezt majd megmondja egy pesti

YELLOW Elküldve: 2014-05-08 12:05 Mi lehet a baj?

Totyasrac írta:
szicsu írta:
Az 1-es.A jobb hátsó kerék mögött találod felcsavarozva.Legalábbis az enyémen ott van.


Úgy látom nem aranyárban mérik azért, egy misét megérhet, a kerék mögött kint (a doblemezt előtt/mögött?) vagy bent a csomagtartó kárpitja alatt lelem meg?

Köszi!


kívül kell neki lenni

YELLOW Elküldve: 2014-05-08 11:42 Fûtõventillátor

zolibmw írta: Sziasztok!

Elkezdett ciripelni a ventilátorom, de ezt eltekintve tökéletesen működik. Bementem kérni két helyen is árajánlatot a ventilátor cserére.
Mindenhol 200.000 Ft feletti alkatrész árat mondtak egy e46-os 2004-es BMW-be.

Kicsit húzósnak érzem. Van javaslatotok, hogy hogyan és hol lehetne olcsón megcsináltatni?

Köszi!


ki kell fújni, és befújni valami kenő anyaggal a tengelyt

YELLOW Elküldve: 2014-05-08 09:56 Mi lehet a baj?

Totyasrac írta:
YELLOW írta:

ezt írtam, de köszönöm, hogy figyelmesen elolvastad...
az elején ne dugd be tövig a pisztolyt (és nem a szexre gondoltam), aztán addig kézzel nyomd, aztán olyan 10 liter után beakaszthatod neki, meg tövig nyomhatod. próbáld ki, ha nem működik, akkor szellőző szűrő csere.



Elolvastam, válaszoltam is rá, mégpedig ezt: "Amúgy a végén mindegy, mennyire tolom be a csövet, vagy mennyire nem - ugyanúgy csak csepegtetni tudom bele az utolsó 20 litert", mindenki nyugodjon le

A szellőztető szűrőt viszont most látom először, ilyesmire tippeltem én is, köszi - azt merre találom, mekkora macera a cseréje?


na ezt én nem olvastam... dikk
jah hogy neked a végén nem megy bele folyamatosan... uhh

YELLOW Elküldve: 2014-05-08 09:50 Mi lehet a baj?

Totyasrac írta:
toki24 írta:

Biztos erölteti a szivattyút,de ha 1 hónapba egyszer felvillan a sárga szerintem semmi gond. Én megvárom mig felvillan aztán gó kut csurig lököm és megint sárga megitn csurig szerintem ezzel sincs semmi gond ha valaki igy csinálja nem?


Nekem mondjuk úgy ~hetente, max. kéthetente felvillan (használom a kocsit :mrgreen, akkor telelököm, csak sokáig tart a leírt ok miatt... Erre van megoldási javaslat?


ezt írtam, de köszönöm, hogy figyelmesen elolvastad...
az elején ne dugd be tövig a pisztolyt (és nem a szexre gondoltam), aztán addig kézzel nyomd, aztán olyan 10 liter után beakaszthatod neki, meg tövig nyomhatod. próbáld ki, ha nem működik, akkor szellőző szűrő csere.

YELLOW Elküldve: 2014-05-08 09:48 Mi lehet a baj?

RolandBMW323 írta: Hali.A problemam a kovetkezo egyik nap eszrevettem h nem egyenletesen jar a motor (hebeg).Masnap kigyulladt az EML lapa es a kiporge gatlo,es a kocsibol elment az ero,majd rantott 1 et es eladt ero visszajott.kovetkezo nap pedig csak kigyulladt az ABS kiporgesgatlo kezifek,azota villagit es nemtom miert. Valaki eszlelt mar hasonlot????????


jó, hogy a másik helyre nem így írtad... most akkor mi történt?

YELLOW Elküldve: 2014-05-08 09:47 e36

Jack írta: Hali! Szerintetek ha az utastérben lefő sofita izzókat ledesre cserélem akkor az nem fog működni? Csak mert mondták páran ezt a can bus rendszert meg hogy érzékeli hogy más a fogyasztása és akkor azt hibának veszi. Próbálgatni nem akarom mert 2-3.000Ft lenne az a ledes sofita készlet. Valaki cserélte már ki esetleg?


a te autódnak nem sok köze van a CAN-hez. mellesleg amúgy sem hiszem, hogy figyelné az utatérben lévő világításkör ellenállását. ha ennyire akarod, szerintem simán veszel sima LED-es sofita szerű szart, oszt beteszed. nem kell ilyen CAN, meg tökömtudja kamuszöveges cucc.

YELLOW Elküldve: 2014-05-08 09:44 DSC

RolandBMW323 írta: Hali.Nekem is kigyulladt a dsc abs es kezifek lampa,de elotte valo nap eszre vettem h furcsan jar a motor is kicsit hebeg es akkor is kigyulladt ay EML es a DSC elment az ero de kicsivel kesobb el is aludt es az ero is visszajott.Valaki tapasztalt mar iet???????????????


a DSC beleszól a motorvezéslésbe is. a te esetedben azt mondanám, hogy el kéne vinni diagra, valószínű lesz nyoma, lesz hibaüzenet. megnézni mit ír. esetleg egy DSc frissítés sem árt. egyébként ha nem gyakori az eset, szerintem nem kell vele foglalkozni, lehet csak pillanatnyi zavar volt, vagy napkitörés ilyesmi.