Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-05-08 09:42 Ajtónyítási Gondok!

maddog írta: hallottam egy olyat, hogy elvileg az érzékelő az a belső tükörben van. Ha nekem csak sima tükröm van nem ilyen infrás valami, akkor elképzelhető hogy az előző tulaj ilyen 3gombos kulcsot másoltatott magának és nincs is benne akkor távvezérlés?


a kulcs nem infrás. azért mert LED villog rajta. akkor lennie kellene infra LED-nek is rajta. BMW-knél a hátsó szélvédőben van a vevő, ha jól tudom és rádió frekvenciás vevő.
előfordulhat, hogy egy jó kulcs sem nyit, de azért, mert a jel nem tud visszaverődi sehonnan, ha olyan helyen állsz, vagy olyna helyről nyitsz, amit a vevő nem lát meg rögtön. de ez elég ritka szokott lenni.

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 22:10 Mi lehet a baj?

zola25 írta: Sziasztok!

Van egy 318-as E46-om,2002-es,benzines.
A hiba jelenség a következő: Mikor benyomom a kupplungot és a váltókart elhúzom a 1-es fokozat irányába majd fel tolom,ilyenkor ilyen dübbenő szerű hang jön hátulról.
Akkor is csinálja 1-ből 2-be váltok!
Kérdésem az lenne mi lehet a baj merre induljak javítással,kb összeggel számolva illetve ha tanácsolnátok alkatrész márkákat is azt még külön megköszönném.

Köszi előre is!!!




valószínű a diffitartó hátsó szilentje, de kb le kell szedni hozzá az egész bolcsőt, de a diffit mindenképp ki kell venni, mert az a szilent darabokban és nehezen fog kijönni.

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 22:05 Mi lehet a baj?

toki24 írta:
YELLOW írta:
Totyasrac írta:
YELLOW írta:

ezt rosszul csinálod... én általában felénél tankolok, csak néha megyek le sárgáig. ezzel csak kínzod a szivattyút.


Nem mondod, hogy ez "kínzás" neki
És nem szándékozom 300km-enként benzinkútra járni, így is hetente megyek, a végén veszek valami takarékosabbat
Utoljára a céges 1.6-os Swift volt ami ~400km-enként kutat keresett, de ez egy ~utazóautó... Nem tudom elfogadni, hogy fél tankonként telerakjam


nyílván nem azt mondom, ha pályán mész, akkor állj meg. de ha pont arra járok amerre tankolni szoktam, és nem sietek, akkor mindig megállok. volt olyan, hogy 3/4-nél beálltam tankolni
nyílván ha telenyomod az jó. viszont sokan vannak úgy, hogy 50km-t jelez az autó, és 5-10 litereket tankolnak csak. én nem egy ilyen esetnél láttam, hogy a pumpa meghalt. nyílván az huzamosabb esetben fordul elő, mármint, hogy ennek tudható be.


Biztos erölteti a szivattyút,de ha 1 hónapba egyszer felvillan a sárga szerintem semmi gond. Én megvárom mig felvillan aztán gó kut csurig lököm és megint sárga megitn csurig szerintem ezzel sincs semmi gond ha valaki igy csinálja nem?


hát ezt írtam, hogy így még oké

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 20:53 Mi lehet a baj?

Totyasrac írta:
YELLOW írta:

ezt rosszul csinálod... én általában felénél tankolok, csak néha megyek le sárgáig. ezzel csak kínzod a szivattyút.


Nem mondod, hogy ez "kínzás" neki
És nem szándékozom 300km-enként benzinkútra járni, így is hetente megyek, a végén veszek valami takarékosabbat
Utoljára a céges 1.6-os Swift volt ami ~400km-enként kutat keresett, de ez egy ~utazóautó... Nem tudom elfogadni, hogy fél tankonként telerakjam


nyílván nem azt mondom, ha pályán mész, akkor állj meg. de ha pont arra járok amerre tankolni szoktam, és nem sietek, akkor mindig megállok. volt olyan, hogy 3/4-nél beálltam tankolni
nyílván ha telenyomod az jó. viszont sokan vannak úgy, hogy 50km-t jelez az autó, és 5-10 litereket tankolnak csak. én nem egy ilyen esetnél láttam, hogy a pumpa meghalt. nyílván az huzamosabb esetben fordul elő, mármint, hogy ennek tudható be.

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 18:21 Mi lehet a baj?

Totyasrac írta:
YELLOW írta:
van olyan. ez főleg akkor fordulhat elő, ha nagyon kis anyag van a tankba. nem kell a pisztolyt tövig benyomni az elején. hogy mellette tudjon kijönni a levegő. nekem csak akkor iylen, ha nagyon keves anyag marad benne tankolás előtt. lehet a szellőztető dugult, nem tudom.


Persze, hogy viszonylag kevés van, azért megyek kútra - olyan 54-55 liter szokott belemenni, megvárom míg világít a lámpa és utána amikor kút felé járok, teletankolok. Nem szeretek sokszor menni ugyanis
(Apropó: 60 vagy 65 literes a tank? Mert ilyenkor ~70km szokott lenni a megtehető táv a fedkomp szerint...)

Amúgy a végén mindegy, mennyire tolom be a csövet, vagy mennyire nem - ugyanúgy csak csepegtetni tudom bele az utolsó 20 litert


ezt rosszul csinálod... én általában felénél tankolok, csak néha megyek le sárgáig. ezzel csak kínzod a szivattyút.

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 18:15 Mi lehet a baj?

troooger írta: Sziasztok!
Mi lehet a baj, hogy ha meleg a motor, nehezen indul újra ha leállítom?


én a gyertyát mondanám, más főtengely, vagy vez.tengely jeladót fog mondani valószínű.

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 18:14 Ajtónyítási Gondok!

maddog írta:
YELLOW írta:
maddog írta:
YELLOW írta:
maddog írta: sziasztok. e36 318ti központizáram működik de a távirányító nem. Már így került hozzám az autó. Újratanítani próbáltam, elméletileg sikeres is volt mert 10mp-ig kb utána villog a piros led a kulcson, de továbbra sem történik semmi. Mi lehet a probléma?
ilyen a kulcs:
http://www.computersolutions.c...remote.jpg


úgy tudom akkor villog, ha gyenge az elem. szóval elemcsere, aztán tanítás.


az volt az első hogy elemet cseréltem benne mikor hozzámkerült, és úgysem működött.. autodata 2003 programban írják hogy: "Ha helyes a programozás a LED 10 másodpercen keresztül lassan villog"


így csináltad?

E36 kulcs betanítása

1.lépés összes ajtó kinyit!
2. lépés 5x gyorsan az kulcsot 1-es gyújtáshelyzetbe.
3. lépés folyamatosan nyomni a nyitást közben 3x a zárást aztán megvárni míg a kulcs kivillogja magát.
4. lépés ajtók becsuk
5. lépés a kulcsgombbal bezár kinyit.

az autodatába a kulcs kinézete alapján ígykell:-ajtó becsuk,gyújtás be-ki, ajtónyitó gomb be, 3x záró gomb, majd elengedni a nyitó gombot.
most megpróbáltam úgyis ahogy írtad, kivillogja magát mindkét esetben de semmi sem történik utána..



amit te írsz, az E46-nál van. E36-nál nem olyan. ezt egy olyan tulaj írta, akinek E36 van és neki így működött, ahogy leírtam, végülis az ő írását kopiztam.

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 18:12 Mi lehet a baj?

Totyasrac írta: Sziasztok!

Feltűnt, hogy elég nehezen tudom tankolni a kocsit - most, hogy már több kút több oszlopát is kipróbáltam, ideje rákérdeznem (mert valószínűleg a betöltőnél lesz a hiba). Szóval az van, hogy az első 20-30 literig a legkisebb átfolyású kattanási pontba be tudom a pisztolyt akasztani, majd onnét azonnal lekattan állandóan, tehát kézzel kell tartanom a pisztoly adagoló karját és minimális átfolyással tudom a maradék 20-30 litert belecsorgatni... Időm épp szokott erre lenni, de kényelmesebb lenne 2 perc alatt telefolyatni és menni fizetni, így eltart vagy tíz percig (meg hát ott is kell állnom mellette és tartani a kart).

Gondolom a tankszellőző lehet eldugulva kicsit (ahol kitolná az üzemanyag helyéről a levegőt)? Van ebben ilyen? Merre? Mennyire tipikus ez? Nekiálljak itthon vagy szakembert/szerszámokat igényel?

Előre is köszi!


van olyan. ez főleg akkor fordulhat elő, ha nagyon kis anyag van a tankba. nem kell a pisztolyt tövig benyomni az elején. hogy mellette tudjon kijönni a levegő. nekem csak akkor iylen, ha nagyon keves anyag marad benne tankolás előtt. lehet a szellőztető dugult, nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 17:43 Ajtónyítási Gondok!

maddog írta:
YELLOW írta:
maddog írta: sziasztok. e36 318ti központizáram működik de a távirányító nem. Már így került hozzám az autó. Újratanítani próbáltam, elméletileg sikeres is volt mert 10mp-ig kb utána villog a piros led a kulcson, de továbbra sem történik semmi. Mi lehet a probléma?
ilyen a kulcs:
http://www.computersolutions.c...remote.jpg


úgy tudom akkor villog, ha gyenge az elem. szóval elemcsere, aztán tanítás.


az volt az első hogy elemet cseréltem benne mikor hozzámkerült, és úgysem működött.. autodata 2003 programban írják hogy: "Ha helyes a programozás a LED 10 másodpercen keresztül lassan villog"


így csináltad?

E36 kulcs betanítása

1.lépés összes ajtó kinyit!
2. lépés 5x gyorsan az kulcsot 1-es gyújtáshelyzetbe.
3. lépés folyamatosan nyomni a nyitást közben 3x a zárást aztán megvárni míg a kulcs kivillogja magát.
4. lépés ajtók becsuk
5. lépés a kulcsgombbal bezár kinyit.

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 17:37 Ajtónyítási Gondok!

maddog írta: sziasztok. e36 318ti központizáram működik de a távirányító nem. Már így került hozzám az autó. Újratanítani próbáltam, elméletileg sikeres is volt mert 10mp-ig kb utána villog a piros led a kulcson, de továbbra sem történik semmi. Mi lehet a probléma?
ilyen a kulcs:
http://www.computersolutions.c...remote.jpg


úgy tudom akkor villog, ha gyenge az elem. szóval elemcsere, aztán tanítás.

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 11:46 Plasti Dip - a folyékony gumi

Methos írta:
YELLOW írta:
laszlo0918 írta:
Methos írta:
Crampus írta:
Methos írta:
én is benevezek egy flakon feketére

Amennyiben van címetek, van egy ismerősöm aki gyakran jár szlovákok felé.... hátha pont útba esik neki....


Én benevezek 1 v 2 flakonra. Attól függ mennyibe jön ki.


Eddig nincs cím, szóval valaki tud valamit???


Mi ez a cucc csak itt szlovákiában kapni vagy mi?




magyarba is kapni, de olvass vissza kicsit, a lényeg le lett már írva, illetve magad is rá tudsz keresni. első pár kommentben is van link.


Igen tudom goggle a barátom, és találtam is 4890 ért 17 kerben... de még mindig kicsit sokallom....


sajnos annyi. én amit tudok az szlovák, vagy amerikai rendelés. ha olcsóbban meg akarod úszni. de magyarországon elvileg a magyar plasti dip-es odlalon lévők, akik forgalmazzák. sajnos mindenféle adók miatt ennyi az ára nálunk.

szerk.: amúgy a laszlo-nak írtam, nem is sokat kell vissza olvasnia, szinte minden le van írva... nekem nincs kedvem ismételni magam.

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 07:34 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

mlaller írta:
toki24 írta:
mlaller írta: Sziasztok!

A segítségeteket / véleményeteket szeretném kérni.
Végigolvastam a topicot, de maradt bennem némi bizonytalanság.

Van egy 18-as M-es felnigarnitúrám, de voltak rajta sérülések, valamint rá volt kövülve némi fékpor is, és elvittem homokfúvásra. Szép lett a felni, bár a felülete látszólag is szemcsés egy kicsit.

Nekem is az lenne a kérdésem, hogy hagyományosan festessem le, vagy pedig szinterezéssel?
Ajánlottak egy szerelőt, aki szépen dolgozik, de hagyományos technológiával. Viszont azt olvastam, hogy egyenletesebb a porfestés.
Esetemben nem tudom, hogy a porfestés a homokszórás után maradt szemcsés felületet teljesen elfedné-e? Valamint mennyivel lenne tartósabb?

Előre is köszönöm a véleményeteket!
Üdv,

ui. mellékelem egy közelebbi - távolabbi képet is, hogy látszódjon miről beszélek.






Vigyázz,hogy kihez viszed mert ahogy látom elég rendesen megszórtátok homokkal, így elég rücsis lett, enyém is ugyanilyen és homokoztattam amit meg is bántam, végülis jo lett csak jó emberhez vidd aki normálisan lealapozza stb hogy a rücsik se látszódjanak mert akkora hiába festi le ha olyan maarad.Fényezést ajánlom legalábbis én


Sziasztok!
Köszönöm szépen a segítséget!
Lehet, hogy a fényezés lesz...megmutatom az arcnak a felniket, akit ajánlottak, mert még csak úgy beszéltem vele, hogy nem látta a portékát.
Szerintetek mi az elfogadható ára az alapozásnak és a fényezésnek együtt?
Nekem olyan 24e körül mondták a 4 kerékre.
Szép napot!


teljesen jó ár. általában 20 alatt senki nem vállalja.

YELLOW Elküldve: 2014-05-07 07:08 Plasti Dip - a folyékony gumi

laszlo0918 írta:
Methos írta:
Crampus írta:
Methos írta:
én is benevezek egy flakon feketére

Amennyiben van címetek, van egy ismerősöm aki gyakran jár szlovákok felé.... hátha pont útba esik neki....


Én benevezek 1 v 2 flakonra. Attól függ mennyibe jön ki.


Eddig nincs cím, szóval valaki tud valamit???


Mi ez a cucc csak itt szlovákiában kapni vagy mi?




magyarba is kapni, de olvass vissza kicsit, a lényeg le lett már írva, illetve magad is rá tudsz keresni. első pár kommentben is van link.

YELLOW Elküldve: 2014-05-06 15:36 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

én mindig azt hittem, hogy a szinter tartósabb, meg jobb, de állítólag a fényezés az igazi. az a baj ilyen küllős felniket nehéz fújni, a sűrű vékony küllők miatt. emiatt inkább szinterezés. ha fényeztetés mellett döntesz, akkor érdemes kalapácslakkot választani a lakozáshoz. sokkal erősebb bevonat.
megfelelő vastagságban a szinter és a fényezés is eltönteni a rücsiket, nem fog látszani. fényezésnél szinte biztos nem.

YELLOW Elküldve: 2014-05-06 07:48 Fûtõventillátor

Cseke05 írta: Üdv mindenkinek
Segítséget szeretnék kérni
A problémám az lenne hogy nem megy a fűtőventim
Digit kijelző úgy mutatja hogy megy de semmi
Biztiket megnéztem egyik ki volt menve azt kicseréltem de semmi
Aztán nekiálltam kiszedtem a ventit megnéztem direktbe és úgy ment
Mi lehet még vele a gond?
Olvastam azt a sünit,lehet az a gond?Ha igen akkor azt e36-ban hol találom és hogy néz ki?
Előre is köszönöm a választ


igen lehet gond. de az is lehet, hogy a klímavezérlő nem adja ki a jelet. ezt méregetni kellene.