Totyasrac írta:
YELLOW írta:
azok csak fém cuccok, simán megveheted hivatalos szervízben nem drága cucc, bár azt hiszem olyan 7ezer körül van.
ha a feszítő patronra gondolsz, az is pár ezres tétel, azt is érdemes akár hivatalosan megvenni, vagy aki foglalkozik alkatrész kereskedéssel.
A 12-es (vezető) és 13-as (csavar) együtt sincs 1000Ft (Scmiedmann és bajorbolt.hu online árak), de nem is a lóvé érdekelne, hanem hogy van-e értelme. Mármint nem őrültködök a kocsival (amúgy is automata, nem lehet melléváltani pl.), olajat jót fog kapni, csak ha még valamit tudok tenni hogy megvédjem a motort, akkor miért ne? (A munkadíj mellet mindegy, hogy 2e vagy 5e a kacatok darabja...).
Tehát elég-e ezt a kettőt kicseréltetni, vagy szükségtelen csak lánccserénél de a jó olaj minden alapja, vagy a feszítőpatront is (az melyik? nem jövök rá az ábrából)?
a 7-es a patron. a másik fém xarokat, az úgy egyben van azt hiszem a csomagban ott a 13-as környékén lévőkre gondolok.
a másik lehet, hogy már benne van. egy endoszkóppal meg lehet nézni. én tudok olyat, hogy valamibe gyárilag beletették. én feleslegesen nem bontanám meg a motort.
eleve nem értem, hogy ha hozza a realoem, és a társai, akkor annak rajta kellene lenni.
az N40-es motorról viszont tudom, hogy azon nincs, és én korábban is azokról hallottam, hogy ugrik a lánc. tezsem hozzá, azt hiszem volt itt olyan N46 motoros kolléga, aki rakatott be, tehát neki sem volt. de ha tud erről a BMW, hogy ez olyan gáz, akkor az N42 után, miért nem rakott az újabb N46 ba alapból, hisz filléres dolog. valószínű azért, mert nem kirívó az eset, aki meg szarul hazsnálja az autót, meg ilyen motorokkal raccsingol, az már nem a BMW baja, hogy megugrik. én így gondolom.