Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 09:33 Nem indul. please help me!

Paco írta:
Sziasztok!

Megint megállt, most az outlet-be Biatorbágyon !
A jelenség: beindult, döccent néhányat, de leállt - hiába nyomtam a gázpedált. Ezt még néhányszor megtette, aztán nem kísérleteztem. Hibát nem ír!

Múlt héten hoztam el a szerelőtől, ahol vezérműlánc csere volt, mert meg volt nyúlva és átugrott. Azóta semmi gond, hangja is szebb lett, jobban húzott, de most meg nem indul.

Valaki van a közelben, esetleg egy olvasóval, vagy egy jó (olcsó) traier-es számot tudtok???

Esetleg valami ötlet? Délkörül megyünk ki érte! Hátha...!

Köszi!


azóta sem indul be? jelenség alapján gyújtótrafóra gondolnék. talán lehet írtam korábban is. próbáld újra beindítani. hátha még beindulna.

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 06:48 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta: Sziasztok!

Mai mi lehet a baj kérdésünk:

Alanyunk egy 30d. Menet közben nagy füst,motorolaj mindenhol..mi történhetett??

Adok képet segítségnek aki megmondja mi történhetett kap egy tábla csokit.Tanulságos eset!!




kertergáz szellőztető hiba miatt?

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 06:45 Nagyobb sebességnél rezonálás

veszkoo85 írta:
oxigen írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
oxigen írta:
anubisz írta: No akkor meglátogatok én is egy váltóst,amíg nem késő, nézze meg, hátha érez majd valami hibát, mert olajat is cserélni kéne,mert szerintem sose volt, nálam biztos nem.


Olajat 60-80ezrenkent, az sokat segit. Plusz ilyenkor legalabb kiprobalja a valtos. Egyebkent egy dizel automatat nem szabad hasonlitani a benzinessel, mas a nyomatek, mas az igenybevetel. A benzinesek tartosabbak sokkal.

A valtos emberem atcsuszott holnapra, szoval holnap fog kiderulni, hogy igazabol hogy is megy, amikor nem vonszolja magat

Valaki emlitette a gaz+fek kombinaciot "teszteles" gyanant. Ezt azert ne fogadjatok meg, mert ket fele keppen lehet kinyirni egy automata valtot. Az egyik, hogy meg R-bol ugy rakod D-be, hogy meg gurul hatra az auto (D-bol R-be), vagy pedig a "kick-off", amikor fek+gaz egyszerre, ilyenkor ugyanis a lock-up nem tud osszezarni, viszont teljes erovel es nyomatekkal kopik a turbina.



Pont ez a lényeg, hogy jó e még ,az nem jelenti azt, hogy ki kell nyírni, de ha automatást vesz az ember, így szokták ellenőrizni, nem e kula a wandler. Aki meg menet közbe kapcsol hátramenetet,az meg is érdemli.


ezt a módszert, szakember írta. nem folyamatosan próbálja az ember csak egyszer.




Nem is tudtam Yellow hogy automata váltós az autód....nem is igazán értem ezeket a dolgokat,hogy akinek nincs tapasztalata vagy maga is részese ennek a dolognak az mi a fasznak ossza az itinert,mert egyszer réges régen hallott vagy olvasott valamit valahol.
ha valamihez nem értek akkor ne szóljak már bele ez nem telefon...hát ezért tartunk ott ahol most tartunk mert mindig azok az emberek mondanak ötletet vagy tippet akinek tapasztalata semmi az adott dologban.és ha valaki megnyit egy új témát ami már van azt le kell oltani a segítség helyett gratula....

ja amúgy jövőhéten megyek váltoshoz kontrollra 5 mátyás az ára ennek.40 mátyás az olajcsere+a szürő meg ilyesmi.majd beszámolok a diagnozisról.


de most ebben mi volt a beleszólás? mi köze ennek ahhoz, hogy iylen váltóm van?
miért Te tudod, hogy lehet kiszűrni, ha egy automatának baja van? mert ezt nem írtad. én csupán megemlítettem, hogy az a tesztelős részt egy szakember írta, autóvásárlóknak, mivel pont én linkeltem be azt a cikket, amiben erről szó van. gondolom, ha ez a etszt ártana a váltónak a TC, sem adta volna hozzá a nevét. illetve más helyen is olvastam. de nyílván neked a kötekedés volt a lényeg ismét...

YELLOW Elküldve: 2014-03-08 16:15 Chip tuning

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: Uhh most látom milyen háborút indítottam el a kérdésemmel!
Azt reméltem hogy személyeskedés nélkül meglehet ezt a témát beszélni...
Javasolnám hogy az szóljon hozzá akinek van/volt beszerelve chip tuning a BMW!-be és arról mi a tapasztalata.

Azt hogy kell-e nekem vagy másnak majd eldönti a tulajdonos!
Valóban a sógora a hozzászólónak a Szabolcs?

Az hogy lehet rá kötni biztosítást az egy előny és pozitívum,igaz hogy nem olcsó de ha vki a biztonságra utazik annak ez egy jó megoldás lehet.
Hogy a biztosító mennyit és hogyan(mire) fizet gond esetén az más kérdés,külön körbe kell járni!
Én mint laikus úgy látom hogy ha szakemberhez!! viszi a tulaj akkor vállalható a kockázat.
Itt olyanra gondolok aki nem egy-két BMW chippel évente hanem van komoly tapasztalata és visszajelzés a vevők felől.
Ettől függetlenül biztos hogy van kockázata de ezt mindenki maga dönti el hogy kell-e neki.

Én azért tovább is várnám a tapasztalatokat!!


figyelj, bár nemt udom anyagi helyzeted, de ne a csipsz legyen már az a hűdefontos dolog, hanem egyéb szinten legyen már rendbe a verdád. én szerintem felesleges. az tény a dízel autók jobban csippezhetőek, több tartalék van bennük, és valóban a régebbi vw konszern autói valóban jobbak ilyen szempontból.
ha kevés az erő, akkor miért enm vettél nagyobb motorost? amihez minden hozzá van igazítva gyárilag, ahhoz méretezve. vagy jó kimondani a haverok előtt, hogy csipszezett az autó? ez is valami farok növelő tényező lett? szerintem szard le a csippet. elég az a 150 ló, lehet kibírná a 170-t is, lehet valakinek tökéletesen megy sok ezret, de gyárlag még többet tud elmenni. a másik dolog, ha pár évre veszed, gondolj bele el is kell adni. értelmes ember, aki nem sztrítréjszing hülyegyerek, nem fog csippes autót venni, vagy nagyon nyomott áron, aki meg úgyis odaadja, az alapból gyanús ahogy hil is írta, kajálj az árából, vagy tankold meg a gépet és kirándulj egyet.
tudom milyen sikereik vanank a dízelnek, de nekem még mindig nem fér össze a sport-dízel kapcsolat, mint az a bolondéria, hogy kabrió dízel motorral. nekem ez brutális megerőszakolása a stílusnak.

szerk.: persze megértem, egy erősebb autó adói drágábbak, de majd egyszer eljő az az idő, amikor elkell menni beméretni az autókat, és ami több mint a gyári, azt az alapján fognak adóztatni, akokr majd elsz kopp. ezektől kitelik.

Figyelj!
A farokméregetésből már régen kinőttem mert lassan 50 vagyok és nem a haverok előtt akarok vakítani mint a 20 évesek!
Valóban ne turkálj a pénztárcámba mert semmi közöd hozzá hogy mire költöm a pénzemet!
Egyenlőre csak tájékozódom és arra voltam kíváncsi hogy esetleg fogyasztás csökkentés mellett lehet-e teljesítményt növelni és nem a fordítottja!!
Nem eladásra vettem az autómat és szeretném optimálisan jól "feljavítani" amit lehet,ezért is rakosgatok bele "extrákat" ami nekem kellhet.
Egyáltalán nem biztos hogy teszek bele chipet,pont erre való a fórum hogy a hozzászólások alapján eldöntöm hogy kell-e nekem vagy nem.
Sok hasznos tanácsot adsz a fórumon de ne oktassál már ki ilyen idős fejjel majd én tudom mit teszek!!

Amikor hasznos tanácsot adtál már többször is akkor mindig pontoztalak is és díjazom a segítő készségedet!

Ezután is megköszönöm ha tárgyilagosan segítesz de nem ebben a stílusban!(ha kérhetlek rá)
Lehet én reagáltam túl a hsz-t de fogadd el tőlem hogy ilyen vagyok.

És a verdámat rendben tartom szerintem ezek után is!!

Üdv!



azt nem tudom miért vetted magadra a farokméregetéses témát?
általánosságban írtam. aki volt már valamiféle összerezdülésen, tudhatja mi megy. kb úgy beszélnek róla, mintha kinek lenne nagyobb. és ez lenne az életben a legfontosabb.
nekem pedig ez a stílusom bocs. és igen túlreagáltad, mert csak részben szólt neked, és pont ezt nem szűrted le belőle, ami a mondani valója lett volna.
és igen azt nem értem, hogy miért utólagosan kell oylanra tenni az autót, amilyen az igényed? miért nem olyat veszel? értem én, hogy soke setben vane gy kevésbé felszerelt, de jó állapotú autó, míg a jobban felszerelt lelakott, de amint szétbombázod az autót, hogy szinte az egész belét kicseréled, az marha sok pénz, idő, energia, munka, és lehet szarul pakolsz össze valamit (ez sem neked szól, tehát a megszólítást ne magadra vedd, úgy kell érteni, hogy mindnekihez szólok, személyesen, akit érint), aztán csörögni, zörögni fog minden.
ha meg olyan korú vagy, akkor tudnod kellene, hogy ezek a kérdések mindig meddők lesznek, vagy hogy is akarjam már magának kifejezni, mert akinek chip van, azok közül kevesen fogják beismerni, hogy hát igen olcsó húsnak híg a leve, vagy több baja lett az autónak, mert tulajdonképpen az ember képtelen beismerni önmagáról, hogy hát hülye volt, elcseszte. illetve olyan ez, hogy az alkoholmentes sörtől is be fogsz rugni, ha normális üvegbe teszed, ami alkoholos üveg. nem tudom, de fogadni emrnék rá, hogy az ilyen búcsús chip-esek semmit nem csinálnak az autóval, max a tulaj hiszi el. hisz azt gondolja ha fizetett érte, az benne is van, és a hipokrampusz meg faxom tudja miylen agyi részek, ezt el is hitetik vele. ugyenez a dircsi-szürcsi. nagyobb szívóhang, az ember rögtön másnak érzi az autót, közben max 2LE-ha lett több, amit nem érez meg egy átlagos ember.
ahol van pad és lemérik az autót, szerinted mennyiből tart, "chip-pelés" után egy gombot nyomni, ami pozitív irányba billenti a mérést?

másik. a plussz teljesítményhez, több energia kell, ergő több tüzelőanyag. fizika általános iskola. sosem írtam, és nem is fogok csip programot írni, de ugye ahhoz, hogy kevesebebt is fogyasszon, azt úgy lehet szerintem elérni, hogy alacsony fordulaton, szegényebb keverékkel megy, de emiatt nem lesz rugalmas, magas fordulaton lehet neki adni többlet anyagot, ahogy több levegő is kell nagyobb erő, de több fogyasztás. mást nem ott járnánk, mint a fogyasztás topic-ban, hogy nem, hogy keveset fogyaszt, de termeli az üzemanyagot. lehet nyílván finomítani a programokat, de az nem hoz akkora plussz teljesítményt, hogy megérezd. vagy nagyobb teljesítmény vagy kevesebb fogyasztás. erre lehet szerintem hangolni. a nagyobb a valódi erőt, nagyobb turbo, szívó és kipuff oldali tuning, hajtókar, lendkerék tömeg csökkentés, erősítés, befecskendező renszer, és üzemanyag ellátó rendszer nagyobbra scerélése, és ezekhez faszántosan megírt program ér valamit. de mondom, a plussz teljesítmény, az plussz fogyasztás. ennyi a képlet.
aki mást mond, vagy hirdet, az mese habbal, amit hallani akar a paraszt, az azoknak való, akik megevszik a szivargyújtóba tehetó lókakát, amitől fogyasztás csökekntés érhető el.
amíg van hülye, addig az ilyen dolgoknak mindig lesz keletje. és ahogy elnézzük ezeket a dolgokat, jó sok hülye van. ami inkább félelmetes mint vicces.

YELLOW Elküldve: 2014-03-08 07:40 Chip tuning

rece65 írta: Uhh most látom milyen háborút indítottam el a kérdésemmel!
Azt reméltem hogy személyeskedés nélkül meglehet ezt a témát beszélni...
Javasolnám hogy az szóljon hozzá akinek van/volt beszerelve chip tuning a BMW!-be és arról mi a tapasztalata.

Azt hogy kell-e nekem vagy másnak majd eldönti a tulajdonos!
Valóban a sógora a hozzászólónak a Szabolcs?

Az hogy lehet rá kötni biztosítást az egy előny és pozitívum,igaz hogy nem olcsó de ha vki a biztonságra utazik annak ez egy jó megoldás lehet.
Hogy a biztosító mennyit és hogyan(mire) fizet gond esetén az más kérdés,külön körbe kell járni!
Én mint laikus úgy látom hogy ha szakemberhez!! viszi a tulaj akkor vállalható a kockázat.
Itt olyanra gondolok aki nem egy-két BMW chippel évente hanem van komoly tapasztalata és visszajelzés a vevők felől.
Ettől függetlenül biztos hogy van kockázata de ezt mindenki maga dönti el hogy kell-e neki.

Én azért tovább is várnám a tapasztalatokat!!


figyelj, bár nemt udom anyagi helyzeted, de ne a csipsz legyen már az a hűdefontos dolog, hanem egyéb szinten legyen már rendbe a verdád. én szerintem felesleges. az tény a dízel autók jobban csippezhetőek, több tartalék van bennük, és valóban a régebbi vw konszern autói valóban jobbak ilyen szempontból.
ha kevés az erő, akkor miért enm vettél nagyobb motorost? amihez minden hozzá van igazítva gyárilag, ahhoz méretezve. vagy jó kimondani a haverok előtt, hogy csipszezett az autó? ez is valami farok növelő tényező lett? szerintem szard le a csippet. elég az a 150 ló, lehet kibírná a 170-t is, lehet valakinek tökéletesen megy sok ezret, de gyárlag még többet tud elmenni. a másik dolog, ha pár évre veszed, gondolj bele el is kell adni. értelmes ember, aki nem sztrítréjszing hülyegyerek, nem fog csippes autót venni, vagy nagyon nyomott áron, aki meg úgyis odaadja, az alapból gyanús ahogy hil is írta, kajálj az árából, vagy tankold meg a gépet és kirándulj egyet.
tudom milyen sikereik vanank a dízelnek, de nekem még mindig nem fér össze a sport-dízel kapcsolat, mint az a bolondéria, hogy kabrió dízel motorral. nekem ez brutális megerőszakolása a stílusnak.

szerk.: persze megértem, egy erősebb autó adói drágábbak, de majd egyszer eljő az az idő, amikor elkell menni beméretni az autókat, és ami több mint a gyári, azt az alapján fognak adóztatni, akokr majd elsz kopp. ezektől kitelik.

YELLOW Elküldve: 2014-03-08 06:48 730d

730d írta: Sziasztok! már jó pár éve bele vagyok zúgva a BMW-kbe most úgy néz ki, hogy esélyem van venni egyet. egy 2001es 730d -röl lenne szó. mivel még nemvolt szerencsém BMW-hez ezért megkérlek titeket, hogy világosítsatok fel az autóról. előnyei hátrányai minden érdekelne róla. Kérem akinek van valamilyen tapasztalata ezzel a típussal kapcsolatban kérem írja le. Előre is köszönöm.


volt ebből vita, de én leírom újra, hogy ez a széria ezzel a motorral, automata váltóval eléggé bajos. én akikről tudok, mindenki szívott vele. azt nem mondom, hogy mindnek jó gazdája volt, illetve egy kettő csipszelve is volt.

YELLOW Elküldve: 2014-03-08 06:44 Nagyobb sebességnél rezonálás

anubisz írta:
oxigen írta:
anubisz írta: No akkor meglátogatok én is egy váltóst,amíg nem késő, nézze meg, hátha érez majd valami hibát, mert olajat is cserélni kéne,mert szerintem sose volt, nálam biztos nem.


Olajat 60-80ezrenkent, az sokat segit. Plusz ilyenkor legalabb kiprobalja a valtos. Egyebkent egy dizel automatat nem szabad hasonlitani a benzinessel, mas a nyomatek, mas az igenybevetel. A benzinesek tartosabbak sokkal.

A valtos emberem atcsuszott holnapra, szoval holnap fog kiderulni, hogy igazabol hogy is megy, amikor nem vonszolja magat

Valaki emlitette a gaz+fek kombinaciot "teszteles" gyanant. Ezt azert ne fogadjatok meg, mert ket fele keppen lehet kinyirni egy automata valtot. Az egyik, hogy meg R-bol ugy rakod D-be, hogy meg gurul hatra az auto (D-bol R-be), vagy pedig a "kick-off", amikor fek+gaz egyszerre, ilyenkor ugyanis a lock-up nem tud osszezarni, viszont teljes erovel es nyomatekkal kopik a turbina.



Pont ez a lényeg, hogy jó e még ,az nem jelenti azt, hogy ki kell nyírni, de ha automatást vesz az ember, így szokták ellenőrizni, nem e kula a wandler. Aki meg menet közbe kapcsol hátramenetet,az meg is érdemli.


ezt a módszert, szakember írta. nem folyamatosan próbálja az ember csak egyszer.

YELLOW Elküldve: 2014-03-07 17:29 Motorolaj

nickname írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

és a japán technika kényes technika, ha nekik megfelel, akkor?
én inkább úgy mondanám, hogy a legtöbb japán autó gyár gyári olajbeszállítója az Eneos.
én eddig 2 embert hallottam negatívan nyilatkozni róla, az egyik egy BMW-s, akinek valószínű ki van a motorja, a másik egy off márka, hogy neki csipegeti. hát fáradt olajat, 15w-set nem fogja.
én tudom, hogy apám H Astrájába és aze nyémbe is ezt fogom rendelni.

Sziasztok!
Akkor a 3. eset az Eneos ellen: kollégám off autója nem kicsit fogyasztotta. Más olajat viszont nem
hil



erre mondtam én anno azt, V8-as BMW-s barátom autója minden olajat evett, 10w-40 castrol-tól kezdve sokfélét próbált, nem is volt csendes. betette az Eneos-t 5w-30 vagy 5w-40 már nem is tudom. a korábbihoz képest minimális az olajfogyasztás, és szépen jár a motor. azé azt meg tudjuk egy V8-as bömci moci mit tud, mert azért van azokkal is baj.



Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?



én itt nem írtam erről... már korábban leírtam sokszor, azóta szándékosan nem hozom fel. nekem nem célom meggyőzni senkit. nem kapok jutalékot. de van egy saját álláspontom, ami lehet hülyeség, de én úgy gondolom, aztán leírom. vagy elfogadja valaki, vagy nem. az már nem az én bajom. akinek megnyugvás a BMW dobozos olaj, az vegye azt. mint írtam nekem is volt ilyen most már ex BMW-s ismerős, neki a BMW dobozos olaj kellett, pont emiatt. olat rendeltem Attilán keresztül. akit megnyugtat aza tény, hogy a magnatec-en ott a BMW LL-04, hát tegye bele. én meg már nem midnent hiszek el, ami le van írva, ez emgint az én dolgom. aki elhiszi, hát tegye bele. mert egyszer beleteszi valószínű nem lesz gond. szervizekben, a nagy részében meg mindneki tudlegalább egy történetet mondani, amit vagy hallott vagy maga élt meg. le lettek ezek már írva nem ismétlem magam.

dzsoki: nem húzom nyugi

YELLOW Elküldve: 2014-03-07 17:09 Motorolaj

hil írta:
YELLOW írta:

és a japán technika kényes technika, ha nekik megfelel, akkor?
én inkább úgy mondanám, hogy a legtöbb japán autó gyár gyári olajbeszállítója az Eneos.
én eddig 2 embert hallottam negatívan nyilatkozni róla, az egyik egy BMW-s, akinek valószínű ki van a motorja, a másik egy off márka, hogy neki csipegeti. hát fáradt olajat, 15w-set nem fogja.
én tudom, hogy apám H Astrájába és aze nyémbe is ezt fogom rendelni.

Sziasztok!
Akkor a 3. eset az Eneos ellen: kollégám off autója nem kicsit fogyasztotta. Más olajat viszont nem
hil



erre mondtam én anno azt, V8-as BMW-s barátom autója minden olajat evett, 10w-40 castrol-tól kezdve sokfélét próbált, nem is volt csendes. betette az Eneos-t 5w-30 vagy 5w-40 már nem is tudom. a korábbihoz képest minimális az olajfogyasztás, és szépen jár a motor. azé azt meg tudjuk egy V8-as bömci moci mit tud, mert azért van azokkal is baj.

YELLOW Elküldve: 2014-03-07 16:55 Motorolaj

szicsu írta:
dzsoki írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta:
Zolee írta:
dzsoki írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: A castrol magnatec 5w40 olaj jo lehet e46hoz? mi a vélemény


bele ne merd tenni. magnatec... köpet


Hali!
Tényleg csak érdeklődés szinten kérdezem, de mi a baj a magnatec-el?
Mire alapozod a véleményed?
Rossz tapasztalat esetleg? :


Sziasztok!
Kicsit bele vau..
Igazából semmi baj nincs a magnatec-el, csak nem BMW-be való!! de pl. LADA-ba tökéletes, abba én is azt rakom.




Ahha!!!
Hát jó!
Maradjunk szerintem abban hogy mindenki döntse el maga milyen elméletben hisz!
A motorolaj kérdés egy a sok sohanincsvége vitatémának, rengeteg a rémtörténet és az összeesküvés elmélet, úgyhogy a vita picit meddő!
Kár mélyebben belemenni!
Szép napot mindenkinek!



gondolom azért vagy ilyen magabiztos, mert ez jön le, mert igen tapasztalt vagy. vagy netán magnatec használó? tipikus oylan hangnem, amikor az ember nem akarja magának beismerni, hogy hát igen, szart vettem
magnatec ez nem BMW szintű olaj, de ezt írtam, és mivel ebből fogy a legtöbb, ezt hamisítják a legjobban. biztos, csak hülyék vagyunk, bár nem tudom, akkor számos, szaklap, szak weboldal miért foglalkozik a kérdéssel. biztos hülyék, kell a látohgatottság az oldalnak


Attól tartok félre értesz!
Feltettem neked egy kérdést amire hellyel közzel kaptam is választ.
Nem kell ebbe többet képzelni mint ami le van írva!
Te csak leszaroztál egy terméket aminek kíváncsi voltam a miértjeire.
Ennyi az egész!
Ha szar hát szar!
Nem érint mélyen a dolog.
Szép napot!



Ha nem jó bele,akkor miért kapta meg a BMW-től a Longlife-04 minősítést?


de qrva jó bele. hajrá tegyétek, locsoljátok bele, hisz BMW minősítéses. az ilyenek mennek el újra szavazni a jelenlegi kormányra.
részemről téma OFF, vannak akik még hisznek a mesékben.

YELLOW Elküldve: 2014-03-07 16:37 BMW autókulcs

golyszli írta: Sziasztok!

nemreg vettem egy e46 ot nem keves hibaval

a legtobb dolgot eddig sikerult megoldani es mar csaki 1 maradt!

a kulcs nem reagal semmire..(osszesen 1 kulcsom van) eddig a kp zar is rossz volt de azt sikerult megoldani egy zaarjavitoval es ha minden igaz mara mar tokeletes lesz az is (szetszedve csavarhuzoval mukodik rendesen)

a kulcsban ki volt torve egy ellenallas es az is vissza lett teve ugyesen. ennek ellenere megsem dolgozik.megmertem , az akksi jo a gombok jok es ötleteim nincsenek.probaltam a youtube szerint tanitgatni de meg sem mozdul...igaz kb 3 kulonbozo variaciot lattam de akkorsem tudnätok ebben segiteni ?

valaszokat elore is koszonom


amúgy most jut eszembe, hogy írtad ugye, hogy az immo hiányzik a kulcsból, és valahova rá lehet kötve. lehet, hogy ami nálad van kulcs, és az összes zár utólagos, nem gyárija. lehet a zárszekrkezetben is azért volt sérülve.

YELLOW Elküldve: 2014-03-07 16:29 Motorolaj

dzsoki írta:
Zolee írta:
dzsoki írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: A castrol magnatec 5w40 olaj jo lehet e46hoz? mi a vélemény


bele ne merd tenni. magnatec... köpet


Hali!
Tényleg csak érdeklődés szinten kérdezem, de mi a baj a magnatec-el?
Mire alapozod a véleményed?
Rossz tapasztalat esetleg? :


Sziasztok!
Kicsit bele vau..
Igazából semmi baj nincs a magnatec-el, csak nem BMW-be való!! de pl. LADA-ba tökéletes, abba én is azt rakom.




Ahha!!!
Hát jó!
Maradjunk szerintem abban hogy mindenki döntse el maga milyen elméletben hisz!
A motorolaj kérdés egy a sok sohanincsvége vitatémának, rengeteg a rémtörténet és az összeesküvés elmélet, úgyhogy a vita picit meddő!
Kár mélyebben belemenni!
Szép napot mindenkinek!



gondolom azért vagy ilyen magabiztos, mert ez jön le, mert igen tapasztalt vagy. vagy netán magnatec használó? tipikus oylan hangnem, amikor az ember nem akarja magának beismerni, hogy hát igen, szart vettem
magnatec ez nem BMW szintű olaj, de ezt írtam, és mivel ebből fogy a legtöbb, ezt hamisítják a legjobban. biztos, csak hülyék vagyunk, bár nem tudom, akkor számos, szaklap, szak weboldal miért foglalkozik a kérdéssel. biztos hülyék, kell a látohgatottság az oldalnak

YELLOW Elküldve: 2014-03-07 14:52 Motorolaj

Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta:
MattM325 írta:
Sparta írta:
MattM325 írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: A castrol magnatec 5w40 olaj jo lehet e46hoz? mi a vélemény


bele ne merd tenni. magnatec... köpet


pedig a szerelőm mondta. akkor mit javasolsz?


Pedig a szerelők legtöbbször 15W40-t ajánlják. "Mennyi van benne? Jaa 100 fölött már 15 is kevés"




hát 270 van benne.és 5w30 vagy 5w40?


Valami full szintetikus 5w40-t tennék bele, és nem a km. miatt.


Beszéltem más szerelőkkel, azt mondták hogy a bmw nek a castrol a gyári olaja, és tökéletes lenne bele a castrol 5w40....



lehet csak nem a magnatec...
de tedd bele, ha ők azt mondták.


Nem akarok szar olajat tenni bele, szóval akkor a magnatec az szar. és melyik mehet?




olvass vissza, számos ajánlás van, én Eneos párti vagyok. ár/érték miatt.



Olvasgattam, meg máshol is az eneos 5w40et ajánlották.
Arra meg azt mondják hogy kifejezetten japán autokra van tervezve....


és a japán technika kényes technika, ha nekik megfelel, akkor?
én inkább úgy mondanám, hogy a legtöbb japán autó gyár gyári olajbeszállítója az Eneos.
én eddig 2 embert hallottam negatívan nyilatkozni róla, az egyik egy BMW-s, akinek valószínű ki van a motorja, a másik egy off márka, hogy neki csipegeti. hát fáradt olajat, 15w-set nem fogja.
én tudom, hogy apám H Astrájába és aze nyémbe is ezt fogom rendelni.

YELLOW Elküldve: 2014-03-07 14:18 Motorolaj

dzsoki írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: A castrol magnatec 5w40 olaj jo lehet e46hoz? mi a vélemény


bele ne merd tenni. magnatec... köpet


Hali!
Tényleg csak érdeklődés szinten kérdezem, de mi a baj a magnatec-el?
Mire alapozod a véleményed?
Rossz tapasztalat esetleg? :



mások rossz tapasztalatai
én szeretek, ha lehet inkább mások hibájából tanulni. a magnatec nem a castrol csúcs olaja. arról nem is ebszélve, hogy a legjobban hamasított típus belőle. de mondom tőlem mindenki önthet bele. még ét olajat is...

YELLOW Elküldve: 2014-03-07 14:08 Motorolaj

Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta:
MattM325 írta:
Sparta írta:
MattM325 írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: A castrol magnatec 5w40 olaj jo lehet e46hoz? mi a vélemény


bele ne merd tenni. magnatec... köpet


pedig a szerelőm mondta. akkor mit javasolsz?


Pedig a szerelők legtöbbször 15W40-t ajánlják. "Mennyi van benne? Jaa 100 fölött már 15 is kevés"




hát 270 van benne.és 5w30 vagy 5w40?


Valami full szintetikus 5w40-t tennék bele, és nem a km. miatt.


Beszéltem más szerelőkkel, azt mondták hogy a bmw nek a castrol a gyári olaja, és tökéletes lenne bele a castrol 5w40....



lehet csak nem a magnatec...
de tedd bele, ha ők azt mondták.


Nem akarok szar olajat tenni bele, szóval akkor a magnatec az szar. és melyik mehet?




olvass vissza, számos ajánlás van, én Eneos párti vagyok. ár/érték miatt.