Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-02-18 22:03 Motorolaj

negativ0001 írta:
jons írta:
negativ0001 írta:
Ma fogok kapni egy olajtesztelo gepet es letesztelem a mar 20.000 km-t futott Xado olajat, na meg a frisset is, majd megirom, ha erdekel.


Ez igencsak érdekel!! Kiváncsi vagyok mi a tapasztalat... mondjuk jó lenne egy kontroll olaj, bmw vagy castrol, mobil1 ilyesmi... de kiindulásnak jó lesz így simán is.



Megvolt a teszt. Holnap mas markakat is osszehasonlitok, de eddig volt egy CAstrol, egy Aral es Xado 5w-40. A motorban XAdo 5w-40 van es nincs benne adalek.

(Szerelo haverom ugy fogalmazott, hogy BP, Aral, Castrol-t... mind egy furdokadban toltik.)

A Castrol es az Aral igen csak egyforman viselkedett. A teszteren a 7 Kg-os beosztasnal (20ig van a skala) a surlodo femek osszeragadtak.
A Xadonal 16 Kg-nal ragadt meg, igaz a surlodott kopas nagyobb volt, mint az elozoke, (gondolom, mert hosszabb ideig ment), de a kopas nyoma nem matt volt, mint a masik ket olaje, hanem fenyesre polirozodott.
A 22.000km-t futott Xado olaj 7Kg-nal ragadt meg es egy kicsivel volt nagyobb a kopasnyom, mint az uj CAstrol/Aral olaje.

Roviden ennyi, holnap lesz letesztelve valami Vat nevu holland olaj es a VeryLube-tol ket fajta adalek.



BP, Aral, Castrol. mind BP csoport tag, de kijelenteni azt, hogy egy kádban/ból töltik azért erős. főleg, hogy 5w-40-ből is van több típus márkákon belül, tehát azon belül sem ugyanaz.
mondjuk egy ilyen tesztet én is elvégeznék, hogy magam is lássam amit mutat, értékel a gép.
mellesleg egy BMW dobozos olajra lennék kíváncsi az mit tud. meg egy Eneos-ra is.

YELLOW Elküldve: 2014-02-18 20:15 Nem indul. please help me!

anubisz írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
zoli900 írta:
Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.


Szia Zoli!

Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!

Köszi!



szerintem ez nem AC lesz. mint szoktam írni melegen nem indulás gyertya esete lehet. bár a váltó vészüzem jelenthet valamit. bár a motor nem beinduláshoz nem tudom, hogy van köze. összefüggés lehet éppen. lehet a váltóra sem ártana egy szoftver frissítés. bár ha írta a jeladót, akkor reméljük az. mellesleg a vészüzem jel lehet attól is, hogy ha leáll a motor, vagy ha nem megy, akkor vontatni sem nagyon szabad automata váltóst. állítólag éppen finoman lehet, de nem ajánlott.


Nem akarok kötekedni, de ez a gyertya mizériád, basszus.Olyan ember nincs akinek ne a gyertyát írnád,ha nem indul a kocsija. 60,70 ezret bírnak ezek a gyertyák. Olyannal még nem találkoztam itt akinek így nem indult a kocsija,és a gyertya volt szar.Már ha nem 150 ezret ment már vele. Lehet valami gyertya gyártónak vagy az üzletkötője.
Valaki jelentkezzen már,akinek gyertya gondja volt, mikor hol indult, hol nem a kocsi.
Kicserélte a gyertyákat,és minden tipp topp lett. Az egész rendszerbe talán a gyertyák bírják a legtovább. Soha életbe nem jártam úgy,hogy a gyertya miatt nem ment a kocsi, pedig volt már pár, max a trabant,mikor beköpte a gyertyát.
Nem mondom,hogy kizárt, de mindig erre gondolni. Ránézek,nincs szét olvadva, na kicserélem mindet 6 db 20,30 ezer, aztán kuka, mert ugyan úgy nem indul. Mondjuk pénztárca szűkítésnek jó,ha már nincs mire költeni. Egyet,egyet ki szoktak csavarni,nincs e megolvadva, meg égve, aztán kész. Ha tökéletesen néz ki,minek kéne kicserélni mindet. Na mindegy,had cserélgessék, úgy is mindenki azért fut a boltba egyből,utána meg írják, jaj kicseréltem minden gyertyát, trafót, mégse megy.


nem azt írtam, hogy a gyertya a baja, hanem hogy az is lehet... én nem tudhatom milyen gyertyák vannak egyesek autójába, ha írja, hogy cserélve volt, akkor nem írom ezt, de ha nem, akkor miért ne okozhatná? oké menet közben nem szokott megállni az autó, de melegen simán indulhat nehezen amiatt.

YELLOW Elküldve: 2014-02-18 05:15 Nem indul. please help me!

Paco írta:
zoli900 írta:
Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.


Szia Zoli!

Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!

Köszi!



szerintem ez nem AC lesz. mint szoktam írni melegen nem indulás gyertya esete lehet. bár a váltó vészüzem jelenthet valamit. bár a motor nem beinduláshoz nem tudom, hogy van köze. összefüggés lehet éppen. lehet a váltóra sem ártana egy szoftver frissítés. bár ha írta a jeladót, akkor reméljük az. mellesleg a vészüzem jel lehet attól is, hogy ha leáll a motor, vagy ha nem megy, akkor vontatni sem nagyon szabad automata váltóst. állítólag éppen finoman lehet, de nem ajánlott.

YELLOW Elküldve: 2014-02-17 22:01 Heeelp...!

toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Indexkart fogok cserélni a kocsiba és kérdésem a következő lenne!

Ugye kikell venni a légzsákot is. és attól félek, hogy ha visszarakom stb a kocsi tuti kifogja irni hogy valami hiba van stb.. ezt meglehet valahogy oldani? Vagy ne féljek nem fogja kiirni? akku sarut értelemszerüen lpersze leveszem csak kiváncsiságból!

köszi.


ha lekötöd az akksit nem lesz gond. de csak akkor tedd vissza az akksit, ha a légzsák már rá van dugva, azaz a munkafolyamat végén. így nem lesz hibakód, meg lámpa.


Köszöön szépen Bcm-m beszart bvagyis a gombja és muszáj cserélni mert a höfokjelzésen maradt legalább az orán maradt volna.

Vajon azt meglehet csinálni, hogy mikor beinditom a kocsit akkor automatán ne a höfokot jelezze hanem maradjon az órán? Nekem mikor beinditom a hőfokot mutatja aztán viszapötyögtetem az orára.


várj ha van BC karod, akkor mást is tud mutatni. mindig azon lesz, amin utoljára leállítás előtt volt. viszont ha bejelez, hogy +3fok, vagy alatta, akkor a hőfok lesz elől, és ha úgy állítod le, vagy ha gyújtás ráadásnál hidegebb van, akkor az lesz a kijelzőn. ez hidegben ilyen. nyáron azon marad amin volt, amin hagytad utoljára.

YELLOW Elküldve: 2014-02-17 21:53 Heeelp...!

toki24 írta: Sziasztok!

Indexkart fogok cserélni a kocsiba és kérdésem a következő lenne!

Ugye kikell venni a légzsákot is. és attól félek, hogy ha visszarakom stb a kocsi tuti kifogja irni hogy valami hiba van stb.. ezt meglehet valahogy oldani? Vagy ne féljek nem fogja kiirni? akku sarut értelemszerüen lpersze leveszem csak kiváncsiságból!

köszi.


ha lekötöd az akksit nem lesz gond. de csak akkor tedd vissza az akksit, ha a légzsák már rá van dugva, azaz a munkafolyamat végén. így nem lesz hibakód, meg lámpa.

YELLOW Elküldve: 2014-02-17 21:04 Tempomat - utólag?

faxt xarakodtok

YELLOW Elküldve: 2014-02-17 20:33 Autóvásárlás

most nézem, hogy ez a HAHU, de szar lett így, vagy csak szokni kell az újat?

YELLOW Elküldve: 2014-02-17 19:58 Autóvásárlás

leroyclub írta: Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok és hosszas tanakodás után úgy dönöttem hogy BMW lesz. Passat és A4, A6 között vaciláltam még de van már a családban BMW és egyébként is nagyon szeretem ugyhogy 320D (E46)lesz. Amilyet szeretnék: Automata, gyári xenon és sedan, face lift utáni. Ami még jó lenne, de nem létkérdés: bör, tempomat, ülésfűtés és napfénytető (sajnos az utóbbi elég kevésben van.) Tudnátok mondani pár infót hogy mire kell figyelni ennél a tipusnál? Melyik alkatrészek érzékenyek.
Árban maximum 1,3-1,5 millió forintig tudok elmenni. Amit kinéztem elsőkörben:1. találat, 2.találat



szerintem hibátlant nehéz lesz találni. az elsőben valósnak tűnik a km, bár lehet több egy 100-assal.

most tűnt fel, hogy annak semmi értelme, hogy facelift utáni, mert az már E90. mert van facelift előtti, meg a facelift-es. ez csak kis felfedezés magamnak

YELLOW Elküldve: 2014-02-17 19:35 Motorolaj

dbtibi írta: Itt nem tudom járt-e már valaki közültek, de nagyon megy a gyári olajak leminősítése :
http://mobilarena.hu/tema/bmw_club/friss.html


gecc, hogy milyen helyeken vannak BMW-s fórumok?! szerintem még receptes oldalon is van...

YELLOW Elküldve: 2014-02-17 19:30 Tempomat - utólag?

rece65 írta:
Tano írta:
rece65 írta: http://www.autoradiokeret.hu/i...Itemid=102
Ilyet találtam,ez jó lesz?


Igen, ilyesmire gondoltam. Azt kell megnézni, hogy az I-Bus lába is be legyen kötve, mert azon mennek a multikormányról a jelek.

Ma bementem Szegeden egy autó hifis boltba.
Előadtam hogy mit szeretnék erre a válasz az hogy ez kábellel nem fog menni csak speckó modullal ami kb. 20.000 ft.
Bementem a Bmw szervízbe és ott is azt mondták hogy ez nem ilyen egyszerű modul kell hozzá ami 30-40000 ft.!
Most akkor tudom működtetni csak sima kábellel a nem gyári cd-s magnómat a kormányról vagy nem?
Ha igen akkor dobjatok már konkrét linket az átalakító kábelről mert én mostmár nix ám a ferstén!!



szerintem akit megtudnak vezetni azt meg is fognak nekünk az opelba is úgy lett mp3-as fej, vagy +30ezerért, hogy volt egy mp3 felirat a lejátszón, amit átvételkor bediagoltak szerintem a H astrában a sima cd-s fej, is tudja az mp3-at szek szerint, csak diagolni kell. de sok mindennel így van.
én is úgy olvasgattam, hogy csak átalakító kell.

YELLOW Elküldve: 2014-02-16 21:49 Motor-váltó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Még olyan kérdésem lenne, hogy ha veszek egy 320i 170 lovasat akkor miket kell feltétlen cserélnem? Az oké hogy motorolaj szűrő, levegő szűrő meg pollenszűrő..
De vannak e még más dolgok amiket érdemes kicserélni, gondolok én itt kartergáz szűrő,benzinszűrő stb.
Szeretném rendben tudni a mociját..


jó, amúgy hogy így szétszórod a kérdéseidet
igazából minden szűrőt érdemes lecserélni, és minden folyadékot. ha nem is rögtön, de idővel.


Mert össze vissza van minden... még nem tudom mit hova írjak...
De majd meglesz...
Meg szeretném rendbe rakni a kocsit rendesen és van vagy 1000 kérdésem....
Túl sok minden van a bömösnél még számomra...


jó nem baj, legalább új létedre nemm kezdesz el új topic-okat nyitogatni, meg nagyjából jó helyre írsz... még

YELLOW Elküldve: 2014-02-16 21:48 Lökhárító

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
HCsabi írta:
csatis1 írta:
jrtom írta:
HCsabi írta: Ssiasztok!
Az lenne a kérdésem,hogyha veszek e46 m packet 2 első lököst,mit kell még venni,cserélni hogy fel tudjam tenni az enyémre? Az enyém,fészlift előtti.
http://aprod.hu/hirdetes/bmw-e...1zszJ.html
A válaszokat előre is köszönöm.


Szia. Ehhez nem kell semmi mert ez nem gyári. Ez felmegy simán a másik helyett, de nem is fog úgy állni mint az eredeti.


Ha emlékeim nem csalnak akkor kellenek új tartófülek az Mpaketthez. Kb 2000 darabja.


Csak azért kérdezem,mert sokan aszt mondják,hogy kell hozzá másik fékhőtő cső,meg másik dobbetét meg ilyesmik.


igen kell fékhűtő. de nem muszáj, én nem vettem, mert hirtelen nem ért 14ezret az egész, talán bontottat ha találok majd. csak anank tűnik fel, aki nagyon nézi.


Köszi a válaszokat!
Akkor belevágok! Csak jó lesz tán.


Üdv! Kell a két konzol amire rámegy,fékhűtő cső 2 db ezt is vedd meg,mert nagyon csúnya lesz és ezen már ne spórolj! Én még vettem hozzá egy gumitömítést körbe a lökösre. Bár mivel utángyártott,sokat fogsz vele szívni. Bero


szerintem nem néz ki csúnyán gyári hűtőcsóvel sem.
miért lenen szívás, nekem totál jól passzolna, csak én eltörtem az enyémet még felrakás előtt, meg lett ragasztva, ezért egy 5mm-t kiáll oldalt. amúgy semmi szívás nincs vele...


Gyári hűtőcsővel??? Köze nincs a m-eshez,felfele se oda meg és oldalra sem,ezt nem értem mire gondolsz! Neked is egy lyuk van ott,Yellow? Szívás? Ködlámpádra emlékszel? Erről beszéltem,hogy eláll,kilóg stb,elöször én is utángyártottat vettem,de meguntam a szívást vele és amikor belémjöttek azután vettem rá gyárit és azóta tökéletes. Régi le új fel,semmi szívés,elállás stb.


igen nekem a gyári van, ami a középső rács mögé megy, és a ködlámpa mellett lik van de qrvára nem zavar, még mosás közben sem, pedig már 3-4 éve így van. amúgy emg pláne nem venni éstre, legalábbis én nem szoktam.
ködlámpa? hát a csatija volt szívás, de megoldottam.
mint írtam nekem nem állna ki, ha nem töröm el, közveltel felrakás előtt. a másik oldalon full jó az illeszkedés. engem az sem zavar, majd ha lesz kedvem leveszem, aztán eltöröm újra és újraragsztom, melegragasztóval, ami direkt műanyaghoz való, marha jó fekete rúd. amúgy nem volt gáz, annak elelnére, hogy először csináltam, bár jó egy plussz ember. valóban kell két oldalra tartókonzol. jah és a merecítőről le kell szedni a gyári lököst, és feltenni az M-esre.
amúgy nem tudom utáéngyártott között is van más és más, az enyém is ABS-nek volt hirdetvce, de mikor megjött láttam ugyanaz az anyag mint a gyárinak, meg érzetre is olyan volt. némi sorja volt a kivágásoknál, de fényezés előtt megoldottam, meg oldották.
jah a ködlámpa takaróval volt némi macera még, de az is meg lett oldva, nem nagy cucc. szerintem.

YELLOW Elküldve: 2014-02-16 21:15 Motor-váltó

Pitykoo írta: Hali!
Még olyan kérdésem lenne, hogy ha veszek egy 320i 170 lovasat akkor miket kell feltétlen cserélnem? Az oké hogy motorolaj szűrő, levegő szűrő meg pollenszűrő..
De vannak e még más dolgok amiket érdemes kicserélni, gondolok én itt kartergáz szűrő,benzinszűrő stb.
Szeretném rendben tudni a mociját..


jó, amúgy hogy így szétszórod a kérdéseidet
igazából minden szűrőt érdemes lecserélni, és minden folyadékot. ha nem is rögtön, de idővel.

YELLOW Elküldve: 2014-02-16 21:10 manuális váltó

Pitykoo írta:
hil írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy a váltóba érdemes e kicserélni az olajat, vagy mikor érdemes?! Pl. vásárlás után kell e benne olajat cserélni és ha igen akkor milyen olaj legyen, melyik a jó minőségű?!
Köszi!

Szia!
Mivel nem tudni milyen autóról van szó, ezért bátmit bele tehetsz, de általában jó a Hycomol 80w90 olaj. Persze, ha Bimmerről van szó, akkor azt nem tenném bele....
hil



Köszi..
320i BMW abba mit tegyek?És hogy mennyi kell bele...
manuális 5-ös...



vagy szerzel bele gyárit, szalonból jó drágán MFT-LT II, vagy manuálisba is automata váltóolajat teszel. sajnos a manuális olaj nem lesz az igazi, tapasztalat.
amúgy ha nem érzel érdekességet kár lecserélni, sajnos nekem is kár volt.

YELLOW Elküldve: 2014-02-16 21:05 Lökhárító

Bero írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
HCsabi írta:
csatis1 írta:
jrtom írta:
HCsabi írta: Ssiasztok!
Az lenne a kérdésem,hogyha veszek e46 m packet 2 első lököst,mit kell még venni,cserélni hogy fel tudjam tenni az enyémre? Az enyém,fészlift előtti.
http://aprod.hu/hirdetes/bmw-e...1zszJ.html
A válaszokat előre is köszönöm.


Szia. Ehhez nem kell semmi mert ez nem gyári. Ez felmegy simán a másik helyett, de nem is fog úgy állni mint az eredeti.


Ha emlékeim nem csalnak akkor kellenek új tartófülek az Mpaketthez. Kb 2000 darabja.


Csak azért kérdezem,mert sokan aszt mondják,hogy kell hozzá másik fékhőtő cső,meg másik dobbetét meg ilyesmik.


igen kell fékhűtő. de nem muszáj, én nem vettem, mert hirtelen nem ért 14ezret az egész, talán bontottat ha találok majd. csak anank tűnik fel, aki nagyon nézi.


Köszi a válaszokat!
Akkor belevágok! Csak jó lesz tán.


Üdv! Kell a két konzol amire rámegy,fékhűtő cső 2 db ezt is vedd meg,mert nagyon csúnya lesz és ezen már ne spórolj! Én még vettem hozzá egy gumitömítést körbe a lökösre. Bár mivel utángyártott,sokat fogsz vele szívni. Bero


szerintem nem néz ki csúnyán gyári hűtőcsóvel sem.
miért lenen szívás, nekem totál jól passzolna, csak én eltörtem az enyémet még felrakás előtt, meg lett ragasztva, ezért egy 5mm-t kiáll oldalt. amúgy semmi szívás nincs vele...