Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-02-01 06:57 Futómû és hibái

anubisz írta:
sindely írta:
anubisz írta:
sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!


Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?


hi anubisz! a hatso keresz volt ki benne, kb egy cm kotyogott.... ki csereltek, majd kibalanszoltak. 460euro volt cakkpakk. kb 300kmt mentem vele es szethullott a nemet autopalyan. ment vissza garis javitasra. de viszon most olyan gondom van hogy uresbol egyesben vagy egyesbol kettesbe teszem tompan puffan valami hatul. gondolom a szilentek adtak meg magukat. ilyenkor erdemes cserelni mindet vagy csak azt ami csere erett?? szerintem a komplett szett nem lehet tobb mint 150eur. koszi


Mondtam neked, általában azt szoktam írni,ami velem is megtörtént, azért tippeltem.
Szilentnél a pénztárca szabja a határt, mivel nem az a nagy kupac szilent a nagy pénz, azoknak a kibányászása,és berakása, na az nem lesz occsó!!
A gond az, ha kizárásos alapon kezded,és apránként cserélgeted, akkor 5x 6x fogsz újra munkadíjat fizetni, vagy szerencséd lesz, és pont azt cserélitek elsőnek ami a szar volt. Ha megnézed a rajzon menyi szilent van hátul,sírva fakadsz pesrze a difi szilentel szokták kezdeni, de basszus, még lehet a gardán szilent, vagy a difi szilen, lehet az is,hogy szarúl rakták fel,vagy össze a gardánt, vagy nem lett tokéletes, bár akkor rázna. A difinél is több szilent van,de általában a hátsót szokták csak cserélni, de lehet a többi is szar.
Lehet számolni
http://bmwfans.info/parts-cata...e_carrier/

http://bmwfans.info/parts-cata...uspension/

Ezeket neked nagyon súlyos euró százakért fogják onnan kinyomkodni, meg vissza, minden be van ott rohadva, az ott kint nagyon durva lóvé lesz.


anubisz, hogy gardán álljon a s.ggedbe KARDÁN!!! (géder gumi sincs, hanem kéder van, és nem Éder mester, na meg sorolhatnám)
amúgy a sebességbe rakásnál puffanó hang az esetek nagy százalékában a diffi tartó szilent adja meg magát, a hátsó.

YELLOW Elküldve: 2014-02-01 06:53 elektromos üzemanyagszivattyú

anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Ebben a hidegben azt vettem észre,hogy nehezebben indul az autó. indítózom és nem egyből indul be,hanem több ideig kell indítóznom,kb 2-3 mp-el többet. Persze,mindig beindult eddig is. Olyan is volt,hogy beindítottam az autót,de nem ment fel a fordulatszám csak kb 500-ig és gázadásra ''éledt'' fel! Ez mitől lehet ? Menet közben semmi baj,se hidegen se melegen csak ez az indítás! Akksi pár hónapos,az önindítót meg teljesen felújítottam! Köszönöm!


Gyanakodj az AC ra, nekem se indult hidegen egyből, vagy nehezen, sőt már 5 fok körül. Pumpa cserével azonnal pöccre indult -10 ben is. Lehet azért lett ilyen zizegős a hangja is. Persze attól még lehet más is, de ezt ellenőrizzétek.


én is az AC-t mondanám, de kiegészíteném azzal, hogy attól, hogy új, újszerű az akksi, még tekerhet többet, nagy hidegekben. az nem hiba. a hideg különös hatással van az elektronokra, na meg ugye az "elektrolit"-ra, ami úgymond benne van az akksiban. illetve a hidegben az olaj is besűrűsödik, főleg ha kitudja valójában milyen meg tudja fogni a főtengelyt.

YELLOW Elküldve: 2014-02-01 06:47 Autóvásárlás

pár napja volt a TC rádiós műsorában szó az új adóról is autóvásárlás kapcsán.
az első, az etanolos, pár szó esik pár autómárkáról, amik 600ezres futás felett vannak kevés hibával, szinte alig cserélve valami. a lényeg az első tulaj és a hosszú távos használat:
http://totalcar.hu/egester/

YELLOW Elküldve: 2014-01-31 07:24 Társalgó

hancurozo írta:
Bero írta: Nemrég rakta fel valaki.


Azt hittem, hogy valami vicces kép. De így szerintem nem az. Lehet, hogy megtenném a megfelelő lépést a szerző előkerítése érdekében. Egy közepes ügyvéd is jó pénzt tudna lehúzni a kép feltöltőjéről. (nálam ez már olyan kategória, mint amikor valaki összekarcolja/tönkreteszi más autóját)



tudom ki volt az. pedig pont olyan rakta fel, aki maga páwa-ként felkerülhetne jobban. ráadásul módosított kép.
vannak emberek, akiknek nincs jobb dolguk igazán sajnálom őket. amúgy rendszeresen látogatom azt az oldalt, csak épp dolgoztam. amúgy ilyen a maygar ember, ezt hangsúlyozom mindig. külföldi oldalakon nem nagyon van iylen, mármint nem létezik ilyen, vagyis nem tudok róla.

YELLOW Elküldve: 2014-01-29 16:16 gyenge rádió vétel

rece65 írta: Hi!

Nekem is gyenge illetve nincs rádióvétel.
Az autót már így vettem,a kábel ami lejön a hátsó szélvédőről az erősítőhöz el volt vágva.:vazzenem tudom miért)
Ha összekötjük az elvágott kábelt akkor sincs vétel.
Ha a kábel végét fogom a kezemben akkor tök jó a vétel,gondolom én vagyok az antenna...
Átkötöttük az oldalsó ablak kábelére direktben és így jön 1-2 adó de elég gyengén!
A kérdésem az lenne hogy hogyan lehetne kimérni hogy a kábel szakadt-e vhol a kárpit alatt ahogyan megy a hátsó szélvédőhöz vagy a szélvédőben rossz az antenna??

(A 12V előre megy a modulhoz az ki lett mérve,meg amikor megfogom a kábelt akkor jó is a vétel tehát a modul gondolom hogy jó!)
Nem gyári a fejegység de ez nem hiszem hogy gond lenne..

Illetve minden ötletet és megoldást szívesen fogadok!



neked nem a szélvédőn van az antenna, hanem a szélvédő feletti szárnyban (hátul)

YELLOW Elküldve: 2014-01-29 13:38 Autóvásárlás

Darius írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Ez már vicc, most néztem egy 2001 est 82000 km van benne. Tényleg nem szabad már kereskedőtől E46 ot venni ebben az Országban. Ilyen dumák, hogy harmadik,negyedik,ötödik autóként használt ,az új módi.


nem ez a lényeg, hanem mindegy hol veszed, amint honosítod, vagyonszerzési illetéket kell utána fizetni. remélem mindenki ormányra szavaz...



Felhaborito az ujabb sarc...nem eleg a reg ado.
Ui: Nehogy azt gondolja barki is hogy ha mas lesz kormanyon majd eltorlik ezt a biztos bevetelt...egyik kutya masik eb..



most jött egy ilyen, sárga lapon fekete szöveg: E.P. - Elégedetlenek Pártja (nekem találták ki)

YELLOW Elküldve: 2014-01-29 12:47 Autóvásárlás

anubisz írta: Ez már vicc, most néztem egy 2001 est 82000 km van benne. Tényleg nem szabad már kereskedőtől E46 ot venni ebben az Országban. Ilyen dumák, hogy harmadik,negyedik,ötödik autóként használt ,az új módi.


nem ez a lényeg, hanem mindegy hol veszed, amint honosítod, vagyonszerzési illetéket kell utána fizetni. remélem mindenki ormányra szavaz...

YELLOW Elküldve: 2014-01-29 10:38 led-es helyzetjelzõ

bmw320d4 írta:
jlaci74 írta:
bmw320d4 írta:
jlaci74 írta: Uraim !
Túlvásároltam magam néhány led-es cuccból, piaci ár alatt megválok tőlük.
Minden can-bus kompatibilis, rövid és hosszú hűtőbordás soffita, e39-e60 24w! angel eyes led, e90 6w angel eyes, e39/e46 komplett rendszámlámpa , 9,5d foglalatos "beledugós"....


Már Jlaci is ezzel a kenbuszos faszsággal jön


Hogy mondják ( írják ) profi szinten ?


A profi szinthez nem értek, de azt tudom, hogy az izzóknak az égvilágon semmi köze nincs a kenbuszhoz.



úgy gondolom ezt a CAN-es hülyeséget azért írják, hogy többen MEGÉRCSÉK. szerintem anniy van vele, hogy benne van egy megfelelő előtét ellenállás, amiatt nem fog az autó bejelezni, hogy ki van égve az izzó. bár soffitát szerintem nem néz a rendszer, mert belül és rendszám világításban van max, az meg anniyra nem fontos, hogy baj lenne ha kiégne...

YELLOW Elküldve: 2014-01-28 19:55 Önindító

anubisz írta:
katibi421 írta:
anubisz írta:
katibi421 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na


Nekem is ezt csinálta mikor lemerült, mert rádióztam órákat a garázsba, ( a régi aksim ) csak kattogott. De annak más jelei is vannak, mert a lámpa is halványult indirtózáskor, bármi ami fényt adott ki. Nem is értem,mi ebben a nagy hiba. Ha önindító akkor tuti nem csinál ilyet, ha aksi, akkor tuti kialszik minden egy indítózás után,vagyis közben.


Szerintem a kérdezőtől (katibi421) nem fogjuk megtudni, hogy nála mi volt a gond. (az órabeállítás gondjánál sem jelzett vissza)
Ahogy figyelem, (sajnos) egyre több olyan embereke van, aki regisztrál, kérdez, majd többet nem hallani felőle.


Én is ezt mondtam régebben. Igazából az lenne a tapasztalat,de a többség lelép amint meglett a probléma.


Köszönöm szépen mindenkinek a választ!A probléma első gondja az akksi volt másodsorban pedig az önindítóban lévő tekercsnél az egyik forrasztás is.Az órabeállítással a mai napig nem jutottam semmire bocsánat hogy eddig nem írtam róla


Szar volt az aksi, és közben kiderült, hogy az indító is hibás? Az nem semmi.


Én csak azt tudom mondani amit a szerelő mondott mivel fényező és karosszériás szakmám van a motorhoz nem értek annyira és mindez a kis mutatvány 273euro és 97 centembe került


Bazzeg az fasza.


szerintem meg le lett húzva. oder a mestőr cserélte a tekercset, aztán kideült nem javult, majd egy akksi csere és jó lett. ha nem feltételezem a lehúzást. vártam, hátha anubisz felhozza ezt. ha valakin nagyon látják, sőt még mondja is, hogy nem ért hozzá, azt simán lehúzzák, még németben is. a hivatalos szervíznek úgyis elhiszik, a nem hivatalosnál meg azt gondolják, hogy biztos nem húzza le. (még most is jókat mosolygok, mikor nagyon bekakiltam, hogy kattog a verda nem indul, és csak az akski volt, még jó hogy volt ez a fórum)

YELLOW Elküldve: 2014-01-28 19:20 Társalgó

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???


miért? mert az új az új a használt meg használt marad. pl gyújtásnál tutti nem lesz olyan a réginek a gyújtása, mint az újnak.
trafónál szakavatott kollégától tudom, hogy idővel tönkre ment volna a többi is.
esetemnél már korrab 2x volt hogy indítás után nem ment egy henger, leállít újra indít semmi. aztán 85ezernél lecseréltem a gyertyákat. rá 100km-re kb, indítás után, kb 500 m múlva elment egy henger. valószínű az új gyertya megadta a végső döfést a trafónak. szerintem elég jó áron kaptam a trafókat, így mindenképp a 4-es csere mellett döntöttem, ha már a gyertyák is újak. engem újabb 100km után ne copasson egy másik trafó, amit nem cseréltem. nyílván, ha csere után mondjuk 10ezer km múlva beszart volna a mondhatni új trafó, akkor én is egyet cserélnék, de ebben gyári volt 85ezerrel. kb ennyit jósolnak a gyárinak, bár van ami 110ezer körül is elmegy. nem feltétlen a saját esetemből akarok kiindulni, ne értsetek félre. de futóműnél is amit lehet párban cseréltem, meg fogok is. ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani.



Ha kiég az izzód, az összes izzót cseréld le az autódon.
Ha szélső gömbfejet cserélsz, akkor cseréld az axiál csuklót, lengőkart, nagyszílentet, stabilizátor szílentjét, stabilizátor pálcát,. Természetesen mind a két oldalon. Nehogy 100km múlva kelljen. "ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani"


látom nem érted. ha izzót cserélek mondjuk tompított, akkor cserélem mindkét oldalon, ha szilentblokkot, akkor mindkét oldalon. nem bele kell magyarázni már a dolgokat. ha cserélek gátlót, akkor cserélek toronycsapágyat is, és ezt mindkét oldalon. MINDEZT AKKOR, HANGSÚLYOZOM HA TUDOM? HOGY NEM PÁR EZER KM-REL KORÁBBAN LETT LECSERÉLVE. érti?

YELLOW Elküldve: 2014-01-28 19:05 Társalgó

Pocses írta:
Pont nem célszerű mindet cserélni! Minek a jót kicserélni???


miért? mert az új az új a használt meg használt marad. pl gyújtásnál tutti nem lesz olyan a réginek a gyújtása, mint az újnak.
trafónál szakavatott kollégától tudom, hogy idővel tönkre ment volna a többi is.
esetemnél már korrab 2x volt hogy indítás után nem ment egy henger, leállít újra indít semmi. aztán 85ezernél lecseréltem a gyertyákat. rá 100km-re kb, indítás után, kb 500 m múlva elment egy henger. valószínű az új gyertya megadta a végső döfést a trafónak. szerintem elég jó áron kaptam a trafókat, így mindenképp a 4-es csere mellett döntöttem, ha már a gyertyák is újak. engem újabb 100km után ne copasson egy másik trafó, amit nem cseréltem. nyílván, ha csere után mondjuk 10ezer km múlva beszart volna a mondhatni új trafó, akkor én is egyet cserélnék, de ebben gyári volt 85ezerrel. kb ennyit jósolnak a gyárinak, bár van ami 110ezer körül is elmegy. nem feltétlen a saját esetemből akarok kiindulni, ne értsetek félre. de futóműnél is amit lehet párban cseréltem, meg fogok is. ha már szereve van valami, akkor legyen úgy ne kelljen kis idő múlva újra bontani.

YELLOW Elküldve: 2014-01-28 18:50 Társalgó

hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


ahogy írták, hibát nem ír, hogy gyertya, vagy trafó. de mondhatni típus hiba a trafó, főleg ha a gyári van benne, vagy még valamikor azt a cikkszámosat kapta, amit azóta leváltottak. ahogyan írták csak fel kell cserélni és megnézni mikor melyik hengerbe írja be. ha gyújtáskimaradást írt be, akkor biztos a trafó vagy gyertya a hiba, kár elmenni szerintem más irányba. de érdemes trafót vagy gyertyát is az összeset scerélni, hiába egy, vagy kettő rossz csak.


YELLOW Figyelj egy picit. Ezek után biztos, hogy más irányba mennék. Mondjuk hibatároló és élőadat olvasás. (olyan helyen, ahol tudják is, hogy mit néznek)


egy gyertya, meg két trafó lett cserélve. neki 6 van mindenből, ha 2.2 20i és nem 318i, de akkor is marad még.
de akkor meg kopogásérzékelő lehet szar ami ilyet hibát írhat be. jó mondjuk ha nem ad anygot, akkor nincs ami robbanjon, nincs kopogás. de szerintem az injektort másképp is kiírja, bár ezzel még nem találkoztam.


Látom csak azért is hajtogatod az igazad. (látatlanban cserélnéd az alkatrészeket)
De.
Képzeld YELLOW. Más is meghibásodhat egy autón, nem csak az ami veled előfordult, vagy hallottál róla. És nem biztos, hogy látatlanban kicseréltetném vele a teljes gyújtásrendszer minden elemét.
Leírhatod 10x is egy más után, de normális hibafeltárás nélkül nem lehet megmondani, hogy mi a baja. (nem csak hibatároló olvasás, hanem élőadat olvasás is kellene)
És akkor a mechanikai meghibásodásokról nem is beszéltünk.
Lehet, hogy nincs kompresszió 2 hengerben. (mert akár ez is lehet) De senki nem mondja neki látatlanba, hogy vigye el felújítattni a motort.


nem mondtam cseréljen ki mindent. azt írtam ki ha cserélni kell, mert egy rossz, mondjuk trfaó vagy gyertya, akkor célszerű a többit is. leírtam visszább, amit írtatok, hogy diag nélkül étcserélésekkel ki lehetett volna szűrni, vagy csak lehúzni sorba a trafókat, hogy melyiknél nem változik semmi. én értem amit mondasz

YELLOW Elküldve: 2014-01-28 18:27 Társalgó

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


ahogy írták, hibát nem ír, hogy gyertya, vagy trafó. de mondhatni típus hiba a trafó, főleg ha a gyári van benne, vagy még valamikor azt a cikkszámosat kapta, amit azóta leváltottak. ahogyan írták csak fel kell cserélni és megnézni mikor melyik hengerbe írja be. ha gyújtáskimaradást írt be, akkor biztos a trafó vagy gyertya a hiba, kár elmenni szerintem más irányba. de érdemes trafót vagy gyertyát is az összeset scerélni, hiába egy, vagy kettő rossz csak.


YELLOW Figyelj egy picit. Ezek után biztos, hogy más irányba mennék. Mondjuk hibatároló és élőadat olvasás. (olyan helyen, ahol tudják is, hogy mit néznek)


egy gyertya, meg két trafó lett cserélve. neki 6 van mindenből, ha 2.2 20i és nem 318i, de akkor is marad még.
de akkor meg kopogásérzékelő lehet szar ami ilyet hibát írhat be. jó mondjuk ha nem ad anygot, akkor nincs ami robbanjon, nincs kopogás. de szerintem az injektort másképp is kiírja, bár ezzel még nem találkoztam.

YELLOW Elküldve: 2014-01-28 18:12 Társalgó

Robi1201 írta: Sziasztok
Segitsegetek szeretnem kerni egy pucit elvagyok keseredve illetvw nagyon. Azt produkalja hogy amig nem eri el az uzemi hom.docog es olyan amikor egy henger nem menne.
Elvittem diagra kirta hogy 2db gyujto traffot kell cserelnem ill.1gyertyat.kilett cserelve .
Masnal ugyan azt produkalta elvuttem diagra megint az irta ki gyertya.Kicsereltem az osszest Bosch platinumra. Hiba ugyan ugy megmaradt.Gondoltm a legtom.de nem irta ki a diag hogy rossz lenne.


ahogy írták, hibát nem ír, hogy gyertya, vagy trafó. de mondhatni típus hiba a trafó, főleg ha a gyári van benne, vagy még valamikor azt a cikkszámosat kapta, amit azóta leváltottak. ahogyan írták csak fel kell cserélni és megnézni mikor melyik hengerbe írja be. ha gyújtáskimaradást írt be, akkor biztos a trafó vagy gyertya a hiba, kár elmenni szerintem más irányba. de érdemes trafót vagy gyertyát is az összeset scerélni, hiába egy, vagy kettő rossz csak.

YELLOW Elküldve: 2014-01-28 18:04 Önindító

hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na