Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-01-27 11:36 kézifék állítás

csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta: Srácok kérlek SOS segítsetek Nekem tanácsaitokkal. Szerdán meg műszakizni a kocsim és nem jó a jobb hátsó kézifékem.

Röviden milyen infóra van szükségem, aztán bővebben leírom a hibát.
Hogy épül fel ez a bowdenes rendszer a kocsi alatt, mert látom hogy van jobb hátsó és bal hátsó kézifék bowden is. Ez végigmegy a kocsi alatt? vagy elöl másik 2 bowden van?

Eléggé harmatos volt a kézifékem és csak a bal oldalt fogott (mint tegnap kiderült) ott is nagyon fent.
Vettem teljes felújító szettet, pofákat, rugókkal mindennel gondoltam ez a baj ez szokott lenni. De a jobb hátsó fékemen tökéletesek a gyári BMW betétek és meg sem mozdítja őket a kézifék kar mozgása, a bowden pedig laza.
Sajnos már nagyon sötét volt amikor szereltem tegnap este és nagyon hideg úgyhogy nem boncolgattam tovább a témát.
Ma kéne vennem bowdent, ki is néztem van a láng autónál 4400-ért kedvezménnyel, de nem vagyok benne biztos hogy ez teljesen megoldja a problémát ha van egy másik bowden is.
Segítsetek ebben légyszi. sajnos idő már nincs sok a próbálgatásra :S

Ha kopott a betét a másik oldalon akkor cserélni tudok mindent mert megvan ugye, az nem gond, csak a bowdenek legyenek rendben. (Nem akarok megvenni mindent feleslegesen és az idő is szorít :S )



fent a kézifék karnál leszeded a zsákot, és létni fogsz a kar két oldalán 10-es csavart, ami egy menetes száron van, amiknek a végén vannak a bowdenek. nézd meg ha behúzod, akkor a jobb oldali laza-e, ha igen, akkor tekerj a csavaron, hogy megfeszüljön. aztán engedd ki, és nézd meg, hogy akkor meg meglazul-e, mármint ne fogjon.
amúgy annyira nem kell komolyna venni, a kézinél simán rásegítenek lábfékkel, én eddig minden BMW-nél azt láttam nagyon fent fognak, illetve menet közben alig fog, ha álló helyzetben behúzod és próbálsz elindulni, akkor meg fogja az autót.


De az a bowden az 1 bowden ami direktben hátra megy a fékhez, vagy van valami toldás benne? Megnézem mindjárt!


azt nem tudom van-e toldás benne, szerintem nincs. mert miért lenne? persze lehet, hogy van.

YELLOW Elküldve: 2014-01-27 11:25 kézifék állítás

csbalu írta: Srácok kérlek SOS segítsetek Nekem tanácsaitokkal. Szerdán meg műszakizni a kocsim és nem jó a jobb hátsó kézifékem.

Röviden milyen infóra van szükségem, aztán bővebben leírom a hibát.
Hogy épül fel ez a bowdenes rendszer a kocsi alatt, mert látom hogy van jobb hátsó és bal hátsó kézifék bowden is. Ez végigmegy a kocsi alatt? vagy elöl másik 2 bowden van?

Eléggé harmatos volt a kézifékem és csak a bal oldalt fogott (mint tegnap kiderült) ott is nagyon fent.
Vettem teljes felújító szettet, pofákat, rugókkal mindennel gondoltam ez a baj ez szokott lenni. De a jobb hátsó fékemen tökéletesek a gyári BMW betétek és meg sem mozdítja őket a kézifék kar mozgása, a bowden pedig laza.
Sajnos már nagyon sötét volt amikor szereltem tegnap este és nagyon hideg úgyhogy nem boncolgattam tovább a témát.
Ma kéne vennem bowdent, ki is néztem van a láng autónál 4400-ért kedvezménnyel, de nem vagyok benne biztos hogy ez teljesen megoldja a problémát ha van egy másik bowden is.
Segítsetek ebben légyszi. sajnos idő már nincs sok a próbálgatásra :S

Ha kopott a betét a másik oldalon akkor cserélni tudok mindent mert megvan ugye, az nem gond, csak a bowdenek legyenek rendben. (Nem akarok megvenni mindent feleslegesen és az idő is szorít :S )



fent a kézifék karnál leszeded a zsákot, és létni fogsz a kar két oldalán 10-es csavart, ami egy menetes száron van, amiknek a végén vannak a bowdenek. nézd meg ha behúzod, akkor a jobb oldali laza-e, ha igen, akkor tekerj a csavaron, hogy megfeszüljön. aztán engedd ki, és nézd meg, hogy akkor meg meglazul-e, mármint ne fogjon.
amúgy annyira nem kell komolyna venni, a kézinél simán rásegítenek lábfékkel, én eddig minden BMW-nél azt láttam nagyon fent fognak, illetve menet közben alig fog, ha álló helyzetben behúzod és próbálsz elindulni, akkor meg fogja az autót.

YELLOW Elküldve: 2014-01-26 20:42 Társalgó

si3rrabravo írta:
YELLOW írta:
si3rrabravo írta: Egy kis szösszenet a hétvégéről Kecsóról, az ilyeneket ki tanította a kreszre?


tudod hányszor dudáltam már rá a gyalogosra, hogy megálljon, mert a mellettem lévő sávban láttam, hogy nem fog megállni az autó? sokszor.


Kényes szitu, csajszi végig az aszfaltot bámulta. Gondoltam már ilyenre én is, hogy duda, de mivan ha szerencsétlen megugrik, aztán még be is esik az autó alá.. Mondjuk ebben az esetben a csaj is hülye volt csöppet. Ennél már csak a kapucnis fülhallgatós a jobb halálra ítélt.


azokra meg direkt dudálok. egyszer jól beszarattam egy csajt. akkor jött be ez a nagy szabály a gyalogosokról. gondolom nem emiatt, de szétnézés nélkül ment át, kapucni, füles, hát rányomtam. ugrott egy jót oda fordul én meg integettem neki mosolyogva. talán levette a szitut, és talán legközelebb szétnéz. mert nem mindneki fog megállni.

YELLOW Elküldve: 2014-01-26 20:32 Társalgó

si3rrabravo írta: Egy kis szösszenet a hétvégéről Kecsóról, az ilyeneket ki tanította a kreszre?


tudod hányszor dudáltam már rá a gyalogosra, hogy megálljon, mert a mellettem lévő sávban láttam, hogy nem fog megállni az autó? sokszor.

YELLOW Elküldve: 2014-01-26 17:42 Társalgó

egy kis tegnapi, munka után, a másfél órából egy kis válogatás, semmi extra


YouTube videó



YELLOW Elküldve: 2014-01-26 11:49 Mi lehet a baj?

Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta: sziasztok! tudom, hogy van szélvédős topik, de úgy érzem ez baj. és nem tudom mi. tehát mi lehet a baj? na szóval tegnap délután pár óra minuszban álldogállás után beindítottam a gépjárművet elgurultam az lső lámpáigahol is megállva, az autót üresbe rakva a féken állva elkezdett úgy zörögni a szélvédő, mint a legrégebbi, leszéthajtottabb helyijáratos ikarus buszon a lámpáknál. rendesen megijedtem hogy kiesik az alak a helyéről, brutál hangja volt. komolyan ifjúkkorom buszozásai jutottak eszembe.... ez vajon miért? ez fehérváron történt egyenesen pestre jöttem, de nem szűnt meg a jelenség míg felértem... segítség!!!


meg kell nézetni, hogy valóban a szélvédő mozog-e. ha igen akkor már cserélve volt, szarul, rvagy rossz anyaggal ragasztották be, aztán most a nagy hidegben elengedte. én erre tudok gondolni.


tuti a szélvédő, mert ha odatettem a kezem az üvegre akkor nem zörgött... mi a szart lehet vele csinálni, ha szarul rakták be? kivenni és visszarakni vagy hogy?


kb

YELLOW Elküldve: 2014-01-26 10:26 Mi lehet a baj?

Zoli90 írta: sziasztok! tudom, hogy van szélvédős topik, de úgy érzem ez baj. és nem tudom mi. tehát mi lehet a baj? na szóval tegnap délután pár óra minuszban álldogállás után beindítottam a gépjárművet elgurultam az lső lámpáigahol is megállva, az autót üresbe rakva a féken állva elkezdett úgy zörögni a szélvédő, mint a legrégebbi, leszéthajtottabb helyijáratos ikarus buszon a lámpáknál. rendesen megijedtem hogy kiesik az alak a helyéről, brutál hangja volt. komolyan ifjúkkorom buszozásai jutottak eszembe.... ez vajon miért? ez fehérváron történt egyenesen pestre jöttem, de nem szűnt meg a jelenség míg felértem... segítség!!!


meg kell nézetni, hogy valóban a szélvédő mozog-e. ha igen akkor már cserélve volt, szarul, rvagy rossz anyaggal ragasztották be, aztán most a nagy hidegben elengedte. én erre tudok gondolni.

YELLOW Elküldve: 2014-01-26 09:14 Társalgó

Maistro2 írta: Sziasztok!
Sima làmpàból lehet projektorosat csinálni ??


akármilyen lámpát át tudnak építeni. vanank direkt specializálódva. Morimoto Mini projektor az egyik legjobb. nagyon sok átépítés létezik, keress rá.

YELLOW Elküldve: 2014-01-25 22:14 Futómû és hibái

hanzi320 írta:
AteszE46 írta:
Sziasztok!

Ma egy kicsit megint szerelnem kellett, mert a jobb hátsó fékem megszorult.
Mikor levettem a kereket akkor láttam, hogy a képen látható vezeték csak úgy lóg. Tudja valaki, hogy milyen vezeték lehet ez? Hibajelzés nincs, minden működik. Kivéve a PDC.



Szia.
Szerintem a fékbetét vastagság mérő(visszajelző) lehet, legalábbis úgy néz ki a képen.


fékbetét-kopásjelző a hivatalos neve. valószínű kitört a betétből, nekem betét cserénél sérült, és simán felkötöztem, úgyis jól látszik ha kopik a betét, no meg mire nekem elkopik...

YELLOW Elküldve: 2014-01-25 22:03 Társalgó

no megvolt az első havas téma, egy párszor túl vállatam magam de megfogtam
mióta nálam van a verda először látam üzemszerűen világítani az ablakmosó tartály jelzését

YELLOW Elküldve: 2014-01-24 21:28 Autóvásárlás

duend írta: Sziasztok!
Még egy dologban kérném a segítségeteket. Tudnátok nekem olyan tippeket, ötleteket írni, amik segíthetnének magában a vásárlásban? (E46 318i) Gondolok itt ilyesmire, hogy pl vhol olvastam, hogy állítólag 4 db kulcs is jár egy bmw-hez, ez tényleg igaz? Vagy hogy mit, hol kell nézni, mire kell ügyelni, vagy akár mitől óvakodjak egy ilyen 10-11 éves autónál?
Bizonyára volt már ilyesmiről szó, de sajnos nem találtam meg.
A segítségeteket előre is köszönöm!
Endre


mindt bármyl autónál, b azokra kell figyelni itt is. hanem nagyon vágod érdemes valami szervízbe vinni.
én úgy tudom, hogy 4 kulcs jár hozzá, két távos, egy szervíz, és egy tárca kulcs. FL előttiekhez állítólag csak 3, mégis láttam olyat amihez négy volt. a gáz, mindegyik nyitja az autót, és indít. tehát aki egyet is magánál tart utána "visszalophatja". nem tudom mennyire jellemző ez még, de régebben nagy divat volt. mondjuk akár el is hagyhatta, bár az sem egy jó pont. szervízben meg tudják mondani, hogy a 4 kulcson felül lett-e rendelve rajtuk keresztül. persze sufniban is másolható, így az már neccesebb.

YELLOW Elküldve: 2014-01-24 19:13 Autóvásárlás

ha 130ezernél tönkre megy az N42, az nekem újabb 6 év múlva lesz kb, addigra meg mindegy
nekem nincs gondom vele így 97ezernél. kicsit melegen a hangja nem tetszik, d emint láttam az új V10-es motorok hangja is olyan. tud jól fogyasztani és megy is ha kell, amenniyre nekem pont elég. az M43-ról hasonló a véleményem mint a többieknek, de én FL-est akartam, abbam meg olyan már nem volt, csak egy két kósza darabban. egyébként az N42 haggyán, az N46 rosszabb pedig mondhatni ugyanaz a két motor.
az, hogy N42-ről iylen videók vanank az egy dolog, ha bárki rákeres más típusra, ott még többet fog találni.


szerk.: hil, amúgy én anno kérdeztem Mikit, nekem azt mondta nincs ezekkel a motorokkal semmi baj, a hangja is ilyen. vagy engem akart megnyugtatni, vagy nem tudom. de semmivel sem problémásabb, mint bármelyik szerintem. kapja meg időpben az olajcserét, jó olajból, és tuttira legyen kicserélve, figyeljenek a hideg üzemi dolgokra és szerintem akkor nem lesz baj.

YELLOW Elküldve: 2014-01-23 22:19 Autóvásárlás

Szabi46 írta:
Most ez is tetszik


hát az E46-ért lehet nem fogsz többet kapni, így nem értem. legalábbis nem tom, nehéz lesz a mai világban. így enenk fényében nem látom értelmét, eladni az E46-ot, hacsak nincs valami nyomós indokod rá

YELLOW Elküldve: 2014-01-23 21:53 Motorolaj

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.


A dízelben kb 500-1000 kilométer után koromfekete az olaj, ha nem akkor az az olaj rossz!
Én személy szerint megvárom a 450-500ezer kilométert (vezérműlánccsere) , aztán ha még nálam lesz, akkor a motort teljesen kipucolom kézzel.

Üdv.:Neo


Hát az enyém benzines, előtte a nívón még olyan világos barnáskás, átlátszós volt a színe, leengedéskor mintha egy diezel lett volna. Majdnem mint a folyékony szurok, kicsi barna árnyalattal.


mert eddig valszeg rossz olajat hazsnáltál... ami nem lebegtette a kokszot, meg nem is tisztított, és kitudja hogy kent


Csak BMW olajat használtam, vagy 5-30, vagy 0-40 utóbbi csak 1 periódust.


hát ez az. tudod erről mi a véleményem, csal mostanűban nem mondok már semmit a bmw olajról, rakja bele, aki akarja.

YELLOW Elküldve: 2014-01-23 21:51 Futómû és hibái

anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..


egyszerre kell cserélni. ami páros azt úgy. ennek a híve vagyok.