Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-11-21 13:17 Heeelp...!

gerencsert írta: Sziasztok! Nagyon gyorsan kérnék mindenkit, hogy segítsen, ha tud. Ma lett szétszedve az autóm, mert olajfoltok jelentek meg alatta. Levettük a szívósort és megállapítást nyert, hogy honnét szivárgott az olaj. Minden tömítést rendben találtunk, de akadt kettő gumicső is, ami eléggé szét volt már repedve. Mellékelek egy robbantott árát, hogy el tudja mindenki képzelni, miről is beszélek:
http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

Az egyik a 4-es számú cső, a másik pedig a kartergázcső (most hirtelen nem is tudom melyik számmal van jelölve). A helyi BMW márkaszerviz szerint csak kompletten lehet megrendelni az összes csövet, azokat külön nem, amik nekem konkrétan kellenének. Így kompletten lenne 57eFt, ami azért valljuk be, hogy nem kevés Várom ötleteiteket, javaslataitokat!
Köszönettel: Tamás


szerintem simán helyettesíthető bármilyen olyan csővel, ami olajálló, csak méretre kell vágni. így nem tom, lehet van olyan, hogy különleges csatlakozás van gyárilag, de biztos megoldható. akinek van egy kis érzéke, az meg tudja csinálni.

YELLOW Elküldve: 2013-11-21 09:28 Autóvásárlás

m_attila írta:
YELLOW írta:
gzu11 írta: Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek...

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.


pont a kéket? az a legrosszabb, üléseket figyelve van benne vagy 400+ezer km. ráadásul iszonyat csúnya a kárpit színe is. én inkább azt mondom ez még mindig nem az az árkategória, amibe a jó megbízható példányok vannak bár tudom van aki 900-ért is vett jó autót


Yellow !!!

Ebben 400 ezer ?? te normális vagy??

http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957



nem erre gondoltam....
medvedisznoman írására válaszolt volna gzu11, és gzu11 írta, hogy amiket linkelt medvecsóka, abból ő a kékkel foglalkozna, ez e: http://www.hasznaltauto.hu/aut...cs-7384855
én erre írtam, hogy ebben sok van. én azt a linket nem is néztem amit gzu11 írt, de mind1.

YELLOW Elküldve: 2013-11-21 08:00 Társalgó

si3rrabravo írta: 5703 db Z8 került legyártásra.


eddig leltároztad l?
azé ez annyira nem kevés, bár kb 2 műszak alatt legyártották

YELLOW Elküldve: 2013-11-21 07:58 320d Motor

Puli írta: Egy kis segítség kellene Fanok!
Ma reggel beindítottam a kocsit,hogy szokás szerint picit járjon a motor indulás előtt. DE elkezdett erősen rángatni, mintha le akarna állni.. de nem állt le,csak rángatózott...picit ráléptem a gázra,akkor helyre jött,aztán mikor vissza engedtem,akkor megint rángatás.. még a kasztnit is berázta... kb 20sec után meg helyreállt minden! és szépen egyenletesen járt a motor!
MI lehetett ez??? :


én azt mondanám valamelyik hengerdben nem tökéletes az égés. ezt ugye sok minden okozhatja akár. ha melegen indítod akkor is ilyen alapjáraton? lehet csak rossz minőségű az üzemanyag, vagy az izzítógyerta rosszalkodik, esetleg a porlasztó.

YELLOW Elküldve: 2013-11-21 07:54 Autóvásárlás

gzu11 írta: Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek...

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.


pont a kéket? az a legrosszabb, üléseket figyelve van benne vagy 400+ezer km. ráadásul iszonyat csúnya a kárpit színe is. én inkább azt mondom ez még mindig nem az az árkategória, amibe a jó megbízható példányok vannak bár tudom van aki 900-ért is vett jó autót

YELLOW Elküldve: 2013-11-20 17:10 Rugócsere

Levi46 írta:
YELLOW írta:
Levi46 írta: Sziasztok!Nemrégiben vásároltam meg első BMW-met, 320d 110kw-os mocival. A napokban átesett egy nagyobb szervizen (olaj,szűrők,szíjak,motortartó,stb).Amiben a segítségeteket kérném az a hátsó rugó csere, a gyári mindkét oldalon törve van, kb. 5-10cm. cserélt már valaki Suplex típ., ill. az M-pakkos futóműnek milyet érdemes venni? A gyári kedvezménnyel is elég sok, viszont a minősége nem biztos hogy jó vagy tartós.
Köszi a segítséget!


a gyári ígyis úgyis törik, többeknek is. szerintem mindegy miylet evszel, ne gyári legyen


Annak ellenére hogy könnyen törnek, 52.390 ft/db áron árusítja a Bp.Motors, és akkor még nincs bent az autóban! Van valami bevált márka mint pl. ékszíjtárcsából, vagy teljesen mind1 milyet teszek bele?


szerintem olyat keress, ami ültet is legalább egy picit, aztán abból bármi szinte. igaz ebben az esetben az elsőket is cserélni kell, de 50-ből komplett szetted van, nem darabja
illetve sokan vettek már mást, hátha megírják, ők mit vettek.

YELLOW Elküldve: 2013-11-20 16:30 Társalgó

csbalu írta: Ha nem tudnátok:
"Az autó az ország legextrásabb 3-as BMW-je, vezetett szervizkönny! "

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-7364889


jah valahogy el kell adni...
nekem megint az furcsa, hogy a tetőkárpit fekete, iylet sem láttam még, csak Full M-pack-nál, bár búltkor már kibeszéltük, hogy ezt is lehetett külön rendelni.

YELLOW Elküldve: 2013-11-20 16:27 Ajtónyítási Gondok!

gyalogerika írta:
Bezártam az autót távirányítóval. nem nyilott utána távirányítóval, az ablakokat engedte le amikor nyító gombot nyomtam. csak a bicska kulccsal nyilik ki a jobb oldali ajtó. Nem müködik a központi zár, a három másik ajtó azóta is zárva van! én se értem !!:frigo két hónapig állt az autó, ez lehet a gond???


így már értem. lehet be kellene tanítani a kulcsot. bár nem tom ennél, hogyműködik. bár ha az ablakot leengedte, akkor igazából tudja a kódját, tehát nyitnia kell. az a baj, ezek az újabb szériákról elég kevés infónk van, nagyon én nem is mélyültem bele. talán ha eccer veszek.
talán bmw320d4 segít, ha akar ő biztos vágja

YELLOW Elküldve: 2013-11-20 16:17 Ajtónyítási Gondok!

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
most látom E90-ről vans zó, nem is tudom abban van-e GM


Nincs benne GM.


nos ezé kezdtem gyanakodni nem is néztem a típust elősször

YELLOW Elküldve: 2013-11-20 16:10 Ajtónyítási Gondok!

gyalogerika írta:
jamby írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
gyalogerika írta: hali!
320 d autónk van, távirányító nem működik.
három ajtó lezárva, nem nyílnak.
ablakok fel le a nyitás gombra, kulccsal csak a bal oldali első ajtó nyílik.
beülök és betárom bentről semmivel sem nyilik, / ablak le és kulccsal kívülről6 Valaki tud segíteni???


Kicsit fogalmazhatnál normálisabban is, azt a plusz 1-2 percet rá lehetne szánni, és akkor nem nekünk kellene spekulálni, hogy mit is szeretnél mondani.
Ilyesmit a GM illetve rajta a relék hibája szokott okozni.
De ha jól értem neked bentről mechanikus módon sem nyílik? Nézd meg, nincs-e kiakasztva a nyitókar.


ez relé lesz. ismerős a szitu.


Szólj ha megvan a probléma mert nekem is teljesen hasonló a hiba!



Pontosan bentről sem nyílik. ablakot leengedi, és akkor kívülről kulccsal sikerül kinyitni. csak a bal oldali ajtó nyitható kulccsal kívülről. Hol találom a nyítókart? GM szervízhez kell?


most látom E90-ről vans zó, nem is tudom abban van-e GM
amúgy nehez érteni mit akarsz, én pl most sem értem, amit írsz ungarische teccik lenni?

YELLOW Elküldve: 2013-11-20 16:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Pocses írta:
Borzacskó a helyesírásod, megőríttttő.....
A ly az nem yl.


oszt ki a megveszekedett bedes facát érdekli?
nem magyar írásbeli érettségin vagyok csessze meg. aki akari így is megércse. különben egy egy britt tanulmány szerint... csak az eleje meg vége kell stimmeljen egy szónak

YELLOW Elküldve: 2013-11-20 15:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Lacus88 írta:
Pocses írta:
Lacus88 írta: Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Vettem neten egy ELM 327 diag kábelt CD-vel. Mikor rádugom a kocsira (BMW E46 320d 2000-es, facelift előtti) azt írja ki a laptop hogy OBDII csatlakozót csatlakoztattam, de a kocsihoz sima OBD csati kell. Olvastam, hogy lenni e kell a motortérben egy kerek csatinak is, de én nem találom. Egyszerű hibakód törlésre akarom használni. Valakinek valami ötlet, hogy merre tovább?


Az rendben van, hogy hibát akarsz törölni.
De a hiba okát tudod "orvosolni"?
Mert ha nem, akkor újra + újra elő fog jönni. Szerintem nem ez a megoldás.
Ha csak nem egy murvás nepper vagy akinek az a lényeg, hogy néhány 100 km-en át ne legyen az eladott vasban majrélámpa...
Remélem nem bántottalak meg én is szerettem volna ezt a megoldást, de rájöttem megjavítani nem tudom így semmi értelme az egésznek.
Ha kell, a körcsatis stekkerem van, itt figyel nálam használatlanul.


A hiba meg van oldva, az ülésfoglaltság érzékelő ment tönkre, már csak a hiba kódot kellene kitörölni. Azt a fránya körcsatit meg nem találom sehol a motortérben.


meg van oldva a hiba? hogy? ha csak kitörlöd a hibát nem javul meg, valaki beül és vissza is jön. ha lehúzod sem elég a csatiját az ülés alatt, mert ki kell kapcsolni diaggal a fiygelést, amit nem valószínű, hogy a lineklt cuccal kitudsz, meg program is kell hozzá. a körcsati általában a jobb torony közelében van, de eltérhet, iylen cuccot keress a motortérben:

YELLOW Elküldve: 2013-11-20 15:21 Kézifék kar

jakuzaa írta: Üdv Mindenkinek.
Olvastam a régebbi témák között,hogy a kézifék markolatot úgy lehet leszedni,
hogy: szoknya le,alatta van a rögzítőcsavar,az kiteker,és már jön is lefele
a markolat. Sajna én semmi csavart nem találtam,amivel a markolatot fel tudnám
lazítani . Valaki esetleg tudna nekem segíteni,hogy hogyan is lehet leszedni?
(E-46. ról volna szó,az eredetit szeretném lecserélni)
Üdv: J


le kell húzni. csak azért kell a kézifékszoknyát felszedni, mert a teteje a markolatnál oda van rögzítve, így azazl együtt tépnéd ha nem pattintanád ki a konzolból.

YELLOW Elküldve: 2013-11-20 07:02 Ajtónyítási Gondok!

Tano írta:
gyalogerika írta: hali!
320 d autónk van, távirányító nem működik.
három ajtó lezárva, nem nyílnak.
ablakok fel le a nyitás gombra, kulccsal csak a bal oldali első ajtó nyílik.
beülök és betárom bentről semmivel sem nyilik, / ablak le és kulccsal kívülről6 Valaki tud segíteni???


Kicsit fogalmazhatnál normálisabban is, azt a plusz 1-2 percet rá lehetne szánni, és akkor nem nekünk kellene spekulálni, hogy mit is szeretnél mondani.
Ilyesmit a GM illetve rajta a relék hibája szokott okozni.
De ha jól értem neked bentről mechanikus módon sem nyílik? Nézd meg, nincs-e kiakasztva a nyitókar.


ez relé lesz. ismerős a szitu.

YELLOW Elküldve: 2013-11-20 07:01 Rugócsere

Levi46 írta: Sziasztok!Nemrégiben vásároltam meg első BMW-met, 320d 110kw-os mocival. A napokban átesett egy nagyobb szervizen (olaj,szűrők,szíjak,motortartó,stb).Amiben a segítségeteket kérném az a hátsó rugó csere, a gyári mindkét oldalon törve van, kb. 5-10cm. cserélt már valaki Suplex típ., ill. az M-pakkos futóműnek milyet érdemes venni? A gyári kedvezménnyel is elég sok, viszont a minősége nem biztos hogy jó vagy tartós.
Köszi a segítséget!


a gyári ígyis úgyis törik, többeknek is. szerintem mindegy miylet evszel, ne gyári legyen