Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-11-06 17:34 Vicces :)

kicsit OFF, a górénak nem annyira

kész. Ezen a csonticar-os szövegen most padlót fogtam
"A TALÁLKOZÁS.

1988-at írunk, mikor a Porsche zuffenhauseni gyárából kigurul egy hófehér Porsche 944-es. Pont az nap, mikor Te áhítattal figyeled a család fekete-fehér 8 sávos Grunding tévéjén Derrick főfelügyelőt. A nagy izgalmak közepette semmi más nem jár a fejedben, csak az, hogy az öreged végre kihúzzon a slozira, és megszabaduljon az ipari mennyiségben bevitt Kőbányaitól, hogy aztán kihasználva ezt a pár perc nyugalmat, előkapd a Piedone Hongkongban kazidat, és belődd a videót az éjszakai Tutti-Fruttira, és másnap, mikor a szüleid lelépnek a melóba, odaadd Kiszel Tüncinek azt, ami a legdrágább, a zsepis szüzességed, amit persze a mai napig letagadsz, és ha szóba kerül a téma valami részeg beszélgetésen, mindig azt mondod, hogy Kudlik Juli volt az első. Mindeközben majd ezer kilométerrel arrébb egy Helmut nevű pornóbajszos fazon megveszi élete első Porschéját, felszed vele 9 bajor jánykát, később az egyikről kiderül, hogy se nem bajor, se nem jányka. Pár évvel később elkezdesz lázadozni, és megismered az élet kemény oldalát. Egy Donald rágó segítségével kínok kínja között magadra varrod az első tetkódat, víz nélkül nyomod le a limo cukrot, és elrágcsálsz egy doboz Bedecót csak azért, hogy bevágódj a csajoknál. Helmut közben levágatja a bundesliga séróját, ami miatt aztán a csajok kiábrándulnak belőle, és ekkor a Bundestag törvénybe iktatja, hogy a bundesliga séró bizony még egy Porsche 944-esnél is csajozósabb. Aztán jöttek a kilencvenes évek, és Te minden kedd este besurrantál a panel nagyszobájába, hogy le ne maradj a Twin Peaks legújabb részéről. Persze a legszörnyűbb nem az volt, mikor Bob feltűnt a színen, hanem az, mikor apád azt súgta anyád fülébe, hogy "Drágám, a gyerek már alszik, Te is akarod?" Ilyenkor aztán sikítva menekültél vissza a szobádba, és traubis üdítők szilánkjával próbáltad kivájni a szemed. Helmut ezen a szüleid számára romantikus, számodra Csicsolina kontra ló gusztustalanságú napon elpasszolja a Porschét egy Johann nevű fickónak, pár órával később ez a Johann nevű fazon leparkol egy berlini bank elé, és egy kínai játékpisztoly segítségével kirámolja az egészet. A 211 lóerő nagy segítségére van Johann barátunknak a menekülésben, úgyhogy Derrick ezt most úgy megszívta, mint Bob Marley a vicces cigit. De mit tudsz Te ekkor még a Porschéról, mit tudsz a szervokormányról, mit tudsz a CD-s autórádióról, amiből a nájncignájn luffballon szól, hiszen Te éppen azt vizsgálod a tükörben, hogy milyen fasza kis pinabajszot sikerült növesztened az elmúlt években, így aztán 3 évig nem is engedsz borotvát a közelébe. Johannak nincsenek pinabajusz gondjai, mert a rabolt pénzből Tom Selleck bajuszt ültetett be magának, közben járja a világot, de az istenért sem cserélné le a Porschét. Eltelik újabb pár év, a bajszod még mindig gyérebb, mint Magdi anyusé, úgyhogy lehúzod a francba, és elkezdesz keményen melózni, mert kocsit akarsz, méghozzá nem is akármilyet. Ki tudja hányat írunk, mikor Johann és a Porsche frontálisan ütközik egy tehervonattal. Persze Te most leszarod Johannt, és a Porsche miatt aggódsz, mert tudod, hogy ennek a hülye sztorinak úgyis az lesz a vége, hogy a Porsche valahogy elkerült Csontihoz, Te meg lerakod érte a másfél misit, és mindenki kurva boldog lesz. Na, az a lényeg, hogy a Porsche karcolások nélkül ment át a vonaton, ami meg úgy nyomódott össze, mint Márió harmonikája. A sztori további részében még feltűnnek török vendégmunkások, egy háromszemű román maffiózó, egy fekete jegesmedve, sőt, még Kudlik Juli is visszatér, és szexibb, mint valaha, és az is kiderül, mit keresett Claudia Schiffer és Angela Merkel ebben a Porschéban, de ezekről csak akkor tudhatsz meg többet, ha megveszed a pornóbajszos Helmut első kocsiját."

YELLOW Elküldve: 2013-11-06 14:42 320d Motor

toki24 írta: Sziaasztok!

Voltam Mikinél és azt mondta hogy az adagolomba valószinűleg valamilyen nyomásszabályzó nem a legjobb! 1-3 között kne lenni e az értéknek ha jol emlékszek,de nem anynin van.

Krdésem hogy szerintetek meddig mehet ez még el így?

Én meg azt hittem hogy néha a légtömegmérő miatt torpan be ,pedig nem


ha voltál Mikinél, miért nem őt kérdezted? valószínű tőle jobban senki nem tudja, vagy épp megmondani sem lehet. nyílván ha valami nem gyári határok között van, akkor nem célszerű sokáig húzni.

YELLOW Elküldve: 2013-11-06 13:13 Felni csere

ZoleeSRB írta:
szajmon írta:
Methos írta: Sziasztok,

Jelenlegi alufelni + nyári garnitura megy.

Van téli gumi szettem, de acélfelni nincs. Kéne vennem, de az első próbálkozásra belefutottam egy olyan helyzetbe, hogy a féknyeregre rásimult a felni.

Tudnátok segíteni, hogy milyen acélfelnit kell keresnem?
Ami nem nyert: 6Jx 16EH2 IS37 (ET37 gondolom)
Újabb 3asról örököltem volna, de hátul hiába volt jó, elől a féknyereghez hozzászorult.

Csak az ET számon ment el a dolog? Milyen kéne, mert utánaolvastam, de belekeveredtem kicsit.



Szia!

Ha 16-os acélt szeretnél rá, akkor 7J×16 ET47 lesz a te méreted!
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10
Ha rám hallgatsz, akkor olyan gumistól veszed, akinél igen nagy az acélfelni választék bármilyen autóra! A pontos ET számra meg ügyelj! Én sajnos Békés megyében nem igen tudtam felhajtani normális 16 collosat, ami lett volna, azt meg pont az orrom elől vitték el. Sajnos olyan emberhez fordultam, akit nagyon megbízhatónak titulálnak és istenítenek itt ezen a fórumon és a Poweren is, de engem csúnyán átb@szott. Tehát a tanulópénzt én megfizettem. Csak azért mondom ezt, hogy ugyan ilyen hibába ne ess bele te is!

Üdv: Gergő


Szerintem nem ET szám lesz a gond,ha gyári fékek vannak fenn akkor simán kell,hogy passzoljon az újabb 3-mas felni is,ha az tényleg egy 3-ról van...
Ha nagyobb fékeket raktak az autódra akkor csak 17 felni megy rá.
Ha a nyári garnitúrád is 16" akkor hülyeséget beszélek, vagy tényleg nem gyári 3-as acélfelniket próbáltál.



most ha E39-es felni lenne, akkor is jónak kéne lennie a 16-osnak. ha gyári a fékszett, mint ahogy írod is. számomra ez rejtély így. vagy ugye E39-es felni, nincs központosítű gyűrű, oszt fel lett rakva a gyári tehermentesítőre (csavar nélkül, ugye úgy odaérhetett a felni.
szerintem Methos mérjen tolómérővel, vagy ögyesen bármivel egy felniközép átmérőt, aztán a számból kiderül.

YELLOW Elküldve: 2013-11-06 07:18 lámpa

gdavid írta: Sziasztok!
Kérdésem az lenne,a bmw-m (sedan) facelift előtti gyárilag, de átlett alakítva facelift-re, és a hátsólámpánál hogy lehet azt megcsinálni hogy a világításnál az alsó sor világítson úgy mint a gyárié mert most az enyém így világít mint ezen a videón:
YouTube videó
Aki csinált már ilyet vagy tudja hogy mit kell csinálni annak a segítségét szeretném kérni.
Előre is köszönöm!


most nem azért, de nem olyan rossz ez így... egyedi (szerintem)

YELLOW Elküldve: 2013-11-05 17:20 Autóvásárlás

zuziq írta:
delveccio írta: Sziasztok!!

Szeretnék venni egy 2006-os évjáratú BMW 318D E90 kombit.
192.000 km van benne (nemtudom, hogy ténylegesen ennyi-e)
Teljesítménye: 122LE, 90kW, 1995 cm³, dízeles.
Az autó 2.500.000 Ft-ba kerül.
Kívül-belül remek állapotban van. Fekete szín, makulátlan, egy karc nem látszik a képeken.
Belül bézs színű kárpit, tehát tényleg nagyon nagyon tetszik.
Viszont félek, hogy szép és jó, megveszem és akár már a hazaúton bedöglik valami benne...:/
Nem nagyon értek a kocsikhoz és így nem tudom mikre kell figyelnem vásárláskor?!
Tapasztalatokra illetve véleményekre vagyok kíváncsi. Van olyan akinek hasonló teljesítményű, esetleg évjáratú E90-e van??
Körülbelül mikor jönnek elő a problémák?? Fenntartása milyen árban mozog?? (Tudom, hogy nem olcsók az alkatrészek és tisztában is vagyok vele, de pontosabban szeretnék ezekről tudni).

Egyébként erről az autóról lenne szó:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ro-7340041

Köszönöm a válaszokat és a segítséget!!!


Szia!

Nos, először is felejtsd el a kilométeróra állást. Nekem azt tanácsolták hogy nézzek állapotot. (ami egy nagyon jó tanács) Ülések, kormány legfőképp a vezető oldalon keresd a hibát. A dízel témához nagyon nem tudok hozzászólni, nem ismerem őket. Felejtsd el amit a képen látsz! Menj oda és nézd meg magad. Nézz meg többet is ne ragadj le csak ennél. (nekem majd egy év és sok száz kilométer volt mire találtam egyet) Vigyél magaddal hozzáértőt.. amennyire ez lehetséges. Kívülről nézd a réseket, (lökös, motorháztető) párhuzamokat. Mindent próbálj ki az utolsó kapcsolóig, és légy mindig nagyon kritikus.
Ne mutasd hogy tetszik. Alkatrészek nem olcsók készülj fel.. viszont ha kifogsz egy jót akkor lesz egy szuper kocsid, ha nem meg tudja keseríteni az életed. Felejtsd el a kulcs olvastatást..

Így elsőre ennyi
Üdv!


szerintem a km valós. vagy nagyon kivixolták belülről. illetve biztos nem városi autó volt, én úgy látom alig van kopva leélve a bele, szóval szerintem a km valós. viszont az ára talán kicsit kevés, lehet volt törve, vagy enyhén sérülve, javítva.

YELLOW Elküldve: 2013-11-05 17:06 Egyenetlen alapjárat

AdamKiss írta:
Zolee írta:
AdamKiss írta: Üdv Mindenkinek!

Új vagyok a fórumon és egy nagyon idegesítő hibával szeretnék hozzátok fordulni. Sokat olvastam róla de a konkrét választ még sehol nem találtam meg.

BMW 320i 2.2 M54

Hideg indításnál keverék túldúsul, legalábbis ennyit olvastak ki a diagnosztikából. Amint melegszik kicsit már teljesen kisimul a járása, de hidegen elképesztően remeg a motor.

Múlt héten cseréltem minden szűrőt, többek között az üzemanyag szűrőt, amin van egy nyomásszabályozó szelep amit egy vákum cső működtet ami a csívócsonkról megy le a szűrőhöz. Ezt lecserélve kicsit jobb lett a helyzet, de sokat nem változtatott. Légtömeg mérőt próbáltuk már, át raktuk egy teljesen ugyanilyen autóból ami hibátlanul működött, és nem segített. Volt gyári diagnosztikán de csak tárolt hibának olvasták ki a keverék "túldúsúlást".

Télen akár le is fullad ha hagyom járni alapjáraton, és már régóta szívok ezzel a bajjal és szeretném megcsinálni, de nem tudom mi a hiba okozója, és nem szeretném feleslegesen a fél autót kicserélni.

Talán gyenge az üzemanyag nyomás? Vagy pont hogy túl sok benzint kap a dúsított alapjáraton? Fogalmam sincs, remélem ti tudtok nekem segíteni, mert már teljesen az idegeimre megy a hiba és az is hogy csak reggel csinálja elindulok vele kicsit melegszik már kisimul az alapjárat.

Segítsetek!!

A válaszokat előre is köszönöm!!

Üdv. Ádám

Szia,
Tisztítsd ki a fojtószelepet, egy próbát megér...



Már volt az is :/ nagyon tele volt lerakódással, meg az alapjárati szabályzó motor is. De alapjáraton csak a második szabályoz úgy tudom. A legidegesítőbb az egész hibában hogy csak nagyon rövid ideig produkálja és nehéz kiszűrni a hiba okozóját.

Az üzemanyag nyomással, vagy a levegő mennyiséggel lehet probléma, de konkrétan fogalmam sincs sajnos...


vagy a levegő hőfokmérésével, vagy a motorhőfok mérővel. bár ha titkosmenüben, meg mutatózva jól működik, akkor az nem annyira rossz.

YELLOW Elküldve: 2013-11-05 17:02 Hűtővíz..:S

Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta:
Kipróbálom, mert most megnéztem! Egész délelőtt állt a kocsi, és így hidegen teljesen lent van a pálca,mintha nem is lenne víz benn... .. Akkor most kell majd feltöltenem!



így van töltesz bele. aztán beindítod. hagyod melegedni. aztán lehet légteleníteni, már adidg is, amíg csak a kiskör megy. nem kell levenni a sapkát, csak fel lazítani, vagy rátenni a saját súlya nyom annyit. utána visszazársz mindent , fűtést rányitni., oszt próbálni üzemire melegíteni az autót, majd ha üzemi megállsz és járó motornál szintén. csak ugye óvatosan. valószínű másnapra megint alacsony lesz a víz. ezt közben finoman csorgatva is önthetedbele, de én pl vagy 10x öntöttem utána. kétnaponta mindig légtelenítettem. mert másnap néztem és mindig lent volt a szint. mármint az úszó csutkán lent, érdekes a jelző még nem jelzett bent, hogy alacsony lenne. mondjuk aztán már mindig csak üzem melegen légtelenítettem rajta...


:S Töltögettem szépen a vizet, és légtelenítettem,ahogy le van írva! De csak nem normalizálódik a helyzet! Hidegen ma is bejelez a szint! Valahol szökhet? De hol?


akkor csináld azt, hogy hidegen, mielőtt beindítanád a motort néz meg az úszót. ha valóban lent van, akkor töltsd fel, hogy az úszó kiemelkedjen. zátd vissza a tetejét, menj vele. másnap ugyanúgy nézd meg. nem kell most légtelenítened. csináld ezt addig, amg hidegen az úszó fent lesz. nekem is sokat kellett így utána öntenem, vagy 1-1,5 éve áll a szint.

YELLOW Elküldve: 2013-11-05 16:43 Társalgó

jóvan eddig bírtam túl sok a kérdező

április elsejei tréfa lett volna, de olyan messze volt még, hogy nem bírtam volna ki addig, hogy ne írjak és ne legyen 10ezer. bár jobban belegondolva, írhatnám azt is, hogy jajj valaki feltörte az oldalam és ő írta.
hát igen sajnos a MS word javítja a helyesírási hibákat, szóval Pocses ennyi volt az öröm.
hát volt akinek nem lepődtem meg a komemntjén, szinte gondoltam, hogy ezt fogja írni, de nem talált, nem azé vót az egész.
haka, amikor dolgozom sosem netezem, mert nem tudok. (na jó párszor volt már mobilról) pedig 12 órában dolgozok, senki nem tűnt még fel? valamit jól csinálok akkor. szabadidőmben amikor tehetem meg igen itt vagyok

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 14:49 Társalgó

Ez a 10.000. kommentem. Azaz 10ezer (tízezer).
Ez volt a célom, ezt elérni. Olyan szép kerek szám. Persze ez nem azt jelenti, hogy csak ezért írogattam, csak mikor észrevettem korábban, hogy mennyi a kommentem, akkor elhatároztam magam, hogy eddig és nem tovább. (Máshol mire észbe kaptam, már 100ezer felett voltam, így ott a 200ezres határt tűztem ki, jelenleg itt állok: Kommentek száma: 111843 db, szóval ez kicsit tovább tart majd, így bele gondolva, elég könnyen szabadultatok meg tőlem.)
Gondolom, ha ezt korábban tudjátok, talán Robinson sem töröl kommenteket, talán 1-2 nappal hamarabb bekövetkezett volna az esemény. Remélem senki nem haragszik rám, remélem nagyon sok embernek segítségére tudtam lenni (bár a visszajelzések alapján igen, aminek nagyon örülök).
Így van! Ez egy korábban megírt szöveg, talán éppen ezért, ilyen helyesen megírt.
Szóval nem sértődtem meg, sőt akik erre vártak, azok ne gondolják, hogy győztek, vagy diadalt arattak felettem. Direkt nem rakok szmájlikat, úgysem figyelt rá senki, mindenki gondoljon olyat amilyet és oda ahova akar, ahogy értelmezni szeretné a leírtakat.
No a lényeg! Köszönök mindenkinek mindent, jót és rosszat! Sokat tanultam én is, sőt még lett volna is mit.
Mindenkinek kívánok további jó fórumozást, jó BMW-zést! A DSC legyen veletek!

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 14:43 Autóvásárlás

Szabi81 írta:
YELLOW írta:
Szabi81 írta: Sziasztok,

régóta kacérkodom E46 320i vásárlásával, úgy tűnik hogy most minden akadály megszűnt és végre belevághatok.
Alapvetően nem feltétlen mindennapos használatra keresem, egyfajta hobbiautónak szeretném, főként hosszab utakra.
Konkrétan tehát E46 facelift-es,benizines 320i, elsősorban sedan érdekel. (alkalom adtán szóba jöhet coupe és 318i is)
Ha valakinél eladó sorban van ilyen vagy tud megbízható forrásból hasonló kaliberű járgányt, akkor kérem jelezze felém.
Sok hirdetést nézegettem már, de elsősorban olyan emberkétől vennék szívesen aki fanatikus és bizonyára rendes törődésben részesítette

Előre is köszönöm!

Szabi


de akkor gondolom nem is 1millás árkategóriában gondolkozol? ha igen, akkor felejtsd el a pirossal kiemelt részt vagy ha valaki piszok gazdag és nem számít a pénz, de az meg nem fanatikus valszeg.


Nyilvánvaló, éppen ezért nem írtam árat sem, portékafüggő


na jó, csak azért írtam, ha ilyen dédelgetett álmaid vannak, akkor vagy nem olcsó lesz, vagy nem jó pont minap láttam egy B corsa tuning hirdetést, amolyan igénytelen tuning részen, ilyen kamu GSi téma, vagy 94-es évjárat és 800ezerért árulták. más enniyért 2003-as E46-ot akar de hát ugye vannak itt csodák, ahogyan páran állítják, hogy olcsón jót vettek, majd az idő bizonyít. no hát sok sikert, de általánosságban ami olcsó, az szar.

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 14:05 Bemutatkozás, elsõ lépések, üdv a klubban sziasztok :)

LegoHead írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
LegoHead írta: Üdv Mindenki!

Tegnap vásároltam egy 2002-es 316-ot. Ropiért vettem, lesz is vele melom rendesen Majd biztos jó sokat fogok kérdezni


Szia!

Ránézésre nincs szanaszéjjel törve a gép, benzines is, szerintem nem kell sokat költeni rá. Ha ez az első BMW-d akkor ne engedd hogy nagyon lehúzzanak, nem olyan drága ezeket szervizelni mint ahogy sokan gondolják.


én azt látom, hogy jobb kormányos. azt nem látjuk hol lakik jelenleg, de gyanítom hazai, és ezért került "ropiba" még át kell építeni. Ha viszont kintről van, akkor ott éppen bontás elől, vagy Kasza elől lett megvéve, vagy épp rajtuk keresztül. ezt nem rosszból írom, csak erre gondolok. azért az átépítés nem kis melóóó


Észre sem vettem hogy jobbkormányos.
Vannak erre specializálódott emberek, akik 2 hét alatt átborítják az autót a másik felére. Alkatrésszel mindennel együtt nem egy nagy vész. Szerintem jobban jársz ha rábízod egy ilyen brigádra a kocsid. Keresd meg szotakdavidot most 1-2 okosat.

Üdv
Balu

Igen jobbkormányos, jó a szemed Itt élek kint, ezért volt olcsó, magánszemélytől van. 1 éve volt szervizbe utoljára , rám vár az olajcsere meg szűrők stb... Fékeket szeretném cserélni, betétek újnak tűnnek , de sokat állt az autó rázott az eleje fékezésnél amikor elhoztam. Még nincs használatban, keresgetem a cuccokat hozzá. EBC fék mellett döntöttem (tárcsák, betétek), és Mobil 5w30 olajnál, de nem tudom, milyen szűrők kellenek bele (mi számít gyárinak)Sajnos 4 új gumi is kell rá. Belül elég koszos, nagyjából ezekért tudtam lealkudni A tolatóradar folyamatosan sípol, és a jobbos ablakemelő kuka Hát ennyi röviden ...


egy kis autókozmetika és kész, mondjuk megnézném mit jelent a koszos belső, van kép?
szűrőből, Mahle, Knecht, Mann.

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 14:03 Autóvásárlás

Szabi81 írta: Sziasztok,

régóta kacérkodom E46 320i vásárlásával, úgy tűnik hogy most minden akadály megszűnt és végre belevághatok.
Alapvetően nem feltétlen mindennapos használatra keresem, egyfajta hobbiautónak szeretném, főként hosszab utakra.
Konkrétan tehát E46 facelift-es,benizines 320i, elsősorban sedan érdekel. (alkalom adtán szóba jöhet coupe és 318i is)
Ha valakinél eladó sorban van ilyen vagy tud megbízható forrásból hasonló kaliberű járgányt, akkor kérem jelezze felém.
Sok hirdetést nézegettem már, de elsősorban olyan emberkétől vennék szívesen aki fanatikus és bizonyára rendes törődésben részesítette

Előre is köszönöm!

Szabi


de akkor gondolom nem is 1millás árkategóriában gondolkozol? ha igen, akkor felejtsd el a pirossal kiemelt részt vagy ha valaki piszok gazdag és nem számít a pénz, de az meg nem fanatikus valszeg.

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 11:36 Ez se semmi

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 09:23 Bemutatkozás, elsõ lépések, üdv a klubban sziasztok :)

csbalu írta:
LegoHead írta: Üdv Mindenki!

Tegnap vásároltam egy 2002-es 316-ot. Ropiért vettem, lesz is vele melom rendesen Majd biztos jó sokat fogok kérdezni


Szia!

Ránézésre nincs szanaszéjjel törve a gép, benzines is, szerintem nem kell sokat költeni rá. Ha ez az első BMW-d akkor ne engedd hogy nagyon lehúzzanak, nem olyan drága ezeket szervizelni mint ahogy sokan gondolják.


én azt látom, hogy jobb kormányos. azt nem látjuk hol lakik jelenleg, de gyanítom hazai, és ezért került "ropiba" még át kell építeni. Ha viszont kintről van, akkor ott éppen bontás elől, vagy Kasza elől lett megvéve, vagy épp rajtuk keresztül. ezt nem rosszból írom, csak erre gondolok. azért az átépítés nem kis melóóó

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 09:07 Ennyit a szervízekrõl!!!

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:

Nem adom a lovat senki alá, azt írtam , hogy " utána néznék a részleteknek... "
A műszaki része a Te asztalod, de pl. ha NOX -ot cseréltek akkor miért van a számlán lambdaszonda, vagy egy szinte új autón miért kell ezeket cserélni... Nekem ezek nem oké dolgok, legalább is addig nem amíg nem magyarázzák el/meg.
A szerviz is hibás a megfelelő tájékoztatás elmaradása miatt ( pl. miért otthon derül ki hogy 150km-t beletettek az autóba ) és az ügyfél is hibás, hogy nem ott tette fel a kérdéseit ...



félre olvastál valamit. a kérdezőnek azt mondták lambda szonda, de a számlán NOX (nem az együttes) szenzor szerepel. és ezt nem érti. na most ez olyan, hogy kiírja lambda szonda hiba, aztán közben légtömegmérőt kell cserélni. a sok beszédben, meg meg lett a kavar.



" Grifi írta:
...........
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, ....... "


jah jó a munkalapon szerepelt a NOX. szerintem mindegy. le van sz@rva azt kell mondjam, hiába beszélünk itt akármiről feltett egy kérdést ráugrottunk mint éh tyúk a takonyra, jól elbeszélgettünk egymás mellett, írt egy 1-es osztályzatú értékelést, oszt soha többet nem látjuk itt ott a szervízzel kellett volna ezt megbeszélnie.