YELLOW Elküldve: 2013-10-13 19:18 Motortartó gumibak
ateszka86 írta: Sziasztok, motortartó bakba a corteco a nyerő ugye?
ha vissza olvasol, akkor láthatod a Lemförder-t ajánlják.
Corteco-ban eddig csak a főtengely ékszíjtárcsát ajánlották.
YELLOW Elküldve: 2013-10-13 19:18 Motortartó gumibak
ateszka86 írta: Sziasztok, motortartó bakba a corteco a nyerő ugye?
YELLOW Elküldve: 2013-10-12 10:04 Önindító
MrNaylor írta:YELLOW írta:MrNaylor írta:YELLOW írta:MrNaylor írta:YELLOW írta:MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben
most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.
Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!
milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?
amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...
mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch?hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.
bárdi nagyáruház.friss volt és ropogós
ha Te mondod
ha "minden jó" ahogyan kimérték, akkor más ötletem nincs...
azért kösz a tippeket! hát ez a bajom, hogy "minden jó", aztán reggel meg bikázás... úgy látszik ennyit tud az autóvillamossági szakma..![]()
YELLOW Elküldve: 2013-10-12 09:59 Társalgó
troooger írta:YELLOW írta:troooger írta: sziasztok,
Szerintetek megérni lecserélni az E46-ot egy E90-re, olyan 2005-2006-osra? Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
attól függ. én pl E90-ből csak FL-esre váltanék. 3 évvel fiatalabb nem hiszem, hogy megérné azt a többlet költséget. ha nincs gond az autóddal, szerintem felesleges.
Hála az égnek nincs gond vele.Gondolom a 2005-06 E90-nek még van " gyerek betegsége" is, nem?
YELLOW Elküldve: 2013-10-12 09:41 Önindító
MrNaylor írta:YELLOW írta:MrNaylor írta:YELLOW írta:MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben
most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.
Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!
milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?
amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...
mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch?hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.
bárdi nagyáruház.friss volt és ropogós
YELLOW Elküldve: 2013-10-12 09:39 Társalgó
troooger írta: sziasztok,
Szerintetek megérni lecserélni az E46-ot egy E90-re, olyan 2005-2006-osra? Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
YELLOW Elküldve: 2013-10-12 09:37 Önindító
MrNaylor írta:YELLOW írta:MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben
most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.
Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!
milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?
amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...
YELLOW Elküldve: 2013-10-12 09:09 Önindító
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben
most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.
Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!
YELLOW Elküldve: 2013-10-11 17:38 Extra gyors találkozó!
nickname írta:szotakdavid írta:nickname írta:szotakdavid írta: Hali!
Péntek este 19:00 Aréna parkoló alsó emelet piros rész! Leszünk ott páran, aztán meg krujzolunk egyet a városban. Akinek van kedve csatlokozzon bátran!
Üdv Dávid
Este ?
ott este 7
Akkor véletlenül arra fogok járni![]()
![]()
YELLOW
"tudjuk KPM meg egyéb "de én leszarom őket, ha bele tudnak valamibe kötni akkor igazuk is van"![]()
![]()
YELLOW Elküldve: 2013-10-11 07:47 Van töltés-nincs töltés
Sandibandi írta:Sandibandi írta: Sziasztok gondoltam írok hátha találkozott már valaki ilyen problémával az autón világít a töltés lámpa nincsen töltés mert le is merül az a probléma hogy nem folyton világít persze amikor viszem az elektromoshoz akkor nem eddig 2 szer indultam el vele de mind a kétszer jó volt egyszer levettük a generátort szinte új de azért elvittem beméretni azt mondták jó tudom hogy lehet pár dolog ami ezt előidézheti de ha esetleg lenne pár tipp amit megnézek rajt azt megköszönném amúgy egy 2000 évjáratú e46 320 D-ről van szó.
Bocsi de véletlenül raktam ide a karosszériához
YELLOW Elküldve: 2013-10-11 07:46 Töltés hiány
Sandibandi írta: Sziasztok gondoltam írok hátha találkozott már valaki ilyen problémával az autón világít a töltés lámpa nincsen töltés mert le is merül az a probléma hogy nem folyton világít persze amikor viszem az elektromoshoz akkor nem eddig 2 szer indultam el vele de mind a kétszer jó volt egyszer levettük a generátort szinte új de azért elvittem beméretni azt mondták jó tudom hogy lehet pár dolog ami ezt előidézheti de ha esetleg lenne pár tipp amit megnézek rajt azt megköszönném amúgy egy 2000 évjáratú e46 320 D-ről van szó.
YELLOW Elküldve: 2013-10-11 07:45 Kipuf. rendszer
viktor78 írta: Sziasztok. Nekem egy E39-es 523i-em van, cseréltettem rajta hátsó dobot némi hangért, Bosal tipusut raktak fel. Szinte alig lett változás. Mondtam a szerelőnek,hogy mély hörgős de nem hangos hangot szeretnék, kb mint az amcsi terepjárók hangját. Nem akarom elhinni, hogy 2500 c3 sor 6-ból nem lehet hasonló hangot létrehozni.Tudom hogy fele akkora motor van az enyémbe, ezért nem várok nagy csodát, de ez a hátsó dob nem hozott eredményt. Valakinek van tapasztalata, ötlete, szívesen várom. Kössz mindenkinek.
YELLOW Elküldve: 2013-10-10 13:12 Autóvásárlás
kundof1 írta:jlaci74 írta:kundof1 írta: Sziasztok!
3-as Bmw szeretnék vásárolni a közel jővőben! Elöször Dizel párti lettem, nyomaték miatt, ültem már benne, vezettem is 150le E46-ot, tetszett is, emg eléggé jol megy, nyomatékos a blokk, de aztán számolgattam meg nézegettem, itt a javításokat, amik elszoktak romlani benne, turbó, kettős tömegű hát ezek nem olcsóak :S Maradok csak az E46 kaszninál, Csakis M-Paket kell nekem tetszik nagyon a sportosság benne... Nézegettem 320i-t! Azvna a kérdésem akinek azvan benzines... azzal a 170le-val milyent lép, meg mennyi a városi fogyasztása? Hibái vannak-e attól h benzines, ugye ezekbe már se turbó, se kettő s tömegű, nincsen, kevesebb a hiba lehetősége..
Turbo ugyan nincs, de kettőstömegű a 320i-ben is van , plusz még néhány alkatrész amivel lehet probléma : vanos, trafó, AC, lambdaszonda ( a 170Le-s M54-ben mindjárt 4 db ...) és nem fog 6 litert enni sosem ... Szóval nem lebeszélni akarlak, de alaposan tájékozódj mielőtt döntesz...
Hogy hogy ebbe is van kettöstömegűű?
YELLOW Elküldve: 2013-10-10 13:10 Társalgó
Sword írta:batigol09 írta:YELLOW írta:mmike írta:YELLOW írta:batigol09 írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/
Aki még nem olvasta volna...
ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünkaz tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.
Nekem az első gondolatom az volt, hogy az érdi rossz körülmények között élő 'vállalkozó' nyilván azért vesz ilyen autót mert 1430-as fordulaton 92-vel szokott autózni. És nem azért hogy a pályán, úgy menjen el mellettem üvöltő motorral hogy a széllökés majdnem felborít![]()
Plusz ki tudja mit kapott szegény autó már előzőleg...
szerinted aki ilyen autót vesz az azért veszi, hogy ne hajtsa? küldölfön pályákra járnak iylenekkel, ott mit kap? bírnia kellene akkor is. nem azért vesz valaki 500 lovas gépt mondjuk új áron 30 millába, hogy 90-nel autózgasson....
en elfogult rajongoként megjegyzem hogy nemrég arról irt a totalcar h 4 éves x5 nek szakadt el a lánc.. motor kuka... asszem 3.0 diesel volt
Fél éve vettem egy 2005 év végi 645ci-t 172e km-el. Azóta 18e km mentem vele. Az enyémben az ülések hibátlanok, sehol egy kopás kiülés.... Megkérdőjelezném azt is, hogy az említett M6-ban 92e km van. Plusz inkább gyakrabban cserélem a motorolajat mint amit a gyár előír (25e km). 10e kilométerenként lecserélem és ha netán szétmegy a motor, tudom nem én vagyok a hibás.
YELLOW Elküldve: 2013-10-10 12:47 Társalgó
compact írta:pomzi írta: Sziasztok!
Megosztom a szombati "kalandomat" okulásképp veletek, a képet lent láthatjátok mi lett az autómból. A történet pedig, lakott területen kívül 50-60-nal haladó két kocsit előztem 90-100 körüli tempóval, mikor a hátsó kocsi mellett voltam elkezdett rámhúzódni, átjött a felezővonalon, és mivel nem akartam összetüközni lehúzódtam a padkára, ott a kavicson megindult a hátulja, már nem tudtam megfogni, majd jött egy pörgés egy árok, az árok végén betonfal onnan visszapattanva a levegőben egy pörgés és visszaestem az útra keresztben. Szerencsére kiszálltam egyben a kocsiból. A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Jött rendőr, mentő, ezt muszáj megemlítenem, mivel a kiérkező rendőr első kérdése a fenti repülés után, hogy elviteti az autót vagy vitessem én...!? (megint bizonyitottak a rend éber őrei) Közben bevittek a kórházba, majd következett a vallomástétel, ahol nem is érdekelte, hogy hogyan zajlott az eset az én szemszögemből, azt hajtogatta, hogy csak azt látom, hogy lekap az útról aztán megcsúszik és biztos gyorsan is ment, és különben is örüljek, hogy élek...
Így első körben én viszem a balhét, a tanulság pedig, hogy figyeljetek oda, ha autóba ültök, mert ha az a köcsög egy suzukisra húzza rá a kormányt amiben gyerekes család ül, annak nem ilyen vége lesz..
Üdv!
Aki rádhúzta a kormányt azzal össze is értél, tehát esetleg az ő autóján van valamilyen sérülés ami egyértelműen a te autód nyoma?
Ha van, és van időd és pénzed foglalkozni az üggyel akkor egy komoly kárszakértő a nyomokból ki tudja hozni azt, hogy mi is történt valójában és sokat számít az ő szava az ügyben.
Ha semmi nyom nincs és nem is értetek össze és nincs több olyan szemtanú aki azt állítja ami a te oldaladat biztosítja, akkor sajnos nem tudsz mit tenni és téged hoznak ki vétkesnek.