YELLOW Elküldve: 2013-10-02 17:03 Mi lehet a baj?
toki24 írta:YELLOW írta:toki24 írta:Tano írta:toki24 írta: Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok
Nem teljesen tudtam kibogozni a megfogalmazásodban mit akartál közölni, de a mutatód az üzemi tartományban, vagyis 75-10x fok között középen fog állni.
Azt hogy álló helybe felmelegedett kocsinál, maxra felvéve a fűtés mint fokozatba mint pedig fok-ra felvolt véve és megse moccant a höfokjelzőm, mondom biztos lejjeb csuszik, pláne hogy álltam egy helybe a kocsival de nem ment lejjebb.
az egy dolog, hogy állsz. de akkor nincs menetszél, ami hűtsön, ergő, amit elveszel a motortól a belső fűtéssel, azt az állás miatt visszakapja. ez ugynaaz, főlegg dízeleknél, hogy ha nem hajtod d emész vele, nagy hidegben képes visszahülni elég jól. ha jó a termosztát, akkor rövid időn belül korrigál, így max a digitális kijelzésen látod a hőfok csökkenést. ezért van az, hogy sokaknak akiknek rossz a termosztát nyitva marad télen, nehezebben melegszik, és iylen 90-110-es tempónál nulla és fél közé csökken, mutató szerint. a menetszél jobban hűt, mint ami hőt a dízelmotor megtermel.
Nem tudom de utánna akarok járni, hogy miért nem cövek középen áll hanem 2mm-rel feljebb mikor a gép szerint meg oké a vizhő![]()
ennyire zavar? bár jobban belegondolva lehet engem is zavarna... az a 2 mm nem attól van, hogy úgy nézed a mutatót, hogy közben a fejed az ajtóüvegnek van támasztva?
