Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-09-28 21:14 Autóvásárlás

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Csak a tanulság végett, le fogom írni a saját tapasztalatomat:
Első BMW-nk amit 1 hónapja vettünk, Ausztriából hozták be (egy kimondottan BMW-kre specializálódott illető aki 23 éve hoz be BMW-ket), 2002-es E46 318D, 42 000 km-el!!!! (tényleg annyi van benne!!!! a hitetlenek kedvéért, egy 77 éves emberé volt, első tulaja volt az autónak).......nagyritkán tényleg lehet még az "öreg" autók közt találni majdnem gyári autót (igaz, ritka mint a fehér holló)


nem akarlak megbántani, sőt megint tudom mit fogok kapni, de az az első vezetőülés nem 42ezer km-es, hanem 420ezer legalább... hihetsz amit akarsz. vagy annyira öreg bácsika lehetett, hogy minden ksizállás, beszállás alkalmával órákat töltött az ülés szélén. ott a combtámasz inkább lefelé áll. tény, hoyga küső, és minden falc, műanyag küszöb csak úgy csillog, mint amire 2 liter szilikont locsoltak. vannak, akik hisznek a mesékben. komolyan, esküszöm, nem sértésnek szánom, sőt ne legyen igazam. én átmennék rajta egy rétegvizsgálóval, amit előtte kalibrálok, a megfelelő kalibrálólapokkal, meg diaggal. A külsős képek valóban lenyűgözőek, meggyőző, de gondolod 42ezer km-es autóra nem csaptak volna le rögtön? főleg egy dízel BMW-re. sőt ha haszon is van rajta, gondolhatod kint milyen áron vették? saját magának is behozná, hisz, nagyon sok km lenne még benne hosszútávon.


azért sok sikert hozzá, és jó utakat! de ha valami olyan lesz, remélem azért megírod azt is


Nos, a hitetlenkedők "megnyugtatására" feltöltöttem még egy képet:





és azzal a képpel mit csináljak? rajta van pár adat. na és? ilyet is tudok csinálni szuahéli nyelven is... nem tudom ezzel mit szerettél volna bizonyítani, tényleg nem értem, mikor rég túltárgyaltuk, az egyéb véleményem meg megtartom magamnak, illetve egy valakinek már megosztottam

YELLOW Elküldve: 2013-09-28 20:20 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
a lámpaüzemóra is nagy baromság, vagy a mértékegységet nem vágom. (melelsleg hallottam, hogy az is tud hülyeséget mutatni, nagyon nem mérvadó) de ugye féklámpa kapcsolásokat is számolja. én direkt kipróbáltam, 3x benyomtam és baxottul nem változott a szám.


Az első lámpákból számol,ha jól emlékszem.


na jó de percben, másodpercben számol vagy órában. tehát ha INPA-val nézem, akkor az ott lévő számok miylen mértékegységűek. valamit ír talán, de nem vok benne biztos. csak belenéztem megnéztem a féklámpa kapcsolást, amit nem számolt, de volt ott érték pedig.



YELLOW Elküldve: 2013-09-28 20:04 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




Ha kész a fényező és elhoztam a vasat, utána viszem szerelőhöz átnézetni. Akkor rákérdezek én is, mert eddig én sem gondoltam rá. 218313 km - el vettem, most van benne 224 ezer. Az sem számít ha a duplája lesz benne, már az enyém. De azért jó lesz tudni, egair barátom megnézette az övét múltkor, neki valós a 211 ezer.


Csak egy kérdés ki és mivel állapította meg h valós a km???


Győri szerelő Lendvai Attila DIS-t használ ha jól emlékszem, évekig volt kint német bimmer gyárban műhelyvezető. Van 1 szép E 36 M3 vasa. Rogyásig van munkával, állandóan várni kell rá.....


Ha valaki olyan ember írja át a km-t aki "rendes munkát" végez,utána nem nagyon lehet látni max ha rosszul tölti vissza a fájlokat vagy lámpa üzemórából következtetni stb..

persze persze a törvény bünteti stb...kurva érdekes ebben az országban csak 100E-250E km-es kocsik eladók.


a lámpaüzemóra is nagy baromság, vagy a mértékegységet nem vágom. (melelsleg hallottam, hogy az is tud hülyeséget mutatni, nagyon nem mérvadó) de ugye féklámpa kapcsolásokat is számolja. én direkt kipróbáltam, 3x benyomtam és baxottul nem változott a szám.

YELLOW Elküldve: 2013-09-28 19:50 Kulso tukorfutes

Bero írta:
feco7939 írta:
compact írta:
Bero írta: Megnéztem,és tényleg nincs bekötve. Viszont,ha már szétszedtem és meg fogom csinálni akkor úgy szeretném,hogy ne állandóan fűtsön,hanem csak pl +3 fok alatt. Visszaolvasgattam és nem találtam konkrét választ,hogy van-e ilyen beállítás,vagy hogyan kell bekötni,esetleg próbálkozott-e már valaki ilyennel ? Gondolkodtam,hogy rákötöm a hátsó ablakfűtésre,de szimpatikusabb lenne,ha magától,ha érzékeli,hogy hideg van akkor elkezdi fűteni. Szívesen meghallgatok minden ötletet aki tud segíteni! Köszi


Hátsó ablakfűtést be lehet állítani, hogy +4 fok alatt automatikusan bekapcsoljon!



Állítólag az ablakmosó spricnijének a fűtése is +3 fok alatt kapcsol be automatikusan, itt írta valaki.



állítólag... Viszont senki se mondta biztosra! A másik baj,hogy nekem nincs ablakspricni fűtésem. Szeretném bekötni,de nem tudom mi kell hozzá! Az lenne az igazi,ha az ablakspricni-re kötném a tükörfűtést is,hogy +3 fok alatt kapcsoljon automatikusan! Ezt kéne megoldani


az ablakspricni a jobb oldali első kerékdob előtti szenzorról megy. neked valószínű nincs ez a szenzor, csak a bal odlalon.

YELLOW Elküldve: 2013-09-28 19:47 Mi lehet a baj?

ATiiSP írta:
valter320d írta:
ATiiSP írta:
hancurozo írta:
ATiiSP írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?


A nyomás értékét nem tudom megmondani. De évjárat szerint a tied adagolós és abban nincs nagynyomású pumpa (azaz, mégis, mert maga az adagoló állítja elő a befecskendezéshez szükséges nyomást)
Ha leáll a tankodban lévő szivattyú, a motor tovább üzemel (nekem működött, csak figyelni kellett a megfelelő üzemanyagszintre)
Nézd végig az üzemanyag csöveket, hogy valahol nem szív esetleg levegőt. (a tankban lévő szivattyú szerelésénél lehet hibázni :wink


Koszonom a valaszt! a csoveket ellenoriztuk minden rendben. ratankoltam meg 15L uzemanyagot jobb bar az auto meg mindig remeg illetve most fedeztem fel h uresbe felporetem a motort 4.5 ig utana elengedem a gazt mikor vissza esik alapjaratra elkezd ingadozni meg valtozik a motor hangja dadog is kicsit majd parmasodperc mulva helyre all. Kiszeretnenk merni a szivattyuba a nyomast de egyenlore meg nem talalom h mennyinek is kellene lennie.


Szia
Kérdezd bmw320d4 et ő megmondja de élőadatot is néznetek kéne szerintem!


Szia. Koszi h irtal. Minden esetre azota a legtomegnopvelo csatlakozojat lehuztam h kiprobaljam ugy mit reagal(masik topicban olvastam rola) es sokkal jobb lett. bar 3.5 rmp nel meg mindig letilt.



az nem feltétlen baj, hogy letilt... viszont ha megszűnt a korábbi dolog, akkor gyanúsan légtömegmérő hiba. ha tudsz szerezz egy működő próbadarabot.

YELLOW Elküldve: 2013-09-28 13:20 Motorolaj

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


Ezen a hsz-en leesett az állam:

vegre2013-09-28 09:39:12
Komolyan mondom, nem vicc: beszéltem egyszer egy kocsmában egy autószerelővel, aki a kirúgása után büszkén ecsetelte, hogy így hogy már nincs mitől tartania elmondja: az XYZ szervízben ő volt az "olajszűrő-felújító", a társa meg a "laboráns". 15 perc alatt végzett a használt olajszűrő újjá törölgetésével és a társának kb ugyanennyi idő kellett, hogy a megfelelő keverési arányt kimatekolja. Néztem bután, erre segített: "helyes keverési arány" = használt oljahoz épp csak annyi friss olajat keverni, hogy a szín alapján ne gyanakodjon az ügyfél.
Majd belekoryolt a sörbe és hozzátette: "Há' persze volt olyan rohadt köcsög g..i, aki X-et vagy a monogramját karcolta az olajszűrőbe. Mondtam is hogy rohadjá' bele a k...a anyádba, annak ki kellett cserélni tényleg."
Na igen, mekkora szemetek az ügyfelek... és akkor csodálkoznak a szervízek, hogy bizalmatlan az ügyfél?

Vőm mesélte, anno az egyik győri Opel kereskedés és márkaszervizben volt autó mosó. Közben ha ráért beszokott menni a műhelybe a szerelők közé. Ott mondták neki köt.szerviznél max az olajat cserélik ki, a többit majd otthon maszekban értékesítik saját zsebre! A minap említettem, hogy anyósom nemlétező kulcselem cserét is felvették a munkalapjára 2 ropiért. Azóta sincs benne központi zár, igaz az a másik Opel kereskedésben volt. Ebben a ker.ben összesen a családunk 6 db új opelt vett.


szomorú de ezt mindenki tudja, csak az nem, aki vak akar maradni, mert fél a valóságtól


SOHA többé nem megyek márkaszervizbe, és nem veszek új autót! Azon jóval többet bukok, mint egy használtan, még ha 4-5 ezret rá kell is locsoljak. Sok pénzembe került mire rájöttem. Az évek alatt csak cascora 700 ezret költöttem, és 1x sem vettem igénybe.



én ezért cseréltem és fogom is magamnak csinálni ezután. casco. soha. ha új autót vezsek, akkor sem fogom szervízbe vinni, max a gari miatt, de kikötöm ott leszek, ha kell 3 órát állok felette. ha egyszer új autót veszek, úgyem akarom jó darabig eladni, így aztán inkább magamnak megcsinálom, vagy értelmes kis szervízben ahol nagyjából megbízhatóak a szerelők. mi 0-lás autót vettünk pont opelt, volt garis probléma, évben túl ment a gari, de méltányossági oldalról, mivel csak 15ezer km volt benne, így állták a cuccot, persze így nem a gyárit vették, hanem a fele annyiba kerülő ugyanaz a márka, csak GM jelzés nélküli trafóhidat. enenk is 30ezres a csereperiódus vagy 1 év. hát marhára nem érdekel minket 2 évente van benne cserélve ami ebebn az esetben is 10ezer km-t jelent kb. de legalább normális olaj megy bele.

YELLOW Elküldve: 2013-09-28 13:04 Motorolaj

Pocses írta:
Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


Ezen a hsz-en leesett az állam:

vegre2013-09-28 09:39:12
Komolyan mondom, nem vicc: beszéltem egyszer egy kocsmában egy autószerelővel, aki a kirúgása után büszkén ecsetelte, hogy így hogy már nincs mitől tartania elmondja: az XYZ szervízben ő volt az "olajszűrő-felújító", a társa meg a "laboráns". 15 perc alatt végzett a használt olajszűrő újjá törölgetésével és a társának kb ugyanennyi idő kellett, hogy a megfelelő keverési arányt kimatekolja. Néztem bután, erre segített: "helyes keverési arány" = használt oljahoz épp csak annyi friss olajat keverni, hogy a szín alapján ne gyanakodjon az ügyfél.
Majd belekoryolt a sörbe és hozzátette: "Há' persze volt olyan rohadt köcsög g..i, aki X-et vagy a monogramját karcolta az olajszűrőbe. Mondtam is hogy rohadjá' bele a k...a anyádba, annak ki kellett cserélni tényleg."
Na igen, mekkora szemetek az ügyfelek... és akkor csodálkoznak a szervízek, hogy bizalmatlan az ügyfél?

Vőm mesélte, anno az egyik győri Opel kereskedés és márkaszervizben volt autó mosó. Közben ha ráért beszokott menni a műhelybe a szerelők közé. Ott mondták neki köt.szerviznél max az olajat cserélik ki, a többit majd otthon maszekban értékesítik saját zsebre! A minap említettem, hogy anyósom nemlétező kulcselem cserét is felvették a munkalapjára 2 ropiért. Azóta sincs benne központi zár, igaz az a másik Opel kereskedésben volt. Ebben a ker.ben összesen a családunk 6 db új opelt vett.


szomorú de ezt mindenki tudja, csak az nem, aki vak akar maradni, mert fél a valóságtól

YELLOW Elküldve: 2013-09-28 11:16 Autóvásárlás

jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


egy kicsit most irigykedem rád, na nem a kombi, meg a dízel miatt iylen felszereltséggel elfogadnék én is egyet igaz sedan, coupe, és persze benyásba na meg manuál váltóval. na ezt az autót egy 60ezerre simán vissza lehetne tekerni... vannak amúgy emberek, magánszemélyek is, akik ezzel foglalkoznak. kinézed az autót, ők lebeszélek ha nem tudsz idegennyelvvül, és hazahozzák lábon, vagy tréleren. némelyik akár mindent elintéz, a névreírást regizést, mindent. nekem volt egy ismerős veszprémben, nem tudom csinálja-e még, mostanában nem látom, hogy nagyon írkálná... jah oylan is van, hogy kimehetsz Te is vele, velük. szerintem amúgy találni jó pár ilyen személyt.

YELLOW Elküldve: 2013-09-28 09:06 Autóvásárlás

nickname írta:
pojcii írta:
YELLOW írta:
pojcii írta:
zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!


én nem élek kint, de ezt írtam le nem régen, de le lettem faszozva. ott nem fognak féltávon olajat cserélni, meg ugyanúgy nem cserélik ki a szervízben. csak ritkább az iylen, mint itthon. magánszemélytől mindenképp érdemesebb, ahol nem a csaló kereskedőt látod. hanem valóbana tulajt, és abból lehet is következtetni.


Igy ahogy mondod... vagy ha már kereskedés akkor ne török vagy lengyel legyen az illető!!


Na igen a 20 ezer kilométert futott 5-10 éves autót ami makulátlan és még a gyári folia is rajta van, azt tényleg soha nem fogjátok megtalálni.

A YELLOW meg már megint úgy beszél mintha életében egyszer is lett volna kint autót venni.



úgy látszik nagyon tetszik a nick nevem, annyira szerted legépelni meg emlegetni. igaz neked a nick neved a nickneved mondom én lehet szerelmes vagy belém, az előttem írók írásait észre sem veszed már. remélem velem álmodtál, és csakis szépeket
mint írtam korábban, de úgy látszik mindnekinek egyesével kell... azért mert nem ismersz, vagy mert nem jártam kint, még láthattam miket hoznak be kintről

YELLOW Elküldve: 2013-09-28 08:59 Vicces :)

anubisz írta: A bolon ruszkiknál, még a kocsik alja is szikrázik ))))))))

YouTube videó


jó sokan betatják a 20km/h-s jelzést de mit számít xado-val mennek, baj nem lehet

YELLOW Elküldve: 2013-09-27 22:38 Motorolaj

Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


LL-04-től nem mehet bele rosszabb

szerk.: szűrő kivételkor majd 1 liter folyik még le..., nah az szépen a blokk alján lesz így

YELLOW Elküldve: 2013-09-27 22:33 Autóvásárlás

pojcii írta:
zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!


én nem élek kint, de ezt írtam le nem régen, de le lettem faszozva. ott nem fognak féltávon olajat cserélni, meg ugyanúgy nem cserélik ki a szervízben. csak ritkább az iylen, mint itthon. magánszemélytől mindenképp érdemesebb, ahol nem a csaló kereskedőt látod. hanem valóbana tulajt, és abból lehet is következtetni.

YELLOW Elküldve: 2013-09-27 18:45 kormány

Superpippo írta: Sziasztok! A segítségetek szeretném kérni márkatársak!Van 1 Facelift előtti 2000es évjáratú e46om.Sima 4ágú kormánnyal.Szeretnék bele multikormányt.Az lenne a kérdésem melyik jó bele?
Az e46 4ágú bőrös multikormány jó bele? A másik ami tetszik pedig a 3ágú (sport)
(NEM a facelift utáni tojáslégzsákos) multikormány.Ezek jók bele??Köszi szépen!


e46 mindegyik kormánya jó, az sem száőmít, hogy a légzsák egy vagy dupla indítós.

szerk.: annyi, hogy kábelezni is kell még, ehhez van kábelköteg, vagy simán behúzható, csak jó helyre kell kötni.

YELLOW Elküldve: 2013-09-27 10:03 Motorolaj

Gazda20 írta:
YELLOW írta:
Gazda20 írta: Sziasztok, elolvasva, amiket írtatok, főként az aggodalmakat, a gyanúsan olcsó, bizonytalan eredetű, bár eredetinek tűnő olajokról. Hogy nyugodtabban és mégis olcsóbban, mint szerviz ár, vásárolj eredeti olajt, javaslom megbízható oldalt, embert, Danit (nem reklám helye):

http://bimmer.hu/index.php?do=...odcatid=75
http://mobilgumi.hu/BMW_olaj_5...nglife.htm

- Én évek óta csak nála merem megvenni, mert a szervizben adott 7.000 Ft/L -t sokallom, Dani viszont közvetlenül a kinti BMW-től rendeli, a bontatlan kartondobozon is rajta a BMW eredeti rendelési cikkszáma és minden, ami igazolja, hogy honnan származik. Ja és 3.000 ft/L alatta vannak nála az eredeti olajok! Remélem tudtam segíteni 1-2 BMW-t szerető tujainak!


igen ismerjük őt is. én is vettem már tőle egyéb terméket, bár egyik szervízértékelésben nagyon lehúzták...


- Gondolom nem azért mondták a szervizben, mert savagyú a szőlő? Megoszthatnád, akár privátban is ha nem ide illő, megköszönném!


végülis nem olyan, meg magad is el tudod olvasni, az értékelések között, menüpont fent. valamit nem tudott megoldai, és az ügyfél szerint ezért nem kellett volna kérnie pénzt. de ugye ő nem is olyan szervíz, meg inkább elektronikával foglalkozik.

szerk.: mondjuk szervízben sem csinálták volna meg, ott meg elkértek volna a 3ezer helyett vagy 15ezret egy órás kiderítésért.

YELLOW Elküldve: 2013-09-27 09:48 Motorolaj

Gazda20 írta: Sziasztok, elolvasva, amiket írtatok, főként az aggodalmakat, a gyanúsan olcsó, bizonytalan eredetű, bár eredetinek tűnő olajokról. Hogy nyugodtabban és mégis olcsóbban, mint szerviz ár, vásárolj eredeti olajt, javaslom megbízható oldalt, embert, Danit (nem reklám helye):

http://bimmer.hu/index.php?do=...odcatid=75
http://mobilgumi.hu/BMW_olaj_5...nglife.htm

- Én évek óta csak nála merem megvenni, mert a szervizben adott 7.000 Ft/L -t sokallom, Dani viszont közvetlenül a kinti BMW-től rendeli, a bontatlan kartondobozon is rajta a BMW eredeti rendelési cikkszáma és minden, ami igazolja, hogy honnan származik. Ja és 3.000 ft/L alatta vannak nála az eredeti olajok! Remélem tudtam segíteni 1-2 BMW-t szerető tujainak!


igen ismerjük őt is. én is vettem már tőle egyéb terméket, bár egyik szervízértékelésben nagyon lehúzták...