Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-09-18 13:13 Műszerfal kijelzés

dbtibi írta:
YELLOW írta:
aeroengine89 írta:
bmw320d4 írta:
aeroengine89 írta:
bmw320d4 írta:
aeroengine89 írta: Éredklődnék hogy néha menet közben elhalványúl a középső kijelző ami mutatja a bc dolgokat de csak a középső kijelző az oráké nem? ötlet? az autó amúgy jó normálissan működik és megy is! esetleg generátor problémám lesz vagy ez normális?


Normális.


És ez mitől van?


Attól, hogy eltakarod a világítás kapcsolónál a kezeddel a fényszenzort, aztán megvakarod az orrod és újra eltakarod. És így tovább... Soha véget nem érő folyamat.


Előszőr néztem egy nagyot aztán leesett akkor arra való az a kis pont led izzé a világítás kapcsolónál


jaja, sötétben a leglátványosabb, ha közvetlen megvilágítod, akkor durca a műszeregység rész... azért ilyen sem sok autóban van, hogy manuálisan beállítod, aztán automatán is megy, pl alagútba bemész, ne égesse ki a szemed. vagy épp este, ne kelljen mindig tekergetni.


hát (amivel persze nem kezdünk mondatot ) köszönöm ...
Minden nap tanul valamit az ember ... ezt sem tudtam



ez a durva én már sokszor azért képzelek el túl fantasztikus működést dolgoknak az autóban, mert néha oylan apróságok is vannak. ezért is a klíma panel működését is túl bonyolítottam, hogy hogy működhet...

YELLOW Elküldve: 2013-09-18 12:38 Műszerfal kijelzés

aeroengine89 írta:
bmw320d4 írta:
aeroengine89 írta:
bmw320d4 írta:
aeroengine89 írta: Éredklődnék hogy néha menet közben elhalványúl a középső kijelző ami mutatja a bc dolgokat de csak a középső kijelző az oráké nem? ötlet? az autó amúgy jó normálissan működik és megy is! esetleg generátor problémám lesz vagy ez normális?


Normális.


És ez mitől van?


Attól, hogy eltakarod a világítás kapcsolónál a kezeddel a fényszenzort, aztán megvakarod az orrod és újra eltakarod. És így tovább... Soha véget nem érő folyamat.


Előszőr néztem egy nagyot aztán leesett akkor arra való az a kis pont led izzé a világítás kapcsolónál


jaja, sötétben a leglátványosabb, ha közvetlen megvilágítod, akkor durca a műszeregység rész... azért ilyen sem sok autóban van, hogy manuálisan beállítod, aztán automatán is megy, pl alagútba bemész, ne égesse ki a szemed. vagy épp este, ne kelljen mindig tekergetni.

YELLOW Elküldve: 2013-09-18 10:08 320d Motor

hun_tigoo írta:
YELLOW írta:
hun_tigoo írta: Sziasztok!
Tettem fel hirdetést az autómról segítsetek eladni!
Köszönöm!


ahogy elnézem nagyon szabadulnál tőle... gondolom a 220ezer km-t te sem hiszed el. nem nagyon akarlak kritizálni, de egy BMW-t nem ilyen képekkel (minőségileg) kelelne meghirdetni, mert ugyanúgy elijeszti a vásárlót, ilyen képekkel nehéz eladni, mert mást sugal az érdeklődőnek.
amúgy ha már ide lírtad, írjál már róla, hány helyen rohad? volt-e törve stb. azért kérdezem, mert talán tudok rá érdeklődőt. úgy nyilatkozz, ha érdekli, akkor én is vele megyek, és nem szeretnénk ott potyára szembesülni a káosszal, mert annak csúnya vége lesz

szerk.: ja most olvasom a leírást... na látod.. a képek láttán nem is lapoztam lentebb... erről beszéltem.


Esztétikailag hagy kivánni valót az autó!
A képek nem tükrözik..
Vese mellett sérült , rohadni nem rohat plusz a lökös javítva volt az látszik rajta
hozzáteszem nem szalon autó de nem is lelakott romhalmazról beszélünk
Köszi az érdeklődést!



hát igen képekról kicsit olyan, mintha a mocitető színe más lenne, meg az eleje fentebb is van a sárvédőnél. azért kérdezem a kasztnit, mert azért ezeknél a sárvédők már igencsak szépen szoktak kinézni. idézőjelesen a motorprobléma annyira nem gond, mert akit érdekelne azt mondta, hogy nem zavarja ha foglalkozni kell vele (autószerelő szakmája volt, bár jópár éve (kb 20 )nem dolgozik benne, aktívan). én próbálom lebeszélni a dízel BMW-ről, de nehéz, bár múltkorában már benyásokat nézegetett. őt leginkább az ár érdekli. nem azért mert nem tehetné meg, hogy drágábbat vegyen, csak tudja jól, úgyis csak a pénzt vészi az autó, így minél kisebb befektetéssel kell neki. elég az hozzá, hogy ezer éve egy 85-ös 2.0TD 5hengeres ódi 100-asa van, aminek a motorja nem volt még mgbontva, pedig vagy 600ezer km igen van benne kasztnit meg lerendezte az asszony, meghát ugye éjjel nappal télen napon kint áll, amolyan munkás autó. na mindegy megmutatom neki a linket, annyira nem lakunk messze egymástól. vagy október 5-én gurulj le bogácsra a bmw talira mondjuk ott ő nem lesz

szerk.: amúgy marha érdekes a link, mert x3-at mutat 81ezer km-rel áfás számlásan

jah meg ahogy nézem az ára is 650-ről 750 lett hirtelen. na ez így már kezd vicces lenni. akkor tárgytalan, a végén 1,1 millánál kötünk ki. vagy most kurvára nem értem... ha belinkelem a hahu-s linekt azt írja benne 750ezer, ha böngészőbe benyomom a linket rámegyek, akkor 650, a linkben meg x3 szerepel. mi a pötsöm van már ezzel a hahu-val is?

YELLOW Elküldve: 2013-09-18 09:33 320d Motor

hun_tigoo írta: Sziasztok!
Tettem fel hirdetést az autómról segítsetek eladni!
Köszönöm!


ahogy elnézem nagyon szabadulnál tőle... gondolom a 220ezer km-t te sem hiszed el. nem nagyon akarlak kritizálni, de egy BMW-t nem ilyen képekkel (minőségileg) kelelne meghirdetni, mert ugyanúgy elijeszti a vásárlót, ilyen képekkel nehéz eladni, mert mást sugal az érdeklődőnek.
amúgy ha már ide lírtad, írjál már róla, hány helyen rohad? volt-e törve stb. azért kérdezem, mert talán tudok rá érdeklődőt. úgy nyilatkozz, ha érdekli, akkor én is vele megyek, és nem szeretnénk ott potyára szembesülni a káosszal, mert annak csúnya vége lesz

szerk.: ja most olvasom a leírást... na látod.. a képek láttán nem is lapoztam lentebb... erről beszéltem.

YELLOW Elküldve: 2013-09-17 21:36 Balesetek BMW-vel...

YELLOW Elküldve: 2013-09-17 21:09 váltó

valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Mit kell kicserélni hogy ne lötyögjön a váltókar?
Mert túl nagy a holtjáték.


Mutatom:http://webspace.ringling.edu/~..._pins.html

Nézd végig!


neki karlötyögése van.
itt kell körülnézni inkább: főleg 5, 7-es részt


Óh bocsánat


sőt minden csukló pontnál.

amit Te linkeltél, az inkább akkor kell, ha nem megy középre a kar, nem pattan ki fokozatból, vagy nehéz berakni (bár ott szinkrongyűrű is lehet).

YELLOW Elküldve: 2013-09-17 21:00 váltó

valter320d írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Mit kell kicserélni hogy ne lötyögjön a váltókar?
Mert túl nagy a holtjáték.


Mutatom:http://webspace.ringling.edu/~..._pins.html

Nézd végig!


neki karlötyögése van.
itt kell körülnézni inkább: főleg 5, 7-es részt

YELLOW Elküldve: 2013-09-17 19:33 lámpa

haka írta:
YELLOW írta:
nem. ez normális. bár ez akkor fordul elő, ha valami nagyonn áramot vesz fel, akár szorulhatna is az ablakemelő motor, de nem hinném. ez kb oylan hogy ég a pilács otthon (izzós) aztán beindítod a mikrót. ugyanaz.


Szép lenne, ha ilyen lenne Vagy az is lehet valami 100kw-os oriás borjú sütő mikrótok van


hát pedig olyan...

szerk.: mondjuk én talán csak a belső világításnál vettem észre, hogy meghalványul, ha valamit kapcsolok.

YELLOW Elküldve: 2013-09-17 16:56 lámpa

medveborke írta: Sziasztok!

Az esetlegesen valaminek az előjele (pl aksi haldoklás), hogy amikor felkapcsolt világításnál megnyomom az ablakemelő gombot, kicsit tompul egy pillanatra a fényszóró ereje és a belső világítás is!

Köszi!!


nem. ez normális. bár ez akkor fordul elő, ha valami nagyonn áramot vesz fel, akár szorulhatna is az ablakemelő motor, de nem hinném. ez kb oylan hogy ég a pilács otthon (izzós) aztán beindítod a mikrót. ugyanaz.

YELLOW Elküldve: 2013-09-17 15:11 Klíma

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
szerk.: mert az is érdekes, hogy AUTO gomb egy van, de a venti sebességét, hőfokbeállítász is csinálja automatica, aztán ha hozzá nyúluk a venti állításhoz, akkor kikapcsol, de ha csak a hőfokhoz, akkor mintha a hőfokot már nem szabályozgatná tovább. meg ezt csak klímánál néztem, akkor klíma nélkül is müxik az AUTO gomb?


A hőmérséklet beállítás 2 esetben nem automatikus:
1. ha 16C alá vagy LOW állásra van állítva
2. ha 32C felé vagy HI állásra van állítva.


Minden egyéb esetben szabályozza a hőmérsékletet, még akkor is, ha lentebb vagy fentebb veszed a venti sebességét, vagy belső levegőt keringtetsz, vagy a kerék hidegen vagy melegen van, világít-e a tompított vagy sem.



értem. akkor egy kérdés maradt még, nekem 16 és 32 fok a két szélső határ. nincs LOW, meg HI. ez valami hiba vagy ezek az értékek felelnek meg a LOW és HI-nek? (mert ugye faternak 16 fok alá ha tekerem, akkor ki írja, hoyg LOW, a bömci meg nem.)


Nem hiba, fel lehet programozni rá géppel.


oks, kössz! akkor majd meglesem már mit mutatnak a dolgok, csak meg találom.

YELLOW Elküldve: 2013-09-17 15:10 Társalgó

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na ez az,mikor baltával vernek szét BMW mert szar.
http://www.vezess.hu/vezetunk/.../46674/#a3


most komoylan 3 kommentet nem tudtál visszanézni?


Azért nem gondolod, az mellett, hogy azt is nézzem ki írt már olyat mint amit én akarok, még azért is lapozgatni fogok órákig,hogy nem e linkeltek már olyat amit én akarok. Az egy dolog,hogy nem messze volt, de lehetett volna 5 oldallal hátrább is.


akkor valószínű nem is szólok
amúgyis hülye vagy


Nem, csak tényleg azt nézed, ki írt véletlen 2x le valamit? Nekem eszembe se jut, hogy ezért szóljak valakinek, főleg mikor van aki 10 helyre írja be a kérdését, és csak azt látod ha belépsz.


hát szomorú az is de ne itt sértődj mennyé, oszt akaszd fel magad

amúgy már kezd a sok kerülni. FB-n ugye van egy pár BMW-s klub, odlal, és most ott szinte minden 10. tag ezt osztogatja meg, szóval mind az időfolyamomba jelenik meg. gondolhatod... ez még a bajszos hülyeségemtől is rosszabb már

YELLOW Elküldve: 2013-09-17 14:16 Társalgó

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na ez az,mikor baltával vernek szét BMW mert szar.
http://www.vezess.hu/vezetunk/.../46674/#a3


most komoylan 3 kommentet nem tudtál visszanézni?


Azért nem gondolod, az mellett, hogy azt is nézzem ki írt már olyat mint amit én akarok, még azért is lapozgatni fogok órákig,hogy nem e linkeltek már olyat amit én akarok. Az egy dolog,hogy nem messze volt, de lehetett volna 5 oldallal hátrább is.


akkor valószínű nem is szólok
amúgyis hülye vagy

YELLOW Elküldve: 2013-09-17 14:00 Társalgó

anubisz írta: Na ez az,mikor baltával vernek szét BMW mert szar.
http://www.vezess.hu/vezetunk/.../46674/#a3


most komoylan 3 kommentet nem tudtál visszanézni?

YELLOW Elküldve: 2013-09-17 13:22 lámpa

kispakasz írta: Sziasztok !!
2002-es evj.e46-os 318D tipusu automon a kodlampaval van problemam.
Hiaba nyomom be a gombot nem csinal egyebet csak a biztositek tablanal kattan egyet..
Elore is koszonom szepen a segitsegeket ha van valakinek otlete!


meg kéne nézni az izzókat vagy a kábel rájuk van-e dugva. mivel kattan a relé is, ezért valószínű csak az izzó, vagy a csatinál lehet gond. vagy esetleg egy biztiket nézd végig.

YELLOW Elküldve: 2013-09-17 13:16 Klíma

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
szerk.: mert az is érdekes, hogy AUTO gomb egy van, de a venti sebességét, hőfokbeállítász is csinálja automatica, aztán ha hozzá nyúluk a venti állításhoz, akkor kikapcsol, de ha csak a hőfokhoz, akkor mintha a hőfokot már nem szabályozgatná tovább. meg ezt csak klímánál néztem, akkor klíma nélkül is müxik az AUTO gomb?


A hőmérséklet beállítás 2 esetben nem automatikus:
1. ha 16C alá vagy LOW állásra van állítva
2. ha 32C felé vagy HI állásra van állítva.


Minden egyéb esetben szabályozza a hőmérsékletet, még akkor is, ha lentebb vagy fentebb veszed a venti sebességét, vagy belső levegőt keringtetsz, vagy a kerék hidegen vagy melegen van, világít-e a tompított vagy sem.



értem. akkor egy kérdés maradt még, nekem 16 és 32 fok a két szélső határ. nincs LOW, meg HI. ez valami hiba vagy ezek az értékek felelnek meg a LOW és HI-nek? (mert ugye faternak 16 fok alá ha tekerem, akkor ki írja, hoyg LOW, a bömci meg nem.)