Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-09-11 12:46 Kuplung__

lalada írta:

Idézet: Nem hinném. Az enyém is kinyomáskor van amikor "cirmog" egész halkan. Nem foglalkozok vele, szépen kiemel, egészen fent fog nem pedig lent ami ugye kopottságra utalna.

én úgy tudtam, hogy ha kopott a kuplung akkor fog egészen magasan.. nem jól tudom?


nem tudom az újaknál, hogy van, de E46 és régebbieknél általában mindig magasan fogtak

YELLOW Elküldve: 2013-09-11 12:40 Belsõ

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:

Köszi Yellow h le bontószökevényezted a kocsimat


most aki belenéz egy talin ismeretlenül szerinted mit gondol?
nem emlékszel mikor itt is kérdeztek hazsnált autóról? minden balos volt, csak a középboxos könyöklő nem. én emlékszem mi ment ittannál. aztán lehet csak épp abba is egy jobbos könyöklőt raktak csak be. amúgy nekem tök fura, hogy E46-ba volt olyan amibe nem volt könyöklő... ki lehetett ilyen spúúúr. nincs ettől jobb dolog.


Arra emlékszel h miért raktam jobbos könyöklőt balos boxal?!

szerk.:jah amit említettél használtautós esetet ott a box is jobbos volt,nálam balos box jobbos könyöklő csak azért raktam be jobbost mert így a pohártartó mind2 tartója használható felhajtás nélkül,kézifékem meg úgysincs a nagy fékek miatt ennyi.


óvakodj a KPM-től akkor. mármint ha nincs kézid. mondjuk nekem van, de jól meg kell tépni. ha állítok rajta, akkor meg menet közben ráfog, mikor ki van engedve. én méág nem láttam E46-ot amiben jó lett volna a kézifék
amúgy nem emlékeztem neked miért lett úgy. amúgy ha azt nézem ergonómia miatt még jobb is lenne úgy. talán mazdáknál van úgy, hogy a kézit a jobb oldalról kell húzni. a könyöklő meg eleve jobban tartja a vezető karját, mivel a hosszabbik oldala balra esik.

YELLOW Elküldve: 2013-09-11 11:44 Belsõ

szotakdavid írta:

Köszi Yellow h le bontószökevényezted a kocsimat


most aki belenéz egy talin ismeretlenül szerinted mit gondol?
nem emlékszel mikor itt is kérdeztek hazsnált autóról? minden balos volt, csak a középboxos könyöklő nem. én emlékszem mi ment ittannál. aztán lehet csak épp abba is egy jobbos könyöklőt raktak csak be. amúgy nekem tök fura, hogy E46-ba volt olyan amibe nem volt könyöklő... ki lehetett ilyen spúúúr. nincs ettől jobb dolog.

YELLOW Elküldve: 2013-09-11 11:41 Futómû és hibái

mrdani írta: Helló Mindenkinek!

Minap elvittem a szerelőhöz a gépet mert vizsgája lesz a héten.
Mondott nekem egy olyat hogy talpast kell cserélni bal oldalon.
Ez oké elmentem a boltba kérdeztem mondták hogy belső vagy külső?
A szerelő azt mondta hogy nincs külső belső csak simán mondjam hogy talpas.
Na most tudna nekem valaki belinkelni képet hogy mi ez a talpas? Tényleg van belőle külső meg belső?
előre is köszi a válaszokat.
Dani


itt egy balos lengőkar: igazából a talpas az a jobb oldali (belső), de a külsőt (bal oldalia képen), ami a kerékagyhoz megy, azt is lehet annak mondani. az általános szoci szerelőknek a belső része a talpas. én azt mondom érdemes mindkettőt cserélni, nálad legalább lehet.


szerk.: jajj várjál csak lehet a külső a talpas a szociknál... na már én sem tudom

YELLOW Elküldve: 2013-09-11 11:32 Belsõ

dbtibi írta:
toki24 írta: Hali!

Jobb kormányosból való könyöklőt át lehet rakni a bal kormányosba? nincs máshogy kialakitva? pl kézifék helye stb.. köszönöm


Szia,
a jobbkormányos könyöklő a jobbkormányos autóhoz való a balkormányosnak bal oldalon van a "kivágása" a jobbosnak jobb oldalon,



ha belerakod egy balkormányos autóba a jobbos könyöklőt akkor bele fog ütközni a kézifékkar, nem ?!



tudom, hogy valakinek van balos autóban jobbos könyöklő, de szerintem ez full gáz. valaki benéz egy talin mondjuk mit gondol? átépített jobbos bontószökevény autó. mostanában hoznak azért elég sok balos gépet is. jó biztos többet kérnek érte, de ha már kéne inkább spórolnék még hozzá. ha később tudnék szerezni a jobbos úgyis eladhatatlan.

YELLOW Elküldve: 2013-09-10 20:43 képek

az a jó ebben a felniben, hogy mindkét oldalon a küllők előrefelé mutatnak. ritka az ilyen eset.

YELLOW Elküldve: 2013-09-10 20:39 Műszerfal kijelzés

Bero írta: Sziasztok! E46 M3 kilóméter óra csoportot(műszerfalat) be lehet építeni a mostani helyett,hogy működjön és passzentos legyen? Lehet tudnék szerezni... Köszi!


asszem megoldható, volt már ez téma valamikor. részletekre nem emlékszem, de tán azon volt a nagyobb témázás, hogy a fordulatszámmal megegyező LED-es kijelzés. külföldi oldlaon is foglalkoztak ezzel az biztos, sőt youtube-os videó is volt belinkelve.

YELLOW Elküldve: 2013-09-10 19:48 Társalgó

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Valaki kapott még ilyen privátot? 1 napja regezett, nem értem miért nem a fórumba ír valaki ahol sokan látják, egyből,főleg az újak.
Nem igazán szeretek válaszolni így ismeretlenül, főleg ilyen rafkós kérdésre, mert azt feltételezem szórakozik valaki,aztán röhögnek rajtad.

Hali!

A következő a problémám:
Van egy e46 touringom, két db diamand kulccsal.
Az egyik hibátlanul működik, mindent nyit-zár és indít is. A másik kulcs a mai napig csak
indította a kocsit, a távirányítós nyitás-zárás nem működött. Ma cseréltem benne akksit (Panasonic VL2020), újratanítottam a kulcsot. A távirányítós nyitás-zárás megjavult, de viszont nem indítja el azóta a kocsit. A másik kulccsal az autó tökéletesen indul. Ha a működő 100%-os kulccsal indítok, majd leállítom az autót és utána a rossz kulccsal indítok, az autó elindul! Nem értem, miért csak a jó kulcs után???

Remélem érthetően fogalmaztam. Tudsz nekem ebben segíteni, természetesen nem ingyen kérem!


nekem írt. már váltottunk pár levelet.


Végig írt mindenkinek? Gondoltam amúgy, azért kérdeztem rá.


én is gyanakodtam főleg, hogy egyszerre 3 privátom is volt újaktól oszt nevessenek.
de amúgy mint írtam, sokan nem merik megkérdezni nyílvánosság előtt. vagy mert szégyenlik a hibát, vagy félnek a leoltástól. hogy nekem pl ír, akkor csak nem az én leoltásomtól tart

YELLOW Elküldve: 2013-09-10 19:44 Társalgó

anubisz írta: Valaki kapott még ilyen privátot? 1 napja regezett, nem értem miért nem a fórumba ír valaki ahol sokan látják, egyből,főleg az újak.
Nem igazán szeretek válaszolni így ismeretlenül, főleg ilyen rafkós kérdésre, mert azt feltételezem szórakozik valaki,aztán röhögnek rajtad.

Hali!

A következő a problémám:
Van egy e46 touringom, két db diamand kulccsal.
Az egyik hibátlanul működik, mindent nyit-zár és indít is. A másik kulcs a mai napig csak
indította a kocsit, a távirányítós nyitás-zárás nem működött. Ma cseréltem benne akksit (Panasonic VL2020), újratanítottam a kulcsot. A távirányítós nyitás-zárás megjavult, de viszont nem indítja el azóta a kocsit. A másik kulccsal az autó tökéletesen indul. Ha a működő 100%-os kulccsal indítok, majd leállítom az autót és utána a rossz kulccsal indítok, az autó elindul! Nem értem, miért csak a jó kulcs után???

Remélem érthetően fogalmaztam. Tudsz nekem ebben segíteni, természetesen nem ingyen kérem!


nekem írt. már váltottunk pár levelet.

YELLOW Elküldve: 2013-09-10 19:33 Lengéscsillapitó

téma volt itt ez a rugó zsugorítás.
hát említettem függetlenül több embernek. akiknek vasas szakmájuk is van, anyagmérnökök, meg nem hülyék nah.
a lényeg, hogy egyöntetűen azt mondták, hogy oké, de ahol melegítik, ott meglágyul, kiég belőle a szén, elgyengül. akár az autók kasztnizásánál, ahol hegesztik, ott úgyis rohadni fog.
remélem Dávidnak nem menet közben fog eltörni.

YELLOW Elküldve: 2013-09-10 19:26 gumis tapasztalatok

dbtibi írta: Ha valaki más is simán leírja azt a gumimárkát amit nekem kiemelt linkként, neki is lök hozzá egy E-bay-es átlinkelést ?


én is leírtam, mégsem nyomta... szerintem előtte nézted ebay-en nem? aztán hogy leírtad hozzácsatolta, a gyorsítótárból.

YELLOW Elküldve: 2013-09-10 19:16 gumis tapasztalatok

dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta: Én is nézegettem a téli gumikat, vennem kell majd :

http://www.marso.hu/kereso?cat...mitstart=0

Legrosszabb amit vennék C(üzemanyag fogyasztás)-C(nedves tapadás)-s Nokian vagy Hankook esetleg Continental lesz.





a Nokian is jó téli gumi, de amúgy drága és jobban kopik. ha meg ebay-ről akarsz venni, akkor gratulálok
ennyire hülye csak nem lehetsz, már bocs. mondjuk nem az én pénzem, annyira nem is drágák, annyira sokat nem buksz. de itt nem elsz reklamálás, és a szállítás, meg kitudja mit küldenek... amúgy itthoni gumisok is tudnak nagyon jó kedvezméyneket adni, csak ki kell harcolni legalább van hova menni reklamálni.


Nem vagyok hülye, nem rendelnék ilyet E-bayről ..., nem tudom miért rakott be E-bay-es linket , mert a szerkesztésben sem látszik, csak leírtam simán a gumi márkáját.



ja akkor bocs.

YELLOW Elküldve: 2013-09-10 19:15 E46 TÍPUSHIBÁK

Barbajsz írta:
Pocses írta:
Barbajsz írta:
YELLOW írta:
Barbajsz írta: N46B18A motorba milyen gyújtógyertyát ajánlotok, milyet kell belerakni amit "szeret"?
Motorolajra is kérnék ajánlásokat.
Egy ilyen motor mennyit megy el gond nélkül nagy eséllyel?
Köszönöm!


szerintem gyertyában: NGK BKR6EQUP
olajban, 0w-30, 0w-40, sok km-nél ha csipegeti az olajat, akkor 5w-30, 5w-40 de inkább az első kettő. márkában legyen BMW LL-04 minősítése, Mobil 1, Aral, Fuchs, Eneos, Liqui Molly, én ezeket választanám.
mennyit megy el? ereraz tud válaszolni, akinél új kora óta nála van, és normálisan járt vele. hogy mi lenen a komolyabb gond, az nézőpont kérdése, mert ugye időszakosan cserélendő kopóalkatrészek vannak. szerintem erre nem lehet konkrétumot mondani, de henger bontás mentesen, 300ezret simán el kell neki. vagy akár többet is.


Köszönöm a választ! Láttam egy videót yt-on:
YouTube videó
Ez most mit jelent, valaki elmagyarázná? Azt értem hogy akkor szarabb a BMW olaj de van-e jelentősége a mindennapi használatban, illetve ha nem hagyjuk 40 ezret menni egy olajjal a kocsit? Tehát ez a kísérlet visszaadja életszerűrűséget?


Én úgy látom a Castrol a gyengébb minőségű, ráégett az üveg falára, viszont a másik az nem.


Ja megnéztem még egyszer a videót, tényleg!


viszont van egy másik, sőt sok iylen etszt, ahol ugyanez az olajmárka van, csak más viszkozitás, és ott meg a castrol a jobb. szóval egy videóból nem lehet levonni semmit.

YELLOW Elküldve: 2013-09-10 19:11 gumis tapasztalatok

dbtibi írta: Én is nézegettem a téli gumikat, vennem kell majd :

http://www.marso.hu/kereso?cat...mitstart=0

Legrosszabb amit vennék C(üzemanyag fogyasztás)-C(nedves tapadás)-s Nokian vagy Hankook esetleg Continental lesz.





a Nokian is jó téli gumi, de amúgy drága és jobban kopik. ha meg ebay-ről akarsz venni, akkor gratulálok
ennyire hülye csak nem lehetsz, már bocs. mondjuk nem az én pénzem, annyira nem is drágák, annyira sokat nem buksz. de itt nem elsz reklamálás, és a szállítás, meg kitudja mit küldenek... amúgy itthoni gumisok is tudnak nagyon jó kedvezméyneket adni, csak ki kell harcolni legalább van hova menni reklamálni.

YELLOW Elküldve: 2013-09-10 15:00 gumis tapasztalatok

haka írta:
YELLOW írta:
szerintem teljs mértékben. a Kumho nagyon felfejlődott, de akér mondhatnám a hankook-ot is.
azt kell tudni, vagyis érdemes figyelembe venni, hogy általában milyen hó szokott lenni felétek, vagy amerre a legtöbbet jársz. vagy inkább száraz hideg aszfaltok vannak, vagy inkább latyakos, jeges. vagy zömében havas, pl hegyvidékes helyeken.
szárazabb hideg helyen a kismintályú téliek a jók (pl Conti némely darabja, főleg asszimetrikus téliek), ahol latyakosabb, oda jó a széles mintájú, V mintás darabok (pl. Kumho). havas terepen inkább jobb tapadóképességű gumik kellenek, amik bele harapnak a hóba (pl dunlop 3D, 4D BFG Winter G és hasonló minták).
télen úgysem száguldozik az ember, bőven jók a linkelt kategóriák. vannak ezek a debica frigo és trásai, amik annyira puha anyagból vannak, hogy kopik mint állat, ám kisautókra városba tökélete, nem kell jobb. de autópályán sok nem marad belőlük, hamar megeszi őket az aszfalt.


Köszi a részletes leírást, hiába olvastam át most egy-két cikket, ilyesmiről nem volt szó, amit írtál akkor jó lesz nekem a Kumho.


vannak ilyen olyan cikkek, meg ADAC tesztek. ott is néznek mindent, mégis sokszor olyan gumi nyer, ami inkább száraz hideg talajon, vagy nedves talajra való. csak ugye ott összesített eredmény van. és ugye az erősebb hóban jó gumik hangosabbak ezekhez képest, nagyobb a gördülési elelnállásük, ami miatt hátrébb szorulnak.
nekem egy 2004-es Bridgestone LM-18 van fent, nincs kirepedezve, tapad még most is, olyan 5,5 mintája van, de tavaly is úgy mentem vele a nagy hóba. mindig szoktam nézegetni parkolókban, ezeket a tesztgyőztes gumikat, oszt a hóból alig tud kikecmeregni, meg látszik kanyarban ahogy csúszik. én ilyenre nem adok.
lehet nagyképűség, de én úgy érzem tudom miylen viszonyhoz melyik a jó minta, kapok tapasztalatokat, vagy épp én tapasztalom. én az ADAC tesztre nem adok. valamilyen szinten jó, de ott is amiket nem ajánlanak, persze, mert a teszten nem úgy teljesített, de az emberek ritkán kerülnek olyan helyzetbe, mint amit a teszten szimulálnak. amúgy is b@szva van az egész, hisz az emberek nem tudják mit csináljanak csúszás esetén. hiába van ott neked ADAC győztes gumid, ha balf@sz vagy. ilyen nagyon gagyikat, román és kínai fosokat nem szabad megvenni, mert eleve kisebb a profil mélységük és jóval puhább anyagból vannak, amik már tavasszal, vagy 10 fok felett kellemetlen tud lenni. a másik az ember ha tudja, hogy nem híper gumi van alatta, akkor józan ésszel lassabb tempód választ meg. és akkor nem elsz gond. ezen múlik minden, a többi sokszor csak körítés, amikkel embereknek bátorságot, hitet lehet adni. én így gondolom.