Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-08-19 21:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

slidest írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem mivel vásároltam egy OBD kábelt de egyszerűen nem akar kommunikálni az autóval, ha valaki tudna segíteni Budapesten kérem jelentkezzen..
már mindennel próbálkoztam legalább 2 napja szenvedek vele.
A kábel az ebay ről lett rendelve az ezüst színű..

Előre is köszönöm .


üdv. Norbi


hát ezzel oszt marhára nem vagyunk közelebb, legalább a hirdetés linkjét lőtted volna be

amúgy olvass vissza, leírtuk pár napja, én még egyszer nem fáradok vele az tutti.

YELLOW Elküldve: 2013-08-19 19:44 Hűtővíz..:S

Methos írta: Sziasztok, kilyukadt a kiegyenlito tartaly. Elotte volt hogy eltunt a hutoviz nagyobb sebessegnel hosszabb tav megtetele utan. Gondoltam csak kosz, de kiderult megse.
Mi lehet az oka ?
Plusz info motorter tiszta motorolaj tiszta
Mas cso folyas repedes sehol...
Valami otlet ?
2004/7 bmw 320d e46 automata touring


ez sokszor magától is bekövetkezhet, ez is egy úgymond típushiba. nem kell feltétlen hengerfejességre gondolni.

YELLOW Elküldve: 2013-08-19 16:07 Autóvásárlás

xmodule írta: Na ma megvettem az E36 320i kombit. de csak holnap megyek érte mert a teljes első féktarcsakat es fekpofakat kicserélik ne legyen remegés fékezés közben. Plusz kaptam a kocsihoz ingyen három hónap teljes cascos biztositast. Azért ez sem mindegy. Meg egy hónap garanciát ( bár mondta az öreg hogy ilyen idős kocsira nem szokott adni). Amugy nagyon jó fej volt az eladó. Meg akkor is kedves maradt mikor szombaton 4 különböző kocsit vittem el teszt vezetni utánna vasárnap mondtam telefonon mégsem kell a BMW aztán pár óra múlva meg gondoltam magam nekem nem kell most passat nekem ez a BMW kell! Felhívtam mondta oké meg van. Ma meg mikor írtuk a papírokat is rendes volt. Találkoztam mar nem egy eléggé bunkó kereskedovel. Pl ma is néztem egy Passatot 2005-os 200.000km aztán mikor látta elkezdtem nézegetni olajat hűtő vizet stb elment oda hívom mondom ez es ez nem jó stb ilyet szól tudja jól mi nem jó most biztos azért mondom mert alkudni akarok fogta magát es elment. En meg oda mentem hozza megköszöntem es eljottem. Hihetetlen volt hogy meg neki állt feljebb. Na de ez a bmw-s rendes volt. Felemelték a kocsit nézzék alá. Motor a tekno tomitesnel kicsit olajos volt de ha gondolom az a tomites sem éppen új a váltó is kicsit olajos volt de nem csepegett csak úgy picit koszos volt. De most nem az hogy gyorsan letorlik stb pedig lett volna rá idejük hogy úgymond elrejtsek. Na mindegy. Remelem sok szerencsém lesz hozza es sok sok km-ert fogunk megtenni együtt arra gondoltam holnap elhozom es nézek valami lehetőleg BMW szakit es lecsereltetem összes olajat szurot es felirom valahova legalább ezt tudjam mikor voltak cserélve.


a kormányrázás fékezésnél, lehet az első lengőkaron lévő szilentblokk hibája is. amibe a lengőkar vége megy és az alvázhoz van csavarozva. sokan fékre gyanakodnak iylenkor.

YELLOW Elküldve: 2013-08-19 16:06 Kipufogó

Milo írta: sziasztok
320d 136Le motoros e46 nál mit szabad a kipufogó rendszerben megbolygatni kivenni hogy ne változzon a fogyasztása és ne menjen a motor rovására?

Köszönöm


leginkább semmit, de ez minden autóra, motorra igaz max a hátsó dobot cseréltesd le ,de dízelnél sok értelme nincs egy sport dobnak sem. amilyen vizsgáztatás van, pláne nem érdemes mókolni semmit.

YELLOW Elküldve: 2013-08-19 14:51 Autóvásárlás

b_imi írta:
YELLOW írta:
nickname írta: Megéri rá alkudni

http://suchen.mobile.de/auto-i...=EstateCar


Tudom hogy valakinek tuti gyanús lesz, de szerintem megérné rá alkudozni.


az ülés kéne... amúgy full M-pack, de halogén fényszóró, meg egy elektromos ablak. nincs ebben furcsa, de a németek sem szeretik annyira a xenon-t. pont egy régi megfigyelésem ez, asszem én is így döntöttem volna új autó esetén, ha az m-pack és a xenon között kell választani. iletve, hogy 2005-ös autóban még mindig kajettás magnó, bár hátul ott van a CD tár, de akkor is ront az összképen. sajna ezt sem fogom megérteni soha amúgy jól néz ki még a km is hihető, ezen az ülésen is az oldaltartókon nagyon hamar megéátszanak a kiülés nyomai, de ezen annyira nincs.


Nem a kiülés nyomai látszódnak, hanem a ki- és beszállás nyomai sajnos.


őőő igen, pontosan így gondoltam...

YELLOW Elküldve: 2013-08-19 13:48 Autóvásárlás

nickname írta: Megéri rá alkudni

http://suchen.mobile.de/auto-i...=EstateCar


Tudom hogy valakinek tuti gyanús lesz, de szerintem megérné rá alkudozni.


az ülés kéne... amúgy full M-pack, de halogén fényszóró, meg egy elektromos ablak. nincs ebben furcsa, de a németek sem szeretik annyira a xenon-t. pont egy régi megfigyelésem ez, asszem én is így döntöttem volna új autó esetén, ha az m-pack és a xenon között kell választani. iletve, hogy 2005-ös autóban még mindig kajettás magnó, bár hátul ott van a CD tár, de akkor is ront az összképen. sajna ezt sem fogom megérteni soha amúgy jól néz ki még a km is hihető, ezen az ülésen is az oldaltartókon nagyon hamar megéátszanak a kiülés nyomai, de ezen annyira nincs.

YELLOW Elküldve: 2013-08-19 06:48 Fékolaj

funez írta: Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy már kb. 4 éve nem volt fékolaj cserélve az autómba, kuplung csere után is ugyanolyan nehéz benyomni a pedált mint előtte. Kérdésem hogy befolyásolja e az öregebb fékolaj a kuplung nehézséget? Sachs lett belerakva.
Válaszokat előre is köszi.


tilajdonképpen igen, hiszen ott is a fékolaj múködteti a kuplung munkahengerét. ám ott nem melegszik. nem nagyon szoktán légteleníteni, meg onnan leengedni, mert nehéz odaférni, meg később beeshet a kuplung. de biztos van aki bevállalja, én is mindig elhatározom, aztán valahogy meggyőznek...

YELLOW Elküldve: 2013-08-18 14:56 Kipufogó

jokerface írta: Igen nézegettem,csak tapasztalatokra lettem volna kíváncsi.
Köszönöm.


haver fújt, szelepfedelet, meg szívócsonkot nem repedezik, de nincs otthon és nem emlékszik a nevére. ha megmondja, leírom neked, egy éve rajta van a szelepfedelen, ami elég meleg szokott ám lenni. ráadásul matt fekete.



YELLOW Elküldve: 2013-08-18 13:12 Váltógomb

Robin68 írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Lehet butaságot kérdezek, de ki tudom cserélni rövid váltógombra a mostanit, vagy át kell alakítanom/cserélnem a váltót is?

Köszi!


Megoldható de nem egyszerű ha nem akarsz igénytelen váltógómbot csinálni a régiből.
Nem elég csak az aljából levágni, a belső műanyag részt is ki kell venni és annak a felső részét is át kell alakítani mégpedig az alatt a pont alatt ahol rögzíti magát a rúdhoz. A galériámban van pár kép az enyémről mert én is megcsináltam az enyémet anno. És nyugi ha sikerül is megoldanod, nem kell majd két kézzel váltanod az "erőkar" miatt . Sőt semmivel sem nehezebb a váltás.......


abban az esetben nem lesz nehezebb a váltás, ha a kar aljába bekerül egy toldó, ahol a váltórudazat és a kar találkozik.

YELLOW Elküldve: 2013-08-18 11:45 Váltógomb

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Lehet butaságot kérdezek, de ki tudom cserélni rövid váltógombra a mostanit, vagy át kell alakítanom/cserélnem a váltót is?

Köszi!


attól nem lesz rövidebb az útja
hogy ilyen hosszú a gomb, a rúd full végig megy, kb a gomb tetejétől 1cm-rel van lentebb a rúd vége.


Még anno az első autómnál egy Fiesta 1.3-as '78-as évjáratú, levágtam én is a váltórúdból mert hosszú volt, tettem rá egy fekete 8-as bill.golyót... Fiatalság bolondság...



attól, hogy a váltórúdból levágsz, nem lesz rövidebb a váltás útja, max ugye a váltógomb, nem tér ki annyira, és mivel rövdebb elsz csökken az erőkar, nagyobb erővel kell váltani, aztán majd megy a siránkozás, hogy nehéz sebességbe rakni. a rövidebb váltásért a váltókar alatt kell okoskodni, short shifter néven kell keresni az okosságot.


De ezt ugye most nem nekem írod? Ki f@rkam érdekel a sok fitymahuszár tuningmatyi...........


általánosságban írom, mint infó, amúgyis Te raktál golyót, meg fűrészeltél anno

YELLOW Elküldve: 2013-08-18 11:43 Polír

Pocses írta:
b_imi írta:
Pocses írta:
norbeee írta:
YELLOW írta:
norbeee írta: Nem tud valaki Miskolc környékén egy jó mestert aki tud is polírozni? Már a tököm tele van a kóklerekkel. Senki nem tud fekete autót polírozni... lakkekete nem metál. Pár napja elvittem egy helyre amit nagyon ajánlottak és meg szerencse hogy csak a csomagtartót engedtem próba képpen. Árnyékban még oké de napfényben full hologram lett. Ez a harmadik alkalom hogy a pénzemért egy kalap szart kapok. Senki nem tud hologram mentesen polírozni?
Ha valaki tud valakit írjon talán még utaznék is érte.


ha találsz, majd kérem a címet, nekem is lakkfekete van. szóval sok sikert


Csak szemléltetésképpen...
A legutóbbi "mester" műve, csak a csomagtartót hagytam megcsinálni hogy majd attól függően folytathatja vagy nem. Vagy nem... szép sorminta, hologram hegyek... Tényleg senki nem tud ebben a k*rva városban polírozni?



Szerk.:
Talán azt kellene azután csinálnom hogy ha már full hologram a csomagtér, elvinni fűhöz fához, aki ki tudja ezt a förmedvényt korrigálni, hozzáláthat a többi részéhez....


Hát ez sajna kókány munka lett. Az enyém mikor vettem, előtte polírozhatták, de szép lett a végeredmény.


Én már feladtam (szintén a lakk fekete táborból)


Azt mondom Én is a legelegánsabb szín a fekete, de a legkényesebb is sajnos.


hát igen lemosom, megyek vele pár méter a fara már össze is szedte a port, arra elég egy kis harmatos, párás idő, oszt kapufa. ráadásul hiába áll garázsban apám sokat barkácsol, és azért a por megy rá, ami nem jön ám le a menetszéltől. mondjuk én tavaly, őszintén megmondva, ha 5x lemostam, lehet sokat mondok. igaz sosem szokott extrém koszos lenni, napszemcsiben sötétben nem is látszik annak. vagy pláza parkolóban mindig mondják, csak úgy ragyog messziről, aztán közeljönnek és....

YELLOW Elküldve: 2013-08-18 11:39 Váltógomb

Pocses írta:
YELLOW írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Lehet butaságot kérdezek, de ki tudom cserélni rövid váltógombra a mostanit, vagy át kell alakítanom/cserélnem a váltót is?

Köszi!


attól nem lesz rövidebb az útja
hogy ilyen hosszú a gomb, a rúd full végig megy, kb a gomb tetejétől 1cm-rel van lentebb a rúd vége.


Még anno az első autómnál egy Fiesta 1.3-as '78-as évjáratú, levágtam én is a váltórúdból mert hosszú volt, tettem rá egy fekete 8-as bill.golyót... Fiatalság bolondság...



attól, hogy a váltórúdból levágsz, nem lesz rövidebb a váltás útja, max ugye a váltógomb, nem tér ki annyira, és mivel rövdebb elsz csökken az erőkar, nagyobb erővel kell váltani, aztán majd megy a siránkozás, hogy nehéz sebességbe rakni. a rövidebb váltásért a váltókar alatt kell okoskodni, short shifter néven kell keresni az okosságot.

YELLOW Elküldve: 2013-08-18 10:08 Váltógomb

hetykepityke írta: Sziasztok!

Lehet butaságot kérdezek, de ki tudom cserélni rövid váltógombra a mostanit, vagy át kell alakítanom/cserélnem a váltót is?

Köszi!


attól nem lesz rövidebb az útja
hogy ilyen hosszú a gomb, a rúd full végig megy, kb a gomb tetejétől 1cm-rel van lentebb a rúd vége.

YELLOW Elküldve: 2013-08-18 10:06 Autóvásárlás

xmodule írta:
YELLOW írta:

bajnak nem baj, inkább arra utalok, hogy lehet nem stimm a km állás. így kiülni, max nagy segg alatt lesz ilyen...


Értem. Köszi. Az E36-osról mit gondolsz?


szép világos a belseje, nekem sosem kéne, így is agybajos vagyok a belsőre
de több munkatársnak van 99-es kombija igaz csak 1.6-os, de elég jól egyben vannak. 1-2 éve vették, kintőlvalahonnan, de olyan 1,2 misibe kerültek. de szinte patikák...

YELLOW Elküldve: 2013-08-18 10:04 Kardántengely és társai

AteszE46 írta:
MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!


lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.


Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.


még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.


Felni valami gagyi 16"-os aluett van rajta. A szilentek elvileg jók, a futóművest direkt kértem, hogy nézze meg.

Tanácstalan vagyok



Hagyjátok már a gumi-felni témát, terhelésnél vannak a bajok, már a kérdésnél kiderült, de akkor a hajtásban kell keresni a hibát. Ott a guminak bizony semmi köze sincs, sem a felninek. A szilent viszont jó tipp, 99%-ban ez a hiba E46-nál.






Sziasztok!

Azóta annyi történt, hogy egy szerelő megállapította, hogy a difi a rossz. Vettem egy difit, kicseréltettem, mindezt nem kis pénzekért. És az eredmény? Semmi, ugyan az. Terhelésnél iszonyú rezonálás, rázza az egész kasznit. Alig merek menni vele.....
Melyik szilentet nézessem meg?


akkor a szerelő állja a cehhet, tegye vissza a gyárit, a másikat meg dugja fel a seggébe