Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-08-12 19:42 XENON utólag

haka írta:
YELLOW írta:
haka írta: Sziasztok,

Nemrég vásároltam egy E46 compact-ot xenon-al.
Na azóta már tudom, hogy mivel nincs fényszóró mosó, ezért ez utólagos

Azt látom a neten, hogy lehet venni külön mosót, gondolom akkor ez a rész orvosolható, hogy legális legyen.

Viszont az automatikus állítás terén kicsit határozatlan vagyok, hogy van benne, vagy sem. Hogyan tudnám ezt itthoni körülmények között megtudni?
Azt látom, hogy amikor felkapcsolom a lámpát, akkor feljebb áll a lámpa.

Viszont kipróbáltam, hogy mondjuk rátérdelek a nyitott csomagtartóra, de nem történik semmi. Arra gondoltam, hogy lejjebb kellene állítania, ha van benne érzékelő.

Köszi!


ha a képen látható lámpamodulod van, akkor automata állítós, ha a műszerfalvilágítás állító mellett van egy másik tekerő, akkor nincs automata állítás. amúgy a lengőkaron kell lennie szenzornak, ami autómata. de ha nincs mosód, akkor automata állításod se van.


Aha, hát nem ilyen van Csak úgy halottam, hogyha felkapcsolás után megmozdul a lámpa, vagyis beáll, akkor érzékelős Amúgy a fényszóró magasságállító nem csinál semmit sem

Egyébként érdemes berakni a xenon maradék dolgait, vagy inkább csináltassam vissza nem xenonosra? Mindenképpen úgy szeretném, használni, hogy nem kell a rendőr miatt aggódni.


mindig indításnál a motor dolgozik, ez nem autómata, csak beáll a manuálisan beállított értékre.
beszerezheted, de ugye lámpamodul is kell, azt fel kell kódolni, beírni a km-t, amit nem mindenki tud, különben lesz egy pöttyöd a műszerfalon, hogy nem egyezik a km, meg a szériaszám a gyárival.
én őszinte leszek. mérlegelj! ha nem jársz sokat este tök felesleges a xenon, legyen inkább halogénes, max löksz bele egy osram nightbraker-t. amúgy feltételezem, hogy a lámpád nem gyári xenon, csak ilyen utólagos H7-es xenon van benne. ami szerintm megint gáz. ez az én véleményem. ehy halogén lámpa megbízhatóbb, olcsóbb hozzá minden.

YELLOW Elküldve: 2013-08-12 19:38 Porlasztó

kismuki írta: Sziasztok. segítséget kérnék! Szerintetek miért rángatózik hidegen a 2002es 320d-m?


talán nem jó az egyik porlasztó. diaggal meg kell nézni hidegen, nem-e ad egyik túl sok anyagot. nehogy kifúrja a dugót...

YELLOW Elküldve: 2013-08-12 19:36 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Adam320d írta: Sziasztok!

Súlyos problémával küzdök! Az a fránya helyzet áll fent, hogy valami oknál fogva nem lehet kinyitni az autót, se kulcsra, se a távkapcsra nem reagál!
Ha netán egy óra szenvedés és szinte már őrjöngésbe torkolló kínlódás után kinyílik, azt távkapcs működésre teszi, de a vezető oldali ajtó akkor sem nyílik, a belső központi zár gombbal sem, csak a kilinccsel, de azzal sem mindig.
Félre értések elkerülése végett: egyik kulccsal sem nyitja!!

Kérlek segítsetek! SOS! Az autó napi használatban van, elég cink nyitott ajtóval otthagyni akár hol is tegye ezt az ember, mert ugye ez még mindig Magyarisztán!

Köszi: Ádám


95%, hogy grundmodul-ban a relé szart be. nekem pont ugyanez volt, amit írsz, főleg ilyen nagy melegben. csere és jó

YELLOW Elküldve: 2013-08-12 19:35 XENON utólag

haka írta: Sziasztok,

Nemrég vásároltam egy E46 compact-ot xenon-al.
Na azóta már tudom, hogy mivel nincs fényszóró mosó, ezért ez utólagos

Azt látom a neten, hogy lehet venni külön mosót, gondolom akkor ez a rész orvosolható, hogy legális legyen.

Viszont az automatikus állítás terén kicsit határozatlan vagyok, hogy van benne, vagy sem. Hogyan tudnám ezt itthoni körülmények között megtudni?
Azt látom, hogy amikor felkapcsolom a lámpát, akkor feljebb áll a lámpa.

Viszont kipróbáltam, hogy mondjuk rátérdelek a nyitott csomagtartóra, de nem történik semmi. Arra gondoltam, hogy lejjebb kellene állítania, ha van benne érzékelő.

Köszi!


ha a képen látható lámpamodulod van, akkor automata állítós, ha a műszerfalvilágítás állító mellett van egy másik tekerő, akkor nincs automata állítás. amúgy a lengőkaron kell lennie szenzornak, ami autómata. de ha nincs mosód, akkor automata állításod se van.

YELLOW Elküldve: 2013-08-12 19:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Szevasztok!
Vettem INPA kábelt,feltelepítettem a Portoknál is 2-esre tettem,de mintha nem érzékelné az autót: se a Batterynál se az Ignitionnál nem ír fekete pontot csak egy kört!
Már mindent megpróbáltam,beindítottam az autót,gyújtásra tettem,de semmi!
Mi lehet a gond?


a COM1-et kell beállítani neki, célszerű. illetve kébeltől függően lehet alakítani kell. szedd szét a csatit, ha szétlehet. ha 8-as lábra van kötve a vezeték belül, akkor azt át kell tenni a hetesre, mondjuk egy rövidzárral egyszerűbb.

YELLOW Elküldve: 2013-08-11 22:39 Autóvásárlás

norbeee írta:
Pocses írta:
attig írta:
jokerface írta:
attig írta: A fogyasztásra csak annyit, hogy tudom, hogy ki lehet hozni szinte bármely autóból az alacsony fogyasztást, de mint írtad, közbe rám jön, hogy élvezzem is és akkor biza elég nehéz lesz a jobb lábam


Igen,a nagyobb motorosnál ha rádjön,ki tudod tombolni magadat. (persze ésszerü keretek közt) De mi van ha rád jön és egy kismotoros van alattad? Lemaradsz az élvezetröl és ez az a pillanat,amikor elgondolkodol,hogy tényleg ezt e akartam?
De ez csak az én meglátásom,a döntés mindig a tiéd


Persze, igazad van, de egy 1,3as 2es golf és egy 1,4es f astra után egy kisebb motoros BMW is nagy élvezet lehet (bár ezt még nem tudom, csak remélem)
Meg egyenlőre nem megérős havi 1-2 alkalomért a nagyobb biztosítási csekk meg a teljesítmény adó vagy mi van most


Nekem is "kis blokkos" a vasam 1895 ccm 105LE de amiket felsoroltál, azokkal össze sem lehet hasonlítani még az előző Astrámhoz sem. Igaz nem nagyon gyorsul jobban, de a nyomatékkülönbség már annál nagyobb. A kasztni dőléséről már nem is beszélve ugye ezzel együtt a kanyarodási sebesség is teljesen más.....


A nagyobb motorokat támogatom 9-13 liter fogyi között kis motor nagy motor tök mindegy... a nagyobb legalább megy, több henger, más érzés. Tesómnak 540i je volt míg nekem 528i, 1-1,5 literrel evett többet mint az enyém. Az az előtti 318i je meg 10-11 et. Ez itt már mind1 mert nem arról van szó hogy dupla motor dupla fogyasztás.


persze nem nő egyenes arányosan a köbcentivel a fogyaszás, anno volt ez téma. de ugye van egy sűrítési arány, ami túl sokban nem tér el, egy kisebb vagy nagyobb motoros, azonos hajtóanyagú autónál. nyílván nagyobb hengerben, hogy ki alakuljon a robbanás, ahhoz több levegő és több üzemanyag is kell. ez logikus.
viszont a nagyobb motoros autók előnye elvész pl városi használatnál, nem véletlen fogyasztanak jóval többet, mint kisebb társaik. iyen tempónál a menetszél, elelnszél, annyira csekély, hogy nem jön ki a nagyobb motor előnye. nagyobb tempónál, azt megtartva, pl 150-et mondjuk, egy kis motorosnak nagyobb erő kell, több elégetett anyag a fentartáshoz, míg nagyobb motornál nem kell annyi, mert oké nagyobb a hanger, de nagyobb energiát is termel, ergó kevesebb fordulat is elég. amiből meg következik, kevesebb is a befecskendezett anyag. itt most nem térek ki a váltók áttételezésére, talán azok sem véletlen vannak úgy igazítva, ahogy.

szóval nagyobb erőhöz, több energia kell, amihez több tüzelőanyag.

YELLOW Elküldve: 2013-08-11 17:55 alufelni

kbalint írta: Az mennyire lehet gázos ha az első lengéscsillapító és a felni belső
pereme közé nem tudom betenni a kisujjam se ? MAX, 2-3mm lehet a távolság a kettő között.... Okozhat ez gondot ? Érdemes nyomtávszélesítőt rádobni esetleg ?
17x8J ET47


láttam már, ahol ekkora táv volt, de közlekedésre alkalmatlan szvsz. azé, vannak ott mozgások.

YELLOW Elküldve: 2013-08-11 15:23 Mi lehet a baj?

puca írta:
jokerface írta: Hát azt az okos ötletet meg kitöl kaptad,hogy ha kifúrjátok a részecskeszüröt,akkor minden rendben lesz?!
Ott lesz a bibi,hogy át lett fúrva. Van ott gáznyomásérzékelö is és szerintem nem épp a legpontosabb adatokat továbbitja a motor elektronikájának. Igy a turbo sem tud megfelelöen müködni. Persze,hogy nem megy a kocsid.


Aki csinálta,az nem az elsőt csinálja.A diag szerint a gáznyomás megfelelő.Nem volt több százezrem új részecskeszűrőre.


ismerősnek off autóban kiherélték a szűrőt. de ehhez neki az ECU-ban lévő progit módosítani kellett, azt angliából szerezték be, ott írták meg. pontosan nem tudom, hogy kivették-e a progiból, hogy onnan ne várjon jelet, vagy beállítottak egy konstanst, de neki működik, nem is kűdi a többlet anyagot, bár a jelzést a műszerfalról sokkal nehezebb volt eltávolítani. talán itt VTS_Tibi néven van fent, aki ilyet csinál, ismerősnek is Ő csinálta. lehet tud BMW-t is.

YELLOW Elküldve: 2013-08-11 09:46 Mi lehet a baj?

Milo írta: sziasztok
e46 jobb első ablakemelő hibát ír a diagnosztika,és nem is müködik az ablak emelő.Mi lehet a hiba?köszönöm


egyszerű... INPA-val meg lehet nézni, külön, hogy a gomb jele bemegy-e. ha igen, akkor jó a gomb. illetve kapcsolhatod a programból az ablakot, ha úgynem mozog, akkor a motorja lesz rossz, vagy esetleg a reléje a GM-en.

YELLOW Elküldve: 2013-08-10 19:43 E46 Óra

holidcom írta: Hello. Van egy BMW 320i E46 hathengeres , benzines , automata valtos, 99 es kiadas.
Az a problema,hogy nem mukodik a muszerfal kijelzo. Lenyegeben csak harom led vilagit,megpedig az ABS,Airbag es a keziifek. A tobbi muszer vegkepp nem mukodik. Elvittem szakszervizbe megneztek a vezerlovel eggyut es azt mondtak hogy jo. Most nem tudom hol lehet a hiba, a biztositekok is jok a jeladok is. Ha valakinek van tapasztalata, kerem segitsen.
Elore is koszonom. H


csinálni kéne egy műszerfal tesztet.
kulcs elfordít 1-es állásba. napi számláló nyomva tart utána, majd belép egy menübe, ott a 2. menüpontra kell vinni, majd picit várni, amíg belép, és újra megnyomni a napi számláló nullázót. ilyenkor csinál egy műszerfaltesztet. ha minden ok, akkor valóban nem a műszerfal rossz.

YELLOW Elküldve: 2013-08-10 19:30 Külsõ hangrendszer bekötése?

csaki91 írta:
YELLOW írta:
csaki91 írta:
Köszi a segítséget de a problémám már megoldódott
nem a 400watt volt a kevés hanem a mélyláda...kicseréltem egy méretileg nagyobb pioneer mélyládára és lássatok csodát máris remeg az utastérben a visszapillantóm


és az miért jó?

1. ha oylan hangos a zene, bent nem hallasz semmit, egy idő után zavaró, meg fülsérülésed is lehet, romlik a hallásod
2. ha 1-es pont szerint jársz el, kívülről azt hallani, ahogy idétlenül remeg a rendszámod, kivéve ha kipárnáztad, annyira nem is menő (bár néha én is hallgatok hangosan, igaz másért)
3. az iylen dolgoknak annak van értelme, aki komoly versenyekre viszi a gépet, oda meg amúgy is kevés, mint szaharában a vízesés
4. sok esetben csúnya megoldások vannak, nem is praktikus.

kérem kaccsojja ki.



Nos lényegében nem értem a problémádat
Nem a te autódban csináltam mindezt
Egyáltalán nem kontár munkát végeztem rajtam minden kábel szépen esztétikusan van elfűzve
És ami még lényegesebb nekem tetszik
Az hogy neked sérti a füled az a te bajod
Én igy szeretek zenét hallgatni a kocsiban a házban mindenhol
Az meg megint csak nem zavar hogy ha remeg a rendszámtáblám mivel nem látom és nem is hallom
Akinek meg nem tetszik az nézzen más autot ne az enyémet


igazad van, ez az én problémám, te dolgod.

YELLOW Elküldve: 2013-08-10 05:10 Gumi

laci320d írta: Üdv mindenki!

Gondoltam megosztom veletek a történésem, nincs másfél éve hogy vásároltam újonnan egy garnitúra Dunlop sp sport maxx-ot, 225/35 19 méretben. A mai nap arra lettem figyelmes hogy ráz a kocsi hátulja 100km fölött mintha hiányozna a felniről súly, irány a gumis és ott szembesültem a dologgal hogy szálszakadt a gumi. Érdekes, hogy csak ennyit bírt!


kérdés mitől lett szálszaladt? belementél valamibe? vagy felrakáskor résült és eddig bírta?

YELLOW Elküldve: 2013-08-09 21:45 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta: asszonypajtás küldte

http://mobil-telefon.vatera.hu...38251.html


ezt nem kellett volna megmutasd


e-bay-en van többféle is, olyan 34 font-tól. mondjuk ebben az a gáz, ami itt van a vaterán, hogy csak GSM-es, bár itthonra jó. akinek jó!


ha lenne fölös 20ezrem akkor rnedleném is, menne a többi cucc mellé )) zamárdira jössz?


terveztem volna ynaralással egybekötve, de nem jött ki a lépés. ráadásul be kell mennem 17-én reggel végzek a műszakban, előtte 2 éjszakát menek, aztán 18-án este túlórát vállaltam. szóval idén is. egyszer tutti elmegyek, már csak a balaton miatt is.

YELLOW Elküldve: 2013-08-09 21:29 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

ateszka86 írta:
YELLOW írta: asszonypajtás küldte

http://mobil-telefon.vatera.hu...38251.html


ezt nem kellett volna megmutasd


e-bay-en van többféle is, olyan 34 font-tól. mondjuk ebben az a gáz, ami itt van a vaterán, hogy csak GSM-es, bár itthonra jó. akinek jó!

YELLOW Elküldve: 2013-08-09 21:00 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék