Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-08-09 20:11 Trükkök és okosságok

szelepsapkak írta: Sziasztok!

BMW lopásgátlós szelepsapka készlet, ingyenes országos kiszállítással. Könnyű megrendelés, a szállítást (ha van készleten) rövid határidővel vállalom.

Minden érdeklődőt szívesen várok a honlapon. Igazi jó ötlet ajándékba BMW tulajdonosoknak, vagy saját autóra optikai tuningnak. Minden BMW fannak kötelező darab!

www.szelepsapka.hu


én kiraknálak innen már a sunyiba! hírdessél az apróban, ne a topic-okban...
úgysem kell senkinek.

YELLOW Elküldve: 2013-08-09 18:53 Motor-váltó

[quote="zmathe"]Udv mindenkinek!
Kattogo hang jon a motorterbol e46 316i 1.9l 8v 2000evj 163.000 km
Kuldom a videot velemenyeket varok rola elore is koszonom a segitseget ha esetleg valakinek volt hasonlo problemaja kerem jelezzen.

YouTube videó

gyújtás után jó sokat vársz, azt hittem izzítasz
hát lehet hidrotőke, ahogy írják, de nekem kicsi olyan láncos hangja is van, főleg mikor gázt adsz neki. láncfeszítőt mondanám még...

YELLOW Elküldve: 2013-08-09 18:44 Külsõ hangrendszer bekötése?

csaki91 írta:
Köszi a segítséget de a problémám már megoldódott
nem a 400watt volt a kevés hanem a mélyláda...kicseréltem egy méretileg nagyobb pioneer mélyládára és lássatok csodát máris remeg az utastérben a visszapillantóm


és az miért jó?

1. ha oylan hangos a zene, bent nem hallasz semmit, egy idő után zavaró, meg fülsérülésed is lehet, romlik a hallásod
2. ha 1-es pont szerint jársz el, kívülről azt hallani, ahogy idétlenül remeg a rendszámod, kivéve ha kipárnáztad, annyira nem is menő (bár néha én is hallgatok hangosan, igaz másért)
3. az iylen dolgoknak annak van értelme, aki komoly versenyekre viszi a gépet, oda meg amúgy is kevés, mint szaharában a vízesés
4. sok esetben csúnya megoldások vannak, nem is praktikus.

kérem kaccsojja ki.

YELLOW Elküldve: 2013-08-08 22:02 Klíma

Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie


én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.


Kiszívták belőle,és újra töltötték,nyomáspróbázták,olajat is leszedték és újat töltöttek bele. Előbb néztem egy táblázatot és abban ennyi volt: http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E36)&year=1993-00


erre akkor sem vennék mérget.
azt mondod egy hete volt töltve és egy jelentkezett a hiba. józan paraszti... ?
ha előtte sem volt gond, akkor egyértelmű, hogy a gázzal nem oké valami. a srácnak kinézték valahonnan, bár neki lehet annyit töltöttek rá, meg ugye ami benne volt.


Előtte nem működött a klímám,gáz is csak 450 gramm volt benne és megvolt szorulva a klíma ventim ezáltal felmelegedett és kikapcsolta magát párperc után.


akkor legközelebb az ilyen fontos tényezőket ne hagyd ki, mert feleslegesen pörgünk a dolgon. én ezek után bele is fáradtam. legközelebb alaposan részletesebben fogalmazd meg, mert sajnos az írásodból nem derült ki, csak a gázos téma.
hátha valaki még éber és pihent, aztán segít. én kóma vagyok már.

YELLOW Elküldve: 2013-08-08 21:54 Klíma

Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie


én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.


Kiszívták belőle,és újra töltötték,nyomáspróbázták,olajat is leszedték és újat töltöttek bele. Előbb néztem egy táblázatot és abban ennyi volt: http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E36)&year=1993-00


erre akkor sem vennék mérget.
azt mondod egy hete volt töltve és egy jelentkezett a hiba. józan paraszti... ?
ha előtte sem volt gond, akkor egyértelmű, hogy a gázzal nem oké valami. a srácnak kinézték valahonnan, bár neki lehet annyit töltöttek rá, meg ugye ami benne volt.

YELLOW Elküldve: 2013-08-08 21:39 Klíma

Meggyi írta:
YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie


én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.

YELLOW Elküldve: 2013-08-08 21:33 Klíma

Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.

YELLOW Elküldve: 2013-08-08 18:41 Keréknyomás

eLevente írta: Sziasztok!

Sajnos nekem hiányzik az autóról a guminyomásos matrica, valaki le tudná fényképezni/írni milyen értékek vannak rajta?
A kocsi: E46 320d 150LE 2003.

Előre is kösz!


könyved sincs hozzá? én gyanakodnék a multjáról

YELLOW Elküldve: 2013-08-07 22:18 Porlasztó

mrobi írta: Sziasztok!

Van egy E46 320d (136 LE) autóm 313 eKm- el. A problémám a következő: iszonyatosan büdös a kipufogógáza a kocsinak kb fél éve.
Ezalatt a fél év alatt rengeteg alkatrészt kicseréltem rajta a porlasztókon kívül, de nem szűnt meg, sőt büdösebb lett.
Olajcserék 15000 km -enként, gázolajszűrő cserélve, kartergáz szűrő cserélve, flexibilis cső cserélve többször. Csak OMV vagy SHELL kúton tankolok.
Az autónak nincs sem fekete sem szürke füstje. Olajat, vizet nem eszi. Fogyasztás 7 liter körül vegyesben. Nem gyenge, jól húz, tehát teljesítménycsökkenés sincs. Nem ráz alapjáraton. Egyik henger sem hagy ki. Egyértelműen hátulról jön a szag a kipufogóból és nem a motortérből.

Az autó mellett állva 1 percnél tovább nem lehet meglenni.
Szerintetek mitől lehet ennyire büdös a kipufogógáz??? Porlasztó lehet???

Köszönöm előre is a tippeket.


amíg hideg a motor, elvileg normális én úgy tudom

YELLOW Elküldve: 2013-08-07 22:15 Autóvásárlás

nickname írta:
Most az egyszer egyetértek veled


ezt sajnos nem strigulázom , de ez már legalább a 3. egyetértésed volt velem nem lesz ez így jó

YELLOW Elküldve: 2013-08-07 19:05 Autóvásárlás

Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta: Na megjöttünk, meglestük a vasat. Felemelték átnéztük szépen egyben van. Kipróbálásra már nem került sor, mert egyszerűen nem volt hajlandó engedni az árból, annak ellenére, hogy ójróban lett volna kifizetve az ára, amin szintén fogott volna 5 Ft-ot ójróként az Ő számolása szerint! ( napi középárfolyam ) ami szerintünk elfogadható.
Utánunk még vártak ketten akik megnézték gondolom...
Barátom mondta elvei vannak, amivel 1et is értek. Tudjátok a kecske & káposzta története.
Én is így adok el, ill. veszek bármilyen használt terméket.


Ezt nem igazán értem, volt egy ár, elmentek megnézni és annyiért nem hozzátok el.



Barátom megvette volna ha egy picit is enged az árából de semmit!
Én meg tiszteletben tartom a döntését. Majd keres másikat, és megyünk...
Szépen duruzsolt benne a sor6.



én elhiszem az elveket, de oké, hogy 12 éves autó lesz, de még én ezt az árat sem tartom soknak érte. némely, E36-ért elkérnek 1,2-1,3 misit, ami ugye még 99-ben volt esetleg kombiban.
ha neki ilyen elvei vannak, hogy mindenképp alkudni akar, anélkül nincs vétel, akkor menjen piacolni
ezt majd akkor érti meg, amikor megvesz egyet, már ha talál ilyen állapotban, de nem biztos, hogy fog, akkor lehet alkudik belőle 1-2százezret, de lehet 2x annyit rá fog költeni kapásból.
én azt mondom, az ilyen meg is érdemli. én is részben ilyen vagyok, más terméknél pl bringás, sokat alkudozok, van, hogy emiatt szalasztok el jó dolgokat, aztán meg nincs, hiába várom. vagy ha van csak rosszabb állapot, és még drágábban.
mindegy Ti tudjátok.

YELLOW Elküldve: 2013-08-07 12:50 Társalgó

dbtibi írta:

Mióta Nálam van és ennyire megnövekedett a napos órák száma és ezzel egyenes arányban a hőmérséklet is ami egyenlő azzal, hogy ha a napon hagyom a kocsit akkor elég magas benne az átlaghőmérséklet, azóta benne van a napellenző
Komolyra fordítva a szót, akárhogy próbálom felrakni a napellenzőt a szélvédő mögé, tökéletesen sosem fog illeszkedni a peremtől a peremig, pedig hidd el igyekeztem


segítek egy tipp. nekem hagyományos teszkó voljú ilyen harmónikám van. nekem úgy vált be, hogy az egyik szélén egyet visszahajtok, így kb kisimul, és napellenzőt lehatjva tartom meg, az alja az üveg tövében van. ettől jobb módszert nem találtam még.
vagy UV szűrűs átlátszó fólia kell. egyik munkatársam off autóra egy hete rakatta fel és nem égeti a kezét a nap elmondása szerint.

YELLOW Elküldve: 2013-08-07 12:46 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

pekka írta: Sziasztok!
Tönkrement a kormányszervó szivattyúja az autómban (e46, 320i, 2000 évj, touring, imola red).
Tudnátok segíteni, hol találok jó bontót, aki utánvétesen is elküldené?
Köszönöm.


sokan vannak, akik bontanak, nézz szét a kiemelt hirdetők között, és érdeklődj náluk

YELLOW Elküldve: 2013-08-06 20:13 Autóvásárlás

Szabi81 írta: Sziasztok,

szakértő szemmel mit gondoltok erről az autóról első blikkre?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7119821

Előre is köszi!

Szabi


nem értem miért nem lehett több képet lőni róla, számomra ez gyanús
a máik, hogy FL eleje van, és FL előtti M-pack lökös. mondjuk lehet ez tetszett neki, de gyárilag így nem jött ki az tutti. legalábbis nem dereng. belülről jónak tűnik elsőre. hihető a km, sőt, talán egy 100-ast vissza is tekerhetnének. jó ez a motor csak mégsem. sok olajat eszik. ha ez nem zavar, akkor hajrá. nézd meg.

YELLOW Elküldve: 2013-08-06 14:55 Féktárcsa és fékbetét

Amilo írta: Még annyi hogy a jelenlegi csere érett betétek: EBC GreenStuff
Nemigazán vagyok megelégedve velük


nem az EBC védelmében, de a különböző márkájú betét+tárcsa combo nem annyira jó. vannak esetek, amikor igen, pl sokan ajánlanak textar betétet a gyári tárcsához, vagy épp a Brembo.k-hoz, bár én brembo-t nem tennék fel, maradjon meg a vw konszernnek, meg néhány olasznak
szóval az EBC pont az a kategória, ami párban jó, együtt fejlesztik őket.napaság meg már a betát gyártás sem olyan, hogy ferodol oszt jóvan, mert elvileg nem lehet már benne, sokan a nyávogós fékek jelenlétét is erre alapozzák. ugye a tárcsák is ötvözetek, ami nem mindegy mivel és milyen mértékben van ötvözve.