Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-07-08 08:11 Társalgó

ute107 írta:
valter320d írta:
A hátsók szinte ugyanazok az elsőknél van ,vagy lehet különbség.
A 6cyl motor nehezebb ezáltal nagyobb súly lengését kell csillapítania(gondolom)nekem igy ész szerü! A 6 biztos jobb!

De ott is függvénye annak milyen lengéscsillapítóval van szerelve!Ahogy ute kolléga mondta!


A 6-os rövidebb 2 cm-rel...amúgy lesz..rom ma a lengéscsillapítókat! APA lettem! ))



ne szard le a lengéscsillapítókat, mert ha túl kemény és kirázza szegény csöpségből a nyakadba a bébipapit, akkor...
gratula!

YELLOW Elküldve: 2013-07-07 22:29 320d Motor

YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.


hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..


hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.


az a gond h sok mindent írnak ide amiből fele nem úgy van...


na de én ezt azért jegyeztem meg, mert egy nagyokos írta, pont az én hülyeségemre. (mert én azt hittem minden FL elktromos túrós már)


kicsit elkanyarodtunk Zoli kérdésétől, de talán anno pont szotakdavid, vagy nickname javított ki, amit írtam fentebb. méghozzá akkor volt róla szó, aikor valaki kérdezte FL-es turbo berakható-e FL előttibe.... és akkor jött az elektronyos vs vákuum téma, meg az EU4 meg a hová hajló, nem hajló kipuff cső

YELLOW Elküldve: 2013-07-07 22:24 Gyújtásra kattogó hang a motortér felõl

mbalazs82 írta: Sziasztok! Nemrég vettem a kocsit, 250.000Km, német import. A jelenség: hidegen minden rendben indul ahogy kell. Viszont ha teljesen bemelegszik akkor szivat. Indításnál csak egyet kattan (gondolom a bendix...) és ennyi... nem teker. Hibalámpa nincs, lámpák nem halványodnak, a szénkefék jók az önindítóban szétszedtük, kiszerelt állapotban tökéletesen működött. Aztán véletlenszerűen a 5-25. próbálkozás után megint indul, mintha mi sem történt volna. Ebből gondolom, hogy az akku jó. Próbáltuk úgy is, hogy még egy akkuval megtámogattuk, de nem segített. Hiába cserélgetem a kulcsokat ugyanaz.
Találkozott valaki hasonlóval? A héten beviszem szervizbe, csak attól tartok, hogy nem tárol semmit és nem leszek okosabb.
Előre is kösz!


nem lehet, hogy a meleg miatt, maga a behúzórelé rossz?

YELLOW Elküldve: 2013-07-07 11:04 Multimédia beszerelés

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: úgy döntöttem h ezt venném meg, csak mondták,h a win nem vmi jó,inkább androidot kellene...igo gps-t rálehet tenni vajon erre? tényleg olyan szar h inkább gyűjtsek még egy dynavinra?
http://www.ebay.co.uk/itm/7-BM...3a81c0d270


túl sokat fejlesztesz túl rövid idő alatt, van lé
de ha már van, akkor mindneképp android. azé a jövő.
amúgy a win-re is rálehet tenni az iGo-t. de harmatgyenge a hardwer ezeknek a cuccoknak már. ha csak a külsőség számít, akkor hajrá, de nem nagy minőség...
amúgy láttam már 140-ért android-osat is. vagy inkább egy tabletet építs be, vannak itt próbálkozások ilyenben. igaz az sem illik anniyra a gyári kinézetbe.


ilyen beépítést nem akarok, a gyári kinézetet se megbontani. Belinkelnéd h hol láttad 140ért? most van lé, mert szerencsémre nagyon jól fizetett a biztosító rám tolattak 2hete, a lökös karcolódott kicsit, alig látszik a felnim feléről leszedte kb. a festéket, most érdeklődtem meg 32ezer a 4 felni színterezése. számítana a minőség is mert nem 1évre veszem

200 semmiképp nem adnék érte, anynit nem ér sztem. ezzel be is fejeztem az alakításokat, ezentúl csak élvezni akarom


nem most láttam már, régen valéamikor belinkeltem már, de ahogy nézem a többi ármozgását, még ugyanott lehet. lehet az alibaba.com-on láttam pontosan nem tudom, de szét kell nézni.

YELLOW Elküldve: 2013-07-07 10:10 320d Motor

ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.


hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..


hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.


az a gond h sok mindent írnak ide amiből fele nem úgy van...


na de én ezt azért jegyeztem meg, mert egy nagyokos írta, pont az én hülyeségemre. (mert én azt hittem minden FL elktromos túrós már)

YELLOW Elküldve: 2013-07-07 08:53 320d Motor

ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.


hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..


hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.

YELLOW Elküldve: 2013-07-06 23:19 Multimédia beszerelés

ateszka86 írta: úgy döntöttem h ezt venném meg, csak mondták,h a win nem vmi jó,inkább androidot kellene...igo gps-t rálehet tenni vajon erre? tényleg olyan szar h inkább gyűjtsek még egy dynavinra?
http://www.ebay.co.uk/itm/7-BM...3a81c0d270


túl sokat fejlesztesz túl rövid idő alatt, van lé
de ha már van, akkor mindneképp android. azé a jövő.
amúgy a win-re is rálehet tenni az iGo-t. de harmatgyenge a hardwer ezeknek a cuccoknak már. ha csak a külsőség számít, akkor hajrá, de nem nagy minőség...
amúgy láttam már 140-ért android-osat is. vagy inkább egy tabletet építs be, vannak itt próbálkozások ilyenben. igaz az sem illik anniyra a gyári kinézetbe.

YELLOW Elküldve: 2013-07-06 23:11 Társalgó

ute107 írta:
YELLOW írta:
nem kell rövidebb stab, nagyobb ültetésnél... én már értem miért. vannak gátlók amihez rövidebb kell, de csak azért, mert a gátlón a felfogatási pont lentebb van. nincs köze az ültetéshez.


Nem megmagyarázni akarom, de a 4 és 6 hengeres gátlók között ugyan ott van a felfogatási pont, csak a teló szára rövidebb.

Ahogy mész lejjebb úgy fordul kifelé a stabilizátor... szerintem és sokak szerint.


sok helyen csinálnak telószár rövidítést. de ennek sincs köze hozzá. mivel a gátslő nem mozgó szárán van az egyik felfogatási pont, a másik meg a másik stabilizátor vége.
bár mos így belegondolva lehet változik... de így magyarázták... szóval elvileg a két pont közti távolság állandó. anno én is úgy mondtam és gondoltam jól tudom, ahogy mondod. aztán kioktattak. de most már akkor így... mivan?

YELLOW Elküldve: 2013-07-06 23:07 320d Motor

ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.

YELLOW Elküldve: 2013-07-06 23:02 Társalgó

ute107 írta:
valter320d írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Keresgéltem a fórumon, de nem igazán találtam kielégítő választ, ezért kérdeznék. Adott egy e46 touring, beépíthető-e e46 coupe M-es lengéscsillapítója (4 rugó, 4 gátló), amennyiben igen, akkor mi az amit még feltétlenül cserélni kell, gondolok itt rövidebb stabilizátor pálca, stb.? Gondolom páran már M-esítettek itt a csapatban, megköszönném, ha kapnék pár hasznos infót!


Hát szerintem a coupéjé nem igazán,mivel a súly sem egyezik máshogy fog viselkedni az autó,stabilizátor pálca felesleges mert az M3ba is olyan van mint akármelyik tipusba!(e46)



Lengéscsillapítóban olyan különbség van, hogy 6 vagy 4 henger. Rugóban már ahogy Valter320d is írta súlybeli is. Szóval. Lengéscsillapító jó, de a rugó nem.

Rövidebb stabilizátor pálca nagyobb ültetésnél szükségeltetik. De gondolom nem porig akarod ültetni?!


nem kell rövidebb stab, nagyobb ültetésnél... én már értem miért. vannak gátlók amihez rövidebb kell, de csak azért, mert a gátlón a felfogatási pont lentebb van. nincs köze az ültetéshez.

YELLOW Elküldve: 2013-07-06 19:57 Autóvásárlás

attig írta:
jons írta:
attig írta:
Max 1,5 milla, sajna több nincs rá :S


Akkor 1,1-1,2 környékén kell nézelődnöd, mert durván 100 az átiratás mindennel együtt és marad még pénzed ha valamit cserélni kell. Úgyis olaj+szűrő csere amit nem árt megejteni ami megint 20k kb.
Ennyi pénzért reálisan szerintem jó állapotú fl előtti e46-ot érdemes venni.
Ha linkelsz hahu-ról kiszemelteket, megköpködjük a srácokkal neked. Ha délutáni a történet akkor szerintem lesz olyan fórumtárs aki diagol is neked. Esetleg én.

A 316i nem fogyaszt szignifikánsan kevesebbet, hogy megérje, így a 318i lesz a te autód. Fl utáni N42-es motorokról ment itt a vita, tapasztalat csere korábban. Érdemes utánaolvasni. Az jött ki belőle nagy vonalakban, hogy az M43B19tu motoros változat a megbízhatóbb ebben az összehasonlításban.
Sok minden le van írva még ezen kívül a topicokban, érdemes rászánni 1-2 napot az olvasgatásra.
Ha lesz még kérdésed, írd csak le és megpróbáljuk megválaszolni.


Értem, köszi szépen
Akkor ilyen irányba nézelődök és mindenképpen át fogom olvasgatni az egész fórumot.


hát ilyen árkategóriában (amennyiben nem megtévesztésként drága), mindenképp FL előttit érdemes nézni, ami nem lesz lepukkanva. így mindenképp csak az M43-as motor jöhet szóba. általában ezekkel nincs gond, de mindenképp az erősebb kiadás kell, magyarán 18i. amúgy az N42 sem rossz az FL-eseben, csak nem mindegy milyen gazdája volt, de ez minden motorra, autóra igaz.

YELLOW Elküldve: 2013-07-06 08:53 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

laciiking320d írta:
laciiking320d írta:
gampetibor írta:
szotakdavid írta:
gampetibor írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!
18colos 9Jszéles ET28 jó nekem az e46 ra?????..:O


Elől talán valami nagyon keskeny gumival, hátul tuti nem!
Et 35 től felfelé keresgélj! És max 225-ös guma!


Nekem hátul Et35 és 235-ös guma


Igen de nem et 28 meg 9széles és egyébként a tiédre is jobb lenne a 225


Nagyon jó árban vettem M5 alufelnit..de akkor eladom őket...
azt gondoltam h kicsit használom míg nem jön rá vevő de akkor ez felejtős..

am 255/40 gumák vannak a felnin..

hát akkor pláne felejtós... főleg ha M% és 5-ösre való, akkor a felniközép sem srimmel, tehát legalább egy tehermentesítő gyűrű kellene kerekenként...




YELLOW Elküldve: 2013-07-05 21:48 Rugócsere

anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta: Eibach PRO-KIT et raktam a kocsiba. Jó lett, kicsit keményebb lett, összességében jó, de nem vagyok tőle meghasalva. Lehet hogy csak furcsa, de úgy érzem a tempós huppanókba túl beül a hátulja, hogy mondjam, olyan érzés, mintha hátul ülne még 2 személy, vagy rakott lenne a kocsi.
Olyan nem tudom milyen érzés,azt hittem inkább jó kemény lesz hátul, bár az se jó, de lehet régóta jártam törött rugókkal, és elfelejtettem milyen normálissal menni, de mikor úgy 100 felett megül a hátulja a huppanón,szinte majdnem koppanásig,ez a hinta érzés nem kellemes, főleg 160 nál. Furcsa, bár még csak 120km mentem vele, jobban örültem volna ha keményebb hátul, lehet a csillapítókat is cserélnem kéne a hozzávalókkal. Elől fasza, ott semmi gond, pedig ott a nagy motor.


Nekem touringom van igaz és nekem is törve voltak a rugóim hátul,de mikor kicseréltem semmi ilyet nem tapasztaltam a mai napig élményszámba megy az úttartás és ez a futómű összeállítás ami van az autóm alatt.Azt is hozzá kell tenni,hogy bilstein gátlókkal és toronycsapágyakkal együtt cseréltem ki.Valószínű,hogy a gátlóid nem megfelelőek ehhez a rugó szetthez.Nekem kb 1 éve van alatta és boldog 40ekm Eibach-al


Nem mondom, hogy rossz,még keveset mentem vele, lehet a gátlókat is cserélnem kéne hozzá, így érzem, persze kanyarba jobba tartás feszesebb meg minden. Még tesztelnem kel, de érdekes, hogy elől az ért alig tudom egy kézzel megingatni az autót, ha rányomok, hátul meg azért sikerül kevesebb erővel, pedig most nincs is teletankolva, de kedden műszaki, majd meglátjuk mit mutat gépen. Lehet aztán, hogy beképzelem magamnak.


hátul én minden autónál úgy érzem, mintha könnyebb lenne megmozgatni kézzel is. pedig ugye ott is lehet súly a csomitartóban. nem libeg véletlen ha megmozgatot? lenyomod, visszamegy és ott is marad? vagy még megindul vissza lem najd vissza fel? ha igen akkor a gátló kakesz és attól könnyen libeghet. vagy havert megkéred üljön nyitott csomitartónál a peremre, megül, majd hirtelen álljon fel, közben meg figyeld az előzőben leírtakat.

YELLOW Elküldve: 2013-07-05 19:51 Gyertyamenet szakadás stb...

huhh haver, ez bő. és tanulságos. értem már mér voltál eltűnve. ezt szúrd be szervízértékelésnek is.
anno mikro a trafó meghalt, engem is ezzel szaratott be Miki, hogy kiszakadt a gyertya, előtte pont nála voltam beszereltetni szerintem a maga módján viccelődött, tudván a legrosszabra fogok gondolni én is.
a lényeg, hogy fain minden.

YELLOW Elküldve: 2013-07-05 05:18 Chip tuning

ervin35 írta:
YELLOW írta:
ervin35 írta:
YELLOW írta: OFF!
nagy baj a magyarságban is, hogy az internet túlnőtt rajtunk. sajnos nem beszélünk igazán magyarul. nem ahsználjuk a helyesírást, a szövegalkotást, nem tudunk fogalmazni, nem tudunk értelmezni. aki fogalmaz, azt nem értik azok, akik nem tudnak fogalmazni. ilyenkor jönnek a félreértések. nem használunk nagy betőket mondatkezdésnél, vesszőkket mellőzzük, így sok mondat más jelentésű lesz. mondom ezt úgy, hogy sokszor rosszul fogalmazok, viszont sokszor látom, hogy nem értik amit írok, pedig más megérti. sokszor én is félreértelmezem amit írnak, vagy épp a másik fogalmaz rosszul. nehéz ez a netes írott tartalom, főleg a mai világban. és a fiatalság mégrosszabb. mondom mindezt azért, mert ez a legnagyobb probléma, hogy az emberek a problémákat inkább neten beszélik ki, amiből mindig félreértés van. hiányzik a gesztus, egy emoticon sokszor nem elég kifejező, és azt is sokan másképp értelmezhetik. szerintem ha már ez van, ez a rendszer, kicsit toleránsabbnak kell lenni egymással, néha nekem is másokkal. én ezt tudom, úgymond ezért tűröm el,, egy darabig idegesítem magam, aztán leszarom.
egyik BMW-s kolléga mondta pont ma, hogy így is idegesíti magát, azon nem fogja, hogy magyarázza a hülyének. elmondja, ha nem érti, lezárja egy "legyen akkor úgy" mondattal. tűrőképesség. meg lehetne normálisan is vitatni a dolgokat nem támadásokkal rögtön.
szerintem mindenki maradjon a monitor előtt és vegyen egy mélyet (most fingottam ).
én hil-lel úgyis tartom privátban a kapcsolatot (remélem, mint eddig is) és talán hamarosan újra összefutunk, ha már vecsési látogatásomkor nem jött össze senkivel. gondolom sneki nem volt rám kíváncsi megértem!
OFF!


Meg az is a baj hogy sok a jampi! Mit kell Kis királyfizni meg tündér mesézni? Ha be van fordulva, akkor ne szóljon hozzá ha értelmeset meg nem sértőt nem tud!


hawer a probléma veled van már ne is haragudj!
látod nem értetted mit írok. pont arar utaltam, hogy marhára nem értetted mit ír hil, hanem megragadt benned pár szó, és azon felkaptad magad. a jampi szón neked kéne lehet elgondolkozni. mondom ezt szintúgy, mint ahogy hil is írta, nem megbántásból. de valószínűnek tartom ezt nem fogod érteni, így nekem is nekem esel. nem baj, én megbocsájtó vagyok.
amúgy én elég sokat olvasok itt, és írok is, és el kell mondjam hil talán az egyetlen olyan ember, aki legértelmesebben tud fogalmazni bárki közül. szóval aki nem érti mit ír, az gondolkozzon el magán. erre irányult az OFF-os írásom is. peace!


Én mit egyszerű haver,hogy is érthetném a tündérmeséteket ami írtok
Tanuljon tiszteletet!! Meg rád is rád férne hawer!


neked komoly problémád van, és még velem akarják elhitetni.
szerintem a tisztelet szóval nem vagy tisztában... különben nem minket intenél arra. aki eleln megy neked, az rögtön szar lesz, holott te értettél félre valamit, mert nem tudsz értelmezni. gratulálok! kérlek tovább ne válaszólj, nincs értelme ezt folytatni...
OFF!