Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-06-26 08:12 Társalgó

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: nekem tolattak ma, állt ki a parkoloból,nem nézett szét én mentem el mögötte és rámjött....bal hátsó felnim feléről leszedte a festéket, sárvédő lökös karcolódott, az anynira nem vészes szerencsére....várom h mennyit perkál a biztosító és festem le mind a 4 felnit


fater belement egy előtte lhirtelen megálló autóba. focus hátsó lökös festék lejött. erre a biztosító felé 150ezres tételt nyójtott be lökhárító scere néven, mikor meg sem tört. nekünk bal első lámpa, bal első sárvédő, lökös, horpadt tört. tutti a fókés csak fényeztetett max 20-ezerért. nem véletlen nem volt ideges a dolog miatt, biztos rendszeresen csinálja ezt. paranoia ide vagy oda, az elején mondtam, direkt fékezett be. de ugye követési táv, ki lehet vajon a hibás.
azt akarom mondani, írjál rá komplett lökös cserét, felni cserét, meg egyebet. lényegtelen a kár, a vétkest is 1 v két fokozattal tezsik visszább a bonus-maulus-ba.


megnézem h mit ajánl a biztosító és max akkor elmegyek a BMW szakszervízbe állapotfelmérésre....leginkabb engem a felni aggaszt, h le kell festetnem,de akkor már mind a négyet és h milyen lesz a szín, h fog mutatni mert nem lesz oylan mint a gyári az biztos ((((((


én tudnék olyat, aki lefestené gyárira, de marha messze van neked. lehet más is megtudja. most ha épp nem stimmel egy kicsit az árnyalat, nem olyan nagy baj az... szerintem. főleg ha mind a négy egyforma lesz.

YELLOW Elküldve: 2013-06-26 08:09 Hibakód

Cseccci írta: Hello sracok

Nekem is a DSC problemam van, kozben kigyul es idovel elalszik a lampa.
Diag pedig 5e21 nyomaserzekelo 2 hibakodot irta ki.
Valaki tudja, hogy ez mit jelent?

Koszonom elore is a segitsegetekett!



lehet valami BMW specifikus olvasó kéne vagy progi, pl INPA. nyomásérzékelővel kapcsolatban nekem a DSC tömb jut az eszembe...

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 22:07 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Amilo írta:
YELLOW írta:
Amilo írta:
YELLOW írta:
Amilo írta:
YELLOW írta:
Amilo írta:
YELLOW írta:
jakuzaa írta: Sziasztok.
Nem tudja véletlenül valaki,hogy az E46-os facelift-es lámpába(nem projektoros) jók e méretileg a sima
E46-os hoz árult angel-eyes karikák? Valamint,a faceliftes lámpákat is szét e lehet pattintani,mint a simákat? (állítólag sütögetni kell ha ez igaz,azt nem merem bevállalni ) Elöre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv: Jakuzaa


úgy tudom a méret ugyanaz, és ugyanúgy szedhető. csak a coupe lámpákat kell sütögetni FL-nél.


Szerintem ugyan az a karika.
Én épp ma szedtem szét egy coupe lámpaburát( FL előtti), annál csak patentok tartották ( Xenonos lámpa )
Kb 2 perc alatt ki lehet pattintani
1- index ki
2- lámpabura tetején lévő gumi kipattintása
3- Lámpamosó+ lámpamosó keretének előrehúzása (csak óvatosan) és máris hozzá lehet férni a lámpabura alsó patentjaihoz is.




pont azt írtam, hogy az FL-es coupe lámpája sütögetps az nem patentos. és mivel nem projektoros, hanem sima lámpát írt, így feleslegesen írtad le a lámpamosós mizéiát.


Én csak válaszoltam a kérdezőnek.
Az FL előtti lámpaburás dolgot pedig azért írtam le mert az angel eyes témába bele tartozhat, esetleg ezzel segíthetek valakinek.



én értem, csak nem az volt a kérdés...


Ebben igazad van, sorry hogy leírtam


nem baj az, csak kicsit ingerült vagyok


Igen, láttam egy másik fórumos hozzászólásodat.
Ezért is nem akartam jobban belebonyolódni a dolgokba, inkább küldtem egy sört...


nem amiatt... amúgy nem iszom alkoholt na, de ne piramisozzunk meg off-oljunk, mert szétrugják a picsókánkat

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 21:39 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Amilo írta:
YELLOW írta:
Amilo írta:
YELLOW írta:
Amilo írta:
YELLOW írta:
jakuzaa írta: Sziasztok.
Nem tudja véletlenül valaki,hogy az E46-os facelift-es lámpába(nem projektoros) jók e méretileg a sima
E46-os hoz árult angel-eyes karikák? Valamint,a faceliftes lámpákat is szét e lehet pattintani,mint a simákat? (állítólag sütögetni kell ha ez igaz,azt nem merem bevállalni ) Elöre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv: Jakuzaa


úgy tudom a méret ugyanaz, és ugyanúgy szedhető. csak a coupe lámpákat kell sütögetni FL-nél.


Szerintem ugyan az a karika.
Én épp ma szedtem szét egy coupe lámpaburát( FL előtti), annál csak patentok tartották ( Xenonos lámpa )
Kb 2 perc alatt ki lehet pattintani
1- index ki
2- lámpabura tetején lévő gumi kipattintása
3- Lámpamosó+ lámpamosó keretének előrehúzása (csak óvatosan) és máris hozzá lehet férni a lámpabura alsó patentjaihoz is.




pont azt írtam, hogy az FL-es coupe lámpája sütögetps az nem patentos. és mivel nem projektoros, hanem sima lámpát írt, így feleslegesen írtad le a lámpamosós mizéiát.


Én csak válaszoltam a kérdezőnek.
Az FL előtti lámpaburás dolgot pedig azért írtam le mert az angel eyes témába bele tartozhat, esetleg ezzel segíthetek valakinek.



én értem, csak nem az volt a kérdés...


Ebben igazad van, sorry hogy leírtam


nem baj az, csak kicsit ingerült vagyok

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 21:38 Társalgó

ateszka86 írta: nekem tolattak ma, állt ki a parkoloból,nem nézett szét én mentem el mögötte és rámjött....bal hátsó felnim feléről leszedte a festéket, sárvédő lökös karcolódott, az anynira nem vészes szerencsére....várom h mennyit perkál a biztosító és festem le mind a 4 felnit


fater belement egy előtte lhirtelen megálló autóba. focus hátsó lökös festék lejött. erre a biztosító felé 150ezres tételt nyójtott be lökhárító scere néven, mikor meg sem tört. nekünk bal első lámpa, bal első sárvédő, lökös, horpadt tört. tutti a fókés csak fényeztetett max 20-ezerért. nem véletlen nem volt ideges a dolog miatt, biztos rendszeresen csinálja ezt. paranoia ide vagy oda, az elején mondtam, direkt fékezett be. de ugye követési táv, ki lehet vajon a hibás.
azt akarom mondani, írjál rá komplett lökös cserét, felni cserét, meg egyebet. lényegtelen a kár, a vétkest is 1 v két fokozattal tezsik visszább a bonus-maulus-ba.

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 21:33 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Amilo írta:
YELLOW írta:
Amilo írta:
YELLOW írta:
jakuzaa írta: Sziasztok.
Nem tudja véletlenül valaki,hogy az E46-os facelift-es lámpába(nem projektoros) jók e méretileg a sima
E46-os hoz árult angel-eyes karikák? Valamint,a faceliftes lámpákat is szét e lehet pattintani,mint a simákat? (állítólag sütögetni kell ha ez igaz,azt nem merem bevállalni ) Elöre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv: Jakuzaa


úgy tudom a méret ugyanaz, és ugyanúgy szedhető. csak a coupe lámpákat kell sütögetni FL-nél.


Szerintem ugyan az a karika.
Én épp ma szedtem szét egy coupe lámpaburát( FL előtti), annál csak patentok tartották ( Xenonos lámpa )
Kb 2 perc alatt ki lehet pattintani
1- index ki
2- lámpabura tetején lévő gumi kipattintása
3- Lámpamosó+ lámpamosó keretének előrehúzása (csak óvatosan) és máris hozzá lehet férni a lámpabura alsó patentjaihoz is.




pont azt írtam, hogy az FL-es coupe lámpája sütögetps az nem patentos. és mivel nem projektoros, hanem sima lámpát írt, így feleslegesen írtad le a lámpamosós mizéiát.


Én csak válaszoltam a kérdezőnek.
Az FL előtti lámpaburás dolgot pedig azért írtam le mert az angel eyes témába bele tartozhat, esetleg ezzel segíthetek valakinek.



én értem, csak nem az volt a kérdés...

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 21:23 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Amilo írta:
YELLOW írta:
jakuzaa írta: Sziasztok.
Nem tudja véletlenül valaki,hogy az E46-os facelift-es lámpába(nem projektoros) jók e méretileg a sima
E46-os hoz árult angel-eyes karikák? Valamint,a faceliftes lámpákat is szét e lehet pattintani,mint a simákat? (állítólag sütögetni kell ha ez igaz,azt nem merem bevállalni ) Elöre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv: Jakuzaa


úgy tudom a méret ugyanaz, és ugyanúgy szedhető. csak a coupe lámpákat kell sütögetni FL-nél.


Szerintem ugyan az a karika.
Én épp ma szedtem szét egy coupe lámpaburát( FL előtti), annál csak patentok tartották ( Xenonos lámpa )
Kb 2 perc alatt ki lehet pattintani
1- index ki
2- lámpabura tetején lévő gumi kipattintása
3- Lámpamosó+ lámpamosó keretének előrehúzása (csak óvatosan) és máris hozzá lehet férni a lámpabura alsó patentjaihoz is.




pont azt írtam, hogy az FL-es coupe lámpája sütögetps az nem patentos. és mivel nem projektoros, hanem sima lámpát írt, így feleslegesen írtad le a lámpamosós mizéiát.

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 21:21 Motorolaj

hil írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.


Szia Y!
Nem okoskodni akarok, de ha már tudnak gyártani dobozt, címkét, akkor gondolom a vonalkóddal is megbirkóznak.
A GM olaj az a Dexoz vagy milyen nevű nem is rossz olaj, BMW LL04 minősítése van. Nejem Corsájában nagyon jól használható.
hil



igaz. én még jót most először tőled hallok a GM olajról...


Csatlakozom Hil véleményéhez Opelba tökéletes a GM olaj.


faternak H astrába Castrol Professional Longtec 0w-30-ak voltak rendelve (GM minősítéses). az utolsó alkalommal, már nem német vonalkódos volt, hanem asszem olasz nem akartam visszaküldetni, hát belement. mostanában rosszalkodott az autó, ezért végül hivatalos Opel szervízbe is elkerült, ahol ugye mint már írtam, azt mondták dízel olaj van benne, mert olyan fekete. nem az olajtól lesz fekete, hanem az üzemtől, mármint a dízel üzemű motortól lesz sötétebb az olaj. na mindegy. én még nem néztem meg, de legközelebb Eneos megy az Opelba. mondjuk a fogyasztása megnőtt, a rángatástól, valószínű keverékképzés miatt. mostanában sokat ment hosszútávot, gyanakodom sok volt a kipuf rendszerben a kondenzvíz, mert hosszú ideje csak dolgozni vagy horgászni járt fater. a GM olaj minőségéről opel fanatikusok nyilatkoztak.

Szia Yellow!
Igen, valóban nem volt jó hírük a GM olajoknak.....régebben! Magam is Opeles voltam és megtapasztaltam azokat. Viszont megjelent a Dexos fullsynt olaj, azok már hibátlanok. Magam részéről az a véleményem, hogy az olaj téma rendesen túl van lihegve. Nem rossz a BMW olaj, most Xado van benne, de semmi különbséget nem érzek a BMW olajhoz képest.

Az olajnak meg pont az az egyik dolga többek között, hogy kimossa a mocskot, ne engedje leülepedni, tehát joga, sőt kötelessége elszíneződni. Itt most benzin motorra gondolok, mert a dízelben az olaj színe pár Km után olyan mint a kátrány.

De igazából szinte teljesen felesleges itt akármiről is vitázni, mert úgyis falra hányt borsó az egész. Korábban ki lett tárgyalva az utólagos Xenon vele együtt az ezért járó rendőri basztatás, a napokban meg valaki pont Xenon lámpákat akart venni, természetesen a legggagyibb fajtát, amire pont Te válaszoltál is. Meg valaki áradozott a nevesincs gumiról, kapott is választ, majd megvette az intések ellenére, aztán nemrég írta, hogy szar az egész. Itt a mindenki a maga kárán okul működik vajon? Én is kérdeztem az N42 motorról, igazából érdemben nekem senki nem válaszolt. Akkor minek az egész.....
hil



ha érdemben nem válaszólt senki... (N42) én leírtam neked privátban is amit tudok, Te jöttél az elelnkezőjével. akkor minek írjak bármit is? vagy miért érdekel. nem akarlak én meggyőzni, a Te dolgod.
érdemben válaszolni senki nem fog, mert a szervizek nagyrészében is tök hülyék vannak, bármilyen márkéról is legyen szó. kevés olyan ember van, mint pl a Miki, aki full expert, mert a nagyrészének csak munka, amúgy nem érdekli. max pár dolgot tapasztalatból megjegyez.
van itt sok tapasztalat, de egy hibának több ola is lehet, lehet valakinek ez valakinek más volt rá a megoldás. és iylenkor jön a vita.
igen mindenki a maga kárán. tudom mi az oalj szerepe, de nekünk 32ezer km van az autóban, abban mi rakódhatna le? nagyon semmi. valóban nem tudom az új GM olaj milyen, de mert nem is foglalkozok vele, a régi dologról ítélem meg. ez lehet az én hibám.
igazából ezzel az utolsó kommenteddel nem is értem mire akartál célozni...

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 19:34 Motorolaj

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.


Szia Y!
Nem okoskodni akarok, de ha már tudnak gyártani dobozt, címkét, akkor gondolom a vonalkóddal is megbirkóznak.
A GM olaj az a Dexoz vagy milyen nevű nem is rossz olaj, BMW LL04 minősítése van. Nejem Corsájában nagyon jól használható.
hil



igaz. én még jót most először tőled hallok a GM olajról...


Csatlakozom Hil véleményéhez Opelba tökéletes a GM olaj.


faternak H astrába Castrol Professional Longtec 0w-30-ak voltak rendelve (GM minősítéses). az utolsó alkalommal, már nem német vonalkódos volt, hanem asszem olasz nem akartam visszaküldetni, hát belement. mostanában rosszalkodott az autó, ezért végül hivatalos Opel szervízbe is elkerült, ahol ugye mint már írtam, azt mondták dízel olaj van benne, mert olyan fekete. nem az olajtól lesz fekete, hanem az üzemtől, mármint a dízel üzemű motortól lesz sötétebb az olaj. na mindegy. én még nem néztem meg, de legközelebb Eneos megy az Opelba. mondjuk a fogyasztása megnőtt, a rángatástól, valószínű keverékképzés miatt. mostanában sokat ment hosszútávot, gyanakodom sok volt a kipuf rendszerben a kondenzvíz, mert hosszú ideje csak dolgozni vagy horgászni járt fater. a GM olaj minőségéről opel fanatikusok nyilatkoztak.

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 19:09 Klíma

Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát
, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.


A klima ventilátort kérdezem mert hogy nekem az sem megy. Az összefügg a gáznyomással vagya kompresszoral?


hogy menne a klímaventi, ha el sem indul a klímakompresszor? ezért írtam összefügg.

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 18:54 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

jakuzaa írta: Sziasztok.
Nem tudja véletlenül valaki,hogy az E46-os facelift-es lámpába(nem projektoros) jók e méretileg a sima
E46-os hoz árult angel-eyes karikák? Valamint,a faceliftes lámpákat is szét e lehet pattintani,mint a simákat? (állítólag sütögetni kell ha ez igaz,azt nem merem bevállalni ) Elöre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv: Jakuzaa


úgy tudom a méret ugyanaz, és ugyanúgy szedhető. csak a coupe lámpákat kell sütögetni FL-nél.

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 18:51 Motorolaj

hil írta:
YELLOW írta:

nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.


Szia Y!
Nem okoskodni akarok, de ha már tudnak gyártani dobozt, címkét, akkor gondolom a vonalkóddal is megbirkóznak.
A GM olaj az a Dexoz vagy milyen nevű nem is rossz olaj, BMW LL04 minősítése van. Nejem Corsájában nagyon jól használható.
hil



igaz. én még jót most először tőled hallok a GM olajról...

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 18:48 Megvegyem? Vegyek ilyet?

trance_boy írta:
nickname írta:
trance_boy írta: http://suchen.mobile.de/auto-i...=EstateCar

de magáról az xd ről vélemény???

van vkinek tapasztalata? azt mondják, nem megy úgy, lényegesen sokkal többet eszik...
és az alkatrész is sokkal több mint a normál hátsókerekes...


15 rongyért egész jó vétel



elég jol felszerelt, kár hogy xd... adok mások véleményére, marad a sima hátsókerekes...


BMW-ből összkerekeset venni olyan, mintha subaru-ból venni elsőkerekest

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 18:47 Klíma

Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.

YELLOW Elküldve: 2013-06-25 14:50 Klíma

Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.