Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 14:22 Valaki segítsen

abkapos74 írta:
Sandibandi írta:

Szia nekem is volt ilyen problémám 2.0 diselem van 5 ös váltó és 4.be és 5 be sem pörgött rendesen azt nézd meg mikor lepadlózod és nem akar menni a pillanatnyi fogyasztás mérő mit mutat mert annak ki kell feküdnie.


Most hogy így mondod, volt olyan hogy ugye kifeküdt, de elkezdett visszafele kúszni. Amikor elvettem a gázt aztán újra padló akkor kifeküdt megint.


ha elveszed a gázt, akkor jóhogy visszamegy a mutató. ha üresben gurulsz, vagy nagyobb fokozatban alacsony fordulaton, mikor már nincs motorfék, akkor a 0-ről magától felmászhat 4 literig is, ami normális. ha összevissza életet él, akkor lehet gyanakodni légtömegmérőre. de mint írtam, ezek szinte mindig jelen vannak, nem csak adott fokozatban.

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 13:20 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Robinson írta:
kempelen írta:
Robinson írta: Remek. Gondoltam megkérdezem itt a kollégákat a belső tükrömmel kapcsolatban, és most kell lássam, hogy bár a téma címe sötétedő belső visszapillantó tükör, itt mégis a külső behajtható tükrökről megy a diskurzus. Gratulálok a márkatársaknak...



Nem láttam értelmét a "Nem helyes topikban szóltál, addig nem árulom el mit tehetsz!" hozzászólásnak.

Egyébként módosítsd a témát "Visszapillantó tükör"-re és minden probléma megoldódik.


olyan már van, meg sima tükör is


sőt nyitok egy piperetükröt is

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 11:56 Valaki segítsen

abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm


valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.


szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget



akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.


köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria .


értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni


igen, nehéz dió akinek eddig megmutattam teljesen értetlenül állt a dolgok elé, Te segítettél a legtöbbet, amit nagyon köszönök. a chip miatt nem lehet ez a jelenség ugye?


jah, hogy chip is van benne
így már más. jó lenne tudni miféle. mert ha a gyári programban írkáltak bele, akkor könnyen lehet, hogy rossz értékeket adtak meg, aztán... én javaslom keresd fel nyíregyházán Mikit (bmw320d4 itt a fórumon) és töltesd vissza a gyári programot.

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 11:42 Valaki segítsen

abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm


valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.


szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget



akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.


köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria .


értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 11:28 Valaki segítsen

abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm


valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.


szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget



akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 10:06 Valaki segítsen

abkapos74 írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm


valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.

YELLOW Elküldve: 2013-06-17 07:16 Társalgó

ute107 írta: Üdv Urak!

SOS-ben Pápa környékén esetlegesen Veszprém megyében valaki tudna nekem hibakódot olvasni.
Nagyon fontos lenne, nem tudok senkit akinek INPA-val ill. DIS-sel rendelkezne a környéken.

Várom a válaszokat, akár itt, akár PM-ben!

THX



nyomtam egy privit

YELLOW Elküldve: 2013-06-16 12:13 Valaki segítsen

dbtibi írta:
nickname írta: szerintetek lehetséges az hogy ha az üzemanyag szintjelzöm pont félnél áll, akkor rá tudjak tölteni 40L üzemanyagot ?


Én nem hiszem , nekem a legalsó osztás alsó egyharmadában volt, kattanásig töltöttem tele akkor ment bele 58liter. Ha csak nincs még egy titkos tank a kocsid alatt De akkor meg irány Ukrajna, úgy tudom azokkal szokták így



de pont ezt írom. lehet ha ő is leengedné odáig a szintet, és akkor nyomná tele, valószínű ő sem tudna többet tankolni bele, mint 58 liter. itt mopst a fél szintről van szó.
ez kb ugyanaz, mint a hőfok középen áll, de még lehet csak 75 fok körül van a víz... sőt 100-nál is ott áll (pl benzin).

YELLOW Elküldve: 2013-06-16 06:58 Valaki segítsen

nickname írta:
Csab írta: sziasztok!
adott egy 318i e46 multikormánnyal!
pár hónapja vettem az autót!
a Tempomat nem működik azóta sem!
se kép se hang!
most szántam rá magam hogy megnézzem!
Valaki tudja mi okozhatja a hibát?nagy vonalakban!

Vagyis az egyszerűbbeket elsőnek amit egy amatör ember megtud nézni!

Köszönöm a segítséget!


Egyáltalán be van kábelezve ? vagy gyárilag volt benne ?


ha két bowdened megy a pillangószelephez, akkor van benne tempomat, és akkro lehet a hibát keresni, ami a Te esetedben több minden is lehet. ha nincs benne a duola bowden, akkor a kormányod utólagos.

YELLOW Elküldve: 2013-06-16 06:52 Valaki segítsen

nickname írta: szerintetek lehetséges az hogy ha az üzemanyag szintjelzöm pont félnél áll, akkor rá tudjak tölteni 40L üzemanyagot ?


az csak tájékoztató jellegű műszer. arról nem is ebszélve, hogy mikor eléri a felét, utána sokkal rohamosabban csökkent a szint, ami engem sokszor megrémiszt.
nézd emg titkos menüben, vagy INPA-val milyen értéket mutat számszerűsítve a felénél. a 63 meg annak a fele, ugye 31,5 ha erre rámegy 40 liter (feltételezve, hogy a kúton nem csalnak, mert ugye 40 liternél, akár 1 liter talán lehet az eltérés) ez 71,5 liter. ami ugye cirka 8 liter többlet. ez a szám akár a tartalékról is lehet gyanús. de enniyt az a kis tájékoztató műszer is csalhat. gondolom az üzemanyag szintjelzőnek, inkább a kis tartománynál van jelentősége, ott legyen hozzávetőlegesen pontos.

YELLOW Elküldve: 2013-06-16 06:45 Turbo

squierbandi írta: szeva

320d 100kw
lehet hogy off a téma de szerintem nem mert először turbónyomásra gyanakodtam amikor padlógázt adva ingadozó teljesítményt tapasztaltam és más is írt már ide pont ugyan ilyen problémával.

Pár napja egy kisebb aprítás a parkolóban és teljesen leállt az autó.
Elsőként az összes biztosítékot egyenként ellenőriztem mert nem tok németül.
A motortér teljes szét borítása nem hozott eredményt ,elszakadt vagy lecsúszott vezetéket kerestem.
Tovább szűkítve eljutottam odáig hogy nem jut a motorba anyag.
Mivel az üzemanyag szűrőház is üres volt rá kellett jönnöm hogy a tankból nem jön előre az üzemanyag.
Újra a biztosíték tábla következett csak már a google fordító használata után.
(kraftstoffpumpe) Nos a táp szivattyú biztosítéka helyén egy üres lyuk tátongott.
Ezért nem találtam kiégett biztosítékot.

A feltevéseim:
1
Üzemanyag szivattyú nélkül működőképes az autó de ha egy hosszú élek kanyarban a tankban lévő kevés üzemanyag félre löttyen akkor lelevegősödik és az adagolóban lévő szivattyú nem képes újra előre szívni a folyadékot ahogyan azt a régi diesel adagolók tették.

2
Ha egy adagoló túlnyomással van tervezve akkor nyomás nélkül akár üzemelhet is de a tervezett ,szükséges üzemanyag mennyiséget nem képes biztosítani a motor számára.
Kvázi szarul megy a kocsi és nem a turbó a szar.

Természetesen erre előbb is rá jöttem volna ha elviszem diagnosztikára.


és hova lett a szivattyú biztosítéka? elszublimált, vagy eldiffundált?
amúgy elvileg egy szintig nagyon nem is kell szivattyú, ezért célszerű, inkább teli tankkal közlekedni, mint állandóan max 15 literig töltögetni, mert sokat segít a szivattyúnak a több üzemanyag, ami jobban hűti, és segít a nyomásban.

YELLOW Elküldve: 2013-06-15 07:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
nickname írta: Kérédés

INPA estében hogy tudok egyszerre minden hibatárolót kiolvasni ? "tehát egy tesztben olvasson ki mindent egyszerre, ne külön keljen mindbe belépni"


Ez a funkció még megvolt a 4.4.7-es INPA-ban. Az újabb verzióban át kell írni egy fájlt, hogy a menülistában szerepeljen ismét ez a funkció. Fejből most nem mondom meg melyiket és mit, de holnap meg tudom mondani, mert akkor lesz nálam a laptop.


hú ez engem is érdekelne. köszi!

YELLOW Elküldve: 2013-06-15 07:06 Android az e46-ba

Magnus írta:
YELLOW írta:
Magnus írta:
YELLOW írta:
kyle16 írta: akkor 2002 évvégi-be felejtős a dolog?? egyszerű megoldás az tuti hogy gagyi vagy nem azt embere válogatja mert ha végig gondolod kb olyan megoldás mint egy sima gps-t tapasztani a szélvédőre ezen nem veszünk össze a gyári navi is jó lenne ha estleg többet tudna de még azzal is meg tudok barátkozni de az árával már nem és mint mondtam nekem fontos lenne a mobilitás! na mind1 nem tudom még, csak ötlet volt



régibe is meg lehet oldani... csak ott forrasztani kell. meg kell kereni az erősítő beneti fokozatát és oda rákötni egy jack aljzatot mondjuk. csak annyi, hogy a Tab-on indítod a zenét, stb, a fejegységen meg hangerőt állítasz.

szerk.: vagy szerzel egy újabb fejegységet bontóból, ami tutti tudja az AUX-ot


2006os navis fejegyseg ezek szerint tud auxot? ez alatt mit kell erteni? van a hatuljan egy jack aljzat? ha ra lehetne varazsolni valahogy a telorol a zeneket haaaat.... piszkosul boldog lennek....



jack aljat nincs, de a hátlapi csatikhoz ki van hozva az AUX. oda kell egy csati, vezeték, pár passzív alkatrész (illesztésnek) és egy jack dugó, vagy aljzat.



azt hiszem megtaláltam. Erre gondolsz? ha ez az a cucc azt hiszem gyorsan veszek is egyet, mar nagyon unom, hogy nem tudok rendesen zenét hallgatni....

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-...2576a7c958

témánál maradva, én ezzel szemezek, ez már 4.0-ás rendszer:
http://www.ebay.co.uk/itm/Andr...3ccd52bccd

igaz nem tudom, hogy vajon az IGO Primo menne-e rajta hibátlanul, nálam ez az elsődleges szempont. Annyira bejött az a navi program, hogy hihetetlen. 2 szer átutaztam vele szó szerint európát és imádtam ajánlom mindenkinek. Mondjuk mindenki hülyén nézett, amikor ott a kocsiban a navi, fölötte meg a szélvédőre felcuppantva a Note és arról ment a program.
A gyári navi ( pont erről beszélgettünk ma párommal) lehet, hogy 2006ban jó volt de ma kb olyan mintha a telefonom összehasonlítom egy nokia 6600-val....


ilyesmi kábel, de ez csak ahhoz jó, aminek van kivezetése a hátlapon, mondjuk a csati részét nem értem, lehet bent van egy ellenrész a NYÁK lapon. mivel szétszedni még nem szedtem szét, így nem tudom. amúgy egy ilyen kábelt megcsinálni 500 ft-ból meglehet, és még lehet sokat mondtam.

YELLOW Elküldve: 2013-06-15 06:59 Valaki segítsen

jejo80 írta: Szisztok!
Az autómmal E90 320i az észrevételem az hogy a titkos menüben nézem a víz hőfokot, és valamikor felmegy 110C-ig is. 110 fölé még nem ment. Normális ez a hőfok, nem sok egy kicsit? A 110 városba lámpánál, alapjáraton, normál tempó város 107-108, városon kívül 105 a hőfok. ezek jó értékek?



szerintem jó, benyásnál ilyesmi, kb hasonló az enyém is, kb 108-114foknál indul már a ventim, pontosan nem emlékszek, de ezek az értékek rémlenek, amúgy 102-104 fok környékén van ilyen időben.

YELLOW Elküldve: 2013-06-15 06:54 Valaki segítsen

jejo80 írta:
nickname írta: Auxiliary water pump

Ez milyen alkatrész az e46 ban ?



Kiegészítő elektromos vízpumpa.


nekem is hozza hibának, elvileg meg is van hol van, de én nem tapasztalok semmiylen negatív hatást semmiben.