Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-05-30 15:26 Mi lehet a baj?

szajmon írta:
YELLOW írta:
te most szopatsz minket?
most írod, hogy később nem jelentkezett a hiba, csak nem mertél gyorsan menni?
beszarok....
akkor vazze az egy kibaxor kavics, vagy valami nagyobb vacak ragadt a gumi közé, majd kiesett. enniy a történet, nincs itt semmi más.


Figyelj már SÁRGA! Ha egy qrva kavics lett volna a gumi profiljában azt csak meglátom ha megnézem, vagy max meghallom, amikor kiesik a gumiból nem? Arról nem beszélve, hogy egy kavicsnak semmivel össze nem téveszthető hangja van a gumiban, illetőleg a kormányt sem rázza!
Hidd el, hogy nem aggódnék triviális dolgokon egy fórumban. DE mivel nem csak téged érdekel a saját autód műszaki állapota, hanem engem is, ezért mertem feltenni a kérdést egy olyan helyen, ahol segítséget várhatok!


nana, vegyél vissza.
legalább akkor úgy írd már ahogy volt...
pont azért írtam a csavaros sztorimat, ha elolvastad volna, mert annak sem kavics hangja volt, hanem sokkal tompább és mélyebb. és rázta a kormányt keményen, meg mintha verték volna a kocsi alját.
és mivel út szélére áltál le, ki tudja mit vettél fel...
de tudod mit vidd el szervízbe fizessél érte, mert látatlanban senki nem mondja meg neked. ha meg most nincsen gond vele, akkor szerinted biztos valami szét akar esni? előfordulhat, hogy leesik egy súly, de az nem szűnik meg. mármint a jelenség.
bár nem tudom meddig áltál az út szélén, de pl odaszárad sár is tud ilyet csinálni, télen pedig jég, ami a felni belső oldalára köt oda. de mivel tél nincs, max sár lehet.
te magad mondtad a fék nem lehet mert... az sem garancia. de akkor aggódj csak tovább, ne is merj menni az autóval, sőt be se indítsd. segítsen neked más.

YELLOW Elküldve: 2013-05-30 15:00 Mi lehet a baj?

szajmon írta:
YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
szajmon írta: Szevasztok!

Lenne egy kis problémám. Tegnap kb 200km-et mentem a kocsival, a szomszéd városban megálltam, majd mikor újra elindultam 2.-3. sebességi fokozatban, olyan 30-35-ös tempónál úgy éreztem, mintha ki akarna esni a kocsi alól a jobb első kerék. A kormány is mozgott, olyan 1 centiket full sima úton egyenesben (mármint úgy, mintha a holtjátékot néznéd apró mozdulatokkal). Megállok, kiszálltam, nézem a kerekeket elől mozgattam is amerre csak tudtam, de semmi az ég világon. Felnicsavarok is meg vannak és meg is vannak húzva. Úgyhogy passz!!! Aztán hazáig kb 15 km nem is mertem 60-nál gyorsabban menni, nehogy legyen valami gebasz, de aztán már nem éreztem semmit. Otthon szerelő kollégával néztük, próbálgattuk és nem jelentkezett a dolog. Szilentek nem 100%-osak, de amíg új gumikat nem veszek rá, addig azokat sem cserélném, de szerintem/szerintünk nem az a probléma. Ma megnézik nekem, csak éppen dolgozok és nem leszek otthon, de ez akkor is rejtély!
Kérdés: valaki találkozott már hasonlóval? vagy esetleg van valami okos tippje, h mi a bűbánat lehet ez!?

szajmon

Szevasz!
Lehet fék hiba is. Ha picit is melegszik a felni/féktárcsatárcsa, érdemes lesz ellenőrinzi a munkahenger dugattyúit. Öreg fékfolyadék esetén esélyesebb dolog, tartalmazhat vizet ami rozsdát hozhat létre és így mozgásban akadályozhatja a dugattyút.


csak épp vedd azt észre, hogy elállt vele az út szélére, és csak utána jött elő. esélyesebb, hogy felszedett valamit...


A fékhibát azt kizárnám, mert kb. egy hónapja szedtük szét teljesen, átkezeltünk rajta mindent, dugattyúkat átnéztük és lefestettem a nyergeket, tárcsák közepét.
A jelenség elindulás után volt és ahogy észrevettem azonnal megálltam, megnéztem, majd miután újra elindultam már nem jelentkezett, csak már nem mertem hajtani a kocsit. Mikor hazaértem és próbáltuk, hátha megint előjön a hiba, akkor sem produkálta még egyszer.
Tehát qrva x-akta a dolog, csak az idegesít, hogy holnap mennék vele Győrbe és nem szeretnék elszállni.
Sár.... az látod nem lehetetlen, de az tudna ilyen tünetet okozni?
Remélem este felé már okosabb leszek....
Addig is köszi az eddigieket, de ha valakinek még van valami tippje az ne tartsa magában!


te most szopatsz minket?
most írod, hogy később nem jelentkezett a hiba, csak nem mertél gyorsan menni?
beszarok....
akkor vazze az egy kibaxor kavics, vagy valami nagyobb vacak ragadt a gumi közé, majd kiesett. enniy a történet, nincs itt semmi más.

YELLOW Elküldve: 2013-05-30 12:58 Mi lehet a baj?

Csacsa12 írta:
szajmon írta: Szevasztok!

Lenne egy kis problémám. Tegnap kb 200km-et mentem a kocsival, a szomszéd városban megálltam, majd mikor újra elindultam 2.-3. sebességi fokozatban, olyan 30-35-ös tempónál úgy éreztem, mintha ki akarna esni a kocsi alól a jobb első kerék. A kormány is mozgott, olyan 1 centiket full sima úton egyenesben (mármint úgy, mintha a holtjátékot néznéd apró mozdulatokkal). Megállok, kiszálltam, nézem a kerekeket elől mozgattam is amerre csak tudtam, de semmi az ég világon. Felnicsavarok is meg vannak és meg is vannak húzva. Úgyhogy passz!!! Aztán hazáig kb 15 km nem is mertem 60-nál gyorsabban menni, nehogy legyen valami gebasz, de aztán már nem éreztem semmit. Otthon szerelő kollégával néztük, próbálgattuk és nem jelentkezett a dolog. Szilentek nem 100%-osak, de amíg új gumikat nem veszek rá, addig azokat sem cserélném, de szerintem/szerintünk nem az a probléma. Ma megnézik nekem, csak éppen dolgozok és nem leszek otthon, de ez akkor is rejtély!
Kérdés: valaki találkozott már hasonlóval? vagy esetleg van valami okos tippje, h mi a bűbánat lehet ez!?

szajmon

Szevasz!
Lehet fék hiba is. Ha picit is melegszik a felni/féktárcsatárcsa, érdemes lesz ellenőrinzi a munkahenger dugattyúit. Öreg fékfolyadék esetén esélyesebb dolog, tartalmazhat vizet ami rozsdát hozhat létre és így mozgásban akadályozhatja a dugattyút.


csak épp vedd azt észre, hogy elállt vele az út szélére, és csak utána jött elő. esélyesebb, hogy felszedett valamit...

YELLOW Elküldve: 2013-05-30 08:52 Mi lehet a baj?

szajmon írta: Szevasztok!

Lenne egy kis problémám. Tegnap kb 200km-et mentem a kocsival, a szomszéd városban megálltam, majd mikor újra elindultam 2.-3. sebességi fokozatban, olyan 30-35-ös tempónál úgy éreztem, mintha ki akarna esni a kocsi alól a jobb első kerék. A kormány is mozgott, olyan 1 centiket full sima úton egyenesben (mármint úgy, mintha a holtjátékot néznéd apró mozdulatokkal). Megállok, kiszálltam, nézem a kerekeket elől mozgattam is amerre csak tudtam, de semmi az ég világon. Felnicsavarok is meg vannak és meg is vannak húzva. Úgyhogy passz!!! Aztán hazáig kb 15 km nem is mertem 60-nál gyorsabban menni, nehogy legyen valami gebasz, de aztán már nem éreztem semmit. Otthon szerelő kollégával néztük, próbálgattuk és nem jelentkezett a dolog. Szilentek nem 100%-osak, de amíg új gumikat nem veszek rá, addig azokat sem cserélném, de szerintem/szerintünk nem az a probléma. Ma megnézik nekem, csak éppen dolgozok és nem leszek otthon, de ez akkor is rejtély!
Kérdés: valaki találkozott már hasonlóval? vagy esetleg van valami okos tippje, h mi a bűbánat lehet ez!?

szajmon


nekem eccer, vagyis többször is, de egy nagy 6lap fejű cavar szorult a gumiba. úgy verte anyós oldalon, hogy na... asszony lába alatt mintha kalapáccsal verte volna valaki. lehet felszedtél valamit az út széléről. vagy az aszfalt széle megcsípte a gumit és szálszakadt lett.

YELLOW Elküldve: 2013-05-29 22:06 Autóvásárlás

így küldöm a kommentem, mert küldés közben elment a net, és már lusta voltam újragépelni a sötétben...

YELLOW Elküldve: 2013-05-29 19:04 Műszerfal kijelzés

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Sziasztok!
Világít a sárga motorblokk kontroll, de az autó kifogástalanul működik, nem vettem észre semmi érdemleges változást a működésében. Holnap reggel 8-ra viszem kiolvastatni, és javíttatni a hibát.
Milyen hibáknál szokott ez a jelzés figyelmeztetni?
Köszi előre is a segítséget.....


akko majd kiderül... valami hiba vagy benne van, mármint jelen van a hiba, csak nem veszed észre, vagy törölni kell, mert olyna hiba, aminek benen kell maradni, hogy szakember lássa. motor és annak segédberendezéseire dobja hibának, ha valami gáz. onanntól kezdve, hogy a levegp a szűrőn kerezstül bejut, majd távozik a kipuffon, illetve minden ami a motorhoz kapcsolódik. általában.


Ok köszi. Holnap ha fény derül majd írok róla infót, remélem nem lesz nagyon zsebbenyúlós.


nekem mikor a trafó halt meg, majd csere, aztán még világított, majd pár indítás és km után magától kiment, nem is volt hiba iylen jellegű a tárolóban, ami a motorhoz köze lett volna. szóval a hibád vagy jelen van, vagy esetleg fontos lehet, hogy tegyük fel volt valamilyen hibád, amire nem árt ránézni.

YELLOW Elküldve: 2013-05-29 18:58 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

E90-enre (20d) írta egy csóka, hogy neki, hátul 10 coll-os 20-as vagy 19-es felnin 285-ös gumi van. jah és gyári 7-es felnin. nekem ez sokk volt egy picit. nem tudom elhinni, hogy elfér.

YELLOW Elküldve: 2013-05-29 18:55 Hifi beszerelése e46-ba

dbtibi írta:
vitor írta: Van egy eladó AUX USB iPod iPhone adapterem a gyári magnóhoz, ha érdekel valakit: http://aprod.hu/hirdetes/densi...19lez.html


Egyszerűbb lett volna, meghírdeted az apróhírdetések között a kínál rovatban ... szerintem
Remélem több topic nincs ahova be tudod tenni ...



én meg remélem kirakja valaki, vagy törli a dolgokat...

YELLOW Elküldve: 2013-05-29 18:53 Műszerfal kijelzés

Pocses írta: Sziasztok!
Világít a sárga motorblokk kontroll, de az autó kifogástalanul működik, nem vettem észre semmi érdemleges változást a működésében. Holnap reggel 8-ra viszem kiolvastatni, és javíttatni a hibát.
Milyen hibáknál szokott ez a jelzés figyelmeztetni?
Köszi előre is a segítséget.....


akko majd kiderül... valami hiba vagy benne van, mármint jelen van a hiba, csak nem veszed észre, vagy törölni kell, mert olyna hiba, aminek benen kell maradni, hogy szakember lássa. motor és annak segédberendezéseire dobja hibának, ha valami gáz. onanntól kezdve, hogy a levegp a szűrőn kerezstül bejut, majd távozik a kipuffon, illetve minden ami a motorhoz kapcsolódik. általában.

YELLOW Elküldve: 2013-05-28 22:04 LED-es hátsólámpa

zoliika írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Olyan bajom van,hogy a hátsó ledes lámpám,pontosan a bal oldali kevésbé világít mint a jobb oldali! Jóval halványabb a helyzetjelző piros fény. Az index-es led az tökéletes mind a két oldalon! Mi lehet a baj ? Köszi a segítséget!


jó minőségű kína LED... vagy oxidos valami kontakt, megnőtt az ellenállás, oszt keves a delej. pl.


Ezért mondom Én azt ,hogy van gyári vagy semmi.........!Tényleg már ami nem kínai az hamisítvány.Annyiszor elgondolkoztam,hogy ledes hátsó lámpa,angel eyes,de nem veszek mert nincs gyáriba sajnos ehhez a típushoz és hát ami nem BMW az nem az Én autómba való. Csak látom itt a fórum társakat,hogy szenvednek a rengeteg utángyártott hamis "óccsó" dolgok miatt.Nem jó,beszarik ,zárlat...............még mindig olyanok vagyunk mint a szarkák,fénylik és rácsapunk."Fúhhhh de szííííííp,kööölll"


én most épp 3 hónapja iylen témában dolgozom, luxus autóknak is, meg BMW-nek, sorolhatnám az összes márkát szinte, LED-es lámpákat, xenon trafókat, stb gyártunk, gyári beszállító, stb. itt is az alkatrészek nagyrésze kínai, de a vevő, megrendelő megköveteli a minőséget. tehát lehet a kínai jó alkatrész jó, mert jó. cak ararfel mondom, hogy amit így én pl fórumon kínainak írom, az a kínai kínai, ami a legalja, amit csak azá gyártanak, hogy pont a gagyi cuccokba jó legyen. az a baj kína akkora, hogynagyon. ezek a gagyi LEd-ek szinte garáz körülmények között készülnek. azé olyan, amilyen.

YELLOW Elküldve: 2013-05-28 21:43 LED-es hátsólámpa

Bero írta: Hali! Olyan bajom van,hogy a hátsó ledes lámpám,pontosan a bal oldali kevésbé világít mint a jobb oldali! Jóval halványabb a helyzetjelző piros fény. Az index-es led az tökéletes mind a két oldalon! Mi lehet a baj ? Köszi a segítséget!


jó minőségű kína LED... vagy oxidos valami kontakt, megnőtt az ellenállás, oszt keves a delej. pl.

YELLOW Elküldve: 2013-05-28 21:28 320d Motor

papricso írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, tegnap haza fele kigyulladt az olaj lámpa hogy kevés az olaj, megálltam megnéztem és minimumon volt a szint.
Haza mentem kb max 2kmre voltam. Amikor haza értem akkor láttam hogy rendesen csöpög az olaj a kocsiból, 2perc alatt rendes tócsa lett alatta. Ma alánéztem de az egész alja tiszta olaj és nem láttam semmit hol folyhat. Olajleeresztőt néztem de nem az. Annyit vettem észre hogy valahol a kocsi motortér jobb oldali részén jobban olajos valahol ott folyhat. Jah meg amikor megálltam megnézni a szintet akkor a webasto ami az aksi helyén van a motortérben eléggé meleg volt,le is hoztám a kábeleket róla úgy mentem tovább.Pedi az szerintem nem szokott ilyenkor meleg lenni, annyira nem értek hozzá, csak valami ötlet mit nézzek meg mi lehet vele? Megnézetném szerelővel is csak az 25kmre van tőlem és ha esetleg csak valami cső vagy kisebb baja van amit megtudok csinálni akkor nem kellene vontatni. Egyébként motorikusan ment rendesen nem vettem semmit észre


ottan van a turbo... azon az oldalon, vagy intercooler körül. de az már régen rossz. lehet csak valami tömítésnél ereszt.

YELLOW Elküldve: 2013-05-28 20:39 Autóvásárlás

hil írta:
YELLOW írta:

mér mennyi a gyári festékréteg? mivel mérted?
ha a 130 sok, akkor az enyém szinte összevissza körbe van fújva, pedig nem... én egy elég drága géppel néztem meg, amit kalibrálni kell (külön alu, és acél elemekhez), 150ezres műszer.
én mondtam, amúgy, hogy jobb ez a kombi, mint a másik.


Szia Y!
A gyári érték úgy 50-80 mikron körül szokott lenni attól függően, hogyan sikerül Eredetvizsgán 180 mikronig gyárinak mondják a fényezést. Az én mérőmet is lehet, sőt kell is kalibrálni, noha nem volt 150K pénz és csak vasra jó. Igazából nagyon nem is számít mennyit mutat, de az egész autón lehetőleg nagyjából ugyanazt mutassa. Valójában egy 10 éves autón már nagyon nem lehet elvárás a mindenhol gyári réteg, viszont ez arra jó, hogy megtudd, mennyi gitt van a festék alatt. Mert ha 5oo mikront vagy többet mérsz, akkor jó eséllyel rengeteg a gitt alatta, ami szép meleg nyarakon megreped, leválik.

bye:hil



50-80 mikron a szaros 1-es swifteken volt, meg régebbi japán márkákon. a többin gyárilag több, egy normál autóé 90-130 között van, ha jól tudom. persze normális műszerrel mérve... nekem ahol origin a fényezés 115 és 160 között is változik, sőt, van ahol 180 és tutti eredeti, majd eccer megmutatom a papírt az értékekkel.

YELLOW Elküldve: 2013-05-28 19:56 Autóvásárlás

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
sunyman írta: sziasztok! erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-6915916
valami infót ami nagyon fontos mielőtt megvenném!


Első "blikkre" szépen egyben van. Mindenképp vigyél olyan embert aki vágja a témát lehetőleg karosszéria és motor terén is. Bakokat is vigyél én is vittem feljártunk rá így minden tisztán látszott.
A termosztátra figyelj, ha üzem meleg a motor, akkor ha meghajtottad, nem csökkenhet a vízhőfok, álljon a mutató mint a cövek függőlegesen! Az ajtók alsó élét is nézd át, volt e javítva mert a küszöbön megáll az esővíz és kikezdheti az ajtóéleket na meg persze a műanyagborítás alatt a küszöböt is magát. Az alapjáratot is figyeld, hogy ne ingadozzon hanem szép egyenletes legyen. Egyenletlen alapjárat utalhat rossz trafóra.


ez egyben van? szemészhez beutaló neked...
nem véletlen ez az első lámpa ócsóbb vót mint a gyári, az eleje tutti törött, látszik a mocitetőn is, meg a szín sem stimm. pézt nem adnék érte.


Én nem vitázok, bizonyára igazad van, és hulladék az autó. Mindenki azt vesz amit csak akar. Évente járok szigorú orvosi vizsgálatra a munkámból adódóan, ezért biztosíthatlak, hogy a szemeim jók! Képekről amúgy sajna nagyon nehéz eldönteni, mi a jó vagy sz@r.
Mindenképp személyesen "testközelből" kell eldönteni mi jó vagy mi nem.


ne sértődj meg, de bírom az iylet, amikor új autó tulajdonosként, már mindent jobban tud, és nyomja a kommersz szöveget. igazad van, hisz mind ezt mondjuk, de ezen az autón látszik, hogy nem oké. a jobb hátsó ajtó alsó íve is ki van hajolva. remélem valaki megnézi, aztán beszámol róla.

YELLOW Elküldve: 2013-05-28 19:43 Autóvásárlás

hil írta: Sziasztok!
Megnéztem ezt a kombit: http://www.hasznaltauto.hu/aut...az-6846920
Mit is mondhatnék róla: ronda (számomra mert kombi és itt elnézést a kombi tulajdonosoktól!!!!!), viszont olyan gyönyörű, hogy majd seggre ültem! A színe, az valami fantasztikus. Festék réteg (körbemérve) a bal első sárvédő és motorháztető 130 mikron, a többi gyári, viszont nagyon szépen volt javítva, tornyokhoz nem volt nyúlva, pici sérülése lehetett, sehol rozsda rajta. A lengőkarok újak, hátsó féktárcsa viszont lehet, hogy cserés. Valós vezetett német szervizkönyv, két német tulaj volt, váltás 2007-ben, majdnem szomszéd volt az új tulaj. Motor szépen jár, kuplung, klíma is rendben. Látszik rajta, hogy gazdája volt a tulaj, belül is kifogástalan. A hátsó ajtó körül is tiszta minden korrózió nyomok nélkül.
A motor N42, ettől tartok kissé, nem tudom, be merjem-e vállalni?

várom a válaszokat,
bye:hil


mér mennyi a gyári festékréteg? mivel mérted?
ha a 130 sok, akkor az enyém szinte összevissza körbe van fújva, pedig nem... én egy elég drága géppel néztem meg, amit kalibrálni kell (külön alu, és acél elemekhez), 150ezres műszer.
én mondtam, amúgy, hogy jobb ez a kombi, mint a másik.