Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-05-16 14:05 Társalgó

Csacsa12 írta:
pmathe írta: Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni, E46 320d fogyasztás korrekciós tényezőt nem találom a titkos menüben, illetve diagnosztikai szoftverekkel is próbálkoztam, de ott sem találtam megfelelő menüpontot. A fogyasztást öt liter körül írja, pedig hat fél körül lehet, ezt szeretném beállítani. Valamint egy régi problémám is van, tankoláskor teljes keresztmetszetben nem jön az anyag, ugyanis a pisztoly állandó jelleggel lekattan. Próbálkoztam már több kúton is, de a probléma ugyanaz. A két tank közötti átemelő szivattyúra tippelnék így elsőre vagy a túlnyomás szelep koszolódhatott el? Ha valakinek van tapasztalata szívesen várom az infót, köszi.


Szevasz!
Nekem is "lekattan", de van megoldásom rá. Picikét elfordítom a töltőpisztolyt az óramutató járásával megegyező irányba (ha a függőleges állás a "6 óra", akkor kb "7-re" fordítva) és mehet a teljes áram.


ilyen nálam akkor fordul elő, ha sokáig nem tankoltam.
amúgy az elején nem kell tövig belerakni a pisztolyt () hogy egy párat tudjon szusszanni, aztán mehet bele, ott lehet hagyni.

YELLOW Elküldve: 2013-05-15 21:38 Fûtõventillátor

dfle írta: Sziasztok!
Egy éve van meg a problémám,ma végre elmentem szervizbe,ahol még sosem hallottak ilyenről és elég nagy óradíj fejében akarnak keresgélni...
A fűtőventilátorom sebessége ingadozik, és most a napokban észrevettem, hogy leállított motornál, lezárt ajtóknál is be-be kapcsol pár másodpercre, szerencsére az aksit még nem merítette le...
Szerintetek az előzőekben emlegetett süni (fűtés/szellőzés vezérlő a neve a Bárdinál) megoldaná biztos ezt a problémát?
Köszönöm!


igen valószínű a süni. de leállított autónál nem szamadna mennie. akkor max a klímavezérlőben lévő kis venti megy egy darabig.
bár amit leírsz hibát, mintha más hallottam valakitől.

YELLOW Elküldve: 2013-05-15 20:15 Mi lehet a baj?

zoli900 írta: Szevasztok!
Most volt turbócsere az autóban és most nagyon megy mert fel is van emelve a nyomás 1.4-1.5-re,csak hidegen jól megy,de ahogy bemelegszik az autó,akkor vége,nincs erő,mintha letiltana a turbó,mert nincs turbónyomás.
Az előző turbónál az volt a gond (2 éves volt),hogy egyáltalán soha nem volt turbónyomás fél évig.
Most nagyon jól megy,de csak egy ideig,sajnos.


nem lehet, hogy melegedésre romlás az adagoló inkább?
mindenesetre azzal a diaggal, amit venni akarsz ezt nem fogod programozni, csak szólok. már ha azért akartad venni. legalábbis szerintem.

YELLOW Elküldve: 2013-05-15 20:06 Motorolaj

nagym írta:
xmanez88 írta: nem akarok okoskodni, de azért a 10w40-et én sem ajánlanám...


Szintetikus, vagy félszintetikus olajak közül kell választani. 0W40, amennyiben csipegeti, akkor 5W40 Mobil 1. Évenként és/vagy 10.000 km-ként cseréld.


félszintetikus??? jól vagy?
csak szintetikus.

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 22:06 Mi lehet a baj?

jejo80 írta:
YELLOW írta:
jejo80 írta:

Ha ez segít, a BMW TIS javítási utmutatóból szettem ki. Egyébként a motortérben a bal oldali toronynál van.


az oké, hogy dízelben van, az világos... a képen a dízel motor szerepel, de neked 20i van az adatlapod szerint... nekem nem rémlik ilyen szerkezet....

közben megnéztem nekem is van, és a fűtő radiátorra megy rá, de ahogy nézem ennek az a szerepe, hogy az utastér, talán hamarabb melegedjen (5,6-os alkatrész)



A 6-os ról van szó. Ezek szerint az csak a fűtést segiti elő? vagy a motor hűtésébe is besegít a vízpumpának?


igazából kisegítő a neve, szóval... bár azzal a motor hűtésben is közre játszik, de minimálisan, hisz nem nagy felületről van szó. persze ezt csak következtetem most.
hibát nekem is donja, amit neked, nekem mondjuk nincs semmilyen hiba, amire gyanakodnék. mármint télen jó a fűtés, vizem nem melegszik túl, 6-10 km alatt általában eléri az üzemi hőfokot, attől függ, hogy megyek vele, vagy rányitom-e rögtön a fűtést. szerintem pont azért melegszik lassabban, mert ebbe a radiátorba is nyomja a vizet, ha az elejétől megy, így nehezebben melegszik. gondolom.

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 21:44 Mi lehet a baj?

jejo80 írta:

Ha ez segít, a BMW TIS javítási utmutatóból szettem ki. Egyébként a motortérben a bal oldali toronynál van.


az oké, hogy dízelben van, az világos... a képen a dízel motor szerepel, de neked 20i van az adatlapod szerint... nekem nem rémlik ilyen szerkezet....

közben megnéztem nekem is van, és a fűtő radiátorra megy rá, de ahogy nézem ennek az a szerepe, hogy az utastér, talán hamarabb melegedjen (5,6-os alkatrész)

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 21:13 Társalgó

tgabor26 írta:
YELLOW írta:
tgabor26 írta:
YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
tgabor26 írta: Sziasztok!

Pár napja vagyok egy 316-os, e36-os 1895 ccm-es, benzines, 105 lovas 2000es évjáratú compact Bmw tulajdonosa. Nem igazán találtam megfelelő topikot ahová írhatnék, így a társalgót választottam, hátha tud valaki segíteni. A kötelező cseréken kívül még van pár alkatrész, ami csereérett, de a kedvenc alkatrész oldalamon nem találtam meg sajnos hármat hozzá a listáról. Laikusként pedig nekem a képek nem segítenek.Aki hozzáértő és van kedve pár percig nézelődni, az kérem segítsen, mert minnél hamarabb rendbe akarom hozni a hiányosságokat rajta. Előre is köszönöm!! Az oldal ahol nézelődni kellene, az a www.kovacsauto.hu címen fut. Szükségem lenne 2db első lengővilla hátsó szilentjére, egy difi tartó szilentre. Első teljesen homály, difi tartó szilent talán a híd szilent? Illetve egy vezérműtengely jeladóra(én csak főtengely fordulatszám jeladót találtam). Három linkre lenne szükségem, ahol már a konkrét alaktrészek vannak, ahol már csak a gyártók közötti árkülönbségek közül kellene válogatni. Nagyon nagyon köszönöm!


Szervusz!

Üdvözlet köreinkben, gratulálok az autódhoz!
Figyelmedbe ajánlom a www.realoem.com oldalt, sok hasznos alkatrészre vonatkozó infót lelsz itt, vagy egy nagyon jó kiinduló pontként a gyári cikkszámokat. Nézegettem én is az általad említett oldalt, de elment tőlük a kedvem, miután sokadik hívásomat sem fogadták és vissza sem hívtak. Ami alkatrészt én kerestem náluk, elvileg van több féle is azonos gyártótól de zavaró, hogy az árkülönbségen túl nincs több infó. Vajon mi lehet melyik cikkszámuk mögött?
Én sajnos átszoktam a németországbeli beszerzésre. Olcsóbb a legtöbb esetben és van elegendő infó, alaktrész, azonos szállítónál, persze ha van ismerősöd és így kedvezményed, másként fest a dolog.



nekem ugyanez a tapasztalatom...
fater opeljába kellene első lámpa, Hella van 4 féle, semmi külnbség nincs, csak az ár. illetve a cikkszámok első része egyforma, csak a / utáni betű más. ez után akartam érdeklődni, hogy mi mit jelent, de se telefont nem vettek fel, pedig sok árról azt írják telefonon érdeklődjünk, se e-mail-re nem válaszolnak. inkább nem mondok semmit, milyen sejtéseim vannak, mi lehet a dolog mögött
kiváncsi lennék, valakinek válaszoltak-e már, vagy tudott-e venni valamit?

szerk.: ja az árak nagyon csalogatóak, ezért is gyanús a dolog...


Köszi a tanácsokat. Hát ez remek hír Yellow Nekem holnapra jön az első adag alaktrész tőlük cirka 30 ropiért. 5l olaj, olajszűrő, levegőszűrő, benzinszűrő, 4 gyertya. Remélem nem hal bele a kocsi



ha megjött a cucc írj már, én nem mertem megrendelni, pont amit írtam, pedig apám rágja már a fülem, vagy 1 hónapja volt a baleset, vagy több is, és még nincs lámpa, vagyis van, csak az repedt...
engem is zavar, hogy nem lehet elérni őket amúgy...

mondjuk már vett apám, egy majom hella ként adott neki depo-t. mikor megláttam azt hittem lefordulok helyben a padlóra. vittem vissza, de meg akarta magyarázni nekem, hogy az hella. meg ugynaaz a cikkszám, 10 percig ott akarta bizonygatni, mondom hol egyezik az? sehol. de még leállt velem izélni, hogy ne magyarázzam meg neki. mondtam nem érdekel adja vissza a lóvét. pedig vane gy pár BMW-je, mondjuk a sok számla nélküli eladásból biztos. most kivételesen tapló voltam, ráadásul siettem, de nem szeretem amikor full hülyének nézik az embert. és még én küldtem oda apámat. mondjuk az meg mindent elhisz. mindegy annyival jól jártam vele anno, hogy a fékszettet jóval olcsóbban kaptam, mertigen átbaszta magát...


Okés, meglesz. Bár nekem rendben zajlott eddig minden. Rátaláltam az oldalra, kiválogattam vagy minőség, vagy cikkszám alapján, amire szükség van. Megrendeltem. Másnap reggel felhívtak h 2 nap múlva hozzá a futár. Az holnap lesz. Bár leírhatnád az aggodalmadat velük kapcsolatban. Érdekelne, hogy mire gondolsz. Nagy átverésnek nem érzem. Facebook oldaluk van több mint 900 like-olóval. Postolgatnak rá telejsen hétköznapi autós dolgokat. Videókat, képeket, guminyomás ellenőrzéses témákat. Nekem normális szervíz és alkatrészbolt benyomását kelti. Bár én nem kerestem őket, szóval nem tudom mennyire elérhetetlenek. Bár lehet, hogy egyszerűen csak taplók és vissza nem hívnak senkit és inkább hívjon az ügyfél tízszer. Van ilyen is sajnos.



nincs tapasztalatom, csak amit leírtam, de pl az adott lámpa leírás alapján semmiben enm különböznek, viszont 22-28ezerig vannak 2ezres lépésekkel, és az eredeti hella cikkszám mögött a / után van SZ, H, LSZ meg mit tudom én milyen betük. azért jó lenne tudni mi ez. apám mondott olyat, bár nem tudom mennyire valós, hogy elvileg azért különbözik az ár, mert máshonnan szerzik be, nem ugyanattól a gyártól mindg, hanem más más országból, ezért más az ár, meg ezeket jelentené a betü mögötte. természetesen a legolcsóbb kéne , de ha valami minőségi izéje van, akköor inkább drágább.

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 21:01 Mi lehet a baj?

jejo80 írta:
YELLOW írta:
jejo80 írta:
YELLOW írta:
jejo80 írta: Sziasztok !

Az normális dolog, hogy a titkos menüben menet közben nézem a hütővíz hőfokát, és normál tempónál 105 fokon áll, viszont a városban lassú tempónál felmegy 108-109-ig. A kiegészitő elektromos vízpumpa hibát jelzett a diag során. Nem sok ez a 108-109 fok, illetve a 105.


azt nekem is jelzi, pedig nincs benne ilyen úgy tudom... kb nekem is ilyen a hőfok, 108 körül kapcsol a venti ha jól emlékszem, anno nézegettem.


Az elektomos kiegészítő vízpumpa működése nem arra szolgál, hogy a városi üzemben segít a vízpumpának megfordítani a vizet amikor nincs nagy forulatszám?


hát lehet, nem tudom, megmondom őszintén. amikor egyik kollégával elemeztük a hibát, arra jutottunk, hogy lehet valahol van egy zárlat, ami esetleg okozhat ilyen hibahelzést, ha mondjuk olyan lábra kábelre zár össze, amin amúgy a kiegészítő cucc lenne.
de most, hogy így mondod, elkezdett érdekelni a dolog engem is.


Lehúztam a csatlakozót és a metoeon ellenállást mértem, és a motor rossz, állítólag az elektromos motor javítható, a kefe szokott elkopni. nem tudom nem szettem még le.


de hol van ez?

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 21:00 Társalgó

tgabor26 írta:
YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
tgabor26 írta: Sziasztok!

Pár napja vagyok egy 316-os, e36-os 1895 ccm-es, benzines, 105 lovas 2000es évjáratú compact Bmw tulajdonosa. Nem igazán találtam megfelelő topikot ahová írhatnék, így a társalgót választottam, hátha tud valaki segíteni. A kötelező cseréken kívül még van pár alkatrész, ami csereérett, de a kedvenc alkatrész oldalamon nem találtam meg sajnos hármat hozzá a listáról. Laikusként pedig nekem a képek nem segítenek.Aki hozzáértő és van kedve pár percig nézelődni, az kérem segítsen, mert minnél hamarabb rendbe akarom hozni a hiányosságokat rajta. Előre is köszönöm!! Az oldal ahol nézelődni kellene, az a www.kovacsauto.hu címen fut. Szükségem lenne 2db első lengővilla hátsó szilentjére, egy difi tartó szilentre. Első teljesen homály, difi tartó szilent talán a híd szilent? Illetve egy vezérműtengely jeladóra(én csak főtengely fordulatszám jeladót találtam). Három linkre lenne szükségem, ahol már a konkrét alaktrészek vannak, ahol már csak a gyártók közötti árkülönbségek közül kellene válogatni. Nagyon nagyon köszönöm!


Szervusz!

Üdvözlet köreinkben, gratulálok az autódhoz!
Figyelmedbe ajánlom a www.realoem.com oldalt, sok hasznos alkatrészre vonatkozó infót lelsz itt, vagy egy nagyon jó kiinduló pontként a gyári cikkszámokat. Nézegettem én is az általad említett oldalt, de elment tőlük a kedvem, miután sokadik hívásomat sem fogadták és vissza sem hívtak. Ami alkatrészt én kerestem náluk, elvileg van több féle is azonos gyártótól de zavaró, hogy az árkülönbségen túl nincs több infó. Vajon mi lehet melyik cikkszámuk mögött?
Én sajnos átszoktam a németországbeli beszerzésre. Olcsóbb a legtöbb esetben és van elegendő infó, alaktrész, azonos szállítónál, persze ha van ismerősöd és így kedvezményed, másként fest a dolog.



nekem ugyanez a tapasztalatom...
fater opeljába kellene első lámpa, Hella van 4 féle, semmi külnbség nincs, csak az ár. illetve a cikkszámok első része egyforma, csak a / utáni betű más. ez után akartam érdeklődni, hogy mi mit jelent, de se telefont nem vettek fel, pedig sok árról azt írják telefonon érdeklődjünk, se e-mail-re nem válaszolnak. inkább nem mondok semmit, milyen sejtéseim vannak, mi lehet a dolog mögött
kiváncsi lennék, valakinek válaszoltak-e már, vagy tudott-e venni valamit?

szerk.: ja az árak nagyon csalogatóak, ezért is gyanús a dolog...


Köszi a tanácsokat. Hát ez remek hír Yellow Nekem holnapra jön az első adag alaktrész tőlük cirka 30 ropiért. 5l olaj, olajszűrő, levegőszűrő, benzinszűrő, 4 gyertya. Remélem nem hal bele a kocsi



ha megjött a cucc írj már, én nem mertem megrendelni, pont amit írtam, pedig apám rágja már a fülem, vagy 1 hónapja volt a baleset, vagy több is, és még nincs lámpa, vagyis van, csak az repedt...
engem is zavar, hogy nem lehet elérni őket amúgy...

mondjuk már vett apám, egy majom hella ként adott neki depo-t. mikor megláttam azt hittem lefordulok helyben a padlóra. vittem vissza, de meg akarta magyarázni nekem, hogy az hella. meg ugynaaz a cikkszám, 10 percig ott akarta bizonygatni, mondom hol egyezik az? sehol. de még leállt velem izélni, hogy ne magyarázzam meg neki. mondtam nem érdekel adja vissza a lóvét. pedig vane gy pár BMW-je, mondjuk a sok számla nélküli eladásból biztos. most kivételesen tapló voltam, ráadásul siettem, de nem szeretem amikor full hülyének nézik az embert. és még én küldtem oda apámat. mondjuk az meg mindent elhisz. mindegy annyival jól jártam vele anno, hogy a fékszettet jóval olcsóbban kaptam, mertigen átbaszta magát...

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 20:30 Társalgó

Csacsa12 írta:
tgabor26 írta: Sziasztok!

Pár napja vagyok egy 316-os, e36-os 1895 ccm-es, benzines, 105 lovas 2000es évjáratú compact Bmw tulajdonosa. Nem igazán találtam megfelelő topikot ahová írhatnék, így a társalgót választottam, hátha tud valaki segíteni. A kötelező cseréken kívül még van pár alkatrész, ami csereérett, de a kedvenc alkatrész oldalamon nem találtam meg sajnos hármat hozzá a listáról. Laikusként pedig nekem a képek nem segítenek.Aki hozzáértő és van kedve pár percig nézelődni, az kérem segítsen, mert minnél hamarabb rendbe akarom hozni a hiányosságokat rajta. Előre is köszönöm!! Az oldal ahol nézelődni kellene, az a www.kovacsauto.hu címen fut. Szükségem lenne 2db első lengővilla hátsó szilentjére, egy difi tartó szilentre. Első teljesen homály, difi tartó szilent talán a híd szilent? Illetve egy vezérműtengely jeladóra(én csak főtengely fordulatszám jeladót találtam). Három linkre lenne szükségem, ahol már a konkrét alaktrészek vannak, ahol már csak a gyártók közötti árkülönbségek közül kellene válogatni. Nagyon nagyon köszönöm!


Szervusz!

Üdvözlet köreinkben, gratulálok az autódhoz!
Figyelmedbe ajánlom a www.realoem.com oldalt, sok hasznos alkatrészre vonatkozó infót lelsz itt, vagy egy nagyon jó kiinduló pontként a gyári cikkszámokat. Nézegettem én is az általad említett oldalt, de elment tőlük a kedvem, miután sokadik hívásomat sem fogadták és vissza sem hívtak. Ami alkatrészt én kerestem náluk, elvileg van több féle is azonos gyártótól de zavaró, hogy az árkülönbségen túl nincs több infó. Vajon mi lehet melyik cikkszámuk mögött?
Én sajnos átszoktam a németországbeli beszerzésre. Olcsóbb a legtöbb esetben és van elegendő infó, alaktrész, azonos szállítónál, persze ha van ismerősöd és így kedvezményed, másként fest a dolog.



nekem ugyanez a tapasztalatom...
fater opeljába kellene első lámpa, Hella van 4 féle, semmi külnbség nincs, csak az ár. illetve a cikkszámok első része egyforma, csak a / utáni betű más. ez után akartam érdeklődni, hogy mi mit jelent, de se telefont nem vettek fel, pedig sok árról azt írják telefonon érdeklődjünk, se e-mail-re nem válaszolnak. inkább nem mondok semmit, milyen sejtéseim vannak, mi lehet a dolog mögött
kiváncsi lennék, valakinek válaszoltak-e már, vagy tudott-e venni valamit?

szerk.: ja az árak nagyon csalogatóak, ezért is gyanús a dolog...

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 19:54 Mi lehet a baj?

jejo80 írta:
YELLOW írta:
jejo80 írta: Sziasztok !

Az normális dolog, hogy a titkos menüben menet közben nézem a hütővíz hőfokát, és normál tempónál 105 fokon áll, viszont a városban lassú tempónál felmegy 108-109-ig. A kiegészitő elektromos vízpumpa hibát jelzett a diag során. Nem sok ez a 108-109 fok, illetve a 105.


azt nekem is jelzi, pedig nincs benne ilyen úgy tudom... kb nekem is ilyen a hőfok, 108 körül kapcsol a venti ha jól emlékszem, anno nézegettem.


Az elektomos kiegészítő vízpumpa működése nem arra szolgál, hogy a városi üzemben segít a vízpumpának megfordítani a vizet amikor nincs nagy forulatszám?


hát lehet, nem tudom, megmondom őszintén. amikor egyik kollégával elemeztük a hibát, arra jutottunk, hogy lehet valahol van egy zárlat, ami esetleg okozhat ilyen hibahelzést, ha mondjuk olyan lábra kábelre zár össze, amin amúgy a kiegészítő cucc lenne.
de most, hogy így mondod, elkezdett érdekelni a dolog engem is.

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 19:45 Mi lehet a baj?

jejo80 írta: Sziasztok !

Az normális dolog, hogy a titkos menüben menet közben nézem a hütővíz hőfokát, és normál tempónál 105 fokon áll, viszont a városban lassú tempónál felmegy 108-109-ig. A kiegészitő elektromos vízpumpa hibát jelzett a diag során. Nem sok ez a 108-109 fok, illetve a 105.


azt nekem is jelzi, pedig nincs benne ilyen úgy tudom... kb nekem is ilyen a hőfok, 108 körül kapcsol a venti ha jól emlékszem, anno nézegettem.

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 19:40 Társalgó

megosztok egy vidit, amúgy az autó korábban egy itteni tulajé volt, vajon ki ismer rá? rendszámról lehet egyszerűbb.


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 19:33 Társalgó

Hori Kaszáék

google maps

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 18:26 VII. BMW Találkozó Bogács (2013. május 18.)

A programterv részletesen kidolgozva :

10:00-12:00 Nevezés A BMW-s szépségversenyre, hangnyomásra, gumiégetésre
11:00 Felnidobálás
13:00 Szexi autómosás DANÓ ANGYALAIVAL
14:00 Kipufogó hangnyomás mérés
15:00 Felvonulás
16:00 Tombola autós és BMW-s ajándékokkal
17:00 Gumiégetés
18:00 Eredményhirdetés
19:00 Autómosás
20:30 Indul a BULIIIIIIIIIII az Alabástrom Panzió Éttermében DJ.Tomori Gábor Tompi-vaaal
22:30 Sztriptíííz
A sztriptíz után pedig folytatódik a buli