Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-05-14 05:09 Légtömegmérõ

MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta: 325i-nél a következő a tünet: Ha nagyon kis gázt adok, akkor néha lefullad, lambdát ír hibának, de katalizátor csere miatt feltettem bontottat, mert együtt kaptam a kattal. A tünet változatlan, illetve a hibát csak a bontottra írja, de szerintem be volt lustulva az eredeti is, így rendeltem hozzá újat. De ami a lényeg, és talán lehet összefüggés: gyanakodtam a légmennyiség mérőre is, lehúztam a csatit de úgy be sem indult. Járó motornál is lehúztam, úgy mentem vele 2-3km-t megálltam, de csak alapjáraton járt, nem pörgött fel.


attól, hogy lambdát ír, még lehet bármi, ami a keverékképzésben közrejátszik. mert lehet lambda hibát dob, azért, mert ő határértéken kívül mér, mert szar a keverék. ami nem feltétlen lambda hiba.


Hát igen, gondoltam én is több mindenre, igazság szerint azt nem értem, ha lehúzom a légmennyiségmérő csatiját, akkor be sem indul. Kipucoltam az alapjárati motort is, meg a fojtószelepet, de semmi,


húúú pedig valaki már írt pont ilyen jelenségről itt, de nem emlékszem ki... azt sem tudom melyik topic-ban

YELLOW Elküldve: 2013-05-13 22:03 BMW navi

creon0303 írta: Ha nincs BT a kocsiban (E91) akkor mi a teendő, hogy a telefonom(Iphone4) működjön(kihangosítva, zenék... stb.) Nagy navis az autó. Kérlek segítsetek egy "kezdő" BMW-s


elég egy helyre írni...

YELLOW Elküldve: 2013-05-13 22:02 III. KeletiBimmerTeam BMW Találkozó Levelek 2013.július 19 -21

kabec írta: https://www.facebook.com/event...8/?fref=ts Csatlakozzatok az eseményhez és ha tehetitek gyertek el! Jó lesz


az idén ezt is bepróbálom, tavaly is jó lett volna, sok jót hallani, de ez a krva szabiztatás...
amúgy Bogácsra Ti jöttök, vagy majd Miskolcra jun. vége felé? én ezeken pont szabadnapos vagyok... már csak az idő kedvezzen.

YELLOW Elküldve: 2013-05-13 21:48 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
jejo80 írta:

Ok! A problémámra esetleg valami megoldásod van? Légy szíves megoldani, én megoldottam a te CAPS LOCK problémát.


sajna nem vagyok távgyógyász, bár ilyen könnyen megoldható lenne, mint a CAPS LOCK...
sajna ezekbe az újakba annyira nem merültem bele... de diaggal tutti kapcsolhatóak a különböző jelek, hangok, szimulálhatóak a dolgok, kapcsolhatók relék, stb.
volt adaptáció is... más ötletem nincs nekem sem.


nekem egyébként gyanús ez az akksi csere. ha jól olvastam, külföldi oldalon, akkor vannak olyan beállítások, amiket úgy állítanak be, de akksi levételkor egy gyári alapbeállításra állnak be. mondjuk az irányjelzőnek alapból csak kéne lennie valami hangnak. mondjuk ezt az audió rendszeren történő dolgot sem értem, tök baromság, max csipogó hangoit tudsz váltani, meg ilyen faszságok. de szvsz ez diagos dolog lesz.

YELLOW Elküldve: 2013-05-13 21:45 Mi lehet a baj?

jejo80 írta:

Ok! A problémámra esetleg valami megoldásod van? Légy szíves megoldani, én megoldottam a te CAPS LOCK problémát.


sajna nem vagyok távgyógyász, bár ilyen könnyen megoldható lenne, mint a CAPS LOCK...
sajna ezekbe az újakba annyira nem merültem bele... de diaggal tutti kapcsolhatóak a különböző jelek, hangok, szimulálhatóak a dolgok, kapcsolhatók relék, stb.
volt adaptáció is... más ötletem nincs nekem sem.

YELLOW Elküldve: 2013-05-13 21:42 VII. BMW Találkozó Bogács (2013. május 18.)

még mindig senki? legalább privátban írjon már valaki, hogy tudjam mely autókat kerüljek el messzira na jó, hogy tudjam kiket keressek. (szal aki mégis jön bújjon el jól )

YELLOW Elküldve: 2013-05-13 21:37 Mi lehet a baj?

jejo80 írta:
valter320d írta:
jejo80 írta:
valter320d írta:
jejo80 írta:
jejo80 írta: Sziasztok!
Nem tudom mi lehet a baj, az irányjelzőt bekapcsolom, és semmi visszajelző hangot nem ad. A biztonsági öv figyelmeztető sem ad visszajelző hangot. E90-es ről van szó.


VALAKINEK ÖTLETE A PROBLÉMÁRA????:


Akksi volt cserélve mostanság?


iGEN VOLT, ÉS MEG LETT CSINÁLVA AZ ILLESZTÉSE. A TITKOS MENÜBEN A 13-AS PONTBAN SEM AD HANGOT AZ AUDIO TESZT-BEN.


Akkor nem olyan akksi ment vissza mint amilyen benne volt?mármint ah!
Sógoromé e90 320i neki szervízben adaptálni kellett az akksit!És ez fontos dolog!


AZ AKKUMULÁTOR ADAPTÁCIÓ EL LETT VÉGEZVE SIKERESEN. DE ANNAK LEHET KÖZE HOZZÁ?


finoman mutató ujjaddal nyomd már meg a CAPS LOCK gombot a billentyűzeten

YELLOW Elküldve: 2013-05-13 21:06 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
pot írta:
Sziasztok , szerintetek az mitől lehet ,hogy ha járatom alapjáraton az autót ,leveszem az olajbeöntő sapkát akkor el kezd köpdösni az olaj , a másik autómba ilyet nem csinál. Ma szétszedtem a kartergáz szűrőt nagyon gány volt , holnap megrendelem bele. Ja meg még azt akartam kérdezni ahonnan kiemeltem a komplett szűrűt azt is szárazra kell törölni mert az is tiszta olaj sár volt .


Hát szerintem meg csinálja mind mivel van olajnyomás lent és fent is a kis furatokon priccolja fel,a forgó alkatrészek szétfröcskölik!Szerintem teljesen normális!Az enyém is csinálja,viszont nem ajánlatos levenni a sapkát(minek)?
Én kitöröltem tisztára mikor megvettem az újat bele!


inkább a kérdés, hogy le akarte fulladni a motor. ha nem, akkor valóban ildomos volt tisztítani a szellőztetőt/szűrőt.

YELLOW Elküldve: 2013-05-13 19:04 Légtömegmérõ

MattM325 írta: 325i-nél a következő a tünet: Ha nagyon kis gázt adok, akkor néha lefullad, lambdát ír hibának, de katalizátor csere miatt feltettem bontottat, mert együtt kaptam a kattal. A tünet változatlan, illetve a hibát csak a bontottra írja, de szerintem be volt lustulva az eredeti is, így rendeltem hozzá újat. De ami a lényeg, és talán lehet összefüggés: gyanakodtam a légmennyiség mérőre is, lehúztam a csatit de úgy be sem indult. Járó motornál is lehúztam, úgy mentem vele 2-3km-t megálltam, de csak alapjáraton járt, nem pörgött fel.


attól, hogy lambdát ír, még lehet bármi, ami a keverékképzésben közrejátszik. mert lehet lambda hibát dob, azért, mert ő határértéken kívül mér, mert szar a keverék. ami nem feltétlen lambda hiba.

YELLOW Elküldve: 2013-05-12 15:28 Társalgó

kérdem én, akkor mi a f@szért fizetünk az üzemanyagnél jövedéki adót és egyéb + terheket?
"A javaslat a díjról annyit mond, hogy tartalmaznia kell az úthálózat építési-, üzemeltetési-, fenntartási- és bővítési költségeit is. Emellett figyelembe kell venni a környezetszennyezést - levegő- és zajszennyezést - is, így a tisztább motorú járművek olcsóbban használhatják az utakat."

http://index.hu/gazdasag/2013/...z_utdijat/

YELLOW Elküldve: 2013-05-12 12:48 Motorolaj

tgabor26 írta:
Csacsa12 írta:
YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
tgabor26 írta: Sziasztok!

Csütörtökön életemben először Bmw tulajdonos lettem És bár biztos rengeteg hozzászólás íródott ezzel a témával kapcsolatban, de sajnos nincs időm utánaolvasgatni. Olacsere tippre lenne szükségem. Az én autóm egy 2000es évjáratú, 1.9-es,105 lovas 316-os M pakettes compact. A szervízkönyv szerint 0w-X, illetve 5w-X az ajánlott. Mindenképp Bmw olajat kap, de nem tudom melyik lenne a legideálisabb bele. 5w-40-re gondoltam. Konkrétan erre. http://olajborze.hu/spd/487/BMW_5W40_1_liter
Áldásotok rá, vagy inkább vékonyabb, vastagabb olaj? Elvileg 84e km van benne. Ausztriából lett behozva. Viszont ez vagy igaz, vagy nem. Olaj választás szempontjából sajnos nem mindegy.



Gratulálok! Isten hozott körünkben.

Én megpróbálnám a 0-st. Ha valóban ennyi km-t futott az autód és nem kopott a motor, passzolni fog hozzá. Ha csipegeti / eszi, utántöltéssel kezelhető a helyzet és gazdagabb leszel egy tapasztalattal. Egy biztos, ez a próba nem fogja tünkretetnni a motort. Olaj választásnál nehéz lesz "jót tanácsolni", sok forró vita alakult már ki több fórumon is az olajok miatt, sajna volt belőle "mellreszívás" is. Magadat kell meggyőznöd, melyik olaj is lesz neked a megfelelő.
(Én Castrol-t használok, de van jó személyes tapasztalatom MOL, Fuchs, Aral ... olajokkal is. Termékek közti válaogatón nem győzött egyik sem, így maradtam a motoron lelhető felirat mellett).


Te a ritka esetek egyike vagy, aki azt mondta jó a MOL olaj. nem valami régi zsigulid volt akkor?

én meg azt mondom nyárra jó az 5w-40, ha annyit megy az autóval, akkor a hidegek előtt úgyis csere, akkor meg mehet bele a 0w-s. bár szerintem ez pont nem az a konstrukció, ami 0w-sre készült motor. de ha ezt írják, akkor....
legyen BMW minősítése oszt kész. LL-98 már jó hozzá.


Yellow!
Van olyan "X" gyártotta olaj ami az utolsó molekuláig megegyezik "Y" gyártotta olajjal, "Z" és "V" árakon. Nem kell kis gyártókra gondolni, most is vannak ilyenek a polcomon, csak nem hagyom a konzumidiotizmust érvényesülni. Honda motorom speckó olajat kér, amit MOL gyárt, remek párosítás, 5 éven keresztül bizonyít már az adott típusú olaj. Ezek tapasztalatok és kedvezően hatnak a pénztárcámra is.
Lada? az is jó lehet a maga nemében, nekem olyan nem jutott. Ellenben Alfa, BMW, Citroen, Honda, Renault, VW igen.


A helyzet az, hogy kimondottan hosszú utakra vettem. Illetve hát relatvíe hosszú utakra. Ha ki kell menni a városból. Pestre, külföldre, ilyesmi. Egébként ritkán használom. Na és persze garázsban áll. Városra van egy 4.5 literes fogyasztású polski-m Ezek is gondolom fontos tényezők, ugyanis mínusz fokos indítás ritka lesz nála. Ezért is mondta egyik bmw-s ismerősöm, hogy jó nekem a 10w40, de az meg nem is tudom...olyan snassz Na mindegy. Köszönöm szépen a tanácsokat. Mostmár csak az a kérdés, hogy 5w40, vagy 10w40?


a 10w-40 a 20 éves motorokba való. szóval 5w-40.

YELLOW Elküldve: 2013-05-12 12:47 Mi lehet a baj?

pot írta:
YELLOW írta:
pot írta: Sziasztok nem tudom mi lehet az autómmal van egy e-46 320d 150 ló , hidegen szürkés fehéres füst jön belőle de ha eléri az üzemi hőfokot meg szűnik a füst akár hogy nyomom neki egy gram füst sem jön belőle .De ezt nem minden nap csinálja. Tegnap lecseréltem benne az olajat olajszűrő ,levegő szűrő. Amúgy szépen jár a motorja jól húz nagyon megy nem tudom mi lehet vele. Ma ki takaritottam a EGR szelepet is , holnap le cserélem a katalizátor szűrőt is ,. Remélem nincs nagy gond vele , ha valaki tud valami tanácsot az jó lenne . Előre is köszönöm.


hát hidegebb időben szerintem normális, na meg kondenzvíz is gőzölöghet...


Ez nem lehet turbó vagy porlasztócsúcs?????


szerintem kizárt. ha többlet anyag lenne akkor kormolna feketén. vagy ahogy írta a kolléga eszi a hűtővizet, vagy normális és a kondenzvíz az. ha sokat jársz vele rövid távokon, akkor tutti kondenz.

YELLOW Elküldve: 2013-05-12 09:32 Mi lehet a baj?

pot írta: Sziasztok nem tudom mi lehet az autómmal van egy e-46 320d 150 ló , hidegen szürkés fehéres füst jön belőle de ha eléri az üzemi hőfokot meg szűnik a füst akár hogy nyomom neki egy gram füst sem jön belőle .De ezt nem minden nap csinálja. Tegnap lecseréltem benne az olajat olajszűrő ,levegő szűrő. Amúgy szépen jár a motorja jól húz nagyon megy nem tudom mi lehet vele. Ma ki takaritottam a EGR szelepet is , holnap le cserélem a katalizátor szűrőt is ,. Remélem nincs nagy gond vele , ha valaki tud valami tanácsot az jó lenne . Előre is köszönöm.


hát hidegebb időben szerintem normális, na meg kondenzvíz is gőzölöghet...

YELLOW Elküldve: 2013-05-11 21:52 AUX

funez írta: Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy AUX-on szól e cd minőségbe az MP3 lejátszó ?
Válaszokat előre is köszi.


nem amiatt nem szól, mert AUX, hanem az mp3 eleve egy tömörített formátum. a többi már csak plussz adalék, csatlakozások, kábelek, ahol jelveszteség lehet.

YELLOW Elküldve: 2013-05-11 21:50 Motorolaj

Csacsa12 írta:
tgabor26 írta: Sziasztok!

Csütörtökön életemben először Bmw tulajdonos lettem És bár biztos rengeteg hozzászólás íródott ezzel a témával kapcsolatban, de sajnos nincs időm utánaolvasgatni. Olacsere tippre lenne szükségem. Az én autóm egy 2000es évjáratú, 1.9-es,105 lovas 316-os M pakettes compact. A szervízkönyv szerint 0w-X, illetve 5w-X az ajánlott. Mindenképp Bmw olajat kap, de nem tudom melyik lenne a legideálisabb bele. 5w-40-re gondoltam. Konkrétan erre. http://olajborze.hu/spd/487/BMW_5W40_1_liter
Áldásotok rá, vagy inkább vékonyabb, vastagabb olaj? Elvileg 84e km van benne. Ausztriából lett behozva. Viszont ez vagy igaz, vagy nem. Olaj választás szempontjából sajnos nem mindegy.



Gratulálok! Isten hozott körünkben.

Én megpróbálnám a 0-st. Ha valóban ennyi km-t futott az autód és nem kopott a motor, passzolni fog hozzá. Ha csipegeti / eszi, utántöltéssel kezelhető a helyzet és gazdagabb leszel egy tapasztalattal. Egy biztos, ez a próba nem fogja tünkretetnni a motort. Olaj választásnál nehéz lesz "jót tanácsolni", sok forró vita alakult már ki több fórumon is az olajok miatt, sajna volt belőle "mellreszívás" is. Magadat kell meggyőznöd, melyik olaj is lesz neked a megfelelő.
(Én Castrol-t használok, de van jó személyes tapasztalatom MOL, Fuchs, Aral ... olajokkal is. Termékek közti válaogatón nem győzött egyik sem, így maradtam a motoron lelhető felirat mellett).


Te a ritka esetek egyike vagy, aki azt mondta jó a MOL olaj. nem valami régi zsigulid volt akkor?

én meg azt mondom nyárra jó az 5w-40, ha annyit megy az autóval, akkor a hidegek előtt úgyis csere, akkor meg mehet bele a 0w-s. bár szerintem ez pont nem az a konstrukció, ami 0w-sre készült motor. de ha ezt írják, akkor....
legyen BMW minősítése oszt kész. LL-98 már jó hozzá.