Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 20:23 angel eye

gszaszko írta: Köszönöm, jó volt itt fórumozni! Maradok az angol fórumoknál, ott legalább segítenek, s nem osztanak ki, csak mert felülre írom a válaszomat, ami egyébként sok más fórumon így normális. Nem semmi azért hogy fél órát tudtam magyar fórumon eltölteni anélkül, hogy segítséget kaptam volna, de egy hzzászólótól két kommentben két kiosztást is, úgy hogy én csak kérdeztem! Gratula!

YELLOW írta:
gszaszko írta: Akkor ahelyett hogy kiosztasz esetleg tanácsolhatnál más megoldást, nagyra értékelném!

YELLOW írta:
gszaszko írta: Mert elméletileg az a legegyszerűbb megoldás, hogy a központi zárad kioldásakkor is felkapcsoljon.


YELLOW írta:
gszaszko írta: Srácok!

Olvasom itt alább hogy vannak olyan megoldások, hogy rá lehet kötni a belső világításra is. Kérdésem, ehhez kell valami spec kábel? Illetve attól, hogy a belső világításon is rajta lesz még maradhat a helyzetjelzőn is? Nekem azon van és a helyzetjelző kábele pedig le van húzva az izzókról. Így nekem elég jól néz ki, viszont szeretném azt is elérni, hogy amikor a központi zárat kioldom felkapcsoljon, míg a gyujtást rá nem adom. A segítséget előre is kösz!

Gergő


én meg csak ámulok és bámulok, hogy enniy embert érdekel a belső világításos megoldás.




abban mi az egyszerű? mikor plussz kötözgetni kell? és mi az értelme? szerintem nem sok. bár Ti dolgotok.




akkor olvass szorgalmasan vissza és találsz megoldást. és nem felülre válaszolunk a kommentekre (már én is megtanultam). tőlem a féklámpára is kötheted.
de szerintem full gáz a belsőteres megoldás. de bocs ez az én véleményem, én kérek elnézést, hogy közre adtam.




igen én is ehhez voltam szokva, engem is leugattak a fentre válasz miatt. ez van. megszoksz vagy megszöksz. látom az egyszerűbb utat választottad. ha az angol fórumon olyan segítőek, akkor nem értem minek jöttél ide? ami nem baj, de nehogy már egy nem tetsző válasz esetén így gyere.
különben is leírtam, hogy olvass vissza. legalább 2 ember biztos van, aki így kötötte be, csak vissza kéne olvasni, vannak linkek, videók. segítettem nem?

bár lehet fizetett ember vagy te is

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 19:49 angel eye

gszaszko írta: Akkor ahelyett hogy kiosztasz esetleg tanácsolhatnál más megoldást, nagyra értékelném!

YELLOW írta:
gszaszko írta: Mert elméletileg az a legegyszerűbb megoldás, hogy a központi zárad kioldásakkor is felkapcsoljon.


YELLOW írta:
gszaszko írta: Srácok!

Olvasom itt alább hogy vannak olyan megoldások, hogy rá lehet kötni a belső világításra is. Kérdésem, ehhez kell valami spec kábel? Illetve attól, hogy a belső világításon is rajta lesz még maradhat a helyzetjelzőn is? Nekem azon van és a helyzetjelző kábele pedig le van húzva az izzókról. Így nekem elég jól néz ki, viszont szeretném azt is elérni, hogy amikor a központi zárat kioldom felkapcsoljon, míg a gyujtást rá nem adom. A segítséget előre is kösz!

Gergő


én meg csak ámulok és bámulok, hogy enniy embert érdekel a belső világításos megoldás.




abban mi az egyszerű? mikor plussz kötözgetni kell? és mi az értelme? szerintem nem sok. bár Ti dolgotok.




akkor olvass szorgalmasan vissza és találsz megoldást. és nem felülre válaszolunk a kommentekre (már én is megtanultam). tőlem a féklámpára is kötheted.
de szerintem full gáz a belsőteres megoldás. de bocs ez az én véleményem, én kérek elnézést, hogy közre adtam.

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 19:37 angel eye

gszaszko írta: Mert elméletileg az a legegyszerűbb megoldás, hogy a központi zárad kioldásakkor is felkapcsoljon.


YELLOW írta:
gszaszko írta: Srácok!

Olvasom itt alább hogy vannak olyan megoldások, hogy rá lehet kötni a belső világításra is. Kérdésem, ehhez kell valami spec kábel? Illetve attól, hogy a belső világításon is rajta lesz még maradhat a helyzetjelzőn is? Nekem azon van és a helyzetjelző kábele pedig le van húzva az izzókról. Így nekem elég jól néz ki, viszont szeretném azt is elérni, hogy amikor a központi zárat kioldom felkapcsoljon, míg a gyujtást rá nem adom. A segítséget előre is kösz!

Gergő


én meg csak ámulok és bámulok, hogy enniy embert érdekel a belső világításos megoldás.




abban mi az egyszerű? mikor plussz kötözgetni kell? és mi az értelme? szerintem nem sok. bár Ti dolgotok.

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 19:28 angel eye

gszaszko írta: Srácok!

Olvasom itt alább hogy vannak olyan megoldások, hogy rá lehet kötni a belső világításra is. Kérdésem, ehhez kell valami spec kábel? Illetve attól, hogy a belső világításon is rajta lesz még maradhat a helyzetjelzőn is? Nekem azon van és a helyzetjelző kábele pedig le van húzva az izzókról. Így nekem elég jól néz ki, viszont szeretném azt is elérni, hogy amikor a központi zárat kioldom felkapcsoljon, míg a gyujtást rá nem adom. A segítséget előre is kösz!

Gergő


én meg csak ámulok és bámulok, hogy enniy embert érdekel a belső világításos megoldás.

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 19:01 Üzemanyag minõsítés és átverések!

veszkoo85 írta:
YELLOW írta:
én ezt már régóta mondom. én úgy gondolom MAXIMUM CSAK a prémium anyagok jönnek kintről, azért is drágábbak, sőt ha megnézitek az üzemanyagár változások azokra másképp is hatnak, van hogy sokszor nem is változik.


hali minden kedves márkatársnak!!!!!!!!!egy kagylós kút vezetője vagyok,elég sok mindent tudok az üzemanyagokról.......MINDENKI A MOLTÓL VESZI az ÜZEMANYAGOT,ÉS MINDENKI BELERAKJA AZ ADALÉKJÁT!!!!!!!!!!!!!!!A PRÉMIUM ÜZEMANYAG JÖN KINTRÓL NÁLUNK A 100-AS V-POWER RACING ILLETVE A V-POWER DIESEL.AZ OMW-NÉL AZ ALPESI DIESEL JÖN KINTRÓL!!Bármi kérdés szívesen válaszolok rá mindenkinek


nálunk megszűnt az egyik shell, és a régi tesco-s shell-nél meg nincs 100-as... mert nincs kiépítve külön tartály.
amúgy amikor a tesco-s még tesco-s volt, én olyan ukrán, meg orosz kamionokat láttam, amikből fejtettek anyagot, hogy csak lestem. ezt nem tudom, hogy de közel nem volt a MOL-hoz. legalábbis a tartálykocsinak. azt meg nem hiszem, hogy ukrán, orosz rendszámú kamionok hordanák az anyagtot az átfejtőből. jelzem itt a MOL mellettünk, az üzemanyag 5 km-t ha utazik, és az egyik legdrágábbak vagyunk.

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 18:31 Üzemanyag minõsítés és átverések!

hil írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: Üzemanyag, te drága!


ez nem újdonság, bár helyenként torzít a vélemény.


Én csak OMW nél tankolok itthon, csak MAX MOTIONT és érezhetőbben jobb az autó járása rugalmassága.


hát nem tudom... én az egyik közelben lévő OMW-ről hallottam már rosszat is. ilyen vizezéses témát meg mennyiség elcsalásos dolgot, és nem olyan régi story. bár én feladtam már a shell becsületemet.
tavaly az esetek 95%-ban egy "Agip" kúton tankoltam, ahol érvényes a helyi városi kártya, eleve 6-8, anno 12Ft-tal olcsóbb volt a benzin + kártya ismét 7Ft, hétvégén 15 Ft kedvezmény literenként. meg kell mondjam először csak kipóráltam és semmi rosszat nem tapasztaltam, pedig szoci kútnak tűnik, de az itteni helybéli kutaknál nálunk volt a legdrágább üzemanyag az országba, talán nyíregyen volt drágább vagy 2Ft-tal. a 95 shell v-power szar volt, de ez nem. néha tankoltam 100-as v-power racing-et.
szóval arra akartam kilyukadni, hogy idén az OMW-t is ki fogom próbálni, kivi leszek rá.


Sziasztok!
Nálam megdőlt az Ausztriából behozott OMW üzemanyag story. A DUFI-ban a tankautó töltőnél saját szememmel láttam, többször is hogy OMW tartálykocsikat töltenek.

bye:hil



én ezt már régóta mondom. én úgy gondolom MAXIMUM CSAK a prémium anyagok jönnek kintről, azért is drágábbak, sőt ha megnézitek az üzemanyagár változások azokra másképp is hatnak, van hogy sokszor nem is változik.

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 18:24 Társalgó

BMW M3 - ennyi volt, köszönjük!

sajnos nem gyártanak többet pedig egy nagyon szép autó volt, legalábbis nekem. helyette rémíszgetnek 3 hengeres M-essel, amit ők jó hírnek mondanak.

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 18:15 Üzemanyag minõsítés és átverések!

nickname írta:
YELLOW írta: Üzemanyag, te drága!


ez nem újdonság, bár helyenként torzít a vélemény.


Én csak OMW nél tankolok itthon, csak MAX MOTIONT és érezhetőbben jobb az autó járása rugalmassága.


hát nem tudom... én az egyik közelben lévő OMW-ről hallottam már rosszat is. ilyen vizezéses témát meg mennyiség elcsalásos dolgot, és nem olyan régi story. bár én feladtam már a shell becsületemet.
tavaly az esetek 95%-ban egy "Agip" kúton tankoltam, ahol érvényes a helyi városi kártya, eleve 6-8, anno 12Ft-tal olcsóbb volt a benzin + kártya ismét 7Ft, hétvégén 15 Ft kedvezmény literenként. meg kell mondjam először csak kipóráltam és semmi rosszat nem tapasztaltam, pedig szoci kútnak tűnik, de az itteni helybéli kutaknál nálunk volt a legdrágább üzemanyag az országba, talán nyíregyen volt drágább vagy 2Ft-tal. a 95 shell v-power szar volt, de ez nem. néha tankoltam 100-as v-power racing-et.
szóval arra akartam kilyukadni, hogy idén az OMW-t is ki fogom próbálni, kivi leszek rá.

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 15:22 Üzemanyag minõsítés és átverések!

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 13:32 Motorolaj

negativ0001 írta:
xmanez88 írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Ez egyébként viccesés nem kötöszködni akarok.Anno,mikor 2010 környékén ide regeltem leírtam a Prolong-os tapasztalataimat.Leugattak egy páran kiröhögtek bla-bla.Gondolom azért ,mert rajtam kívül valószínű senki nem próbálta itt a fórumon.A hozzászólásokban javarészt kiemelve kifejtette mindenki ,hogy semmilyen féle-fajta adalékot nem szabad tenni a motorolajba,nemhogy olajcsere előtt "blokkmosást" végzünk Xadóval!Most ahogy olvasgatom ezeket a Xado-s ódákat csak annyi az észrevételem,hogy 3 év alatt gyorsan megváltozott 1-2 ember véleménye.Most ez melyik szindróma?-az egy bolond százat csinál?
-valakinek sok van raktáron és marketing stratégiája bejött,hogy mindenki ráharapott?
-vagy 3 év alatt úgy alakultak a dolgok-események,hogy nyitotabbak lettek a fórumtársak?
Nem filozofálni akarok csak érdekes!


jogos. az adalékkal én sem értek egyet, se olaj, sem üzemanyag. viszont a mosót lehet én is kipróbálom, így 100ezerhez közelítvén, illetve a következőnél is, aztán szerintem egy köv 100ezerig semmi megint.
elvileg minden olaj, üzemanyag tartalmazza azokat az adalékokat, amiket kell.
az olajakban benne vannak azok a detergensek is, amik pont a motorblokk tisztulásáért felelősek. akiknél lerakódik valami, az azért lehet, mert korábban valamikor egyszer vagy többször szar olaj lett beletéve, esetleg többet mentek az olajjal, mint kellett volna, stb.


igazad van, ha sokan csak fele annyira "izgulnának" az olaj minősége miatt, és a csereperiódus betartása miatt, mint mi itt a fórumon lévő BMW-sek, akkor de szép is lenne a világ és ha vennénk egy használt autót, nyugodt szívvel tudhatnánk, hogy megadták neki, ami jár.. de sajnos ez csak álom. hiába teszünk meg mindent, ha előttünk úgymond, magasról tett rá az előző tulaj. és sokszor az ember ennek issza a levét. jó, aki újan vesz autót, az más tészta



xmanez88: egyik szindroma sem, egyszeruen sokkal jobb es mas a XAdo, mint a Metabond, vagy Prolong, amik csak sima olajadalekok. A xado, nem olajadalek.

yellow: minel hamarabb csinalod meg a mosast annal jobb, de utana tegyel ugyan ilyen olajat, csak hogy lassuk mi a velmenyed, na aztan ne adj Isten meg a 1Stage-t is kiprobalnad.

zoliika: hat jo lenne, ha mindneki ennyire izgulna, de mivel nem igy van en eppen ezert adok meg minden jot a gepnek , minel hamarabb.



motorolaj már meg van, de nem szadó

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 13:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki?


senki többet harmadszor?


Akkor elkelt!
Távolról látatlanban nekem nincs már ötletem. Valami csak nem stimmel, de mindent azért nem lehet így megoldani, ezt már látni kellene szerintem valakinek.


én vágom, de ha kikapcsolom az ülésfoglaltságjelzőt, akkor miért írja be mint hiba? ez oylan full nem értem kategória.
már gondoltam olyanra, hogy lehet az a baja, hogy amikor kikapcsoltam, akkor volt némi súly az ülésen kínomban másra nem tudok gondolni.


esetleg lehetséges az, hogy beállítás után az akksi sarut le kéne venni?
most visszaállítottam úgy ahogy volt, azaz ülésfoglaltság jelző aktív, de így is ég folyamatosan, hibatörlés után 2sec múlva rögtön visszajön a hiba és folyamatosna ég. szóval még erre gondolok, hogy esetleg kell egy akksi reset neki. bár lehet hülyeség.
más aki diaggal kapcsolta ki, neki utána rögtön nem égett többet?

mondjuk írnak német fórumon hasonlót, de ott is azt írják, amikor kikapcsolták ugyanúgy jelzett, addig, amíg a csatit le nem kötötték. tehát akkor nem elég kikapcsolni, le is kell kötni, szét kell húzni.

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 09:43 Motor-váltó

Maistro írta: Sziasztok!! Automata autóból lehet kézi váltosat csinálni?? És ha igen ez körülbelül mennyibe kerülne??


hát Kasza is az E32 automatát azért árulja/árulta, mert manuálist csinál belőle. szóval valahogy biztos megoldható.

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 09:30 Autóvásárlás

jencispy írta:
YELLOW írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Hobbi/hétvégi autót szeretnék venni,
nagy köbcentis E32 -n gondolkozom
Mire figyeljek oda amikor megnézem?
(Tuning, lerugott kizárva)
Vannak típusok amiket kerülni kell?
Hibákat amik javítása több mint a kocsi értéke hogy lehet kiszűrni?
(Motor, Váltó, Difi, futómű?)


hát elég necces... főleg, hogy már ezek is tele vannak szervo motorokkal privátban küldök valamit ahol tudsz érdeklődni E32 ügyben


Ok, Más típus (hasonló korosztály)?


hát E34, bár azok nagyon rohadnak állítólag. de minden szempontból amúgy jobb. bár az E32 nekem is nagy kedvenc, de én azt is kintről próbálnám beszerezni ahol talán volt még gondos tulaja. vagy egy e24-et ha tudsz szerezni, bár nekem az belsőre annyira nem, de kívülről az egyik legszebb forma.

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 09:06 Autóvásárlás

jencispy írta: Sziasztok!

Hobbi/hétvégi autót szeretnék venni,
nagy köbcentis E32 -n gondolkozom
Mire figyeljek oda amikor megnézem?
(Tuning, lerugott kizárva)
Vannak típusok amiket kerülni kell?
Hibákat amik javítása több mint a kocsi értéke hogy lehet kiszűrni?
(Motor, Váltó, Difi, futómű?)


hát elég necces... főleg, hogy már ezek is tele vannak szervo motorokkal privátban küldök valamit ahol tudsz érdeklődni E32 ügyben

YELLOW Elküldve: 2013-05-06 09:00 Motorolaj

m_attila írta:

Az M54 es motorcsalád olajfogyasztási kedvét nem feltétlenül egy x fajta olaj fogja elvenni
sajnos...


és az M54 és korábbi M52 miért olajfalósak? valamelyik topic-ba pont írtam (lehet pont ide), hogy legtöbben ezekből panaszkodnak autópályás haladáskor olajfogyasztásra. én pl ezért nem vettem 2.2-es, mivel FL-ben csak ez volt már, mert ezt hallottam már anno is. vagy egyáltalán orvosolható valahogy az olajzaba?