Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-04-26 16:47 E46 futómű állítás

Laser írta: Sziasztok!
E46-om húz balra folyamatosan. A téli gumival kevésbé, de nyárival már nagyon megy balra. 3 futóművest megjárt már, kettő után úgy kaptam vissza, hogy semmi változás nem volt.
Főleg 100 fölött jelentkezik a húzás, a futómű hangtalan.
Valaki ajánljon egy biztos Budapesti futóművest, aki ilyeneket állít, és van profi technikája hozzá, és meg tudja mondani mit kell cserélni. Már nem az ár számít csak az, hogy jó legyen, mert már nagyon unom.

Köszönöm előre is.


gondolom a nyári szélesebb, ezért húz jobban. emeld meg az autót az adott oldalon és néz meg a fék nem fog-e be. lehet azért húz. jellemző a fékmunkahenger berohadása.

YELLOW Elküldve: 2013-04-26 16:16 Társalgó

RePTaiL írta:
YELLOW írta:
RePTaiL írta: Halika!

Valaki újított már fel középbox részt? Sajnos az enyém annyira karcos az elakadásjelző gomb körül hogy ráférne valami csodaszer! Van valakinek tippje hogy mivel és hogyan?


Plasti Dip, van topic-ja itt is


Köszi, utána is nézek! Remélem a box kiszerelése is benne van


jah az nincs, de valahova már linkeltem róla videót.... váltókeret alatt van 2 csavar, meg hátul a box végén a dohányzószett alatt.

YELLOW Elküldve: 2013-04-26 16:11 Társalgó

RePTaiL írta: Halika!

Valaki újított már fel középbox részt? Sajnos az enyém annyira karcos az elakadásjelző gomb körül hogy ráférne valami csodaszer! Van valakinek tippje hogy mivel és hogyan?


Plasti Dip, van topic-ja itt is

YELLOW Elküldve: 2013-04-26 15:59 Fóliázás

ute107 írta:
Be is dobok egy kérdést:

A belső díszlécekről milyen módon lehet leszedni a gyári gumírozott bevonatot...fóliát?


melegvíz, szivacs.

YELLOW Elküldve: 2013-04-26 14:47 Motorolaj


YouTube videó


én innen vettem már olajat, váltóba, amit meg is kellett reklamálnom, mert a dátumjelzés le volt törölve, cimke fakó, mint amit nap szívott, de fény felé tartva azért lehetett látni a dátumot, és elég régi volt. természetesen küldtek egy újat, a régit vissza sem kérték. másnap itt is volt az új termék. csak ilyen mellékes infó.

YELLOW Elküldve: 2013-04-26 12:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

no szóval.
a villogtatást sikerült beállítani az FSW_PSW fájl mókolásával.

QUIT_OPT_SCHAERF
nicht_aktiv
QUIT_OPT_SCHAERF_KLAPPE --->>> nekem csak ez volt aktív (klappe-fékszárny) ???
aktiv
QUIT_OPT_ENTSCH
aktiv

szóval ez a mostani állapot, lehet az első SCHAERF-et kellett volna aktívra állítani, a klappe-s nem tudom mire gondol, de működik így is.

viszont a légzsákmodul kiolvasása közben hibát dobott fel, de mégis kiolvasta. az ülésfoglaltság jelzőt kikapcsoltam, valamiért 2 is volt benne (vagy van is?), és visszatöltésnél ugyanúgy hibát írt ki. ám amikor újra kiolvastam, már a módosított értékek voltak benne. hmmm... ami még feltűnt, hogy a fejlégzsákhoz 4 sor volt írva, de mindegyik nincht_ aktiv. Warum? ebből én arra következtetek, hogy gond esetén baszna nyílni.

YELLOW Elküldve: 2013-04-26 11:21 Bmw-s vegyes videók

YELLOW Elküldve: 2013-04-26 10:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

dbtibi írta: B@sszus próbáltam már utána olvasni miről is írogattok itt, de még nem jutottam semmire ECS, SSS, ECU ... ez nekem kínai, azaz ebben az esetben német (bár úgy tudnom kellene )
Ha jól értem van egy program amivel különböző dolgokat tudsz beállítani a kocsin, pl meddig világítson a lámpa ha már lezártad a kocsit, villogjon-e az index ha nyitod vagy zárod a kocsit ?! Valaki tartana egy rövid ismertető-magyarázatot, ha persze épp ráér és van egy kis türelme ehhez.
Köszi előre is,
Tibi


többféle program van, ebből több kifejezetten BMW-hez. mindegyik egy picit már, más szintig tudsz belepiszkálni az autóba. nem mindegy a kábel sem, maga az interface, ugyanis nem mindegyik kommunikál az autó bizonyos modulaival. nyílván van olyan kábel, ami mindennel tud, de az drágább.
az INPA pl azért jó, mert szinte mindent meg tudsz nézni az autóba. le tudod ellenőrzizni, hogy mondjuk a multigombok működnek-e. tehát input adatokat tudsz megfigyelni. de a programon keresztül tudsz kiadni utasítást, ablak le, rádió be, stb, tehát output adatokat is tudsz küldeni. így a hibák szűkíthetők. ezenkívül sok élőadat a motorról megtekinthető.
az NCS Expert már inkább programozás, az autóban lévő különböző modulok, funkcióit lehet állítani.
DIS az szintén hasonló. de a feltelepítése elég körülményen egy virtuális gépen keresztül kell futtatni. a telepítés menete vagy 40 oldal.
a többit nem igazán ismerem, még ezeket sem nagyon, csak eddig ezeket tapasztaltam ezekkel.

a gyári full programozók árai a milliós értéket elérik, ugye azzal minden állítható, ami csak létezik.

YELLOW Elküldve: 2013-04-26 08:57 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta: NCS Expert
Car Key Memory


Szakadj már le a ckm-ről. Ott az NCS. Kiolvasod a kívánt modulból az fsw_psw-t. Szerkeszted manuálisan vagy az NCSDummyval bekapcsolgatod amit szeretnél és visszatöltöd a kész man fájl-t.


azt azért nem merem, mert pont attól félek, hogy elrontom

több féle megoldást láttam. amikor kiolvasod a read ECU gombbal, azt némely vidin mutatja, de azt nem is kell használni. kicsit megzavart.
illetve ami furcsa, hogy bármelyik modult olvastatom ki, az FSW_PSW fájlban mindig ugyanaz van. tehát mindig azt töltöd fel átírva, csak az nem mindegy melyik modulba.
na mindegy majd holnap átnézegetem még, aztán próba cseresznye.
kössz!


Ha ennyire kattogsz akkor rakd fel az SSS -t



ahhoz azt hiszem nem jó a kábelem...

YELLOW Elküldve: 2013-04-25 21:05 Hûtõvíz

nickname írta:
Tano írta:
YELLOW írta: de nyílván ha meleghebb a hűtővíz, akkor később is nyit.


WTF: Ez kb olyan, mint mikor a középsulis tornatanárom azt mondta a 12 perces futás alatt, hogy "fussatok gyorsabban, akkor elöbb vége lesz".







na nickname, ettől azért többet vártam

YELLOW Elküldve: 2013-04-25 21:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
YELLOW írta: NCS Expert
Car Key Memory


Szakadj már le a ckm-ről. Ott az NCS. Kiolvasod a kívánt modulból az fsw_psw-t. Szerkeszted manuálisan vagy az NCSDummyval bekapcsolgatod amit szeretnél és visszatöltöd a kész man fájl-t.


azt azért nem merem, mert pont attól félek, hogy elrontom

több féle megoldást láttam. amikor kiolvasod a read ECU gombbal, azt némely vidin mutatja, de azt nem is kell használni. kicsit megzavart.
illetve ami furcsa, hogy bármelyik modult olvastatom ki, az FSW_PSW fájlban mindig ugyanaz van. tehát mindig azt töltöd fel átírva, csak az nem mindegy melyik modulba.
na mindegy majd holnap átnézegetem még, aztán próba cseresznye.
kössz!

YELLOW Elküldve: 2013-04-25 20:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

NCS Expert
Car Key Memory

Ami érdekelne engem még. a CKM funkciós listát azt egy fájl alapján tölti be? Mert lehet azt a Fájlt kéne átbuherálnom, vagy olyat szerezni amiben benne lehet.
mert autóból ezt nem olvassa ki. vagy az autó adatai alapján azt jeleníti meg, ami módosítható. de akkor megint oda lyukadok ki, hogy akkor zárásra villogtatás, hogy lett bekapcsolva? Én mindenképp szoftveres dologra gondolok.

YELLOW Elküldve: 2013-04-25 18:30 Hûtõvíz

Padre323i írta:
YELLOW írta:
ez a 102 fok kb olyna, mintha 20i-hez való lenne. szóval simán hozhattak bele rosszat. mondjuk azt nem tudom, hogy felfogatás, fizikai kinézetben van e különbség dízel és benyás termosztát között.


Azt nem mondtam,hogy 102 fokon nyit,csak hogy képes odáig is felkúszni.
Elővettem a régi trükköt,ami a 323i-nél is bevált,ahol hozzáfértem,kigőzborotváztam a hűtő lamelláit.Láss csodát,már nem is megy 93 fölé klímával.Hétvégén kikapom a hűtőt és kitakarítom rendesen a lamellákat.A klímahűtőét is.



persze, én a 102 fokot arra értettem, hogy a benyások általában ekörül mozognak üzemmelegen. én sem a nyitásra gondoltam. de nyílván ha meleghebb a hűtővíz, akkor később is nyit. de ha megoldva, akkor jó.

YELLOW Elküldve: 2013-04-25 14:11 Mi lehet a baj?

nickname írta:
YELLOW írta:
csikben írta: Sziasztok! Egy problémával kapcsolatban fordulok hozzátok az e60 530D LCI-mmel kapcsolatban. A probléma a következő: elindulásnál kisebb gázt adva, majd elvéve egy érdekes "nyüsszenő" hangot hallat az autó. Gyakran a motorhang is más, kicsit ércesebb. Amikor ezek jelentkeznek, úgy vettem észre az autó kicsit közvetlenebb, gyorsabban reagál a gázadásokra. A km lassan eléri a 180 ezret. Ezen problémán kívül a jármű makulátlan. Korom/füst nincs, olajat nem eszi...
Automata, városi fogyasztása: 9,7 l/100km, gyakran használom rövid utakra.

Az előző témákat, internetet felhasználva nekem két tippem lenne:
1. Turbó kezdi megadni magát, km adott hozzá, a nyüsszögő hang fordulatesésnél is erre utal.
2. A rövid utak miatt gyakran regenerálja a partikerfiltert.

Várom válaszotokat!
Üdv: Benjámin


a sok városi hazsnálat miatt, az EGR-ed eléggé el lehet koxolódva. nem ártana előbb annak egy tisztítás. illetve én átnézegetném az összes csövet, aminek köze van a turbóhoz. lehet valahol van egy kis repedés. az a baj, hogy normálisan városi hazsnálat mellett nem is tudja regenerálni magát a DPF. ez a legnagyobb baja ennek az egésznek.
az hogy nem eszi az olajat, az egy dolog, mert ezt látod. csak a DPF-es autóknál az olaj eléggé hígul, mert amikor megy a regenerálás, akkor bizony ad anyagot. ami simán az olajba megy. elvileg a DPF-es autóknál a nívón van egy fentebb lévő jelölés is a MAX-on kívül, addig hígúlhat az olaj.
azért olyan 500-1000km városi hazsnálat után célszerű egy hosszabb utat beiktatni.


MIÉRT IRKÁLSZ MEGINT BAROMSÁGOKAT !!!! A pofám leszakad rajtad, meg az állandó BAROMSÁG, írási kényszereden. Otthon nem hagynak megszólalni ????



szakadj már le rólam. neked nincs jobb dolgod?
inkább segítenél, ahelyett, hogy az én írásaimmal foglalkozol...

YELLOW Elküldve: 2013-04-25 13:15 Mi lehet a baj?

csikben írta: Sziasztok! Egy problémával kapcsolatban fordulok hozzátok az e60 530D LCI-mmel kapcsolatban. A probléma a következő: elindulásnál kisebb gázt adva, majd elvéve egy érdekes "nyüsszenő" hangot hallat az autó. Gyakran a motorhang is más, kicsit ércesebb. Amikor ezek jelentkeznek, úgy vettem észre az autó kicsit közvetlenebb, gyorsabban reagál a gázadásokra. A km lassan eléri a 180 ezret. Ezen problémán kívül a jármű makulátlan. Korom/füst nincs, olajat nem eszi...
Automata, városi fogyasztása: 9,7 l/100km, gyakran használom rövid utakra.

Az előző témákat, internetet felhasználva nekem két tippem lenne:
1. Turbó kezdi megadni magát, km adott hozzá, a nyüsszögő hang fordulatesésnél is erre utal.
2. A rövid utak miatt gyakran regenerálja a partikerfiltert.

Várom válaszotokat!
Üdv: Benjámin


a sok városi hazsnálat miatt, az EGR-ed eléggé el lehet koxolódva. nem ártana előbb annak egy tisztítás. illetve én átnézegetném az összes csövet, aminek köze van a turbóhoz. lehet valahol van egy kis repedés. az a baj, hogy normálisan városi hazsnálat mellett nem is tudja regenerálni magát a DPF. ez a legnagyobb baja ennek az egésznek.
az hogy nem eszi az olajat, az egy dolog, mert ezt látod. csak a DPF-es autóknál az olaj eléggé hígul, mert amikor megy a regenerálás, akkor bizony ad anyagot. ami simán az olajba megy. elvileg a DPF-es autóknál a nívón van egy fentebb lévő jelölés is a MAX-on kívül, addig hígúlhat az olaj.
azért olyan 500-1000km városi hazsnálat után célszerű egy hosszabb utat beiktatni.