Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 20:16 Fék

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
Miscrew írta: 330I Fék mérete azt hiszem 325. Arra nem megy rá a 16-os felni mert próbáltuk amikor a tél bejött!


azt tudom... hogy arra nem megy rá. arra lettem volna kiváncsi, hogy az enyém és a 330i között van-e más méret.
300-as van, de arra nem váltok, az nem eléggé nagy. akkor 300 és 325 között van még méret?


Tudomásom szerint nincs a 300 és a 325 között méret, tehát ha a 325 nagy és a 300 kicsi, akkor inkább tegyél bele az eredeti nyeregbe egy spéci fékbetétet és nagyobb fékerő növekedést fogsz elérni mint egy picit nagyobb gyári fékkel.
Pl. : Ferodo DS Performance.
http://www.ferodo.com/en-globa...mance.aspx


inkább akkor fékcsöveket cserélnék fémre, ha a fékerőről lenne szó. szerintem a legtöbben azért cserélnek féket, mert a felnijükhöz képest túl kicsinek tűnik... én is emiatt cserélném, bár nekem a 17-es nem egy nagy felni, de bármelyik pillanatban válthatok 18-ra és ott azért a 286 már picikének tűnne nagyon.

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 17:57 Fék

Miscrew írta: 330I Fék mérete azt hiszem 325. Arra nem megy rá a 16-os felni mert próbáltuk amikor a tél bejött!


azt tudom... hogy arra nem megy rá. arra lettem volna kiváncsi, hogy az enyém és a 330i között van-e más méret.
300-as van, de arra nem váltok, az nem eléggé nagy. akkor 300 és 325 között van még méret?

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 17:24 Fék

si3rrabravo írta:
szotakdavid írta:
Van egy Srác aki szintén Kaszától vitt egy fl előtti 316i-re 330i fékeket


Ezt vajon a látvány miatt csinálta? Vagy félt, hogy nem állitja meg a ménest az 1.6 fék?


pedig én is agyaltam már rajta... nem lehet kordában tartani ezt az erőt...
mondjuk nekem kisebb kellene. gondolom csak van a 286mm és a 330-as között is. mintha 315 vagy 300 rémlene. olyasmi lenne jó, ami akkora, amire a 16-os kerék még rá megy.

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 16:13 Futómû és hibái

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
teki723 írta: Sziasztok!
A futóművem kicsit ki van és lassan tervezem a felújítását.
Azt tanácsolták hogy vagy gyári alkatrészt vegyek bele vagy gyári minőségű németet.
A lengőkart csak kompletten lehet cserélni vagy lehet a gömbfejeket és egyebeket külön is?


A 36-ba cserélhető a gömbfej, ha nem sérült stb. a lengőkar akkor elég ha gömbfejeket veszel.
Ajánlott márkák : Lemförder, Trw , Swag ... a gyári mellett....


a TRW az jó? én ebay-en marha olcsón láttam őket. anno linkelgettem is azt hiszem, ilyen komplett első lengőkar, szilentblokkal, stabilizátorral (párban) olyan 40-45ezerért volt. az ár szimpatikus, de vajon tényleg jó?


Tényleg jó.
Az e91-emben gyárilag TRW lengőkar volt...
Sok ügyfelemnek hoztam ilyen futómű cuccokat, sosem volt rá panasz.
E36 vagy 46 volt annyiért?

36 vagy 46 volt annyiért?


E46

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 14:03 BMW a motorsportban

zene a fülnek


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 13:56 BMW a motorsportban

jrtom írta: Az autóverseny nem a márkahűségről szól hanem minél jobb és gyorsabb tudj lenni. Sajnos a BMW konkrétan szarik bele a wtcc-be és így nem lehet versenyképes technikát a rajthoz állítani, ez van sajnos. Schumacherhez meg csak annyit, hogy igen is csak a jó kocsival tudta azt elérni amit elért, megkell csak nézni mit művelt a mercivel. Hiába marha jó versenyző, ha nincs a segge alatt a jó tecnika ő sincs sehol.


persze írtam, hogy azért valamit számít a technika.

de amiért először írtam, az amiatt volt, hogy a topic címe: BMW a motorsportban.
nem pedig Michelisz a motorsportban. ráadásul egy BMW-s topic-ba bekeverjük a hondát...

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 11:56 BMW a motorsportban

jlaci74 írta:
YELLOW írta: én meg nem értem minek tárgyalunk olyan valakiről, akinek köze nincs a BMW-hez már. nekem sosem volt szimpi. de ezt már kifejtettem. a madaras ütközéskor mondotakkal leírta magát...emberileg. kár érte minden karakter.


Nem túl korrekt hozzászólás...
Értékelni kellene, hogy egy Magyar csapat és egy Magyar pilóta ilyen eredményeket ért el egy világbajnoki sorozatban. Ők is hibázhatnak, de csak az nem hibázik aki nem dolgozik...
A Hondát meg ne írjuk még le, nagyon az elején tartunk a történetnek.
Én szurkolok nekik, bármilyen embléma van is az autón!


én a nem túl korrekt hozzászólásokról vagyok hírhedt
én sajnos így gondolom. pontosan nem akarok leírni miért, mert nem akarok származási dolgokba belemenni.
igen tulajdonképpen irigy vagyok. de akár bármelyikünk is lehetett volna a helyébe, csak minket nem pénzel senki. persze fedeznek fel embereket, de nagy tőke kell elindítani valakit ilyen pályán.
igen elismerésem, amit elért tavaly, nem vitatom.
állítólag azért váltott mert a BMW nem akart fejleszteni. erről volt szó. és ha már nincs a legcsúcsszuperebb technika alatta, akkor nem is jó? én nagy Schumacher-es voltam/vagyok, mindig azzal jöttek, hogy persze könnyű a legjobb technikával. igen számít. de csapatutasítás ide vagy oda, a társ pilóták sosem tudtak vele menni. Schumi nagyon sokat hozzátett az autóbeállításokhoz. Norbi mit tud? jajj nekem jött egy veréb, oszt szérverte a futóművet... jah mikor látszik hogy a mocitetőnél kapta el. még a sérülés sem volt akkora, hogy megnövekedjen a légellenállás. pszichével is jöttek itt. nem láttam volna, hogy szétfröccsent volna a vér az egész ablakon...
korrektség nem korrektség, kinek ez szimpatikus, kinek az, nyílt furom, szabad vélemény nyílvánítás van. ő is tudja, hogy nem fogja mindenki szeretni.

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 11:46 Futómû és hibái

jlaci74 írta:
teki723 írta: Sziasztok!
A futóművem kicsit ki van és lassan tervezem a felújítását.
Azt tanácsolták hogy vagy gyári alkatrészt vegyek bele vagy gyári minőségű németet.
A lengőkart csak kompletten lehet cserélni vagy lehet a gömbfejeket és egyebeket külön is?


A 36-ba cserélhető a gömbfej, ha nem sérült stb. a lengőkar akkor elég ha gömbfejeket veszel.
Ajánlott márkák : Lemförder, Trw , Swag ... a gyári mellett....


a TRW az jó? én ebay-en marha olcsón láttam őket. anno linkelgettem is azt hiszem, ilyen komplett első lengőkar, szilentblokkal, stabilizátorral (párban) olyan 40-45ezerért volt. az ár szimpatikus, de vajon tényleg jó?

YELLOW Elküldve: 2013-03-24 11:44 Klímavezérlõ hiba

csbalu írta: Szevasztok!

Nem megy sajnos a ventillátorom.... A csappantyúk amik terelik a levegőt azokat tudom vezérelni, de a ventilátor nem kapcsol be, hiába nyomkodom a ventilátor erősségét, semmi. Múlt héten 1x jelentkezett ez a hiba de másnapra elmúlt, most ismét visszatért és nem javult meg. Tegnap mivel úgyis szétszedtem a rádiónál a műszerfalat kivettem a klímavezérlőt. Lehet azzal van a baj? Diagot nem néztem, nincs most feltéve a gépemre, de lehet ránézek.
Ha cserélni kell a vezérlőt nem nagy baj, olcsó dolog és amúgy is kopott az enyém, de azért feleslegesen nem vennék 1-et.

Előre is köszi az ötleteket.


szerintem ez nem vezárlő hiba lesz. nekem nagy melegben, amikor kint állt az autó, akkor csinált ilyet. én arra gondoltam, hogy magán a motoron van egy hőfokfüggő ellenállás, ha túlmelegedne a motor, akkor annyira megnő az értéke, hogy leáll a motor. amolyan védelem ez. akkoribban írtam, állítólag nincs ilyen rajta. mondjuk úgy emlékszem mintha egy képen láttam volna rajta. személyesen még nem volt a kezemben. azt mondták, hogy ott csak a süni van. tehát lehet az lesz.
azt tudom még tanácsolni a biztiket nézd át. ha van neki, akkor tutti a kesztyűtartó felett lesz a lenyitható részben. szerintem ez nem vezérlő panel hiba.

YELLOW Elküldve: 2013-03-23 22:05 Rugócsere

kicsinelly írta: Üdv mindenkinek! Roland vagyok a Balaton déli partjáról. Az első kérdésem a következő lenne:
Az E30-as és az E36-os BMW első rugói megegyeznek?

Köszönöm a válaszokat!


erről ez jutott eszembe: "Feri vagyok a hegyről,........."
kicsinelly, aki Roland? hmmm.... ez nekem magas most.

szerintem nem egyeznek, viszont E36 compact hátsó és E30 hátsó kompatibilis. de lehet az eleje is. de csak compact.

YELLOW Elküldve: 2013-03-23 22:02 váltó

Zolee írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni!

Akad a váltóm 1-es és 2-es fokozatban... Van, hogy ha nem figyelek oda, be sem veszi az 1-est! (igaz, ez nagyon nagyon ritka, de előfordult már...)
Miután toltam egy 1-es, majd egy 2-est, utána semmi baja, folyékonyan megy a menetben, viszont, ha eltologatom 5-ig, majd meg kell állnom pl. kanyarban, megint nehéz betolni 1-be!!
Esetleg váltóolaj csere megoldhatja a problémám? Vagy valami alkatrész elkopott?

Köszi!!

Szia,
Hasonló gondjaim voltak-vannak nekem is, amit az olajcsere (Castrol SMX-S) átmenetileg megoldott. Azért írom h átmenetileg, mert ha nem is olyan szinten mint korábban, de kb. 20e km megtételét követően újra előjött a probléma, vagyis én is azt javaslom h ne Castrolt tegyél bele, ha tudsz vegyél MTF-LT2 gyári olajat - 1.1 liter kell a váltódba.


jó neked, hogy átmenetileg. én lecseréltem a szín tiszta gyárit, ami volt benne, SMX-S-re és rögtön szar volt... azt hittem majd alakul, de nem.
ha nem is tud MTF-LT-t venni, akkor megteszi az ATF olaj. alig várom, hogy jobb idő legyen oszt megyen bele az ATF. külföldön is bevállt ez a módszer.

YELLOW Elküldve: 2013-03-23 21:59 BMW a motorsportban

én meg nem értem minek tárgyalunk olyan valakiről, akinek köze nincs a BMW-hez már. nekem sosem volt szimpi. de ezt már kifejtettem. a madaras ütközéskor mondotakkal leírta magát...emberileg. kár érte minden karakter.

YELLOW Elküldve: 2013-03-23 13:38 DSC

Miscrew írta: Hello!

Csak még egy példa...330Ci légtömegmérő megadta magát...dsc és kézifék világított, valamint nem járt szépen...csere után egyből eltűnt minden és normálisan ment tovább...


ez fura. az oké, hogy dolgozik a motorvezérlő jeléből, de ahhoz, hogy az alapjánbeavatkozzon, azaz elvegyen a gázból, ahhoz előbb a keréknek ki kellene pörögnie, vagy csúsznia kellene az autónak. a DSC működése innen indul. aztán megnézi, hogy áll a kormány, aztán a motorerőt. osztmajd jól eldönti melyiken kell visszavenni, fékezze be a kereket, vagy kormányszög alapján jobb ha elveszi a gázt...

YELLOW Elküldve: 2013-03-23 11:59 alufelni

kempelen írta:
nickname írta:
kempelen írta:
nickname írta: Na nyári alufelni kipipálva már csak nyomás érzékelőt és gumit kell rá szerezni, és mehet az autóra.



Öröm e bódottá'

Nyomásérzékelőt minek, hová? A kerékbe?



Igen a kerékbe, mert Sajnos RDC vel szerelt az autó és ha nincs benne az a köcsög ikon folyamatosan világit. Arra meg még nem kaptam választ hogy RPA ra átlehetne e alakítani.


Furcsálom és bevallom ezért kérdeztem. 2004-es autóhoz már nem lehetett RDC-t kéni, csak RPA-t, ezért nem vágom honnét van neked RDC-d? Valaki előzőleg olyat tett bele?



szerintem diaggal kiiktatható és akkor nem fog jelezni...

YELLOW Elküldve: 2013-03-23 09:32 Centrálzár vezérlő, grundmodul

savate írta: Szia.
Igazából az a baj hogy én annyira nem vagyok otthon ebben a témában. Mondjuk az elektronikus azt mondta hogy mindenképp u.a.-nak kell lennie a gyári számnak. Vagy neked mi a véleményed erről?


ha 4 elektromos ablakod van, vagy van tetőablak, esőérzékelő, akor olyat kell veni, ami olyanban volt, másképp nem fog menni.
ha pl csak 2 elektromos ablakod van és nincs más, akkor vagy olyat veszel, vagy jobbat. ha a kulcsot rátanítod, akkor működni fog. viszont ezen felül bármi az előbb felsorolt extrád van, akkor ne evgyél gyengébbet, mert max az ajtózárás fog működni meg két elektromos ablak... bár asszem az esőérzékelőhöz egy gyengébb box-ot lehet programozni, de amihez relé kell, azt nem.