Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-03-22 19:29 DSC

xlzx írta:
YELLOW írta:
xlzx írta:
Jonerto írta: Köszönöm midenkinek a jótanácsokat.
Először a biztikkel fogom kezdeni,menézam azéert a fékfolyadék szintet is aztán ha semmi akkor jöhet a diag.Gyanus lehet még hogy pár héttel ezelött rakattam bele riasztrót és a visszajelző ledet a DSC gomb mellé rakták.
Majd leírom hogy mi lett a vége a történetnek.


szia! abs jeladó lesz a baj. Ha nem megy a km órád akkor a bal oldali, ha megy akkor a jobb oldali hátul. Faceliftes autóhoz van itthon jeladóm, 5000ért a tied!

üdv


de ezt miből gondolod? addig nem volt baja, amíg ki nem kapcsolta, meg nem kezdte el kapcsolgatni. itt vagy egy relé maradt bent, vagy a biztije szállt el.


mert leállítja, és utána 50méter után visszadobja.


akár lehetne... de ugye tudod pl az ABS nem aktív bizonyos sebesség alatt. lehet az 50m pont. aztán mikor bekapcsolna, nem tud, mert bizti hibás.

km órája csak jó különben írta volna. mondjuk lehet még attól a jobbos szar. hát nem tom.

YELLOW Elküldve: 2013-03-22 19:01 DSC

xlzx írta:
Jonerto írta: Köszönöm midenkinek a jótanácsokat.
Először a biztikkel fogom kezdeni,menézam azéert a fékfolyadék szintet is aztán ha semmi akkor jöhet a diag.Gyanus lehet még hogy pár héttel ezelött rakattam bele riasztrót és a visszajelző ledet a DSC gomb mellé rakták.
Majd leírom hogy mi lett a vége a történetnek.


szia! abs jeladó lesz a baj. Ha nem megy a km órád akkor a bal oldali, ha megy akkor a jobb oldali hátul. Faceliftes autóhoz van itthon jeladóm, 5000ért a tied!

üdv


de ezt miből gondolod? addig nem volt baja, amíg ki nem kapcsolta, meg nem kezdte el kapcsolgatni. itt vagy egy relé maradt bent, vagy a biztije szállt el.

YELLOW Elküldve: 2013-03-22 18:50 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Robinson írta:
Takiii írta:
ute107 írta:
Robinson írta: Sziasztok!

Vajon 325i alól a rugók jók 320d-be? Most függetlenül a felszereltségtől, tegyük fel, hogy az ugyanaz. Elvileg a 20d motorja nehezebb a hathengeresnél. Vajón beülne az orra?



Pneurob amit ír valós. Össze lehet mindent hozni. Nekem van 325i-hez való - volt is a kocsimban. Weitec. Nagyon nagyot ült - kb. 7 cm-rel lejjebb volt.

Kicseréltem Lowtec-re, ami 30d-hez való... na ez max 0,5 cm-rel lett magasabb...de puhább...

Véleményem és tapasztalataim alapján nincs különbség. Nagyobb a differencia a touring/sedan rugók között.

A megoldás... 6 hengeres első gátló 2 cm-re rövidebb... nagyon nagyot kell sz...ni, hogy össze tudd hozni a 4 hengeres rugókkal. Inkább ez miatt ül meg egy kicsit jobban...mint a diesel motor miatt.

Ja és mindkettő ültetőrugóm eladó gátlókkal együtt is ha valakit érdekel.




Sziasztok,

M47D20T...117Kg a M50-M54B25 118-136Kg...nem is értem, hogy gondoltad, hogy a sor 6 könnyebb mind a diesel blokk...lehetséges, hogy a diesel forgó tömegei nagyobbak,de az egész blokk alu és 2 hengerrel kevesebb.
Amúgy nekem 35/20 H&R rugó van az autó alatt Bilstein gyári méretű gátlókkal és szépen teszi a dolgát. Rossz minőségű úton kissé kellemetlen , de jó útviszonynál nem is lehet hasonlítani a gyárihoz.
Itt tudsz utánanézni, hogy a gyári cikkszám azonos-e:
http://www.realoem.com/bmw

Üdv


Sziasztok!

A következő a szitu: koni rugóim vannak, elvileg 35/35, de ugyanolyan mélyen van az autó mint az FK 45/45-el volt. Meguntam, inkább élvezni szeretném az autót mostmár, de azért nem szeretném, ha jeep lenne belőle. Ezért gondolkozom erősen gyári m-tech rugóban, amit mos lehetne venni 325i alól.
Vajh mi lenne az eredménye? Ha jól vettem ki Ute írását, rövidebb az a rugó, így sz*pni fogok vele. Jól értem?


325i-nél a gátló rövidebb. viszont a rugó keményebb a többlett súlytartó képesség miatt. ergó egy könnyebb kasztnit kiemel. már amenniyt a gátló enged. tehűt ha a rugó hossza gyári, de keményebb, akkor az emelhet rajta.

YELLOW Elküldve: 2013-03-22 07:18 DSC

Jonerto írta: Üdv.
Ma hazafelé jövet a piros lámpánál unalmamban benyomtam a DSC gombot,ilyenkor ugye kikapcsol,majd mikor vissza akartam kapcsolni pár másodperc múlva meglepődve látom,hogy nem alszik el a visszajelzője és a kézifék lámpa is sárgán világít.Nyomogatom a gombot semmi,csak világít.következő pirosnál motor leállít,gyújtás levesz teljesen,majd indítok.DSC kialszik elindulok kb 50-100 méter sípolás és újból kigyullad.Ezt mégegyszer megcsináltam aztán már leállítás után sem alszik el, világít.
Visszaolvastama a topicot és van róla szó,hogy mi okozhat DSC problémát.
Pont ilyenről még nem esett szó.
Valaki tapasztalt már ilyet?


alap esetben DSC aktív, nincs visszajelzés
1x röviden megnyomva középen DSC jel világít, részben kikapcsol
az első és a második eset után ha hosszabban nyomod a DSC gombot kb 5-7sec, akkor az van, mint ami neked, azaz világít középen a DSC jelző és a kézifék narancs színben, ekkor a rendszer full inaktív, csak ABS van ha minden igaz.

én még a diag előtt is bepróbálkoznék azzal, hogy megnézem a hozzá tartozó biztiket (33,40,53,56,61) ugyanis ha elég valamelyik akár jelezhetne vissza, az általad leírtak szerint. szerintem ennek van valami reléje is, az is lehet az makaknt meg. de előbb a biztiket átfutnám.

YELLOW Elküldve: 2013-03-21 17:14 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Redna írta:
YELLOW írta:
rontani nem fog.
sajnos nem vagyok járatos a fővárosban... vannak sokan pesten akik foglalkoznak ezzel, de hogy merre azt nem tudom.


Na sikerült megoldani a problémát! Kulcs tanítással működik az "új" GM is. Nagyon szépen köszönöm a segítséget!


nagyon szívesen.

YELLOW Elküldve: 2013-03-21 15:07 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Redna írta:
YELLOW írta:

én amúgy úgy tudom, hogy GM cserénél kell diagolni valamit. de azért próbáld meg betanítani a kulcsot.


Rendben, gondolom baj nem lehet a kulcs betanítással?! tehát rosszabbat nem tudok csinálni.
Köszönöm az eddigi segítséget és tippet, 1 órán belül kipróbálom a tanítást.

Budapest Budai oldalán esetleg nem tudsz valakit aki Diaggal tudna ilyesmit csinálni? (Budakalászon lakom)


rontani nem fog.
sajnos nem vagyok járatos a fővárosban... vannak sokan pesten akik foglalkoznak ezzel, de hogy merre azt nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2013-03-21 14:42 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Redna írta:
YELLOW írta:

először is próbáld ki ezt:

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


ha ez sem segít, akkor diagolni kell. sőt jó lenen tdni, hogy esőérzékelőd van-e, és ugyanolyat GM-et vettél-e? stb!


Igazából csak 4 elektromos ablak és digit klíma ami volt benne gyárilag "extra", eső szenzorom nincs, sötétedős tükör van de utólagos saját bekötésű, elektromos tükrös.

Amit Vettem GM az elvileg 4 elektromos ablakos szintén ez biztos, a többi infoját nem tudom, de gondolom az nem okoz gondot ha GM többet tud mint az autó!?


én amúgy úgy tudom, hogy GM cserénél kell diagolni valamit. de azért próbáld meg betanítani a kulcsot.

YELLOW Elküldve: 2013-03-21 14:38 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

SirToma írta: Sziasztok.

Elhatároztam végre magam a szoftverfrissítés kapcsán, úgy döntöttem felfrissíttetem az autót.
Volt valaki mostanság frissítésen, van valami érezhető változás?
Inpa-val melyik menüpontban lehet megnézni az aktuális verziót?
Kíváncsiságból, hogy melyik van fent.

Előre is köszi:Toma


valter320d volt, a szervízértékeléseknél Nagy Miklós-nál megtalálod az írását.

YELLOW Elküldve: 2013-03-21 14:37 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Redna írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy Cseréltem egy GM-et, nem pont olyan került bele mint ami az enyémben volt. A problémám: a central zár beltérben (elakadásjelző mellet) található gombjával tökéletesen nyit-zár), de a kulcs egyik gombjára sem reagál (sem a nyitás sem a zárásra nem). Mi lehet a probléma? Nem jó hozzá a GM vagy tanítani kell valamit? ha igen mit és hogyan?

Képek:
Sajátom:


Vásárolt darab / csere darab:


először is próbáld ki ezt:

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


ha ez sem segít, akkor diagolni kell. sőt jó lenen tdni, hogy esőérzékelőd van-e, és ugyanolyat GM-et vettél-e? stb!

YELLOW Elküldve: 2013-03-21 13:49 Kuplung__

m_attila írta:
YELLOW írta:
funez írta: Köszi a válaszokat de akkor azt mondja meg vki hogy van a neten 60.000-ért meg 180.000-ért LUK lendkerék most akkor ezek között mi a különbség?


az ár leginkább. nem mindegy ki milyen haszonkulccsal dolgozik...
mindig lesz valaki, aki nem jár utána, hanem kapásból megrendeli a 180ezrest, aztán már 3x-os haszna van minimum az eladónak.


nem ez a megfejtés!


mindig becopom?
no akkor mi? az egyikből ki van köszörülve? el nem tudom képzelni, ha mind a kettőt LUK-ként árulják... vagy csak valami régebbi típus is kompatibilis bele és az az olcsóbb?

YELLOW Elküldve: 2013-03-21 13:41 Kuplung__

funez írta: Köszi a válaszokat de akkor azt mondja meg vki hogy van a neten 60.000-ért meg 180.000-ért LUK lendkerék most akkor ezek között mi a különbség?


az ár leginkább. nem mindegy ki milyen haszonkulccsal dolgozik...
mindig lesz valaki, aki nem jár utána, hanem kapásból megrendeli a 180ezrest, aztán már 3x-os haszna van minimum az eladónak.

YELLOW Elküldve: 2013-03-21 06:51 Társalgó

bacsy írta: Sziasztok!
E46-on szeretném lecserélni az ablaktörlőt ilyen ujjab fajta BOSH-ra. Ezt találtam rá: BOSH AR728S - 550/475, de az egyik oldalon azt írták, hogy csak esőérzékelő nélküli kocsira (nekem pedig érzékelős). Egy másikon az volt, hogy esőérzékelő nélkülin valamit le kell szedni (Führungsbügel).
Másik kérdésem az lenne, hogy bluetooth-os kihangosítós az autó, de mégsem tudom csatlakoztatni a telefont. Se az iPhone, se egy gombos régebbi Nokia bluetooth-át nem találja meg. Hogy lehet csatlakoztatni? Navin ez a szoftware van: SW 4-2/20

Köszönöm,
Bacsy


lehet kisebb a mérete a jobbos lapátnak. és ha van esőérzékelő, akkor nem törli le előle a vizet így folyamatosan menni fog, ha esőérzékelős funkcióban hazsnálod. csak erre tudok gondolni mert más nem indokolja.

YELLOW Elküldve: 2013-03-20 14:29 V. BMW Baráti Találkozó - Bogács, Alabástrom Panzió - 2011. okt. 1.

Május 18-án újra találkozó Bogácson. Részletes infó nincs, de gondolom hasonló a korábbiakhoz képest.

Így a Miskolcra tervezett találkozó júliusra tolódott.

ennyit tudok. bővebb infó, amint van jelzem.

YELLOW Elküldve: 2013-03-20 12:46 Mi lehet a baj?

maddog írta: köszi szépen nektek a tippeket a vezérműves problémával kapcsolatban!! Hallgattam rátok és elvittem egy sokkal hozzáértőbb szervizeshez, vezérmű jeladót kellett cserélni elvileg már szépen jár a motor, ma hozom el.


tudták ők, hogy az lesz a gond, csak le akartak húzni. hidd el.

YELLOW Elküldve: 2013-03-18 22:24 Társalgó