Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-03-07 07:43 Autóvásárlás

dbtibi írta: Köszi a választ, létezik olyan megbízható ember, aki autók behozatalával foglalkozik - HA NEM A HAZAI AUTÓPIAC termlkei közül választanék - és MEGBÍZHATÓ akit bárki nyugodtan mer ajánlani ?! (létezik ilyen ember egyáltalán valahol ?? :lol
Jó ideje olvasom már BMW fórumokat és mintha valahol olvastam volna olyat hogy: add le az igényeidet, és Ő keres külföldön olyat amit te keresel ..., de van valakinek ilyen ismerőse ?


van, bár most nagyon csendesség van háza táján. ismerek még valakit, nem személyesen de két munkatársamnak is hozott be E36 kombit, uccsó 99-es évjáratból, azok sem teljesen tökéletesek voltak, bár belül patika mind, az egyiken volt elem újrafújva, a másikon kezdődő rozsda lett kigyógyítva. de azok sem álltak meg 1 milla alatt, névreírva, honosítva. ezért mondom, hogy ez E46 még több.
alkalmi vételed csak úgy lehet esetleg, ha kapsz egy fülest, hogy xy meg avn szorulva el akarja adni, odamész KP-val meglobogtatod neki, és eladja ha valóban kjell neki a lé. így akár egész pofás darabokat is ki lehet fogni. de ilyen áron 100db eladó touring E46-ból kb 1db lesz.

YELLOW Elküldve: 2013-03-07 07:22 alufelni

csatis1 írta:
YELLOW írta: csatis1: pár adatot mondj el a felniről, legalább látják, hogy fér el, ha valaki hasonlóban gondolkozik. felni szélesség, átmérő, ET szám? milyen gumee van rajta?
köszi!


Már megtettem:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...6-ala.html


köszi, meglestem a videjót is. kár, hogy dízel amúgy brutális!

YELLOW Elküldve: 2013-03-07 07:18 Autóvásárlás

dbtibi írta: Sziasztok !

Benzines e46 Touringot szeretnék venni, max 1millió környékén.
Nembaj ha négyhenger(6hengerben 320-ig gondolkodom), csak az állapot számít.
Ha esetleg tudtok tanácsot adni, mire figyeljek vásárláskor, vagy ha tudtok eladó autót, amit bátran tudnátok ajánlani, azért nagyon hálás lennék!

Előre is köszönöm!


"csak az állapot számít" mondod, de akkor ne is reménykedj 1 milla körül, max ha kint veszed, de az sem biztos. ráadásul kikötés max 1 milla környékén.
eskü nem akarlak megbántani, nem csak neked szól, de vicces, amikor emberek gombért akarnak tökéletes állapotú autót venni. 1 milláért ne vegyél E46-ot, mert a márkát is meg fogod utálni.
tudod 1 milláért milyen off autókat árulnak? ami a nyomába nem ér még egy 1.6-os BMW-nek sem (ha motort nem vesszük számításba). akkor gondolhatod az 1 millás BMW milyen lehet.
igazából arra kérnélek ennyiért ne vegyél.
ha meg veszel, akkor legalább aktív tagja leszel a fórumnak, mert biztos sok gond miatt fogsz minket felkereseni

YELLOW Elküldve: 2013-03-06 17:19 alufelni

csatis1: pár adatot mondj el a felniről, legalább látják, hogy fér el, ha valaki hasonlóban gondolkozik. felni szélesség, átmérő, ET szám? milyen gumee van rajta?
köszi!

YELLOW Elküldve: 2013-03-06 11:36 alufelni

HGabor írta:
YELLOW írta:
HGabor írta: Érdekes ez a felni komfort kérdés.

Amikor megyek haza melóból és féloldalasan áll az enyhe patkán az autó 8-10 órát, akkor szar vezetni, mintha beállna egy kicsit a gátló vagy a futómű.

Mikor megyek bárhova otthonról, ahol vízszintes talaján áll, akkor nincs komolyabb bajom a nagy felnikkel. Igaz, hogy a kormány nehezebb, de ezt meg lehet szokni, sőt meg is szoktam. A rossz úton kicsit elhúz balra, mintha nem lenne tartása. Ez lehet, hogy a szilent és a stabrúd miatt.

Nah majd kiderül. Ma vittem az autót szerelőhöz, holnapra be lesz dobálva minden eddig megvett alkatrész ami a képtáramba van. Ha kész, akkor viszem futóműveshez és adok neki időt.

NAgyon-nagyon kíváncsi vagyok a powerflex szilentekre, vegyesek a vélemények. Valaki azt mondja, hogy nem nagyon lehet érezni a hatást, kicsivel keményebb. Valaki meg azt, hogy brutál mód lehet érezni és a komfortnak hellót kell inteni.


nekem a téli 195/65 R15 vicces méret. ballonos eset. viszont nem sokkal komfortosabb, mint a nyári szett. anniy előnye van, hogy az oldalra lejtős út nem viszi, meg a nyomvájó se akarja szétkapni a kezemből a kormányt.


225/45R17 téli alufelni szettel nekem sem volt problémám. Teljesen jó volt még itt Bp-n is.
Ezt említettem pár napja, hogy 15-ös téli és 17-es téli között semmit nem vettem észre. 17-ről 18-ra annál inkább.


na hát nekem 15 és 17 között érezni. nekem a 17-esen 225/45 és 245/40 van. 18-asnál meg mégkisebb a gumi magasságga ott már jobban észrevehető. nekem pont elég a 17-es, szerintem ez egy vízválasztó. ha lejárom a gumit, lehet én is váltok 18-ra, de addig nem valószínű.

YELLOW Elküldve: 2013-03-06 11:15 alufelni

HGabor írta: Érdekes ez a felni komfort kérdés.

Amikor megyek haza melóból és féloldalasan áll az enyhe patkán az autó 8-10 órát, akkor szar vezetni, mintha beállna egy kicsit a gátló vagy a futómű.

Mikor megyek bárhova otthonról, ahol vízszintes talaján áll, akkor nincs komolyabb bajom a nagy felnikkel. Igaz, hogy a kormány nehezebb, de ezt meg lehet szokni, sőt meg is szoktam. A rossz úton kicsit elhúz balra, mintha nem lenne tartása. Ez lehet, hogy a szilent és a stabrúd miatt.

Nah majd kiderül. Ma vittem az autót szerelőhöz, holnapra be lesz dobálva minden eddig megvett alkatrész ami a képtáramba van. Ha kész, akkor viszem futóműveshez és adok neki időt.

NAgyon-nagyon kíváncsi vagyok a powerflex szilentekre, vegyesek a vélemények. Valaki azt mondja, hogy nem nagyon lehet érezni a hatást, kicsivel keményebb. Valaki meg azt, hogy brutál mód lehet érezni és a komfortnak hellót kell inteni.


nekem a téli 195/65 R15 vicces méret. ballonos eset. viszont nem sokkal komfortosabb, mint a nyári szett. anniy előnye van, hogy az oldalra lejtős út nem viszi, meg a nyomvájó se akarja szétkapni a kezemből a kormányt.

YELLOW Elküldve: 2013-03-06 09:42 Karcok

"nincs haragosom" - lehet, de irigyed még lehet. egyik legrosszabb emberi tulajdonság az irigység, amit lehet a szemedbe nem mutat, aztán szépen összebaxa az autót. még mindig jobb 10 igaz ellenség, mint egy hamis "barát".

fólia: nem rossz ötlet, de aki kárt akar okozni, az megtalálja a módját, vagy beveri az oldalát, tetőt, lámpát, leveri a tükröt, stb. nem kell fokoznom.

amúgy pl nálunk nagyon elszaporodtak a csövesek, akiknek mindenféle szar lóg ki a bringáról, ittasak, csalingáznak és látom úgy mennek el az autók mellett, hogy na.
parkolókban lédimadam übercsattos rityiküljével húzza végig az autót.
valóban nem kell haragos, irigy, elég ezek.

YELLOW Elküldve: 2013-03-05 20:12 kettõstömegü lendkerék

Csinosfiu69 írta: Honnan lehet tudni hogy kéttömegű lendkerekem van, vagy sima? Realoem.com-ot már néztem, ott csak annyi van, hogy FLYWHEEL / TWIN MASS FLYWHEEL. Na most akkor melyik? Érzésre attól félek kéttömegű, mert kevés gázzal indulva nagyon lágyan hintázik, de annyira nem értek hozzá.


hát most a per jel mire vonatkozik, hogy sima vagy kettős az érdekes, de a twin a kettőre utal.

YELLOW Elküldve: 2013-03-05 12:46 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pintyi86 írta: Sziasztok nos lehúztam a légtómegmérőt most úgy hagytam több órára és javult nem mozog a az alapjárat elégé jól húz a kocsi csak sokat fogyaszt el lehet most pörgetni 6000ig YELLOW-nak lehet igaza van akkor most ez a baja ha ettől kisimult az alapjárat ?
ha vissza dugom légtömegmérő csatlakozást és kiolvasom az én hibaokod kialvósommal valami s/g levegő mérésnél alapjáraton össze viasza ugrál a számítógép mutató 4.7-4.9-5.2 padlógáznál csak 30 s/g ig megy el.
de nem írja a hibakód pontosan hogy légtömeg mérő de a p0170 hibakod több forumban ami nem bmw-és a részletes odb2 kod hibájának okainál is a maf-ot írja.


értelem szerűen többet fog fogyasztani, hisz minden fordulaton középértékkel számol, annyira jól még nem is fog menni minden esetben, hisz középértékkel számol. ha megszűnt a hiba, és kisimult a fordulat, akkor ez lesz a ludas.
még esetleg ha tovább boncolgatnám a dolgot, akár lehetne üzemanyag is, hosz mondjuk jól mér a légtömegmérő, de az injektor nem tud hozzá adni annyi anyagot, amit a computer szerint kéne. de ez már csak ilyen belemászás.
javaslom, ha tudsz szerezz egyet kölcsönbe próbaképp, vagy ezt ami benen van tisztítsd meg, pl a boltban vehető féktisztító spray-vel nem kell kefélni meg ilyenek. előtte esetleg kúton fújasd ki levegővel, aztán a spray. száradjon ki, mehet vissza. ha ez nem segít, akkor új tömegmérő.

YELLOW Elküldve: 2013-03-05 12:40 Féktárcsa és fékbetét

HGabor írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Én előre szereztem ilyet E36-ba, 25.000 volt betétekkel együtt Asszem ugyan ez a méret, sőt ugyan ez a tárcsa és betét jó E36-ba is, ergo ugyan azt vettük. Tökéletesen meg voltam vele elégedve.

Most a 28-asnál zsebbenyúlósabb lenne a történet a nagyobb fékek miatt.


az E36 20i-nek ugyanakkora, mint nekem. viszont ha kisebb 16i-d volt, akkor ott pl elől láttam olyat, amin nem hűtött tárcsa van. az nyílván olcsóbb...

YELLOW Elküldve: 2013-03-05 08:23 Féktárcsa és fékbetét

nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Nézd évente kb 5000-7000 Km -t mész az autóval, tehát nincs akkor gyakorlati tapasztalatod, A mart tárcsákkal meg csak az nagy gond hogy lényegesen hamarabb kopik a betét.

Nézd Budapesten 3 elismert BMW szerelővel "szervizzel" is beszéltem, hogy érdemes e a gyáritól eltérő márkájú tárcsát használni, mindenki azt mondta hogy érdemes inkább gyárit venni. a fékbetétnél meg a TEXTART ajánlották.

Én csak azon emberek szervizek, tapasztalatát írom le akik napi szinten benne vannak a témában. Csalódnom még nem kellett évi 40-60 Km futásteljesítmény mellett.


nekem is megvan még a gyári, sosem mondtam, hogy rossz. nekem amúgy Jurid van. direkt nem dobtam el, mert egy kis szabályzás kell és mehetne vissza. én alapvetően a féket sem nagyon hazsnálom, mert motorfékkel lassulok, csak azé kell a fék, ha valóban kell. én ezért is vállaltam be ezt a szettet, mert nem megyek sokat vele. amúgy keményebb betétet választottam direkt, mert harmad annyiba került mint az ATE sport betétje, és azért nem kopik úgy.
valóban nekem sok tapasztalatom nincs semmivel kapcsolatban sem, viszont sokat hallok ismerősöktől, akiknek BMW van, vagy épp más típus, hallom, látom mivel szenvednek, mi nem jó nekik. mint írtam a sajátom direkt raktam be, egy korábbi hsz-re.

YELLOW Elküldve: 2013-03-05 08:07 Féktárcsa és fékbetét

nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.

YELLOW Elküldve: 2013-03-05 07:31 Féktárcsa és fékbetét

szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?

YELLOW Elküldve: 2013-03-05 07:27 Autóvásárlás

tomy1228 írta:
jons írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ll-6666231

Érdekelne hogy mi a véleményetek erről a 320ci-ről,mennyi lehet nagyjából a fogyasztása,illetve esetleg milyen tapasztalataitok vannak ezzel a motorral kapcsolatban!
Válaszokat előre is köszönöm!


klubtársi tisztelettel, hagyd ott ezt az autót.



Mi az ami nem tetszik benne?Tény h elég olcsó.....de gondolom azért mert hátul van rajta mit csinálni?!


szerintem azért mondja, mert nekem úgy rémlik elég rég hirdetik már... mintha vagy két éve is láttam volna már. ha nem ment el, meg van az oka. ha csak éppen javítani kellene rajta egy kasztnis simán bevállalná, mert saját költségen megjavít aztán elad. itt más is lehet.

YELLOW Elküldve: 2013-03-04 20:31 Féktárcsa és fékbetét

tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


olyan 1-1,5mm betétnél jelez be, ahogy emlékszek a kopásjelző pöckének a nagyságára.