Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-10-01 17:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

peti9577 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: sziasztok! olyan segítséget szeretnék kérni hogy következő hiba jött ki: (Camshaft sensor 1, intake)
(N46b18a motor)és hogy a képen a 3 mas vagy a 4 es jeladót kell kicserélni?

https://kepkuldes.com/image/eK4gZZ

Válaszotok előre is köszönöm!


hát mivel intake, tehát a szívó oldalit, az pedig a 4-es a képen. már amennyiben a szenzor rossz, és nem esetleg ugrott egyet a szívó oldali vezérlés.


Köszi a választ! Remélhetőleg nem a vezérlés ugrott el kB 10000km ezelőtt lett cserélve!(szakszervizbe)


nem akarlak elszomorítani, de a szakszerviz itt nem garancia semmire. főleg nem mindegy mit is cseréltek valójában... egy normális helyen nem csak kiszámlázzák, hanem ki is cserélik az egész feszítést, megvezetést, lánckereket, láncot, feszítőpatront.
persze nem rémisztgetni akarlak, csak mondom.

YELLOW Elküldve: 2019-10-01 14:56 Ülésfoglaltság érzékelő

nega15 írta: Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne: Az anyós ülésbe, ha valaki be ül, nem mindig jelzi az ülés foglaltság érzékelő, hogy ülnek ott és kössék be magukat. Ha olyan napja van egyből világít az öv lámpa, de nem mindig. Az ülésfoglaltság érzékelő javítható vagy csere?
E91 kombi
Köszi!


javítható, de bontani kell az ülést, illetve attól függ mi baja van. szerintem egyszerűbb kiprogramozni a figyelést belőle, és akkor inkább nyíljon mindig, mint false jelet küldve, azt mondja nem ül ott senki, oszt nem nyit légzsákot.

YELLOW Elküldve: 2019-10-01 07:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

peti9577 írta: sziasztok! olyan segítséget szeretnék kérni hogy következő hiba jött ki: (Camshaft sensor 1, intake)
(N46b18a motor)és hogy a képen a 3 mas vagy a 4 es jeladót kell kicserélni?

https://kepkuldes.com/image/eK4gZZ

Válaszotok előre is köszönöm!


hát mivel intake, tehát a szívó oldalit, az pedig a 4-es a képen. már amennyiben a szenzor rossz, és nem esetleg ugrott egyet a szívó oldali vezérlés.

YELLOW Elküldve: 2019-09-29 22:22 Rohadás

David19952013 írta: Sziasztok! Ma azt tapasztaltam az autó takarítása közben, hogy az anyósülés mögötti szőnyeg alatt vizes a padlókárpit meg a szőnyeg is átázott. Egyébként többi helyen mindenhol száraz. Az autó alá nézve ezeket láttam: http://www.kepfeltoltes.eu/vie...572383.jpg és a másik oldal: http://www.kepfeltoltes.eu/vie...866139.jpg

Szerintetek mit tehetnék ez ügyben, mi a megoldás? Előre is köszönöm!

Ha esetleg rossz helyre írtam előre is elnézést kezdő vagyok.


a szőnyeg nem innen ázik szerintem. hanem az ajtókárpit párazáró szivacsa engedte el a ragasztást. az oldalüvegen lefolyó víz az ajtóba folyik és a párazáró ha nem ragad oda, akkor ott befolyik. A fém rész és a műanyag kárpit találkozásánál.
most pontosan nem vágom ezt a lyukat hol van, de kezelésért kiált. kicsit távolabbi kép is jó lenne, hogy be tudjuk azonosítani. egy tippem az emelőbak helye volna, de akkor az kiszakadt onnan, egy gumi tömb van ott.

YELLOW Elküldve: 2019-09-28 07:47 Olajszint érzékelő szenzor

imreandris írta: Sziasztok!

Afelől érdeklődöm, hogy az olajszint érzékelő szenzor olajszintet milyen elven mér? Az autómban ugyanis ha kisebb fordulaton haladok, néha maxon mutatja az olajszintet, néha egy egységgel kevesebbet, majd megint maxot. Lehet a szenzor hibája ez, vagy ez a működéséből adódhat?


ha alacsonyabb fordulaton mész, akkor a szivattyú lassabban nyomja az olajat, ha gyorsabban, akkor gyorsabban, tehát a karter aljából is több olajat szív el. a szintérzékelő pedig ott van.
szóval ez normálisnak tekinthető. hiszen ha belegondolsz, álló motornál az olaj 98%-a a karter alján van, legyen mondjuk 5 liter. amikor beindítod a motort, a szivattyú elkezdi felszívni és a blokkot elárasztja alul felül nyomja az olajat. Tehát az 5 literből, kb 3 liter marad lent. most ezek csak durva számok a szemléltetés miatt. persze a szenzor úgy van állítva, hogy üzem közben lévő szintre van kalibrálva, kb. amíg nem jelez minimumot nincs gond. hogy a szintjelzője csökken 1 egységet az nem gond.

YELLOW Elküldve: 2019-09-27 15:57 hangos a motor

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Nekem meg pont fordítva sajnos,te szerencsés vagy mert egy nap egyszer van ilyen hangja,nekem hidegen nem, csak meleg motornál (Úgy mondanám hogy kb 60 fok-tól felfelé) https://www.youtube.com/watch?v=QUUOwDSM4DI mintha a váltóból jönne de remélem nem kettőstömegű,jól tudom hogy enyémben is van? Pedig 1.6 Benzines minek bele


na itt a másik inkább nem hallgatózzatok. semmi baja nincs.
hogy van-e benne kettőstömegű az jó kérdés.
kettőstömegűd van. de én inkább max nyelescsapágy hangot hallok vagy kinyomóperselyt.
amúgy semmi para, az enyémnek melegen sokkal rosszabb hangja van d epont olyan, mint 60ezer km-rel ezelőtt, amikor is 62ezer volt benne.

Igazad lehet. (Enyémbe már 236250 Km-van pedig 3-éve amikor meg vettem 195500 volt benne.Sokat tettem bele így is?)Viszont nyelescsapágy el halkulna ha kinyomom a kuplungot,ha kinyomó persely akkor meg csak akkor zakatolna ha kinyomom de se ki nyomva sem nem kinyomott kuplungnál sem változik viszont ezt is észre vettem hogy ha kissé emelem a fordulatot el csitul és hidegen meg halk mint egy Swift.


az enyém is hidegen halk és selymes. majd mikor átvált valvetronic üzemmódra, akkor zakatol, de mint írtam már sokszor, vadi új V10 V8 valvetronic is ilyen.
esetleg ha kopogásos lenne az égés, meglazult kopogásérzékelő miatt, de nem olyan a hangja. ez ilyen. mármint a tiéd is.

YELLOW Elküldve: 2019-09-27 13:06 hangos a motor

John írta:
Nekem meg pont fordítva sajnos,te szerencsés vagy mert egy nap egyszer van ilyen hangja,nekem hidegen nem, csak meleg motornál (Úgy mondanám hogy kb 60 fok-tól felfelé) https://www.youtube.com/watch?v=QUUOwDSM4DI mintha a váltóból jönne de remélem nem kettőstömegű,jól tudom hogy enyémben is van? Pedig 1.6 Benzines minek bele


na itt a másik inkább nem hallgatózzatok. semmi baja nincs.
hogy van-e benne kettőstömegű az jó kérdés.
kettőstömegűd van. de én inkább max nyelescsapágy hangot hallok vagy kinyomóperselyt.
amúgy semmi para, az enyémnek melegen sokkal rosszabb hangja van d epont olyan, mint 60ezer km-rel ezelőtt, amikor is 62ezer volt benne.

YELLOW Elküldve: 2019-09-26 10:34 hangos a motor

joyt3ch írta: https://www.youtube.com/watch?...amp;t=109s

Ez is hasonló hidegen!

Talán kezdődő injektor porbléma...de pöccre indul, nem füstöl és a korrekciók is jók.

Bocs, ha fárasztó voltam
Egy aggódó BMW tulaj.


én szerintem nincs baja. nekem benzines van, de ha olyan garázsban hallgatom a motort, ahonnan verődnek a hangok, kegyetlen rossz kalapáló hangja van.
ez a második videón ami hiba, hogy a végén nyekken a szíj. tehát szíjtárcsa és szíj csere. amúgy szerintem normálisan jár.
elmondom neked volt szerencsém nyáron egy F10 30d-hez, hidegen pont ilyen hangja volt annak is, 136ezer km volt benne. pedig eskü azt hittem az F10-ben már halkabb lesz. igen halkabb, bent az utastérben semmit nem hallani.
ha minden jó, akkor nincs porlasztó baja. ez ilyen fogadd el. BMW, avgy más drágább autó tulajoknál rendszeres a túlaggódás. hogy egy nem régi TC-s tanácsot idézzek, vagyis elírom miről szólt, hogy nem kell annyit fülelni minden neszre. aggódni akkor kell, ha van tapasztalat arról, hogy korábban más volt, és most megváltozott valami. eleve hidegebb idők vannak, változik a motor is a vezérlés, stb. mondom én nem hallok rendellenes hangot a videókon. de egy videó sem adja vissza úgy, mert frekvenciákat vág le a mikrofon és a hangszóró is, saját füllel hallgatva lehet csak véleményt mondani. Mert videó alapján láttam már, akik hajtókarcsapágyat is mondtak valamire, aztán semmi baja nem volt. ezt nem itt fogjuk megfejteni. mondom szerintem jó, ha ilyen a hangja, mint a videókon.

YELLOW Elküldve: 2019-09-25 08:10 hangos a motor

joyt3ch írta: Sziasztok!

Adott egy E60 530D, hidegen elég hangos, olyan lentről jövő mintha fémes kopogás hallatszódna, de nem hidrotőke szerű és alulról verődik vissza a legjobban, melegen teljesen halk mintha benzines lenne!

Olajat nem eszi, a kompresszió értékek az összes hengerben 26bar.

A legjobban ehhez tudnám hasonlítani:

https://www.youtube.com/watch?v=cJrh0nbMyhY

A segítségeteket nagyon megköszönném!


szerintem túlaggódod.
hidegen a dízel kopog. de lehet a porlasztó miatt van valamelyik hengerben.
szerintem a videón az a kopogás normális.

YELLOW Elküldve: 2019-09-24 07:52 világításmodul programozása

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?


ez egy marha jó kérdés. de én a hazakísérőfényt mondtam. most így hirtelen nem tudom, hogy nyitásra felkapcsolható-e a ködlámpa... de lehet azt relézni kellene...


Az a barbar megoldas,youtubon lattam az Inasokat,hogy felprogramoztak..
Ha sok idod van akkor jatszhatnal vele


Egyebkent hova kene kotnom a relet/ket?
Sematika erdekel.A tobbit megoldom
12V-os idorelem van is itthon vagy ketto


egyértelmű, hogy a belsőtér világításra, mármint az húzza be. de ha valóban programozható, akkor felesleges relézni. de most nekem hirtelen ez nem rémlik. esetleg utána nézek.


Hat azt nagyon megkoszonnem


én ahogy nézem a videókat, konkrétan sehol nem írja, hogy programozható. egyik helyen írja, hogy két relé és néhány vezeték. ez az lesz amit mondtam.
máshol plusz modult ír. vagy azt írja, hogy az összes hazakísérő fényt aktiválja, és valami vezetékről ír, hogy a kulcs nyomásra tudja váltogatni, tehát valamit köt valahová. de konkrétan sehol nem ír semmit.
hazakísérő fény változtatható ez tény, ugye ha a kulcsot kiveszed, és magad felé húzod az index kart, mintha refiznél, akkor a beállított lámpa világítani fog, x másodpercig. de a welcome fény más, azt úgy belső világításra érdemes kötni, vagy a arra a vonalra, ami nyit/zár. ugye ez behúz egy relét, ami 12V-ot kapcsol az adott lámpára, jelen esetedben a ködlámpára. egy orosz oldalon is ezt írja. az újabb típusoknál már programozható, de E46-nál nem úgy tűnik.

YELLOW Elküldve: 2019-09-21 20:35 világításmodul programozása

Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?


ez egy marha jó kérdés. de én a hazakísérőfényt mondtam. most így hirtelen nem tudom, hogy nyitásra felkapcsolható-e a ködlámpa... de lehet azt relézni kellene...


Az a barbar megoldas,youtubon lattam az Inasokat,hogy felprogramoztak..
Ha sok idod van akkor jatszhatnal vele


Egyebkent hova kene kotnom a relet/ket?
Sematika erdekel.A tobbit megoldom
12V-os idorelem van is itthon vagy ketto


egyértelmű, hogy a belsőtér világításra, mármint az húzza be. de ha valóban programozható, akkor felesleges relézni. de most nekem hirtelen ez nem rémlik. esetleg utána nézek.

YELLOW Elküldve: 2019-09-21 09:54 Társalgó

ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Valaki tudja hogy lehet megnézni az autók eredeti eladási árát,újonnan mennyiért lett eladva??


szerintem azt nem lehet... csak ha a vevőnek megmaradtak a számlái. régi listaárakat lehet találni. de ugye ki mennyi extrával rendelte. olyasmi rémlik, hogy pl a 316i alapára 5.990.000.- vagy 6.990.000.- volt. de szerintem az első, full fapad klíma nélkül meg minden. a 20d-k olyan 7-8 körül indulhattak. ezt olyan tudná megmondani, aki dolgozott akkor kereskedésben. de hogy konkrétan a te autód ára mennyi volt, csak az eredeti számlából derülne ki, vagy ha hitelre vették, akkor az adott banktól.


13as évjáratu F01.az évenkénti alap és extraárakat hol találni?


szerintem max BMW szalonban fognak tudni segíteni neked...

YELLOW Elküldve: 2019-09-21 09:41 világításmodul programozása

Krapulax6 írta:
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?


ez egy marha jó kérdés. de én a hazakísérőfényt mondtam. most így hirtelen nem tudom, hogy nyitásra felkapcsolható-e a ködlámpa... de lehet azt relézni kellene...

YELLOW Elküldve: 2019-09-21 09:34 Társalgó

ember84 írta: Valaki tudja hogy lehet megnézni az autók eredeti eladási árát,újonnan mennyiért lett eladva??


szerintem azt nem lehet... csak ha a vevőnek megmaradtak a számlái. régi listaárakat lehet találni. de ugye ki mennyi extrával rendelte. olyasmi rémlik, hogy pl a 316i alapára 5.990.000.- vagy 6.990.000.- volt. de szerintem az első, full fapad klíma nélkül meg minden. a 20d-k olyan 7-8 körül indulhattak. ezt olyan tudná megmondani, aki dolgozott akkor kereskedésben. de hogy konkrétan a te autód ára mennyi volt, csak az eredeti számlából derülne ki, vagy ha hitelre vették, akkor az adott banktól.

YELLOW Elküldve: 2019-09-20 21:06 E46 első lökhárító 1998-2001

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Próbáltam a lökhárító topicba írni de nem működik az az oldal...)Olyan kérdésem lenne hogy a hátsó lökhárítónak az egyik torx csavarja el van nyalva és le lehet úgy szedni a lökhárítót hogy maga a burkolat le jöjjön hogy utána ki tudjam operálni a torx csavart?


elvileg lejön ugyanúgy mint az első,, de lehet sérül műanyag patent.
10-es krova is elfordul rajta? vagy pont attól nyalódott el? amúgy az nem torx, hanem E vagy mi a rosseb a neve.

45-ös Torx-al csavartam volna ki csak f...sz voltam mert rövid fejő kellett volna de hosszúval nyúltam be és ferédn csavartam.10-es krovával nem próbáltam.Műanyag patent az az összenyomós kicsik mint ami a küszöbtakarót fogja lent azok fogják csak? Azokat szedjem ki és le tudom varázsolni?


na várjál. én azt hittem olyan csavar fogja mint elől. de elől nem Torx van, hanem annak az ellenkezője, azaz E szabványú. de bevallom hátul még nem néztem sosem kellett leszednem. erre nem jó a 10-es krova.
le kell venni a műanyag csíkot a lökösből, és mögötte lesznek a patentek, amik a fém merevítőbe pattannak bele. illetve oldalt van egy hosszabb sín szerű, amibe belepattan még.