Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-01-27 09:22 LED-es hátsólámpa

10ezerért hirdetnek pár LED ki van, és még új. már nem jó. szét is van szedve és eléggé nem bizalomgerjesztő megoldások vannak benne. full gagyi hatás.

YELLOW Elküldve: 2013-01-26 19:50 sárvédõ

halipapa írta: Meg néztem...az elemet soha nem bontották meg, a csavar fejéről a festék most pattant le ahogy meglazítottam-visszahúztam, kb 3mm-t engedett kifele az elem amikor kilazítottam, valamivel jobb lett. Én arra gondolok hogy ezt gyárilag rakták így, lehetséges? A motorháztető alatt is a hozzá közel eső első csavart meglazítottam hát úgy megvolt húzva egy bazinagyot pattant és erről a festék lepattant úgyhogy ezt gyárilag rakták így szerintem....


gyárilag ilyen nem engednek ki. még fényezés előtt rést mérnek, és az elemek elállását egymástól. ezt pár videón látni is, ahol a gyártást mutatják be.
lehet a festék lepattant, de lehet már nem a gyári festés, hanem amivel újra fújták esetleg.

YELLOW Elküldve: 2013-01-26 13:00 ELLOPTÁK!!!

tomy320ci írta: Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy vajon lopják még az e46-osokat? Ez egy szép fekete coupe. 14 -éves, nem tudom megéri e a tolvajoknak. Remélem nem. Csak mert sztem nem sok védelem van benne. A műszerfalnál villog valami pirosan, az mi lehet? Gondolom inditásgátló van mindben, bár kétlem hogy az bármit is érne..


szerintem általánosítani nem lehet, de még csak emgmondani sem megközelítőleg. egy autót általában azért lopnak el, mert alkatrésznek kell. mivel angliából és egyéb helyekről már nagyon olcsón lehet behozni alkatrésznek autókat, sőt sokan is foglalkoznak vele elég jó áron, így nem nagyon éri már meg autót ezért lopni. most max azért lopnak, ha valakinek nagyon kell az adott autó, vagy kibaszásból a másikkal. akár csak annyira, hogy az ideg kikészítse. lehet pár nap múlva sértetlenül meglesz az autó. a piti tolvajoknak meg mindegy. amit mozdítani tudnak azt viszik, márkától független.

szerintem egy jó védekezési megoldás, a minnél egyedibb autó. ami feltűnő. vagy annyira csúnya, hogy a tolvaj is megijed tőle. amit nehéz elrejteni, amit bárki könnyen kiszúrhat.

arról nem is beszélve, hogy vannak tolvajok, akiknek ez az extrém sportjuk. minnél több védelem van benne, annál nagyobb a kihívás számukra, több adrenalin.

jó megoldás az UV festékes jelölés. sok tolvaj UV lámpával jár és ami jelölt azt hagyják is inkább. a profibb GPS jeladós megoldást zavarni nem lehet.

3:15-től, ez autós verzióban is lesz

YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2013-01-25 10:30 LED-es hátsólámpa

Fortysix írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: KÖzvélemény kutatás

befektetek egy LED hátsó lámpába és szerintetek a füstös vagy sima kristály áll jobban egy ezüst színű kocsinak?? én kicist talán a füstös index felé hajlanék :S szerintetek?

elméletileg ezek örök életű lámpák kellene hogy legyenek,nem pedig 1év után a garancia lejártával bekrepálni...nem?

köszi a segítséget

esetleg akinek volt már vagy tud ezekről valamit hogy mennyire megbízhatok és starpásak az írjon.köszi


nekem még csak nem is tetszik. totál nem e46-hoz való a LED.


Érdekes, hogy ezt mondod, elég sok E46 jött ki ledes hátsó lámpával gyárilag



ha gyári LED-est szerez, ami szerintem ha jól rémlik csak Coupe, és cabrio-ban volt. ettől függetlenül, akkor sem tetszik a LED-es lámpa egy E46-ban. ez az én véleményem csupán.

YELLOW Elküldve: 2013-01-25 08:08 LED-es hátsólámpa

ateszka86 írta: KÖzvélemény kutatás

befektetek egy LED hátsó lámpába és szerintetek a füstös vagy sima kristály áll jobban egy ezüst színű kocsinak?? én kicist talán a füstös index felé hajlanék :S szerintetek?

elméletileg ezek örök életű lámpák kellene hogy legyenek,nem pedig 1év után a garancia lejártával bekrepálni...nem?

köszi a segítséget

esetleg akinek volt már vagy tud ezekről valamit hogy mennyire megbízhatok és starpásak az írjon.köszi


ezeket a LED-es lámpáknál minden óra ajándék. én olyan helyen dolgozom, ahol gyártanak prémium autókba (ferrari pl) is LED-s dolgokat. az össze sem hasonlítható ezekkel a kínai lámpákkal. én sosem vennék ilyet. macerás javítani is, és általában mindegyik beszarik. nekem még csak nem is tetszik. totál nem e46-hoz való a LED. a LEd-es rendszám világítástól is agybajt kapok... sajnos embereknek ez a tuning, mert relatíve olcsón beszerezhetó, de egy szaros alufelni szettre nem futja. most nem BMW-ről beszélek, de ott vannak ilyenek. kis szar gagyituninggal hoz szégyent. egy fasza felni, ültetés, gyári lökös szett, vagy gyári m-pack, esetleg kis füstöt kap a lámpa, egy szép dob és kész. egy BMW-re nem kell több. inkább a kötelező szervizekre kell költeni a fennmaradó összeget, nem ilyenekre.
persze te dolgod mit veszel, de sok jóra ne számíts.

YELLOW Elküldve: 2013-01-24 21:57 e36 vásárlás

zoliika írta:
hil írta:
zoliika írta:

Eredetvizsgát,hogy lehet "simlisbe" csinálni???


Szia!
Te nem Magyarországon élsz???





Félig,igen!Műszakit és sok mindent lehet "simlisbe" csinálni,de hivatalos eredetvizsgát NEM!


de lehet. ezen nem fogok vitázni. az eredetvizsgának anyni értelme van, hogy plussz pénz lehúzás. sokszor azt sem tudják mi van, megnézik motor, alvázszámot, a többit oda kamuzzák. ha meg ott sem vagy, akkor abba bele se menjünk. mint írtam személyes tapasztalataim is vannak, illetve ismerősöktől.

YELLOW Elküldve: 2013-01-24 20:22 e36 vásárlás

zoliika írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:

Én egy Németországból frissen behozottat vettem. Nem mindegy szerintem hogy egy kocsi 10-15 évet a Magyar sz..r utakon húz le vagy a Német tükörsima autópályákon, illetve eleve több pénzük van arra hogy, szervizbe "szakértő kezekbe" hordják az autóikat. Meg vannak olyan emberkék akik eleve úgy hirdetik hogy, mindjárt a te nevedre regisztrálja Magyarországon és akkor meg úszod az átíratást ami 70-80 ezer forint! Olyan árba megcsinálják ezt neked amennyiért egy Magyar papírost veszel amit még át kell íratnod is! Az átíratás az említett 70-80 ezer forinton kívül még macera is. Okmányirodától függően lehet 2hét is illetve vinni kell eredetvizsgára meg szaladgálhatsz jobbra barra. Nekem 2 nap alatt regisztrálva, forgalmi vizsgáztatva, nevemre írva volt és nekem a kis ujjamat se kellet mozdítanom


azért ez a névre iratva dolog nem mindig jó... pl azért ezzel vásárlót akarnak fogni, simlisben csinálják meg az eredetvizsgát, műszakit, stb. aztán egyszer majd Te koppansz vele. én inkább kínlódok magam, de az lesz a tutti nem lesz kummantás.


Eredetvizsgát,hogy lehet "simlisbe" csinálni???


semmi bonyolult nincs benne.... eleve az is gyanús, amikor ahsználtautó vásárlásnál, az eladó nagyon ajánlgatja, hogy majd ő megcsináltatja. láttam már ilyet. sajnos.

YELLOW Elküldve: 2013-01-24 20:01 Valaki segítsen

zsolte36 írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zsolte36 írta: Sziasztok!
a segítségeteket szeretném kérni most vettem egy e36 320i 94-es évjáratú bömbölőt és néha olyan dolgot csinál hogy leakarom állitani,és mindent levesz meg megszakit áramot csak éppen a motor nem áll le,és ezt néha csinállja. Mi lehet ennek az oka?


én azt mondanám a gyújtáskapcsolón belül van valami... vagy esetleg egy valami relé össze van koxolódva és nem szakít meg rögtön. mostanában vetted az autót?


Nekem anno az e-34 525i csinált ilyet,komplett gyújtás kapcsoló volt rá a megoldás..........sőt a végén még olyat is csinált,hogy levettem a gyújtást és a műszerfalvilágítás és az összes kontrol lámpa égett!


Köszi az ötleteket,körülnézem a reléit h melyiknek lehet köze ehhez,vagy ha az nem akkor gyujtáskapcsoló Amúgymost vettem 2hete az autót YELLOW!


akár privátban írd már el ilyen színű és esetleg a rendszám elejét. ha I betűvel kezdődik, akkor lehet tudok róla beszélni. emiatt kérdeztem.

YELLOW Elküldve: 2013-01-24 19:57 e36 vásárlás

kory05 írta:

Én egy Németországból frissen behozottat vettem. Nem mindegy szerintem hogy egy kocsi 10-15 évet a Magyar sz..r utakon húz le vagy a Német tükörsima autópályákon, illetve eleve több pénzük van arra hogy, szervizbe "szakértő kezekbe" hordják az autóikat. Meg vannak olyan emberkék akik eleve úgy hirdetik hogy, mindjárt a te nevedre regisztrálja Magyarországon és akkor meg úszod az átíratást ami 70-80 ezer forint! Olyan árba megcsinálják ezt neked amennyiért egy Magyar papírost veszel amit még át kell íratnod is! Az átíratás az említett 70-80 ezer forinton kívül még macera is. Okmányirodától függően lehet 2hét is illetve vinni kell eredetvizsgára meg szaladgálhatsz jobbra barra. Nekem 2 nap alatt regisztrálva, forgalmi vizsgáztatva, nevemre írva volt és nekem a kis ujjamat se kellet mozdítanom


azért ez a névre iratva dolog nem mindig jó... pl azért ezzel vásárlót akarnak fogni, simlisben csinálják meg az eredetvizsgát, műszakit, stb. aztán egyszer majd Te koppansz vele. én inkább kínlódok magam, de az lesz a tutti nem lesz kummantás.

YELLOW Elküldve: 2013-01-24 19:53 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Nova4 írta: ... lehet csak én vagyok ilyen, de összes gyári - Működő! - kulcs nélkül tuti nem vennék autót


nem csak Te vagy ilyen....

YELLOW Elküldve: 2013-01-24 05:34 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

anubisz írta:
prone írta: Sziasztok!
1 hónapja vettem egy 2001es e46 320d touringet, amihez sajnos csak 1 kulcsot kaptam + a szervizkulcs...
Viszont ezzel az egy kulccsal is az a bajom, hogy valamiért (nem tudta megmondani a srác sem), de a kulcsból ki van véve az egész távirányító egység. Azt mondta h elvileg azért nem lehet belerakni a távirányitót a kulcsba, mert az immobiliser miatt nem fog elindulni...
Tud nekem ebben valaki segíteni esetleg szakembert ajánlani aki esetleg tud nekem összerakni egy kulcsot??
Csak mert bementem a Budapest Motorsba, hogy mennyi lenne egy rombusz kulcs igénylés és az 55ezret kicsit sokallom egyenlőre érte!!

Köszönöm előre is!


uh. Na ezt kurvára nem értem. Micsoda? Mi van kivéve a kulcsból? Szét se lehet szedni, csak szétvágni, max ha elem megy szarrá, és egy komplett panel van benne. abból mit veszel ki?
http://t3.gstatic.com/images?q...ikk42Y35Lw

láttad miről van szó? megnézted? miért nem dobtál fel egy képet róla, már minden mobilon van kamera. Ez így néz ki, ebből kiforrasztottak egy panelt?



szúval érted ha kiveszik a panelt, akkor a kulcsod az kuka, semmire nem jó, csak ajtónyitásra, kulccsal, de a kocsit se indítod el vele, az biztos. Mivel nem tudja azonosítani.
Esetleg szar, szarok benne a mikrokapcsolók, és azért nem vezérel. De ha nem írod le a hibát normálisan, mindenki csak tátogni fog.
Amit leírtál, abból azt lehet kivenni, van egy kibelezett kulcsod, ami nem működik, mert ki van belezve, de a kocsit mégis simán indítja


ha viszont indíjja az autót és ki van bélezve, akkor az EWS igencsak le van kötve, legalábbis ilyesmi rémlik, hogy akkor indítható. de ez meg gáz....

YELLOW Elküldve: 2013-01-24 05:30 Valaki segítsen

pakobo írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám: Vettünk egy 97-es 316-os coupe bmwt amikor elhoztuk tökéletesen járt a motorja, majd azt vettük észre hogy először gázadásnál szakaszosan húzott (eleinte csak minimálisan érezhető módon), majd később már az alapjárat is le-le esett, majd végül nem is jár csak fél percet és leáll, nem húz, és a fogyasztásmérő kiakad (teljesen eltűnik a mutató). Ha lehúzzuk a légtömegmérő csatlakozóját akkor megint szépen jár, ezért lecseréltük a légtömegmérőt egy másikra hátha az a baja, de a helyzet hasonló... A másik légtömegmérő is rossz lenne, vagy más lehet a hiba forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat!


mindenképp egy működő autóból valóó légtömegmérőt kellene kipróbálni, nem oylat ami a sufniban porosodott, mert lehet az sem jó. ha légtömegmérő nélkül nincs gond, akkor kb 98% hogy az a szar.

YELLOW Elküldve: 2013-01-24 05:24 Társalgó

anubisz írta: Miket találok már égő kiégés gátló 6000 péz az ára. Gondolom ahány lámpa, annyit kell venni belőle

http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=487


ennyiből nagyon sok idzót tudok venni....

szerk.: ez megint olyan dolog, hogy lehet van benne valami, mármint a dobozban, ami nem csinál semmit, aztán ha az ipsének kimegy az izzó ezzel, az fog az eszébejutni: "hmm, ha ez nincs hamarabb megtörténik" közben persze nem, csak hát ha az ember egyszer hisz valamiben, az megdönthetetlen... ezt jól ki is hazsnálják.

YELLOW Elküldve: 2013-01-23 22:29 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).


Hát ez mind így van, de a kocsi kint áll/állt a ház előtt a mínuszba nem pedig +20ba. Ami eleve szerintem levesz 1-2 tized voltot! Ezeket az adatokat meg én úgy értelmezem ahogy ide írtad hogy, terhelés nélkül menyi feszültség van benne. ami nekem 12.5v volt ami eszerint az adatok szerint a "normál állapot" kategóriába sorolható! Úgy hogy azért szerintem ez annyira nem elkeserítő.


legyen úgy. de az ilyen barkács multiméterektől pontosságot sem kell várni. az a jó, hacsak ki volt lazulva valami. nem akarom irogatni, de lehetne még ott mit mérni, meg hogyan. csak már fáradt vagyok, menek is degleni. jah ha nincs segítség, akkor a műszert az ablakba kell tenni, mikor indítózól
de ha azóta megy, akkor nincs gond.

YELLOW Elküldve: 2013-01-23 21:59 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).