Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-01-21 15:28 Társalgó

anubisz írta: Ezért kell Toyotát venni, az 2 keréken, hátsó nélkül is elmegy
http://www.vezess.hu/vezetunk/...zeg/41503/


minnyá gondoltam, hogy oroszok

YELLOW Elküldve: 2013-01-21 15:07 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Fortysix írta:
zoliika írta:
Zolee írta:
zoliika írta:
Fortysix írta: Sziasztok.

Ültetésen gondolkozok és felmerült bennem, hogy állítható magasságú futóművet vegyek. Így télre vissza lehetne emelni, nyáron meg mehetne az ültetés. Ezt néztem: http://www.rs-shop.hu/OUTLET-S...C5%B1.html
milyen ez az FK? Most itt minőségre tartósságra gondolok. Nem szeretnék gagyit venni, de egy 350ezres H&R-t kicsit túlzásnak éreznék. Valakinek van tapasztalata FK futóművekkel kapcsolatban? Vagy hagyjam a picsába és vegyek inkább rugót?


Anno,Én is állítható futóművet akartam venni,voltak érvek és ellenérvek,de Én az Eibach Pro Kitt(30/25mm) szettem vettem meg+Bilstein gátlókat!Főként autópályán használom az autóm,de Én imádom és most télen sem okoz semmilyen problémát(a téli kerékszettem 16")csak ajánlani tudom,ez német és garantált minőség.Alesi kollégának is ilyen rugószett-je van és Ő is nagyon szereti.Ezeken a rossz utakon sem ráz szét,itt M.o-onSok ember itt a fórumon megbánta az állítható futóművet.......és ráadásul megeszi az összes szilentet

Én is az Eibach Pro Kitt-re szavazok. Nálam M-es gátlókkal teszi a dolgát.
Az FK-t mindenképp felejtsd el...




Köszi a segítséget Az eredeti terv az Eibach volt nálam is, aztán jött ez. De akkor marad a fix. Coupénál ez 40/25, azzal meg ki is tudok egyezni. Gyári méretű gátlókkal mehet, vagy itt már érdemes rövidebbet használni? A mostaniak még tökéletesek, feleslegesen nem cserélném őket.


maradhat a sima gátló, bár tény jobb lenne egy sportosabb csillapításúval.

az FK meg kínai szar, ennyi a lényeg. de tök komolyan.
az állítható is olyan, hoyg egyszer beállítod, aztán úgy marad, mert vagy kilazítani nem fogod tudni, vagy kedved időd nem lesz rá állítgatni. főleg ha mindennapos hazsnálatban van az autó, akkor pláne.

szerintem is a fix a legjobb, olcsóbb is.

YELLOW Elküldve: 2013-01-21 11:49 Heeelp...!

Robinson írta:
Superpippo írta: Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem volna, hogy az ASC meg késöbb DSC az alapba volt az E46-ba.Ezen kivül még lehetett bele külön rendelni ESP-t? Vagy az ASC meg a DSC az ESP is csak más a neve? Nekem nem tiszta, hogy az ASC vagy DSC az csak kipörgésgátló vagy menetstbilizátor is mint, az ESP csak nem úgy hívják a Bmw-nél.
Előre is köszi!


És akkor a bullshit helyett rövid válasz:

Ugyanaz, csak más a neve. Illetve nyilván, mivel más márka, nyilván nem ugyanazt tudja.
Idézet egy külföldi fórumról:

"In my opinion the BMW system is more liberal in it's willingness to let you test out the limits of the car. The ESP system on a Benz just won't let you have any fun. DON'T EVEN TRY IT ON A LEXUS. It kicks in practically right away, even when turned. I read somewhere that the BMW system can tell the difference between "Oh Yeah!" and "Oh S^^T!!" I thought it was a pretty good analogy. IMO I think that the BMW system is better just because it lets you have more fun."

Itt találsz választ, hogy melyik márka hogy hívja:
http://en.wikipedia.org/wiki/E...duct_names


ha az én kommentemre írtad, hogy hülyeség... akkor
az ESP rövidítést nem hazsnálja a BMW,ezt írtam. és azért más autókban az ESP többet tud, mint az ASC. a DSC meg mégtöbbet. sok márkánal, lehet ugyanígy hívják, de fele annyit sem tud.
különben is csend, akinek ASC-ből DSC lett

YELLOW Elküldve: 2013-01-21 11:19 Heeelp...!

Superpippo írta: Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem volna, hogy az ASC meg késöbb DSC az alapba volt az E46-ba.Ezen kivül még lehetett bele külön rendelni ESP-t? Vagy az ASC meg a DSC az ESP is csak más a neve? Nekem nem tiszta, hogy az ASC vagy DSC az csak kipörgésgátló vagy menetstbilizátor is mint, az ESP csak nem úgy hívják a Bmw-nél.
Előre is köszi!


én leírom, ahogy tudom...
ESP-t nem használja a BMW.
ASC úgy tudom minden E46-ban már alaptartozék volt, ez csak kipörgésgátló
DSC-t lehetett kérni olyan 2000-2001-től extraként, de a facelift-es modellekben általában már alap volt, de ott is előfordult még ASC. általában a kinti autókat DSC-vel kérték, mert volt rá pénz. a DSC - dinamikus menetstabilitás kontroll. ez annyit tesz, hogy az autót folyamatosan figyeli, honnan milyen jel érkezik. kormáynszögelefordulásból gáz állásból. a kerekek jeleiből, és számos más tényezőből számol. a kerekeket egyenkét tudja fékezni, a gázt autómatikusan kezeli amikor forró a helyzet.

DSC (Dynamic Stability Control - dinamikus stabilitás-szabályozás )
A dinamikus stabilitás-szabályozás (DSC) gondoskodik arról, hogy a vezetés maximális élménye mellett minden ellenőrzés alatt maradjon, még akkor is, ha a vezető hibát követne el. Íme egy intelligens futómű-szabályozó rendszer számos biztonsági funkcióval. Szenzorok figyelik folyamatosan az autó állapotát, és ha a helyzet megkívánja, a DSC beavatkozik a motorvezérlésbe és lefékezi a megfelelő kereket vagy kerekeket, így megakadályozza az autó kitörését. Az autó rendíthetetlenül tartja a kívánt irányt. A DSC kanyarban is gondoskodik az autó stabilitásáról, hiszen a fékezést kerekenként külön-külön, elektronikusan szabályozza. Vészfékezés esetén a DSC azonnal maximális fékerővel fékez, így a fékút életmentő méterekkel rövidíthető le. Gyorsulás közben vagy tempós kanyarban a vonóerő-szabályozás (a DSC gombnyomásra aktiválható alrendszere) egy bizonyos határig megengedi a meghajtott kerekek kipörgését. Ez sportosabb vezetési stílust tesz lehetővé. Laza talajon – havon vagy kavicson – a vonóerőt a fékek működtetése optimalizálja.

a DSC-hez fontos kellék, hogy elektromos gázpedálnak kell lennie. a tiédben ez nincs, így DSC-re sem lehet váltani.

YELLOW Elküldve: 2013-01-21 10:06 Társalgó

Coyote írta:
anubisz írta: ezen sírok mindig )))))))))))


Én meg a balfasz állat magyar címfordításokon sírok mindig...

The Heartbreak Kid = Agyő nagy ő
In Bruges - Erőszakik
Freddy Got Fingered - Eszement Freddy
Notting Hill - Sztárom a párom
Meet the Parents - Apádra ütök

Egyszer agyonverném azt a nyomorultat aki ezeket kitalálja és azt is aki jóváhagyja.



azért ez nem pont így van... sok estben, amit mi lefordítunk angolt, az kint mondjuk amcsiban mást jelent. náluk az a szóösszetétel, nem a szó szoros fordításban lévő dolgot jelenti. ugye reszkessetek betörők... szerintem a magyar címe sokkal jobb, mintha az eredit néznénk... én is megszoktam lepődni sokszor. jó tényleg van eszméletlen módosítás, de az valami olyan film is.

YELLOW Elküldve: 2013-01-21 09:45 Polír

csatis1 írta:
YELLOW írta: csak pl tető közepére nehéz beérni...


Ha alacsony vagy...


vagy ha nincs megültetve az autó
nekem vagy 35mm-rel lentebb van és a 180-as magassággal már nyújtózni kell ha szivacsolok...
amúgy a legjobb esőben autót mosni. nyáron mindig azt várom...a legnagyobb zuhét, max egy-két vödör víz kell, vagy slaggal körbeveretem, hogy kimossa mindenhonnan hagyom egy kicsit a zuhéban, majd be a garázs. foltmentesen szárad azért szeretem így.

YELLOW Elküldve: 2013-01-21 09:35 Polír

xmanez88 írta: Sziasztok, Győrben vagy környékén, vagy legalább itt a közelben, vállal valaki polírozást?

És még egy kényes kérdés, a MOL autómosoja szerintetek milyen, felejtős a gépi mosás, inkább mossam kézivel, vagy megkockáztatható?


szerintem felejtsd el. én egyszer voltam meg is látszik rajta. amcsiban néztem ott jófélék vannak. ilyen viledaszerű rongydarabok vannak, és cak oda vissza mozog, nem pörög mint a veszedelem, ráadásul egy szalag mozgatja az autót.
vannak olyan mosók, pl kamionmosók is, ahol kis pénzért mosnak. ilyen aktív habot nyomnak rá, áll egy pár percet, aztán gőzborotva. kefével, szivaccsal hozzá sem nyúlnak az autóhoz.
vagy marad a kézi mosás otthon. vannak ilyen kézre húzható mosókesztyűk, azok elég kíméletesek, csak pl tető közepére nehéz beérni...

YELLOW Elküldve: 2013-01-20 16:18 320d Motor

hun_tigoo írta: sziasztok!
ma olyant produkált az autó, hogy megyek fel a felüljáróra nem vészes és 4. fokozatban voltam 1700-as fordulat felett és nyomtan neki hogy gyorsuljon de nem gyorsult az autó...
beszart az emelkedőtől!
Légtömegmérőt kitakaritottam...
ötlet?
mitől csinál olyant az autó hogy nem akar húzni?
idegesítő ám...


válts vissza
sima egyenes úton is ilyen? lehet falsot kap, pl egy vákuumcső. ezért megnőtt a turbólyuk.

YELLOW Elküldve: 2013-01-20 14:57 Társalgó

kell egy ilyen

YELLOW Elküldve: 2013-01-19 20:48 Valaki segítsen

igaz

seta írta: elvileg egy 99es e46 328i-bol van. Ha jol latom realoem-en akkor az e36osbol nem volt multis kivitel.

YELLOW írta: arra kell figyelni még, hogy E36-ban is volt ez a kormány, annak viszont másképp vannak a dolgok. nehogy E36-os kormányt E46-ként adjanak el.

seta írta: enis az ujabb fajtat valasztanam, viszont azt nem tudom megvenni 30€-ert


YELLOW írta:
seta írta: Sziasztok!

Abban kernem a segitsegeteket h vajon ez a kormany jo-e az en automba.
Ugyertem be lehet-e kotni a legzsakot? ugyan annyi patronos mindket legzsak? csatlakozasi pontok, stb stimmelnek-e? nem akarom potyara megvenni. Nekem most az alap negyagu nem multifunkcios kormany van benne.

Koszi elore is!


a tiédben duplaindítós van, amit linkeltél az pedig szimpla indítós. FL előtti sport kormány.
de állítólag mindenhogy össze lehet hozni. korábban nem így tudtam, de itt mondták.
de én a kereklégzsákosat választanám, azt csak összedugod, meg felrakod oszt kész.








YELLOW Elküldve: 2013-01-19 19:12 Valaki segítsen

arra kell figyelni még, hogy E36-ban is volt ez a kormány, annak viszont másképp vannak a dolgok. nehogy E36-os kormányt E46-ként adjanak el.

seta írta: enis az ujabb fajtat valasztanam, viszont azt nem tudom megvenni 30€-ert


YELLOW írta:
seta írta: Sziasztok!

Abban kernem a segitsegeteket h vajon ez a kormany jo-e az en automba.
Ugyertem be lehet-e kotni a legzsakot? ugyan annyi patronos mindket legzsak? csatlakozasi pontok, stb stimmelnek-e? nem akarom potyara megvenni. Nekem most az alap negyagu nem multifunkcios kormany van benne.

Koszi elore is!


a tiédben duplaindítós van, amit linkeltél az pedig szimpla indítós. FL előtti sport kormány.
de állítólag mindenhogy össze lehet hozni. korábban nem így tudtam, de itt mondták.
de én a kereklégzsákosat választanám, azt csak összedugod, meg felrakod oszt kész.




YELLOW Elküldve: 2013-01-19 19:04 Valaki segítsen

seta írta: Sziasztok!

Abban kernem a segitsegeteket h vajon ez a kormany jo-e az en automba.
Ugyertem be lehet-e kotni a legzsakot? ugyan annyi patronos mindket legzsak? csatlakozasi pontok, stb stimmelnek-e? nem akarom potyara megvenni. Nekem most az alap negyagu nem multifunkcios kormany van benne.

Koszi elore is!


a tiédben duplaindítós van, amit linkeltél az pedig szimpla indítós. FL előtti sport kormány.
de állítólag mindenhogy össze lehet hozni. korábban nem így tudtam, de itt mondták.
de én a kereklégzsákosat választanám, azt csak összedugod, meg felrakod oszt kész.

YELLOW Elküldve: 2013-01-19 14:26 Fûtés - Klíma

ez itt jött privátban:
"Szia! Nálam mindig úgy áll a flapper, ahogyan leállítom a motort: tehát ha külső keringtetéssel, akkor nyitva marad, he belsővel, akkor zárva marad. De kb fél óra után mindig zárva találom, bármilyen helyzetben állítottam is le a motort. Erre a logikus magyarázat szerintem, hogy a port ne engedje be állás közben."

Illetve FB-n: egy szintén másik itt lévő tagtól, hogy neki úgy csinál mint nekem, azaz ventivel nyitva marad, venti kikapccsal zárva.

még egy kis csavar. az első idézet végett. én is azt tartanám logikusnak, viszont az enyém 1 óra után sem zárt le, mikor bekapcsolt ventivel állítottam le.

még esetleg arra próbáltam gondolni, ha már így feszegettem, hogy lehet lezár, ahogy az első írásban van, lehet az AUC szenzor működne olyankor is. azaz álló autónál, ha bűzt érez, akkor lezár, ne jusson kellemetlen szag az autóba. és az enyém azért nem zárt le, mert egy bűz sem volt, meg ugye nekem az AUC szenzorra panaszkodik.


szerk.: meg ugye az első idézettel az függ még össze, hogy Hori is rögtön ezt vágta rá, hogy mindig lezár. akkor viszont a korábbi, legelső gondolatom helyes, viszont akkor az enyémmel sem oké valami, ami csak az AUC szenzor miatt lehet. amit alapvetően használni sem szoktam, de lehet leállítás után aktív az a része.

YELLOW Elküldve: 2013-01-18 16:57 Bmw Mp3

Tano írta:
Fortysix írta: 8GB Maxell nem ment, 4GB EMTEC se ment, 4GB Kingston Scandisc megy rajta, 4GB noname promós reklámpendrive szintén működik. Nem tudom mitől függ, mind USB 2.0, mindet formatáltam használat előtt, mindet próbáltam FAT32 és 64 el is, mindre ugyan azt és ugyan úgy töltöttem fel, semmi változás. Szarakodtam vele jó sokat, de így, hogy már tudom mivel megy, semmi gáz nincs vele. Teszi a dolgát szépen.


Mindegyiken ugyanolyan fájlrendszer volt?


ott írta, hogy kipróbálta minden féle rendszerrel, FAT 32,64, gondolom mindegyik pendrive-on...

YELLOW Elküldve: 2013-01-18 16:28 Társalgó

nickname írta:
csbalu írta:
zoliika írta:
nickname írta: ez konkrétan milyen extra

RAPSMETHYLESTER-AUSFUEHRUNG (RME)


Nézd meg légyszíves,hogy szó szerint van-e bemásolva.........


Ha,pontos......... akkor repcéből készült tüzelőanyag ill.biodiesel!


Ergó gyárilag felkészítve E10 tankolására. (németeknél nagy divat)



Igen megkérdeztem a BMW nél ez BIO DIZEL üzemanyag fogadására, használatára is alkalmas.


ez szerintem azért jó, mert aki így rendelte meg az autót, annak fontos volt a környezetkímélés. biztos nem az olcsóbb üzemanyag miatt, hisz németországban ez nem számít, nem úgy mint nálunk. tehát valószínűleg, nem hajtották szét a gépet, ami csak jó dolog lehet.