
YELLOW Elküldve: 2013-01-10 19:01 Társalgó
YELLOW írta:valter320d írta:YELLOW írta:valter320d írta:YELLOW írta: ma hallottam egy érdekeset.
BMW-s munkatársam, fanatista mondotta, hogy 22ezer km-es Merci motort bontott, dízel.ről van szó 3000cm3. azt mondta az full BMW motor, BMW licensz alapján. állítólag a hajtókaron is benne van a BMW logó. meglepődtem nem tudtam. persze ezt hátrányként említette, ugyanis meghalt a moci 22ezresen, igaz kapta, indítás után rögtön terhelés. mindezt akkor mondta el, mikor megjegyeztem a Merci motorokkal nem nagyon szokott gond lenni. hát a BMW motor miatt volt baja. főtengely és csapágy hiba volt.
Létezne hogy a millió kmes motorok BMW licens alapján készűlnek??????
nem tudom melyik évjárat, de mikor elmondta, nekem azok a 3.0d-k jutottak eszembe, amik hirhedt hibás 7-esekben is volt. mert úgy érteném. akkoriban valami tényleg nem klappolhatott.
említett valami BMW szalonos embert, aki ismerőse, aki egy 1-es coupe-ba V8-as mocit rakatott, övé pesten valami szalon.
Hát hallod a fene se tudja.De azé biztos néznék egyet ha merci motorban látnék valami BMW re utaló jelet.
közben párhuzamosan másik fórumról jött válasz:
"Én nemrég voltam münchenben BMW gyárlátogatáson és ott mondták, hogy a BMW ad más gyártóknak motort egy feltétellel: teljesítmény vissza van fogva rendesen. azonos kasztni azonos sujjal oké. de a motor gyengitve van. tehát ha a bmw csinál egy fasza motort egy kasztnihoz, sujhoz azt csak butítva adja tovább. úgy lehet könnyű kinyírni![]()
merci amugy is szar. németeknél alig van. szinte csak a taxisok járnak vele"
YELLOW Elküldve: 2013-01-09 21:03 Társalgó
valter320d írta:YELLOW írta:valter320d írta:YELLOW írta: ma hallottam egy érdekeset.
BMW-s munkatársam, fanatista mondotta, hogy 22ezer km-es Merci motort bontott, dízel.ről van szó 3000cm3. azt mondta az full BMW motor, BMW licensz alapján. állítólag a hajtókaron is benne van a BMW logó. meglepődtem nem tudtam. persze ezt hátrányként említette, ugyanis meghalt a moci 22ezresen, igaz kapta, indítás után rögtön terhelés. mindezt akkor mondta el, mikor megjegyeztem a Merci motorokkal nem nagyon szokott gond lenni. hát a BMW motor miatt volt baja. főtengely és csapágy hiba volt.
Létezne hogy a millió kmes motorok BMW licens alapján készűlnek??????
nem tudom melyik évjárat, de mikor elmondta, nekem azok a 3.0d-k jutottak eszembe, amik hirhedt hibás 7-esekben is volt. mert úgy érteném. akkoriban valami tényleg nem klappolhatott.
említett valami BMW szalonos embert, aki ismerőse, aki egy 1-es coupe-ba V8-as mocit rakatott, övé pesten valami szalon.
Hát hallod a fene se tudja.De azé biztos néznék egyet ha merci motorban látnék valami BMW re utaló jelet.
YELLOW Elküldve: 2013-01-09 20:56 Társalgó
valter320d írta:YELLOW írta: ma hallottam egy érdekeset.
BMW-s munkatársam, fanatista mondotta, hogy 22ezer km-es Merci motort bontott, dízel.ről van szó 3000cm3. azt mondta az full BMW motor, BMW licensz alapján. állítólag a hajtókaron is benne van a BMW logó. meglepődtem nem tudtam. persze ezt hátrányként említette, ugyanis meghalt a moci 22ezresen, igaz kapta, indítás után rögtön terhelés. mindezt akkor mondta el, mikor megjegyeztem a Merci motorokkal nem nagyon szokott gond lenni. hát a BMW motor miatt volt baja. főtengely és csapágy hiba volt.
Létezne hogy a millió kmes motorok BMW licens alapján készűlnek??????
YELLOW Elküldve: 2013-01-09 20:44 Társalgó
YELLOW Elküldve: 2013-01-09 20:29 Társalgó
YELLOW Elküldve: 2013-01-09 19:46 Társalgó
bmw320d4 írta:YELLOW írta:zoley88 írta:YELLOW írta:YELLOW írta: na szálingózik már... de ahogy a radarképet nézem, anniyra nem tűnik vészesnek... mármint nem kell bosszankodnom, hogy csúszgálgatás helyett mehetek dolgoznireggelre kiderül...
szép lett reggelre. nem sok, pont elég.... hogy sírjak. bringával csapatok egyet
utak nagy része már tiszta. Népligetben az ottani belső utakon reggel volt hó még, ott tettem le a kocsit, ha délutánra marad, lehet szórakozok kicsit
reggel szép szűz hó volt az utcánkba, kb 5-8 cm. bringával szétcsapattam az egészetvégülis az is RWD
Szép látvány lehettél
Gondolom kint álltak a lakók és röhögtek
YELLOW Elküldve: 2013-01-09 19:26 Társalgó
zoley88 írta:YELLOW írta:YELLOW írta: na szálingózik már... de ahogy a radarképet nézem, anniyra nem tűnik vészesnek... mármint nem kell bosszankodnom, hogy csúszgálgatás helyett mehetek dolgoznireggelre kiderül...
szép lett reggelre. nem sok, pont elég.... hogy sírjak. bringával csapatok egyet
utak nagy része már tiszta. Népligetben az ottani belső utakon reggel volt hó még, ott tettem le a kocsit, ha délutánra marad, lehet szórakozok kicsit
YELLOW Elküldve: 2013-01-09 19:25 Társalgó
ember84 írta: Mit szóltok hozzá??
http://racing-bazar.hu/alkatre...el_13000ft
YELLOW Elküldve: 2013-01-09 19:22 Fûtés - Klíma
Bitu79 írta:YELLOW írta:bmw320d4 írta:YELLOW írta:bmw320d4 írta:
Kikapcsol az, de sokat kell várni. A reggeli beülésnel meg azért megy, mert amint kinyitod az ajtót, felébred a klímavezérlő, mivel megindul a k-bus-on a forgalom.
de nem csak akkor megy, ha úgy lett leállítva? én mostanában úgy állítom le az autót, hogy befúvás le van kapcsolva, azaz a "zsilipek" lezárnak, ilyenkor nekem nem megy a kis venti se... elindulásnál sem.
viszont ha befúvással állítom le, akkor én is hallom ajtónyítás után.
Biztos, hogy megy ha van K-bus forgalom, még akkor is, ha kikapcsolod a befúvást.
Ja, feleslegesen kapcsolod ki, leállítás után a flapeket ugyanúgy bezárja magától a vezérlő.
igazából azért kapcsolom ki, hogy ha indítok, akkor gyújtásra ne induljon el, tudom amikor indít alapból leveszi a fordulatot, csak már kezdek hozzászokni... akkor fülelek még, de én máskor mindig hallottam, de mióta így leállítás előtt lekapcsolom már nem hallom... ezért gondoltam, de én elhiszem neked!
Basszus én ezért baszakodok már 4 napja itt a fórumon,mert ugyanez a bajom,mint neked 2 éve volt.(és itt oltogattál,mert írtam a problémámat...)
Ha a befúvás be van kapcsolva(nem világít semmi),vagyis külső keringetésen van,akkor én se hallom inditás,illetve leállítás után a csappantyúk hangját...ezért gondolom,hogy nyitva vannak,és nem csukódtak be.DE ugyanúgy kinyilanak akkor is leállítás után,ha belső keringetésen volt.Mihelyst elveszem a gyujtást,a külső csappantyúk kinyitnak...
De egy idő után lezárnak maguktól nem?Mert minden leállítás(gyújtáslevétel)után nekem maguktók kinyitott a 2 külső...mindegy hogy keringetés be vagy ki van kapcsolva.Ezért okvetlenkedekmár napok óta itt a fórumon,mert szerintetek be kéne csukódniuk azoknak egyből.
Az a 15 perc,amit olvastam?Mármint hogy annyi idő kell nekik,hogy autómatán becsukódjanak?Max szétszedem megint a fűtésboxot,mikor leállítottam a kocsit,és megvárom,hogy bezáródnak e.De nem akarom potyára szétszedni ismét.Ugye ha be vannak csukva az ajtók,és csak a motorháztető van nyitva,az nem befolyásolja ezt?Mármint nem nyitnak ki ettől a csappantyúk?Csak az ajtónyitástól?Ahogy írtátok egy idő után le kell záródniuk a külső csappantyúknak?Vagy azok egyből gyujtáslevétel után bezárodnak?Mert akkor nálam szar valami.Mert nálam épp fordítva működik.Gyújtáslevételkor kinyilanak...
YELLOW Elküldve: 2013-01-09 19:12 Akkumulátor
bmw320d4 írta:YELLOW írta:
a hamisat csak úgy írtam, én nem állítom azt, de furcsa, hogy nem hozza a mésikat se amerikai, se EU piacra sem. bmwfuns szerint sem létezik a tétel....
eleve furcsa, hogy a BMW logo sincs rajta, itt az oldalon is volt vele gond, hogy nem lehetett hasznélni. a tiéden ott van ezen csak oda van írva. lehet az exide-nek megmaradt pár akksi, de már nem szerződött a bmw vele, aztán.... vagy nem tom
Itt a cikkszámváltás
Ja és yellow! Nem exide, hanem Varta