YELLOW Elküldve: 2013-01-08 17:58 E36 kormányzár betét csere

YELLOW Elküldve: 2013-01-08 17:58 E36 kormányzár betét csere
YELLOW Elküldve: 2013-01-08 16:01 Elsõ lámpák
Tano írta:ervin35 írta: Csaó. Első lámpákat cserélnék az autómban,erre gondoltam
A kérdésem a következő hogy kódolás vagy bármi más kell a be építése után?
Ha jól látom akkor neked nem xenonos a lámpád. Amit vennél az az, vagy halogén de projektorral? Kérdezz rá az eladónál, hogy mit tartalmaz a lámpa, mert gyanítom, ha xenonos, akkor trafók, izzók stb. nincs benne ennyiért. Az ilyen utólagosnál a sajátot kell általában átszerelni bele.
Ha xenonra váltasz, akkor egy felkódolás kell neki legalább. Egyéb esetben nem kell semmi extra.
YELLOW Elküldve: 2013-01-08 15:57 320d Motor
vidarene1991 írta: Tévedtem...nem ékszij tárcsa...fötengely...és már 2 szor...már köszörülve volt!én csak anyit mondok,soha többet bmw!!!
YELLOW Elküldve: 2013-01-07 21:14 Krómozás, krómcsíkok
YELLOW Elküldve: 2013-01-07 17:23 Társalgó
lorand007 írta:YELLOW írta:lorand007 írta: Sziasztok, e46 2000 es modelrol lenne szo, szoval gyarilag olyan indexkapcsoloja van amin nincsen BC funkcios gomb, gondolom ez extranak szamitot, de visszont ugyan ebol az evjaratbol van amelyiken van, eleg az indexkapcsolot cserelni? megvan a helye ahova be lehet kotni egy BC gombost? koszonom
meg van. és fel kell kódolni.
Koszonom a gyors valaszt! Egy simma diagal megvan? vagy v.mi heckert kell keresni?
YELLOW Elküldve: 2013-01-07 17:16 Társalgó
lorand007 írta: Sziasztok, e46 2000 es modelrol lenne szo, szoval gyarilag olyan indexkapcsoloja van amin nincsen BC funkcios gomb, gondolom ez extranak szamitot, de visszont ugyan ebol az evjaratbol van amelyiken van, eleg az indexkapcsolot cserelni? megvan a helye ahova be lehet kotni egy BC gombost? koszonom
YELLOW Elküldve: 2013-01-07 16:58 Mi lehet a baj?
Bitu79 írta:YELLOW írta: jól elbeszélgetsz magaddal, de legalább lassan meg is oldod.
szerintem nyomozd ki, aztán elég lsz, ha amjd a végkifejletet leírod.
azért áll nyitva, mert azt írja, hogy be kell fordítani, hogy hozzáférj valamihez. alaphelyzetben zárva van ez hót ziher. és mivel léptető motor működteti, ezért kb mindegy hogy rakod vissza magától beáll szerintem. valószíná akkor az egyik flepperbe nem akasztottatok be valamit, ami működtetne valamit. de hajrá, jól haladsz.
Légyszives ezt segíts nekem full magyarra lefordítani.
Itt a megoldás,csak én alig tudok angolul.
Ha ezt sikerülne leforditani,akkor tudnám is a megoldást már.Igy nem értem nagyon
YELLOW Elküldve: 2013-01-07 16:57 Mi lehet a baj?
YELLOW Elküldve: 2013-01-07 16:41 Mi lehet a baj?
YELLOW Elküldve: 2013-01-07 14:51 Mi lehet a baj?
Bitu79 írta:
The fresh air/re-circulation flaps are controlled
by a separate stepper motor for the left and
right side.
The stepper motors are controlled by the Mbus
and are located on the left and right sides
of the housing inside the passenger compartment
The fresh air flaps are closed and the re-circ
doors are opened when the re-circ. button is
pressed with the system switched on
When the key is turned off with re-circulation on, the fresh air flaps will open. Re-circulation
memory in the IHKR control unit is 15 minutes. If the vehicle is started within 15 minutes
the re-circulation setting will be restored.
If the system is shut off with the blower switch, the re-circulation function will have to be reenabled
Ezt közbe később írtam még a hsz-embe.Ezért kérdeztem.Nem szeretném megint rosszul összerakni
YELLOW Elküldve: 2013-01-07 14:40 Mi lehet a baj?
Bitu79 írta:
Ugye a 2 külső csappantyút mondjátok?A belsőkhöz nem nyúltunk.Ha nem inditom el az autót,és szétkapom megint az egészet,és helyessen teszem vissza a csappantyúkat,akkor zárva kell lenniük ezek szerint tuti biztos ?
Mert akkor holnap megcsinálom inkább én
Már csak ebben erősítsetek meg kérlek.Azt holnap reggel nekiállok
YELLOW Elküldve: 2013-01-07 14:30 Olajzabálás
ateszka86 írta:YELLOW írta:ateszka86 írta:YELLOW írta:ateszka86 írta:YELLOW írta:ateszka86 írta:YELLOW írta:
ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne
és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani
én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.
ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összegremélem jol gondolom
ha ennyi... de akkor is újítani kell a turbót. tulajdonképpen ez megy tönkre csak, ha a lapát nem kap be valami csavart
de ezt csak azé mondom, hogy a coolerről a csövet levenni nem nagy dolog, megnézni meg lehet. legalább kiderül csapágy, szimering ügyileg, hogy áll a turbód.
ha nincs sok olaj ott benne, akkor szerintem hagyd még nem olyan vészes a fogyás. ha szimeringnél (szelepszár) menne el, vagy bekerülne az égéstérbe gyűrűk miatt, akkor azt kimutatná egy ződkártyás mérés (amitől még nem bukna meg az autó, de a gyári értékhez lehet viszonyítani), meg azért kicsit kéks füstje lenne a kipufgáznak.
de valahol olvatsam hogy a hidegkben is fogy vmennyit az olaj...én mostanaban -10 és -25 fok közt járok vele
persze, amíg be nem melegszik a motor. ugyanis hideg motornál nagyobbak a rések az illesztések. ott jobban el tud menni, egy hígabb olaj. a sűrűbb nem, csak épp azt meg felszivattyúzni nem tudja az olajpumpa
de mondom még magad is le tudod venni a csövet. meg szerintem sem vészes még ez annyira. én megnézném, hogy megnyugodjak, azért írtam.
most bezséltem egyik ismerősömmel azt mondta h 10ezer alatt 1liter normalsi,mert azért fogyasztanak olajat,föleg h régi turbos motor...na de en azért a 7en elviszem szerelőhöz. szertem rnedben tudni mert igy nem vagyok azért nyugodt
YELLOW Elküldve: 2013-01-07 14:06 Olajzabálás
ateszka86 írta:YELLOW írta:ateszka86 írta:YELLOW írta:ateszka86 írta:YELLOW írta:
ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne
és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani
én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.
ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összegremélem jol gondolom
ha ennyi... de akkor is újítani kell a turbót. tulajdonképpen ez megy tönkre csak, ha a lapát nem kap be valami csavart
de ezt csak azé mondom, hogy a coolerről a csövet levenni nem nagy dolog, megnézni meg lehet. legalább kiderül csapágy, szimering ügyileg, hogy áll a turbód.
ha nincs sok olaj ott benne, akkor szerintem hagyd még nem olyan vészes a fogyás. ha szimeringnél (szelepszár) menne el, vagy bekerülne az égéstérbe gyűrűk miatt, akkor azt kimutatná egy ződkártyás mérés (amitől még nem bukna meg az autó, de a gyári értékhez lehet viszonyítani), meg azért kicsit kéks füstje lenne a kipufgáznak.
de valahol olvatsam hogy a hidegkben is fogy vmennyit az olaj...én mostanaban -10 és -25 fok közt járok vele
YELLOW Elküldve: 2013-01-07 13:54 Olajzabálás
ateszka86 írta:YELLOW írta:ateszka86 írta:YELLOW írta:
ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne
és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani
én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.
ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összegremélem jol gondolom