Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-01-08 17:58 E36 kormányzár betét csere

több helyre nem kell beírni...

YELLOW Elküldve: 2013-01-08 17:09 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2013-01-08 16:01 Elsõ lámpák

Tano írta:
ervin35 írta: Csaó. Első lámpákat cserélnék az autómban,erre gondoltam

A kérdésem a következő hogy kódolás vagy bármi más kell a be építése után?


Ha jól látom akkor neked nem xenonos a lámpád. Amit vennél az az, vagy halogén de projektorral? Kérdezz rá az eladónál, hogy mit tartalmaz a lámpa, mert gyanítom, ha xenonos, akkor trafók, izzók stb. nincs benne ennyiért. Az ilyen utólagosnál a sajátot kell általában átszerelni bele.
Ha xenonra váltasz, akkor egy felkódolás kell neki legalább. Egyéb esetben nem kell semmi extra.


a xenon-os lámpák 125ezer felett kezdődnek. ez csak sima halogénhez való, sőt le is szokták írni, hogy utólagos xenonnal sem használható.
én lehet dectane lámpában is elgondolkoznék.

YELLOW Elküldve: 2013-01-08 15:57 320d Motor

vidarene1991 írta: Tévedtem...nem ékszij tárcsa...fötengely...és már 2 szor...már köszörülve volt!én csak anyit mondok,soha többet bmw!!!


én meg pont ezt írtam neked privátban még egy hete, hogy az a köszörülés olyan is lehet.
de már most nem értem, mert privátban mintha vezérműtengelyt írtál volna.
a másik. azért mert egy agyonhasznált példányt fogtál ki, amit nem tartottak karban csak nyúzták, azért ne a BMW-t szapuld. úhh gecc kiállok egy dízel motor mellett
legfyen az főtengely, avgy vez. tengely cserélni kellett volna újra, nem köszörülgetni meg akármi...

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 21:14 Krómozás, krómcsíkok

zoley88 írta: kicsit felélesztem a króm témát van valakinek full króm veséje lehetőleg sötét E46 FL előttire? Kép kellene, hogy festene mert googleban nem túl értékelhetők vannak. köszi.


mondjuk ez coupe


YELLOW Elküldve: 2013-01-07 17:23 Társalgó

lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Sziasztok, e46 2000 es modelrol lenne szo, szoval gyarilag olyan indexkapcsoloja van amin nincsen BC funkcios gomb, gondolom ez extranak szamitot, de visszont ugyan ebol az evjaratbol van amelyiken van, eleg az indexkapcsolot cserelni? megvan a helye ahova be lehet kotni egy BC gombost? koszonom


meg van. és fel kell kódolni.


Koszonom a gyors valaszt! Egy simma diagal megvan? vagy v.mi heckert kell keresni ?


passz...

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 17:16 Társalgó

lorand007 írta: Sziasztok, e46 2000 es modelrol lenne szo, szoval gyarilag olyan indexkapcsoloja van amin nincsen BC funkcios gomb, gondolom ez extranak szamitot, de visszont ugyan ebol az evjaratbol van amelyiken van, eleg az indexkapcsolot cserelni? megvan a helye ahova be lehet kotni egy BC gombost? koszonom


meg van. és fel kell kódolni.

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 16:58 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
YELLOW írta: jól elbeszélgetsz magaddal, de legalább lassan meg is oldod.
szerintem nyomozd ki, aztán elég lsz, ha amjd a végkifejletet leírod.
azért áll nyitva, mert azt írja, hogy be kell fordítani, hogy hozzáférj valamihez. alaphelyzetben zárva van ez hót ziher. és mivel léptető motor működteti, ezért kb mindegy hogy rakod vissza magától beáll szerintem. valószíná akkor az egyik flepperbe nem akasztottatok be valamit, ami működtetne valamit. de hajrá, jól haladsz.


Légyszives ezt segíts nekem full magyarra lefordítani.
Itt a megoldás,csak én alig tudok angolul.
Ha ezt sikerülne leforditani,akkor tudnám is a megoldást már.Igy nem értem nagyon


már nincs kedvem segíteni, van google fordító, ki lehet következtetni. bár az eddigi produkciód alapján, neked ez nehéz feladat lenne...
bocs de én beléd fáradtam...

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 16:57 Mi lehet a baj?

nem hiszem el... magával beszélget... kisajátította a topic-ot magának... nem reagál semmire, csak linkelget.... nem egy BOT?
én már a seggem verem a földhöz....

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 16:41 Mi lehet a baj?

jól elbeszélgetsz magaddal, de legalább lassan meg is oldod.
szerintem nyomozd ki, aztán elég lsz, ha amjd a végkifejletet leírod.
azért áll nyitva, mert azt írja, hogy be kell fordítani, hogy hozzáférj valamihez. alaphelyzetben zárva van ez hót ziher. és mivel léptető motor működteti, ezért kb mindegy hogy rakod vissza magától beáll szerintem. valószíná akkor az egyik flepperbe nem akasztottatok be valamit, ami működtetne valamit. de hajrá, jól haladsz.

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 14:51 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:

The fresh air/re-circulation flaps are controlled
by a separate stepper motor for the left and
right side.
The stepper motors are controlled by the Mbus
and are located on the left and right sides
of the housing inside the passenger compartment

The fresh air flaps are closed and the re-circ
doors are opened when the re-circ. button is
pressed with the system switched on

When the key is turned off with re-circulation on, the fresh air flaps will open. Re-circulation
memory in the IHKR control unit is 15 minutes. If the vehicle is started within 15 minutes
the re-circulation setting will be restored.
If the system is shut off with the blower switch, the re-circulation function will have to be reenabled

Ezt közbe később írtam még a hsz-embe.Ezért kérdeztem.Nem szeretném megint rosszul összerakni


ez az egész fos arról szól, hogy gyújtásra nyitnak, de ha nincs bekapcsolva a venti, akkor sebesség növekedésével zárja össze, hogy ne legyen huzat. illetve említi az AUC szenzort, ami bűz esetén működtetni, a külső zsilipet zárja, belsőt nyitja.
neked akkor lehet gond, ha AUTO állásnál be vankapcsolva a belső levegő keringetés automata állásban (3 nyíl körben, középen A betü). ha rossz a szenzor, és ez aktív, akkor sosem nyit ki a külső ilyen esetben. viszont attól fűtésnek lennie kell és mellkasra is fújnia kell.

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 14:40 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Ugye a 2 külső csappantyút mondjátok?A belsőkhöz nem nyúltunk.Ha nem inditom el az autót,és szétkapom megint az egészet,és helyessen teszem vissza a csappantyúkat,akkor zárva kell lenniük ezek szerint tuti biztos ?
Mert akkor holnap megcsinálom inkább én
Már csak ebben erősítsetek meg kérlek.Azt holnap reggel nekiállok



ne akard, hogy átmenjek Mucsi Zoliba... szerintem arra gondoltam, hogy a 79 a születési éved lehet, de... áhh, mer az IQ nincs ennyi...
LEÍRTUK, HOGY ZÁRVA KELL LENNI. a fasznak kérdezed meg, ha leszarod mit írunk????

1:12:00-tól vagy 1:14:00-tól

YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 14:30 Olajzabálás

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összeg remélem jol gondolom


ha ennyi... de akkor is újítani kell a turbót. tulajdonképpen ez megy tönkre csak, ha a lapát nem kap be valami csavart
de ezt csak azé mondom, hogy a coolerről a csövet levenni nem nagy dolog, megnézni meg lehet. legalább kiderül csapágy, szimering ügyileg, hogy áll a turbód.
ha nincs sok olaj ott benne, akkor szerintem hagyd még nem olyan vészes a fogyás. ha szimeringnél (szelepszár) menne el, vagy bekerülne az égéstérbe gyűrűk miatt, akkor azt kimutatná egy ződkártyás mérés (amitől még nem bukna meg az autó, de a gyári értékhez lehet viszonyítani), meg azért kicsit kéks füstje lenne a kipufgáznak.

de valahol olvatsam hogy a hidegkben is fogy vmennyit az olaj...én mostanaban -10 és -25 fok közt járok vele


persze, amíg be nem melegszik a motor. ugyanis hideg motornál nagyobbak a rések az illesztések. ott jobban el tud menni, egy hígabb olaj. a sűrűbb nem, csak épp azt meg felszivattyúzni nem tudja az olajpumpa
de mondom még magad is le tudod venni a csövet. meg szerintem sem vészes még ez annyira. én megnézném, hogy megnyugodjak, azért írtam.


most bezséltem egyik ismerősömmel azt mondta h 10ezer alatt 1liter normalsi,mert azért fogyasztanak olajat,föleg h régi turbos motor...na de en azért a 7en elviszem szerelőhöz. szertem rnedben tudni mert igy nem vagyok azért nyugodt


ezt írtam én is... csak azért van amelyik, nem fogyaszt ennyit...

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 14:06 Olajzabálás

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összeg remélem jol gondolom


ha ennyi... de akkor is újítani kell a turbót. tulajdonképpen ez megy tönkre csak, ha a lapát nem kap be valami csavart
de ezt csak azé mondom, hogy a coolerről a csövet levenni nem nagy dolog, megnézni meg lehet. legalább kiderül csapágy, szimering ügyileg, hogy áll a turbód.
ha nincs sok olaj ott benne, akkor szerintem hagyd még nem olyan vészes a fogyás. ha szimeringnél (szelepszár) menne el, vagy bekerülne az égéstérbe gyűrűk miatt, akkor azt kimutatná egy ződkártyás mérés (amitől még nem bukna meg az autó, de a gyári értékhez lehet viszonyítani), meg azért kicsit kéks füstje lenne a kipufgáznak.

de valahol olvatsam hogy a hidegkben is fogy vmennyit az olaj...én mostanaban -10 és -25 fok közt járok vele


persze, amíg be nem melegszik a motor. ugyanis hideg motornál nagyobbak a rések az illesztések. ott jobban el tud menni, egy hígabb olaj. a sűrűbb nem, csak épp azt meg felszivattyúzni nem tudja az olajpumpa
de mondom még magad is le tudod venni a csövet. meg szerintem sem vészes még ez annyira. én megnézném, hogy megnyugodjak, azért írtam.

YELLOW Elküldve: 2013-01-07 13:54 Olajzabálás

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összeg remélem jol gondolom


ha ennyi... de akkor is újítani kell a turbót. tulajdonképpen ez megy tönkre csak, ha a lapát nem kap be valami csavart
de ezt csak azé mondom, hogy a coolerről a csövet levenni nem nagy dolog, megnézni meg lehet. legalább kiderül csapágy, szimering ügyileg, hogy áll a turbód.
ha nincs sok olaj ott benne, akkor szerintem hagyd még nem olyan vészes a fogyás. ha szimeringnél (szelepszár) menne el, vagy bekerülne az égéstérbe gyűrűk miatt, akkor azt kimutatná egy ződkártyás mérés (amitől még nem bukna meg az autó, de a gyári értékhez lehet viszonyítani), meg azért kicsit kéks füstje lenne a kipufgáznak.